Teille kaikille 😴
Hyvää yötä
17
234
Vastaukset
Hyvää yötä sulle 😴
- Anonyymi
Good night.
Anonyymi kirjoitti:
Good night.
Kiitos!
En aluks kiittänyt koska en usko et on hyvä yö enkä myöskään omi mitään itelleni enää.
- Anonyymi
Hyvää yötä 🥱t. Mennytmies
Joo, hyvää yötä kaikille, mäkin oon jo kotona. Koko Suomi on ajettu pohjoisesta etelään. Siis Oulusta.
🙛🙑🍃🙒🙘
Näen edessä silkin mustan
Se kutsuvan pehmeältä tuntuu
Vaan itseäni tuskin enää muistan
Kunnes mieli muussa maassa kelluu
En tiedä koska palaan kotiin takaisin
Mutta ehkä olen silloin viisaampi
Sillä uupumuksen pois lakaisin
Ja oli allani tyyny ihanampi- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle!
- Anonyymi
hyvää yötä rakas kaivattuni 💖 ikävä sinua 😥💔
- Anonyymi
Tervehdys Irma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys Irma.
Häivy esittämästä Irmaa!
- Anonyymi
Huomenta.
- Anonyymi
Huomenta.
- Anonyymi
Huomenta! Yöllä oli täysikuu tai ainakin melkein. Upea. 17.10 on ihan täysi.
Nyt katson tummansinistä, pilvetöntä taivasta, jossa vähän jo alhaalla metsän yläpuolella kajastaa. - Anonyymi
Ei kai mies ny ihan kakille?
- Anonyymi
Tämänkö kommentin takia verkkorikollisen tallentajan kynnys ylittyi? Kävisit jo huutonaurattamassa tämän kollaasisi kohdalla niin saisit selväksi asiasi, että ei tämä ei istu momentin momenttiin. Et ole Kunnossa
- Anonyymi
Jotain rajaa tähän perussuomalaiseen totalitarismiunelmaan
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008