Ei enää ikinä alkoholia. Uskotteko, vai valehtelenko lisää?
Aivan kaamea olo
14
536
Vastaukset
- Anonyymi
Jos juot niin juo vain vähän kerrallaan. Eilen ostin 2 desin brandypullon jos se auttaisi kurkkukipuun ja siitä join eilen noin puolet jaettuna kolmeen annokseen.
- Anonyymi00014
Join eilen yhden keskikaljan ja tänään olo on nuhjuinen ja pierettää kovasti.
- Anonyymi00015
Jee jännä aloitus aloittaäijä ja jee toiset vissiin käyny päissään äyästämässä kun on niin monta poistettua kommenttia. Mää pystyn nolla vitoseen rommia vau hankkikaa elämä
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuut sitten vasta itkemään kun olet keski-ikäinen nainen sammuttakaa valot vaa tuulimyllyt voi jäärä
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pärjäät ilman antabusta sitten? Voi sitä yhtä
Koska kuiville pääsee pitkäaikaisesti vain 1 - 2 % alkoholisteista, en koskaan edes yrittänyt katkaisuhoitoa. Pääsin silti kuiville aluksi omatoimisesti hirvein vieroitusoirein ja pian helluntaiherätyksen avulla.
Alkoholismista ei kuitenkaan voi koskaan parantua, koska se on monigeenisesti periytyvä sairaus. Vaikka pääsisi kuiville, hoitoresistenssi kalvava ahdistuneisuus yleensä jää.
Myös minulla se on kuiville pääsystä huolimatta aivan kamala. Vain se, etten halua tuottaa läheisille vielä suurempaa tuskaa, pitää minua edelleen hengissä. Mutta elän jo yhdeksättä vuosikymmentä. Kyllä tämä joskus loppuu. -exKynis.miMiksi joit?
- Anonyymi00019
Mjaa
No kun mä pyysin sen bisselle.
Siinä se sitten lipitti ja hörppi, kun mä pidin yllä pulinaa.
(hihitystä) scrg: "Miksi joit?"
Minun kohdalla syy on sairaus. Sekä äidin että isän suvussa on runsaasti alkoholismia, mutta koska molemmat olivat raivoraittiita, en tiedä perinkö sen jommalta kummalta vai molemmilta. -exKynis.mAnonyymi00019 kirjoitti:
Mjaa
No kun mä pyysin sen bisselle.
Siinä se sitten lipitti ja hörppi, kun mä pidin yllä pulinaa.
(hihitystä)Niin. Onhan sekin syy juoda, jos suu kuivuu pulinaa kuunnellessa ja mahdollista suunvuotoa odotellessa.
Ajattelin lähinnä vaihtoehtoja huolien ja murheen karkoitus tai ilon ja onnen juhlistaminen, koska ilo ilman alkoholia on jotenkin teeskentelyä. Yksi syy on tietysti tuo allakin mainittu riippuvuus.
- Anonyymi00018
Prosentti kerrallaan. Kuulemma.
- Anonyymi00020
Se on niin että kohtuus kaikessa. Alkoholille ei kyllä kohtuumäärää ole olemassa. Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362051
- 1211425
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3321203Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401180Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631132IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31131- 1411109
- 491089
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470947Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98945