SAIRAS ISÄ ÄKKIÄ APUA

Anonyymi-ap

Moi,nyt ihan lyhyesti haluaisin pyytää joltain apua.Mun isä on aina ollut äkkipikainen,hermostuu helposti,väkivaltainen läpsii/tönii/repii hiuksista. Ja enimmäkseen kun olin nuori niin riiteli äidin kanssa ja löi häntä ja rikkoi paikkoja.Kun kasvoin isommaksi hän alkoi haastaa riitaa minun kanssani,vaikka kyllä muistan että pienenä hän joskus läpsi minua kengällä kun en halunnut nukkua,ja repi hiuksista. Mutta nyt tilanne on riistäytynyt käsistä.Hän kokoajan uhkailee satuttavansa äitiäni ja haluaa heittää minut ulos ja uhkailee että tekee sossuille ilmoituksen että heittää minut ulos ja että minä olen se sairas. Myös minulla on pieni pikkuveli joka aina pelkää ja itkee kun isä riehuu. Olemme nyt ulkona koska emme uskalla mennä sisälle. Pitäisikö meidän mennä minun vaarilleni yöksi vai jäädä tänne ? Poliisille emme uskalla soittaa koska äitini pelkää että sossut vie veljeni pois.

6

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Menkää vaarille. Kannattaa kertoa myös sossuille, koska se ei tarkoita, että teidät viedään, myös äitimme kärsii tästä.

Pikkuveljesi ei myöskään kuulu kärsiä tuosta.

Pyydä apua, puhua avoimesti, sano että haluatte asua kotona äitinne kanssa. Isänne tarvitsee apua myös.

• Anonyymi

Poliisille ilmootus

• Anonyymi

Kännykällä voi salaa yrittää nauhoittaa mitä ympärillä tapahtuu. Niin kannattaa tehdä ja viedä se poliisille. Hullu isä ei saa tietenkään tietää siitä että häntä on nauhoitettu. Elämä toimii siten että ihan sama kuka henkilö on kyseessä mutta pahojen ihmisten seurasta on pyrittävä aina pois. Yksin oleminenkin on parempi vaihtoehto kuin huono seura ja huonot vaikutteet. Itse olen ollut perheväkivallan uhri eli puhun omasta kokemuksestani. Osa ihmisistä on aina pahoja ja eivät ne siitä muuksi muutu.

• Anonyymi

Moi,tässä aloittaja. Tilanne eskaloitui käsistä ja isäni alkoi taas riehua soitin hätäkeskukseen mutta en saanut sanottua mitään kun vain itketti. Silti poliisit tuli. Isäni valehteli että olin vain riidellyt veljeni kanssa, ja minua kadutti että edes soitin. Tuntuu että kaikki on mun syytä. Paettiin nyt vaarille, mutta ennen lähtöä isäni uhkasi että "Tuo lapsi ei jää teille ja minä vielä kostan tämän tempun". Nyt ahdistaa ihan hirveästi en tiedä mitä tehdä elämä tuntuu täydeltä painajaiselta.

• Anonyymi

On olemassa turvataloja ja ihmisiä, jotka auttaa siellä. Itsekin auttaisi jos voisin. Minkäänlaista väkivaltaa ei tarvitse sietää ja ei kannata. On myös hyviä ihmisiä, jotka haluavat auttaa, kunhan menette oikealle taholle puhumaan. Kertokaa koulussa ja tarhassa, Menkää puhumaan, niin että saatte apua siten että tilanne ei eskaloituis.

• Anonyymi

Elin kanssa suhteessa, jossa isä huusi, löi ja tahallisesti satutti lasta. Kaksi vuotiaana lapsen olisi kuulunut juoda kaljaa. Otin yhteyttä sosiaalitoimistoon, niin sieltä tuli lastensuojeluilmoitus kirjeenä ja isälle puhelinsoitto. Jäätiin nalkkiin kotiin...

Ihmeen kaupalla pelastuttiin. Nyt taistellaan isän tapaamisoikeuksista. Minulle ja lapselle tulossa olosuhdeselvitykset. Hain apua isän väkivaltaan ja sen jälkeen minusta yritetään tehdä syyllistä... Mustelmat lapsella vähätellään ja lapsen kertomaa ei oteta todesta... Lapsen oikeus on saada päihteetön ja väkivallaton koti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      124
      4018
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      315
      2063
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1740
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1740
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1671
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1526
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1276
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1272
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      443
      1229
    Aihe