On se ihme juttu, kun tällainen tavallinen ukko ei saa olla rauhassa tuolla ravintelissa. Perskeles, kun istuu siinä paaritiskillä, niin alkaa naiset jutteleen ihan levottomia. Sitten, kun näyttää niille, ettei ole kiinnostunut, niin nehän oikein innostuu siitä.
Mutta auta armias, jos sanot niille, että et ole kiinnostunut heistä, koska olet naimisissa, niin nehän hyppää volttia ja nakkelee niskojaan siinä paikassa. En mä nyt niille haluais olla ilkeäkään, mutta onko se sitten se viimein vaihtoehto kertoa suorat sanat, mitä?
Ja nyt ei kyseessä todellakaan ole ne asialliset tanssimaan tai keskustelemaan jääneet naiset, vaan ne helkkarin "nirppanokat", jotka menee sinne hakemaan seuraa ja "he tietää, mitä he haluaa"-tyypit. Missä on naiselliset naiset, jotka uskaltaa ottaa vastaan "EI" kohteliaasti?
Nyt mä en kyllä ala yhtään mitään..Perskales! On tää miehen elämä nykyään vaikeeta. Kjäh!
Vonkaamisesta
72
3216
Vastaukset
- Kysyjä (N)
Jermu kulta, haaveet eivät ole sama asia kuin todellisuus, vaikka haluaisitkin olla tavoiteltu ukkomies, ei se vielä tee sinusta tavoiteltua ukkomiestä. Provosi on mielikuvituksellinen ja monen miehen haave, muttei se muuta tosiasioita miksikään.
Naiset eivät notku ukkomiehissä, sillä heidän ei tarvitse. Olipa nainen kuinka ruma tahansa, niin aina on joku jolle ihan varmasti kelpaa, olkoon se sitten sitä sisäisen kauneuden etsintää tahi mitä muuta tahansa? Luulisin kyllä että jotain muuta...
Jermu kulta, haaveet on haaveita ja varmasti moni nainen pitäisi sinustakin juuri sellaisena kuin olet. Mutta tuon provon niskojen nakkelu ja volttien hyppely...salli minun nauraa. Naisille riittää ottajia, vaikkapa sitten taksijonosta, tai mistä tahansa...
No nyt sitten sanot että p...puhetta...
Minua on yritetty iskeä puolen vuoden aikana
-taksijonossa
-bussissa
-laivan aulassa...
ja ravintolassa en liiku oikeastaan ollenkaan syystä siitä, että en saa olla siellä hetkeäkään rauhassa. Ja mitä ulkonäköön ja muihin avuihin tulee, niin et ikinä uskoisi, että vedän miehiä kuin kärpäsiä tai niiden raatoja.
Naisten on markkinat...valitettavasti!
;D- Jermu
heti alkoi "kullittelu"..On tää niin merkillistä.
En mä väitä, että puhuit skeidaa. Sinä puhut naisten vonkaamisesta ja minä kirjoitin siitä tilanteesta, että naiset alkavat vonkaamaan varattua miestä. OBS. Kirjoitit itsekkin, että on naisten markkinat...Minkäs minä sille sitten mahdan, jos mä olen sellainen markkinajohtajatyyppi...Kjäh!
En kyseenalaista ollenkaan kykyäsi vetää kaikenlaista lentäävää materiaalia puoleesi. Kjäh - Kysyjä (N)
Jermu kirjoitti:
heti alkoi "kullittelu"..On tää niin merkillistä.
En mä väitä, että puhuit skeidaa. Sinä puhut naisten vonkaamisesta ja minä kirjoitin siitä tilanteesta, että naiset alkavat vonkaamaan varattua miestä. OBS. Kirjoitit itsekkin, että on naisten markkinat...Minkäs minä sille sitten mahdan, jos mä olen sellainen markkinajohtajatyyppi...Kjäh!
En kyseenalaista ollenkaan kykyäsi vetää kaikenlaista lentäävää materiaalia puoleesi. KjähSinua kullitellaan niinkuin pikkupoikia kullitellaan, olethan nähnyt tilanteen jossa äitiliini silittää poikansa poskea ja sanoo että
*poika kulta*
No saathan sinä olla markkinajohtajatyyppi.
*puristaa poskesta ja läppäsee kevyesti pepukalle* - Jermu
Kysyjä (N) kirjoitti:
Sinua kullitellaan niinkuin pikkupoikia kullitellaan, olethan nähnyt tilanteen jossa äitiliini silittää poikansa poskea ja sanoo että
*poika kulta*
No saathan sinä olla markkinajohtajatyyppi.
*puristaa poskesta ja läppäsee kevyesti pepukalle*senkin ilkeä ihminen. Mulle on turha tarjoilla tuollaisia juttuja. Minkä takia olet kiinnostunut jostain pikkupojista? Tästä lähtien sinun pitää hiukka tarkemmin asetella sanasi...hmmmm!!!
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
senkin ilkeä ihminen. Mulle on turha tarjoilla tuollaisia juttuja. Minkä takia olet kiinnostunut jostain pikkupojista? Tästä lähtien sinun pitää hiukka tarkemmin asetella sanasi...hmmmm!!!
...suurimmasta osasta miehiä vain pikkupoikasia! Valitettavasti!
*nipistää Jermua pullavasta poskesta* - Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
...suurimmasta osasta miehiä vain pikkupoikasia! Valitettavasti!
*nipistää Jermua pullavasta poskesta*Että nykyään se on sitten elämänkokemusta, kun toimit jonkinasteisena kärpäsenloukkuna. Kjäh!
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
Että nykyään se on sitten elämänkokemusta, kun toimit jonkinasteisena kärpäsenloukkuna. Kjäh!
...että olet naiskärpäsloukku ;D
- Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
...että olet naiskärpäsloukku ;D
puhunut kärpäsistä. Sinä sanoit niin, joten nouse kyykystäsi ja jatka tappelusta.
Olin hiukka pettynyt tuohon avaukseesi, koska olisit pystynyt huomattavasti parempaankin. - Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
puhunut kärpäsistä. Sinä sanoit niin, joten nouse kyykystäsi ja jatka tappelusta.
Olin hiukka pettynyt tuohon avaukseesi, koska olisit pystynyt huomattavasti parempaankin.Minun pitää mennä pettymään mattojen kanssa.
- Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
Minun pitää mennä pettymään mattojen kanssa.
Sen kerran, kun laitoin kunnon provon tänne, niin heti lähdet mattojen kanssa kärpäsiä hätistelemään. Kjäh!
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
Sen kerran, kun laitoin kunnon provon tänne, niin heti lähdet mattojen kanssa kärpäsiä hätistelemään. Kjäh!
26 mattoa, minkä minä sille voin, että niitä pahuksia vaan riittää.
Kunnon provon, heh heh.
Kunnon provon, mikä pettymys...eikö sinua vongatakaan ravintolassa? - Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
26 mattoa, minkä minä sille voin, että niitä pahuksia vaan riittää.
Kunnon provon, heh heh.
Kunnon provon, mikä pettymys...eikö sinua vongatakaan ravintolassa?katsos tässä vaiheessa kannattaa heittäytyä tietämättömäksi...jota sinä jo oletkin ollut jonkun aikaa ja pistää lisää hajaannusta aiheuttavaa materiaalia peliin. Sitten tehdään loppuanalyysi.
- MillaN
...*oot sä mun kaa* :DD
Jos osaa naiset, niin osaa miehetkin.:D- Jermu
Katsellaan kuinka tässä käy???
Ainiin, huomenta ! - MillaN
Jermu kirjoitti:
Katsellaan kuinka tässä käy???
Ainiin, huomenta !...kuten jo teksteistä näkyy...pidä pintasi.:D
*menee aamupäiväpäikkäreille*
- tää osaa
On siinä "miehellä" ongelma josta kannattaakin itkeskellä pitkin palstoja. Ja oikeen jermu. Heh.
Jos kysyisit vaikka äidiltä että miten tulis toimia? Mistä näitä peeloja riittää?- Kysyjä (N)
Olisikohan vaimon mukaan ottaminen tehokas keino ihailijanaisten karkoittamiseksi?
Aika moni vaimo kun on senverran tiukan näköinen, että mieskaveritkin kiertää kaukaa...eheehe - Jermu
Miksi sotket äitisi tähän juttuun mukaan? Onko hän jonkinlainen ihmissuhdeneuvoja?
- Jermu
Kysyjä (N) kirjoitti:
Olisikohan vaimon mukaan ottaminen tehokas keino ihailijanaisten karkoittamiseksi?
Aika moni vaimo kun on senverran tiukan näköinen, että mieskaveritkin kiertää kaukaa...eheehenäkyy ottavan äitinsä sinne mukaan..."Kysy äidiltä..." jne. Mistä noita tyyppejä tänne palstoille oikein putkahtaa???
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
näkyy ottavan äitinsä sinne mukaan..."Kysy äidiltä..." jne. Mistä noita tyyppejä tänne palstoille oikein putkahtaa???
Sinulla on vonkaamisasiaan ratkaisu omasta takaaa, sehän on VAIMO!
Miksi ukkomies muuten menisi ravintolaan, kun testaamaan testosteronitasonsa olemassaoloa, olisit siis hyvin otettu, jos vaikkapa yksikin nainen tulisi oikein sitekeesti vonkaamaan...Jermu kulta, mitä narsistisia piirteitä tämä sinussa paljastikaan? - Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
Sinulla on vonkaamisasiaan ratkaisu omasta takaaa, sehän on VAIMO!
Miksi ukkomies muuten menisi ravintolaan, kun testaamaan testosteronitasonsa olemassaoloa, olisit siis hyvin otettu, jos vaikkapa yksikin nainen tulisi oikein sitekeesti vonkaamaan...Jermu kulta, mitä narsistisia piirteitä tämä sinussa paljastikaan?I rest my case...
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
I rest my case...
R.I.P
- Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
R.I.P
Nouse ylös tappion suosta ja heitä uutta juttua kehiin.
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
Nouse ylös tappion suosta ja heitä uutta juttua kehiin.
Juhannus on tulossa ja minun pitää pestä vielä kaksi isoa mattoa. Niih!!!
Ja vongata sinua...
*anna, anna nyy, anna, anna...jookos* - Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
Juhannus on tulossa ja minun pitää pestä vielä kaksi isoa mattoa. Niih!!!
Ja vongata sinua...
*anna, anna nyy, anna, anna...jookos*mattoja ja vonkaamista...juhannuksia ja vappuja...Perskeles.
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
mattoja ja vonkaamista...juhannuksia ja vappuja...Perskeles.
vaikka päiväkirjasi tahi sitten uuden provon tänne palstalle että...
"Mikä h..itsinp..itsi siinä on että vaikka sanon olevani ukkomies, niin aniset senkun vonkaa minua palstalla ja jokapaikassa"
Siinähän se menee Juhannus siinä onnenhuumassa sitten? - Jermu
Kysyjä(N) kirjoitti:
vaikka päiväkirjasi tahi sitten uuden provon tänne palstalle että...
"Mikä h..itsinp..itsi siinä on että vaikka sanon olevani ukkomies, niin aniset senkun vonkaa minua palstalla ja jokapaikassa"
Siinähän se menee Juhannus siinä onnenhuumassa sitten?taitaa mennä töiden parissa koko juhannus.
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
taitaa mennä töiden parissa koko juhannus.
*älä sure*
*Hyvää Juhannusta* - kysyjä(N)
Kysyjä(N) kirjoitti:
*älä sure*
*Hyvää Juhannusta**halii*
- tulikin nyt pulma
Kysyjä (N) kirjoitti:
Aika moni vaimo kun on senverran tiukan näköinen, että mieskaveritkin kiertää kaukaa...eheehekun ei sillä oo mitään vaimoa.On ottanu pikomat jo aikaa sitten ja uutta uhria ei oo löytäny.Että ihmettelen vaan mitä se kjäh kjäh vinkuu.Ite se on semmonen vinkulelu.Jauhaa vaan tyhjää,nostaa muka arvostustaan sillä,leikkii ukkomiestä.
- Jermu
tulikin nyt pulma kirjoitti:
kun ei sillä oo mitään vaimoa.On ottanu pikomat jo aikaa sitten ja uutta uhria ei oo löytäny.Että ihmettelen vaan mitä se kjäh kjäh vinkuu.Ite se on semmonen vinkulelu.Jauhaa vaan tyhjää,nostaa muka arvostustaan sillä,leikkii ukkomiestä.
siinähän meillä sanailee oikea asiantuntija.
Joko omaelämänkertasi on valmis? - tarvitse
Jermu kirjoitti:
siinähän meillä sanailee oikea asiantuntija.
Joko omaelämänkertasi on valmis?koska olen siitä oikein hyvin tietoinen.Mutta kun sä oot aina kouho,sanan täydessä merkityksessä,niin pitää vähän valaista muitakin.Itehän olit tuossa tappelua vailla ,joten annappa palaa.Kjäh Kjäh Kjäh!Osiunpahan taas oikeaan.
- Jermu
tarvitse kirjoitti:
koska olen siitä oikein hyvin tietoinen.Mutta kun sä oot aina kouho,sanan täydessä merkityksessä,niin pitää vähän valaista muitakin.Itehän olit tuossa tappelua vailla ,joten annappa palaa.Kjäh Kjäh Kjäh!Osiunpahan taas oikeaan.
kysellyt, mutta kun olet jo osallistumassa niihin ennätysyrityksiinkin ja nyt olet sitten kirjoittelemassa sitä kirjaasikin omasta elämästäsi. Onnea yritykselle.
- enarit rikki!
Jermu kirjoitti:
kysellyt, mutta kun olet jo osallistumassa niihin ennätysyrityksiinkin ja nyt olet sitten kirjoittelemassa sitä kirjaasikin omasta elämästäsi. Onnea yritykselle.
Ei mulla mitään enarikirjaa omasta elämästä ole, mutta joskus vaan lukenu sun uhoomisia!Ei varmaan natsaa monelle muullekkaan,mutta ovat vaan hiljaa.Ei mulla oo mitään sua vastaan,mutta kun et huomaa kun sua vedätetään!Tahallaan minäkin oon sitä tehny.Tuossa vissiin kaks viikkoa sitten olin se joka huudatti sua sillä yhdellä otsikolla.Ei millään pahalla,mutta sitä on ollu muuloinkin kun on näyttäny etä haluat jotain "tappelusta"!Minä en ole koskaan ollu tappelunhaluinen,mutta joskus iske piruus.Pidä varasi,että en taas pääse sua huudattamaan.Muuten mukavaa hommaa,mutta kun en jouda olemaan päivisin koneella,koska tekemiseni ihmissektorilla vaatii oman osansa.JERMU,OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA MYÖS SINULLE!!!
- Jermu
enarit rikki! kirjoitti:
Ei mulla mitään enarikirjaa omasta elämästä ole, mutta joskus vaan lukenu sun uhoomisia!Ei varmaan natsaa monelle muullekkaan,mutta ovat vaan hiljaa.Ei mulla oo mitään sua vastaan,mutta kun et huomaa kun sua vedätetään!Tahallaan minäkin oon sitä tehny.Tuossa vissiin kaks viikkoa sitten olin se joka huudatti sua sillä yhdellä otsikolla.Ei millään pahalla,mutta sitä on ollu muuloinkin kun on näyttäny etä haluat jotain "tappelusta"!Minä en ole koskaan ollu tappelunhaluinen,mutta joskus iske piruus.Pidä varasi,että en taas pääse sua huudattamaan.Muuten mukavaa hommaa,mutta kun en jouda olemaan päivisin koneella,koska tekemiseni ihmissektorilla vaatii oman osansa.JERMU,OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA MYÖS SINULLE!!!
Lisää tapellaan aina kun ehditään. Se on täällä kaikkein hauskinta.
- *elämä*
kun naiset repii mukaansa vaikka kuinka haluaisi eukon kainaloon ja kaiken aikaa möykkävät kolmen promillen karaokea päälle. Kurjaa on, kurjaa. Laihdutapas vähän että pystyt lyllertämään vähän rauhallisempaan paikkaan.
- Kysyjä(N)
Niih, sinne sitä jalat kulkee, missäpäin on rakkaus. Jermu kulkee siis kotiapäin.
- Jermu
Ensimmäinen kateellinen vinkulelu alkoi piipittämään täällä. Hienoa, palsta alkaa jälleen elää !
- **ja**
Jermu kirjoitti:
Ensimmäinen kateellinen vinkulelu alkoi piipittämään täällä. Hienoa, palsta alkaa jälleen elää !
uppos!
- Jermu
**ja** kirjoitti:
uppos!
Tuollaiset kateelliset alkaa heti piipittämään, kun heillä ei kukaan kysy mitään...No okei, taksikuski kysyy sitten illan päätteeksi maksua.
Sen takia on todella hauskaa katsella noitten kateellisten vinkumista. - Kysyjä(N)
**ja** kirjoitti:
uppos!
pullukka, minä ja 1000 muuta sisarustani tykätään vatsakkaista miehistä :D
- alkanut
Kysyjä(N) kirjoitti:
pullukka, minä ja 1000 muuta sisarustani tykätään vatsakkaista miehistä :D
ja auringon paistaessa rasva tirisee grillissä sekä siinä vieressä.
- hannana.
tänne laita, katos nyt alkaa Juhannus ja kaikki on niin vakavina tällähetkellä kun pitää pohtia millanen ryysis siellä pitkäripasessa taas oikeen on, soon kuule vakava paikka ja sinä vaan puhut naisista, vähemmästäkin menee huumorintaju. ;)
- Jermu
Itselläni on tuolla viiniä kaapissa, joten ei tartte lähteä mihinkään.
Juhannus on vakava asia..siinä voi terveyskin vaarantua.
- Kysyjä(N)
...mistä puuuteeeeeeeee....
HYVVÄÄÄ JUISSIA JA JRMULL TAHI SILLE NÄPPYLÄNAAMALLE TAHI SILLE JOKA SITÄ HAHMOA MIELIKSEEN NAARATTAA NIIN SILLE
*ISOPUSU PEHMOISILLA HUULILLA*- Jermu
Sitäpaitsi sun kannattaa vaihtaa tota pakkelin merkkiä kanssa..Noi sun huulet on ehkäpä hiukkasen liian pehmeet, kun ne näyttää lepattavan tuulessa...
- Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
Sitäpaitsi sun kannattaa vaihtaa tota pakkelin merkkiä kanssa..Noi sun huulet on ehkäpä hiukkasen liian pehmeet, kun ne näyttää lepattavan tuulessa...
''''''''''''''''''''''''''''''''''
Nyt meen sit - Kysyjä(N)
Jermu kirjoitti:
''''''''''''''''''''''''''''''''''
Nyt meen sit
- merliNelli
-kin täytyisi ylläpitää jonkinlaista tasoa.
Kerran minäkin melkein lankesin..:D olihan kyllä siltä hepulta taitavasti naamioitu lähestyminen...järki otti vapaata, mutta vaisto herätti näkemään missä mennään:D
Kaiken lisäksi tämä mies tultuaan torjutuksi käyttäytyi epäilyttävän kohteliaasti, ei kiroamista, nimittelyä tai muuta miehisen tyypillistä käytöstä.- Jermu
hän on ajatellut sinusta samalla tavoin..epïlyttävä tapaus..Kjäh! Viiitsi vitsi.
- Marion.T
Jermu niin suosittu mies ettei missään saa olla rauhassa :))
Täällä palstalla akat ahdistelee, ja vielä reaalielämäsäkin noin hyvä mäihä kävis :DDDDDDDDD
Jos sussa on sitä charmia niin vietävästi, ettei naiset housuissaan meinaa pysyä:)
Sinähän piilouduit bunkkeriisi viikoksi, kun sua kerran Bruce Willsiin vertasin ja kerroin kuinka IIIIIHANA sä olet ;D
Taitaa sitten pitää paikansa sun ja Brucen yhdennäköisyys :DDDDDDD
Jätä deodorantti laittamatta ja pirskota päälles kossua ja pistä päälles oikein paskaset vaatteet, niin luulisin että saat olla rauhassa - tai sitten ei, naisethan rakastuvat rentuihin :))))
Hauskaa juhannusta kuitenkin :DDDDDD- Jermu
En mä nyt tiedä..voi olla.
Yritin tossa käydä vaatteita katteleen rauhassa, niin johan tuli opastaja roikkumaan siihen viereen. Hää olis niiiiiiiiiiiin kovasti halunt opastaa....Kjäh! - Marion.T
Jermu kirjoitti:
Yritin tossa käydä vaatteita katteleen rauhassa, niin johan tuli opastaja roikkumaan siihen viereen. Hää olis niiiiiiiiiiiin kovasti halunt opastaa....Kjäh!Oikeinko kapakkaan aiot mennä roikkumaan?
Män nyt tietystä syystä taidan pysyä kotona ja parannella rikkaruohotaistelussa tulleita vammojani :))
Jospa se siitä huomiseksi parantuis, niin pääsis käymään oikein vanhanajan lavatansseissa- Huom! ja ihan selvinpäin :))
Kivat sulle kuitenkin :DDDDDDD...... Kjäh! - päinkään
Jermu kirjoitti:
Yritin tossa käydä vaatteita katteleen rauhassa, niin johan tuli opastaja roikkumaan siihen viereen. Hää olis niiiiiiiiiiiin kovasti halunt opastaa....Kjäh!mutta kyllähän sua muuten kattelee jos ei muuta kateltavaa ole.Mutta sä oot kylläkin livenä ihan jonkun moinen kamu.Arvaa kuka?Mä kerron kun tuun vastaan.Kjäh kjäh kjäh,yllätyt kun tuut huomaamaan.Ei meillä oo pitkä matka toistemme luo.
- Jermu
päinkään kirjoitti:
mutta kyllähän sua muuten kattelee jos ei muuta kateltavaa ole.Mutta sä oot kylläkin livenä ihan jonkun moinen kamu.Arvaa kuka?Mä kerron kun tuun vastaan.Kjäh kjäh kjäh,yllätyt kun tuut huomaamaan.Ei meillä oo pitkä matka toistemme luo.
Voit jaoitella otsikon ihan miten haluat.
Vai, että ihan kattelee. Paskat mussa mitään ihmeellistä ole. Mä olen mä ja siinä se.
Tarjoon pippuripihvin heti kun ilmoittaudut tuolla vastaantullessasi. Reilu peli. Minkähän kunnan alueella nyt tälläkertaa olis jotain tällaista tarjolla???
Mun käyp sua ihan katteeks. Ei vaan mua kukaan baaritiskillä vonkaa. Itse en kyllä vonkamaan ala, kjäh. Eikä ne miehet meinaa uskaltaa juttelemaankaan tulla, katselevat vaan.
Sit kun ne on ihan tillitallin, joku kysyy mitä hän saisi tarjota.
No kerran jouduin ihan piilosleikkiä leikkimään erään nuoren miehen kanssa kun ei millään hellittänyt. Vaikka sanoin suoraan ikäni ja että hän voisi olla poikani. Täydet pisteet hänelle kuitenkin sinnikkyydestä.- mut eri sävelin
Ei ole muuta niin rassaava kun joku hokee korvaan,että oon ihan yhden näyttelijän näkönen.Omasta mielestäni ei sinne päinkään,enkä ole varmaan vihilläkään käyny sen vuoksi että olisin jonkun näyttelijän kanssa saman näkönen.Muutama sukulainen kyllä sanoo että olisin saman näkönen,mutta ei ukko eikä muksut sano niin ainakaan.Että en sitte oo ruvennu tinkaamaan vaan myöntäny asian olevan niin että kyllähän mä olen heidän väittämänsä henkilö,koska silloin pääsen vähemmällä.
- Jermu
"Bruce"-juttua keksinyt..Kuhan vaan naikkoset höpöttelee..Kjäh. Katsos, kun tollanen hajautettu informaatio sotkee tyystin toisten kuviot. Milloin mä olen nuori ja milloin vanha. Milloin minä olenkin sefuna ja milloin multinikki. kaikki on muitten keksimiä juttuja ja niitä on hauska vähän hämmentää.
Viimeisin on tämä ns. naapuri, jolle olenkin reilun pelin henkeen luvannut tarjota pippuripihvin, koska hän kuulemma tuntee minut ja lupasi moikata kadulla, kun näkee.
En ole kuulemma kummoisen näköinen, mutta oikeasti olen "jonkulainen kaveri ja kyllähän minuakin katselee, jos ei ole muuta katseltavaa..." Ota tuollaisestakin lausunnosta sitten selvää...Kjäh! Jermu kirjoitti:
"Bruce"-juttua keksinyt..Kuhan vaan naikkoset höpöttelee..Kjäh. Katsos, kun tollanen hajautettu informaatio sotkee tyystin toisten kuviot. Milloin mä olen nuori ja milloin vanha. Milloin minä olenkin sefuna ja milloin multinikki. kaikki on muitten keksimiä juttuja ja niitä on hauska vähän hämmentää.
Viimeisin on tämä ns. naapuri, jolle olenkin reilun pelin henkeen luvannut tarjota pippuripihvin, koska hän kuulemma tuntee minut ja lupasi moikata kadulla, kun näkee.
En ole kuulemma kummoisen näköinen, mutta oikeasti olen "jonkulainen kaveri ja kyllähän minuakin katselee, jos ei ole muuta katseltavaa..." Ota tuollaisestakin lausunnosta sitten selvää...Kjäh!Jep, reilu olet kun ns. naapurille pippuripihvit tarjoot. Kyllä minäkin sulle pihvit grillaisin jos naapurini olisit, kjäh.
Kai tuon mainitsemasi lausunnon voisi tulkita vaikka lyhyesti *olet puoleensavetävä kaveri*.
Katsos, joissakin on sitä vetovoimaa, ulkonäöllä ei ole silloin merkitystä.
Hyvää juhannusta Jermu!mut eri sävelin kirjoitti:
Ei ole muuta niin rassaava kun joku hokee korvaan,että oon ihan yhden näyttelijän näkönen.Omasta mielestäni ei sinne päinkään,enkä ole varmaan vihilläkään käyny sen vuoksi että olisin jonkun näyttelijän kanssa saman näkönen.Muutama sukulainen kyllä sanoo että olisin saman näkönen,mutta ei ukko eikä muksut sano niin ainakaan.Että en sitte oo ruvennu tinkaamaan vaan myöntäny asian olevan niin että kyllähän mä olen heidän väittämänsä henkilö,koska silloin pääsen vähemmällä.
ettei ole yks eikä kaks kertaa kun olen kuullut, että muistutan sitä tai muistutan tuota ja onko minulla sisko siellä tai täällä kun on niin samannäköinen. Tai kysytään ollaanko tavattu aikaisemmin kun olen niin tutun näköinen.
Olen ilmeisesti niinsanotun tavallisen näköinen kun meitä samannäköisiä löytyy vaikka kuinka paljon.- Marion.T
Jermu kirjoitti:
En ole kuulemma kummoisen näköinen, mutta oikeasti olen "jonkulainen kaveri ja kyllähän minuakin katselee, jos ei ole muuta katseltavaa..." Ota tuollaisestakin lausunnosta sitten selvää...Kjäh!Jermu on ihan oikeasti nainen.
Kiusaa vain meitä täällä palstalla:DD
Uskokoon ken haluaa - minä tiedän :DD
Kjäh....Kjäh.....
- MEKE
Mielenkiinnosta kyselen, vaikka en ole lukenut sinua kovinkaan paljoa, kuinka ihmeessä ehdit niin moneen paikkaan.
Kerrot olevasi ukkomies, se taas puolestaan kertoo sen että sinulla on vaimokin, ehkä lapsiakin... onko?
Silti ehdit ravintoloihin tanssimaan ja lisäksi täällä niin monelle palstalle että saat maininnan jopa 70 palstalla ? Olet--- khjäk---- vissiin kovasti nopea liikkeissäsi.- Jermu
Ei tartte enää itse jokapaikkaan ennättää, kun joku on kuulemma mut sielläkin jo nähnyt. Helpottaa ajankäyttöä huomattavasti nääs. Ai että seitkytpalstallakin..Hittolainen. Kaikkeen minäkin olen sitten ennättänyt. No se työkiire on totta. Tämä avauksessa tapahtunut juttu ei ollut todellakaan tämän kuukauden juttu. Kaikkee sitä onkin...Vaikkakin olen myös nopea liikkeissäni...Kjäh!
- nainen
..............
- Jermu
nainen kirjoitti:
..............
Kaikkialle sitä Jermu ehtiikin...Kjäh!
- nainen49
Jermu kirjoitti:
Kaikkialle sitä Jermu ehtiikin...Kjäh!
leikkiä laskin:)))
- MEKE
Jermu kirjoitti:
Ei tartte enää itse jokapaikkaan ennättää, kun joku on kuulemma mut sielläkin jo nähnyt. Helpottaa ajankäyttöä huomattavasti nääs. Ai että seitkytpalstallakin..Hittolainen. Kaikkeen minäkin olen sitten ennättänyt. No se työkiire on totta. Tämä avauksessa tapahtunut juttu ei ollut todellakaan tämän kuukauden juttu. Kaikkee sitä onkin...Vaikkakin olen myös nopea liikkeissäni...Kjäh!
Et sinä siellä ollut poikennut eikä kaksoisolentosikaan.
Vain eräs toinen nikki mainitsi sinun nikistäsi tuolla seitkyt-palstalla.
Anteeksi vaan jos kirjoittelen hieman epäymmärtämättömästi.
Ihan kivahan sen luulisi olevan kun paljon ehtii ja useaan paikkaan.
Hyvää jatkoa sinulle ja vonkaamiseen tuuria.
- ravintoloissa
tekee notkuilemassa ;D
- Vaklari
Juonut liikaa kaljaa ja alkaa notkuilemaan.:D
- Pirre*
erräällä onkelma; liika viehätysvoima....!!!
Taijjat olla vain itekehu...tunttuu puhheissa olevan vienttii kun munavoilla..;/? - Mese
Ja sitten sinä heräsit ja vilkaisit onko vaimo vielä viressäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384518Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183641Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881535Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1081401- 1571393
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641311- 651244
- 841154