"Etsin seuraa – mutta vain jos olet täysin tylsä!
Moikka, olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi] ja etsin kumppania, joka vihaa hauskuutta. Rakastan istua sohvalla tekemättä mitään ja puhua säästä. Jos et ole kiinnostunut seikkailuista, matkustamisesta tai mistään hauskasta, olet juuri etsimäni henkilö!
Olen todella huono keskustelija, joten älä odota mitään mielenkiintoista. Jos rakastat hiljaisia iltoja, joissa ei tapahdu mitään, ja tykkäät katsoa maalauskuivumista, lähetä viesti!
Jos et ole kiinnostunut elämästä, älä vaivaudu!"
https://chat-gpt-suomi.fi/kuinka-se-toimii/
Kisa: pistetään Chat gpt tekemään treffi-ilmoituksia
37
343
Vastaukset
"Etsitään seuraa – mutta vain jos olet todella, todella tylsä!
Moikka! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], joka ei oikeastaan pidä mistään. Etsin kumppania, joka haluaa viettää aikaa tekemättä mitään, kuten tuijottamalla seinää tai laskemalla tikkaita.
Jos sinua kiinnostaa loputtomat keskustelut siitä, miksi ruoho on vihreää tai miten maito tulee lehmästä, olet juuri oikea henkilö minulle. Rakastan ookoo-ruokaa ja tylsiä elokuvia, joten älä odota mitään jännittävää!
Ole nopea, koska tämä ilmoitus ei tule olemaan kauan auki –"- Anonyymi
Tämä mulle! Ihan oikeasti olen ajatellut, että tylsä kumpoani olis kiva. Ei vaadi paljon - vain kaiken. Sitä paitsi tikkaiden laskeminen jäi kaivelemaan mieltäni. Vaikuttaa vuosien projektilta.
Tässä piti hämätä tekoälyä, eli väitin että romaanihenkilöni tarvitsee inhottavan ilmoituksen.
"Häikäisevän inhottava kumppani haussa!
Hei, sinä, joka et pelkää likaista! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], ja etsin kumppania, joka on yhtä häikäilemätön kuin minä. Rakastan kaikkea, mikä on epämukavaa ja outoa – jos sinulla on kummallisia tapoja tai inhoat henkilökohtaisia rajoja, saatat olla etsimäni!
Tässä ilmoituksessa ei ole sääntöjä: olen kiinnostunut kaikesta, mikä saa ihmisten päät kääntymään. Haluatko jakaa kanssani likaisia vitsejä, keskustella asioista, jotka saavat ihmiset punastumaan, tai ehkä"- Anonyymi
"Hei, sinä, joka et pelkää likaista!" Tuo likainen on kyllä viimeinen mahdollinen sana mitä kannattaisi käyttää kumppaninhaussa apuna 😂. Välillä olen kyllä kirjoitellut tänne tuomalla esiin nimenomaan huonot puoleni. Vielä ei oo irronnut, mut ehkä joku päivä. Sehän on hyvä että tuo heikkoutensa alussa esille koska siitä se nousukiito vasta alkaa.
Mä putosin kärryiltä et millainen siitä pitäis tehdä?
"Etsin naista – mutta vain jos et pelkää epämiellyttävää!
Hei! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], ja etsin naista, joka on valmis sietämään huonoja tapojani ja epämiellyttävää huumorintajua. Rakastan kaikkea, mikä saa ihmiset kamppailemaan inhoaan, kuten [mainitse jotain erityisen ällöttävää tai outoa, esim. "vanhentuneita ruokia" tai "hikoilevia sukkiini"].
Jos sinua kiinnostaa viettää aikaa kanssani, kun keskustelemme siitä, miksi henkilökohtainen hygienia ei ole niin tärkeää, tai jos et pelkää kuluttaa"Romaanin sarjamurhaaja lähettäisi tämän ilmoituksen:
"Etsin erityistä seuraa – vain rohkeimmille!
Hei, olen [ikäsi] vuotias, ja etsin kumppania, joka osaa nauttia elämästä täysillä. Rakastan jännitystä ja seikkailuja, ja etsitään yhdessä adrenaliinia nostattavia kokemuksia. Jos sinua kiinnostaa tutustua synkkiin puoliini ja kokea asioita, joita muut pelkäävät, saatat olla juuri etsimäni!
Olen mestari luomaan unohtumattomia hetkiä, eikä minulla ole rajoja. Etsin ystävää, joka on valmis tutkimaan elämän varjopuolia ja jakamaan epätavallisia hetkiä. Jos pelkäät pimeää, tämä ei ole"Tästä tuli aika liikuttava:
"Etsin ystävää – mutta vain jos olet lempeä!
Moikka! Olen [ikäsi] vuotias mies, joka kaipaa seuraa, mutta on hieman arka naisten kanssa. En ole paras keskustelija, ja joskus pelkään tilanteita, joissa olen liian lähellä naisia. Etsin ystävää, joka ymmärtää pelkoni ja on valmis ottamaan asiat rauhassa.
Tykkään viettää aikaa rauhallisissa paikoissa, kuten kahviloissa tai puistoissa, ja nautin syvällisistä keskusteluista, joissa voimme tutustua toisiimme vähitellen. Jos sinäkin olet ujo tai pelkäät suuria joukkoja, voimme ehkä jakaa kokemuksemme ja tukea toisiamme"- Anonyymi
Tämä ilmoitus sopisi minulle.
- Anonyymi
Tämän mennessä ainoa, joka vetoaa. Antaa kuvan, että taustalla on herkkä, tunteellinen, mutta ujo mies. Mies, joka kaipaa toista, mutta ehkä haluaa rauhassa tutustua ennen kuin edetään.
Tämä etsii itselleen rikasta elättäjää:
"Etsin elämänkumppania – rahalla on väliä!
Hei! Olen [ikäsi] vuotias nainen, joka nauttii elämän hienouksista. Etsin itselleni kumppania, joka osaa arvostaa mukavuuksia ja on valmis jakamaan elämänsä kanssani.
Jos sinulla on taipumusta hyvään makuun, kyky tarjota upeita elämyksiä ja etsit elämäsi naista, olet oikeassa paikassa! Rakastan hienoja illallisia, matkustamista ja kiireetöntä elämää, joten toivon, että sinäkin arvostat näitä asioita.
Olen valmis hoitamaan osuuteni suhteessa, kunhan sinä pystyt tarjoamaan sen, mitä tarvitsen."- Anonyymi
Etsin kumppania, joka ei pelkää totuutta!
Moikka! Olen 35-vuotias, keski-ikäinen sinkku, joka asuu yksin vanhassa kerrostalossa ja syö pakastepizzoja useita kertoja viikossa. Olen yliherkkä ja allerginen melkein kaikelle, mutta erityisesti kaloille ja auringolle. Harrastukseni ovat lähinnä Netflixin binge-watching ja syvä mietiskely siitä, miksi elämä on niin vaikeaa.
Miksi minä? Koska etsitkö kumppania, joka ei pidä turhasta itsensä kaunistelusta? Rakastan rehellisyyttä, joten ilmoitan heti: minulla on koira, joka on enemmän kuin ystäväni – se on ainoa, joka kuuntelee katkeria vuodatuksiani osaa ottaen. - Anonyymi
Etsin ketä tahansa – apua, olen epätoivoinen!
Moikka! Olen 40-vuotias sinkku, joka on yrittänyt löytää rakkautta jo liian pitkään. Olen kyllästynyt yksinäisyyteen ja kaipaan seuraa, vaikka se tarkoittaisi vain kaverisuhteita. Kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut, joten nyt olen valmis mihin tahansa!
Olen aika tavallinen: tykkään tehdä ruokaa, mutta usein se päätyy vain mikroaaltouuniin. Olen myös melko ujo ja sosiaalisesti kömpelö, joten keskustelu voi olla vaikeaa. Etsin pehmeää olkapäätä, johon nojata, ja joka ei pelkää leffamaratoneita tai hiljaista nyhjäämistä. "Etsin seuraa – elämän epämukavuudesta huolimatta!
Hei! Olen [ikäsi] vuotias mies, joka asuu tällä hetkellä sillan alla. Elämäni on ollut haasteellista, mutta uskon, että jokaisella on oikeus löytää seuraa ja jakaa hetkiä jonkun erityisen kanssa.
Olen ystävällinen ja avoin, vaikka elämäni onkin mennyt hieman sivuraiteille alkoholiongelmani vuoksi. Etsin naista, joka ymmärtää, että elämä ei ole aina täydellistä ja joka on valmis jakamaan hetkiä ilman tuomitsemista.
Jos sinäkin arvostat aitoja keskusteluja, yhteistä naurua ja haluat tutustua elämään, joka on kaukana perinteisistä kaavoista"- Anonyymi
En ollut tunnistaa mistään itseäni, mutta ehkä.tämä 🤣
Olen [ikäsi] vuotias [ammatti tai opiskelija], ja tällä hetkellä en jaksa sitoutua vakavaan seurusteluun. Nautin kuitenkin uusista tuttavuuksista ja kevyistä hetkistä. Tykkään viettää aikaa ystävien kanssa, käydä tapahtumissa ja nauttia elämästä ilman suuria odotuksia.
Etsin seuraa, joka on samalla aaltopituudella – ei paineita tai sitoumuksia, vaan mukavaa yhdessäoloa ja rentoa ajanviettoa.
Jos etsit samankaltaista, otathan yhteyttä! :)- Anonyymi
Aika kiva lelu tämä bl 😀👍 kyllä kävi kätevästi, kaksi vähemmän innokasta ilmoitusta 😅
Etsitään: Ymmärtäväistä seuraa kiireisen elämän keskellä!
Olen [ikäsi] vuotias [ammatti tai opiskelija], ja uppoudun usein töihini ja omiin projekteihini. Vaikka työ vie paljon aikaa ja ajattelua, nautin myös hetkistä, jolloin voin jakaa ajatuksia ja kokemuksia toisten kanssa.
Etsin kumppania, joka ymmärtää kiireisen elämäntavan ja arvostaa tilaa itsenäiselle ajattelulle. Olisi mukavaa tavata joku, jonka kanssa voi jakaa kevyitä hetkiä silloin tällöin, ilman suuria paineita tai odotuksia.
Jos sinäkin arvostat omaa aikaa ja rauhaa, mutta haluaisit silti tutustua uusiin ihmisiin, otahan yhteyttä :)
- Anonyymi
😂 Tuohan oli hyvä!
Vielä parempi olisi ilmoittaa, ettei sopivan(kaan) kannata ottaa yhteyttä, jotta mukava elämä säilyisi kummallakin.
xLiner - Anonyymi
jutut niin vääPweli on Pwli, Wpwli...l joku niin kun kouluun piti pääästä niin ostin eräältä pääesikunnankin cääpelilrtä polkupyöeän kätreiswellä pirää pääsrä kouluun menemään oli pirkän IK KÄYREÖssäkin kunnetr joku poliii caarasri sen.
- Anonyymi
Hauskoja ilmoituksia tuli, kyllä tuolta varmasti useimmille löytyisi hyvä ilmoitus :)
Älykäs sydän etsii kumppania
Hei! Olen intohimoinen ajattelija ja elämänopiskelija, joka rakastaa syvällisiä keskusteluja ja älyllisiä haasteita. Työskentelen alalla, joka vaatii luovuutta ja analyyttista ajattelua, ja nautin uusien asioiden oppimisesta. Vapaa-ajallani syvennyn kirjoihin, tieteellisiin artikkeleihin ja mielenkiintoisiin dokumentteihin.
Etsin kumppania, joka arvostaa älykkyyttä ja älyllisiä keskusteluja yhtä paljon kuin minä. Jos nautit filosofisista pohdinnoista, tieteellisistä keskusteluista tai vaikkapa strategisista peleistä, voimme olla täydellinen match!
Pyysin jotain älykkyyteen viittaavaa, ja olen melko varma siitä että tällainen ei toimisi lainkaan.- Anonyymi
Kyllä tuo toimisi.
Vähä-älyinenkin huomaisi potentiaalin.
Ehkä sinusta tulisi hänen gurunsa.
Opettaisin pelejä.
Vinkkaisit fiksua luettavaa.
Kunhan et saisi ähkyä aikaan.
Vilma
Kyllä tuo toimisi. Se haastaa. Onko riittävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo toimisi.
Vähä-älyinenkin huomaisi potentiaalin.
Ehkä sinusta tulisi hänen gurunsa.
Opettaisin pelejä.
Vinkkaisit fiksua luettavaa.
Kunhan et saisi ähkyä aikaan.
Vilma
Kyllä tuo toimisi. Se haastaa. Onko riittävä.Minulle tuli myös samanlainem, mutta epäilen vahvasti ettei se toimisi tai kukaan mies vastaisi. Voiha olla, että jaksan jutella muiden kanssa vain hetkittäin.
Toinen ilmoitus tuli sitten aivan päinvastainen,että olen pinnallinen ja tykkään juhlimista yms. hömpän pömpästä, enkä ole kovin syvällistä seuraa😆🤣💦 Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli myös samanlainem, mutta epäilen vahvasti ettei se toimisi tai kukaan mies vastaisi. Voiha olla, että jaksan jutella muiden kanssa vain hetkittäin.
Toinen ilmoitus tuli sitten aivan päinvastainen,että olen pinnallinen ja tykkään juhlimista yms. hömpän pömpästä, enkä ole kovin syvällistä seuraa😆🤣💦Niin, miten vanhoja te kaksi olette? Voi olla että tuollainen ilmoitus toimii vanhemmille ihmisille.
- Anonyymi
m36-intj kirjoitti:
Niin, miten vanhoja te kaksi olette? Voi olla että tuollainen ilmoitus toimii vanhemmille ihmisille.
Aivan liian vanha tuntee olevansa ainakin toinen vastaajista. Palstalla vaaditaan kovaa tasoa naisilta, mistä nyt parhaillaankin keskustelua käydään. Niin no toisaalta, eihän se ole siitä kiinni. Tämä ei vaan ole itselleen siihen sellainen paikka. Ja toki ehkä juuri tähän vastaukseeni vaikuttaa se miten tunnen itse kutakin kirjoitustensa kautta.
- Anonyymi
Mä haluun tehdä kans ilmoituksen.
Pään sisällä olevasta älykoneesta.
Älyttömän tavallinen ja arkinen nainen voisi tuhlata vähän aikaansa sinuun, sinä omituisen haastava höyhenetön, kaksijalkainen koiras.
Et käytä mitään aivoja sekoittavia ainehia. Mielesi saa pomppia luonnollisen vapaasti.
Voit olla intro/extro tai både och.
Tavataan ensin harvasti, ehkä sitten useasti.
Tehdään tutkimusretkiä ja mennään paikkoihin, mitä olemme aina haluneet näyttää jollekin erityiselle.
Ostetaan raaka-aineet outoon ruokaan, jonka reseptin löydämme keittokirjasta "Ranskalaisen keittiön salaisuudet" ja testaamme kykyjämme. Kestää. Kestää.
Vilma Etsin höyhenystäviä!
Moikka! Olen (ikä) vuotias (mies/nainen) ja sydämeni on aina sykkinyt höyhenille. Rakkaus näitä keveitä ja kauniita luonnon ihmeitä kohtaan on vienyt minut mukanaan, ja nyt etsin kumppania, joka jakaa tämän intohimon.
Olen erityisen kiinnostunut (mainitse asiat, jotka liittyvät höyheniin, kuten "höyhenkoruista", "käsitöistä" tai "lintuharrastuksesta"). Nautin myös luonnossa vaeltamisesta ja kauniiden höyhenten etsinnästä.
Jos olet höyhenien ystävä, joka arvostaa niiden kauneutta ja herkkyyttä, ota yhteyttä!Treffi-ilmoitus: Pidämmekö samoista kumisaappaista?
Etsin kumisaappaista kiinnostunutta kumppania! Jos tykkäät ulkoilusta, sateen ropinasta ja mukavista vaelluksista, saatamme olla täydellinen pari. Kaipaan seuraa, joka arvostaa mukavaa yhdessäoloa luonnossa – kumisaappaissa, tietenkin!
Oletko valmis tutkimaan luontoa ja jakamaan hetkiä kumisaappaiden kanssa? Laita viestiä, niin tavataan! 🌧️🌲👢
PS: Sateenvarjot ovat myös tervetulleita!Treffi-ilmoitus: Pidämmekö samoista melooneista?
Etsin meloonifania kumppania jakamaan herkullisia hetkiä! 🍈 Jos sinäkin rakastat melooneja, olipa se sitten tuoreena, smoothieissa tai vaikka kesäisissä salaateissa, ehkä voisimme klikata!
Olen seikkailunhaluinen ja nautin kesäisestä ulkoilusta, mutta myös rauhallisista meloonihetkistä kotona. Haaveilen yhteisistä piknikeistä, joissa melooni on pääosassa!
Jos myös sinä pidät melooneista ja etsit mukavaa seuraa, laita viestiä! 💚✨Moikka! Olen 25-vuotias nainen, joka arvostaa salaperäisyyttä ja jännitystä elämässä. Etsin miestä, joka on kiinnostunut pölykapseleista ja jakaa kanssani intohimon salaisiin hetkiin.
Jos olet valmis seikkailemaan salassa ja nauttimaan elämästä ilman liian suuria velvoitteita, laita viestiä! Rakastan hyviä keskusteluja, rentoa yhdessäoloa ja unohtumattomia hetkiä.
Mitä etsin:
* Yhteisiä salaisuuksia
* Pölykapseleista pitävää miestä
* Hauskoja ja jännittäviä hetkiä yhdessäOlen ilmapierujen mestari!
Etsin kumppania, joka jakaa intohimoni huumoriin ja kevyisiin hetkiin. Olen 30-vuotias, rento ja nauravainen tyyppi, joka rakastaa elämän pieniä iloja. Ilmapierut ovat minulle enemmän kuin vain ääni – ne ovat tapa tuoda iloa arkeen ja nauraa yhdessä!
Jos tykkäät nauraa, jakaa hassuja hetkiä ja etsit seuraa, joka ei ota elämää liian vakavasti, laita viestiä! Etsitään yhdessä ne parhaat hetket, oli se sitten leffailta kotona tai spontaanit seikkailut kaupungilla.
Asiat, joita rakastan:
* Hyvä huumori
* Luonto ja ulkoilu- Anonyymi
Mihin jäi ne kaikki toiveet ulkonäöstä ja vartalon mallista? Toisessa ketjussa panetellaan ylikiloja ja tässä jeesustellaan älykkäillä puheilla. Ennen uskallettiin etsiä tai toivoa vähintään normaalivartaloista, tänä päivänä se on jotakin ryhmää loukkaavaa.
Etsin vakavaa suhdetta astronautin kanssa, joka rakastaa apinoita!
Hei! Olen [oma nimesi tai lempinimi], ja etsin vakavaa suhdetta erityisesti astronautilta. Olen aina ollut kiinnostunut avaruudesta ja sen salaisuuksista, ja unelmani on jakaa tämä intohimo jonkun erityisen kanssa.
Lisäksi olen suuri apinoiden ystävä! Jos sinulla on sydän apinoille ja unelmat avaruudesta, voimme hyvinkin olla täydellinen pari. Nautin [kerro muutama harrastus tai kiinnostuksen kohde, kuten luonto, eläinten hyvinvointi tai tieteellinen tutkimus], ja toivon löytäväni kumppanin, joka jakaa nämä intohimot.
Jos tunnet, että voisit olla se henkilö, ota rohkeasti yhteyttä!Etsin narttukoirien juoksuhousujen ystävää!
Hei! Olen 30-vuotias koiranomistaja, joka rakastaa kaikkia koiriin liittyviä asioita. Etsin seuraa, joka jakaa intohimoni narttukoirien juoksuhousuihin! Jos olet kokenut koiranomistaja ja tiedät, mitä juoksuhousut voivat merkata koirasi hyvinvoinnille, olet juuri etsimäni henkilö!
Tykkään ulkoilla, käydä koirapuistoissa ja jakaa vinkkejä koiranhoidosta. Etsin kumppania, joka on valmis jakamaan koiraseikkailuja ja nauttimaan leppoisista hetkistä yhdessä.
————
Sori buddy mä ”vähän”innostuin. En oo pitkään aikaan nauranut näin paljon palstan ansiosta kiitos siis sinulle.🙏 Aivan huippu viihdyttävä tekoäly🤣- Anonyymi
Kiitos molemmille.
Jonkun teksti(t) generoi tänään, B ja H, hauskuuksia.
Hihittelyä tekstistä toiseen.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Kiitos molemmille.
Jonkun teksti(t) generoi tänään, B ja H, hauskuuksia.
Hihittelyä tekstistä toiseen.
VilmaVilma sinun omasikin on hyvin omaperäinen🙂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Vilma sinun omasikin on hyvin omaperäinen🙂
99 %:sesti ei tärppää.
Kannattanee ostaa virveli ja kiikarit.
Vilma
Unisieppariin tarvitaan höyheniä.
En sellaista hanki, koska tarvitsisin säännöllisesti enemmän unta.
Unituntien grafiikka on kuin takavuosien asuntohintakäppyrät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345568Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912557JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51415Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887- 62882
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807