JOHTAJIEN palkat mukavassa myötätuulessa, Rivi-demarilla ei syytä iloita....svt

Anonyymi-ap

"Edunvalvonta"-kilpapailun kärkipaikkaa näyttäisi pitävän KOKOOMUS. Näet johtajien ansiot nousivat selvästi eniten ammattiluokittain ... (tilastokeskus)

Vuodesta 2010 vuoteen 2022 eniten nousivat ammattiluokittain ja työnantajasektoreittain vertailtuna yksityisen sektorin johtajien säännölliset ansiot (41 %). Seuraavaksi eniten nousivat muut-sektorin johtajien ansiot (36 %) sekä paikallishallinnon johtajien ansiot (29 %).7.11.2023

Eliitti-"demari" näyttäisi olevan varsin huono "edunvalvoja" muun kuin oman palkkapussinsa osalta.
Kun oma käsi voi käydä kupilla, se käy kupilla. Tämä todettu jo avauksessakin.
Oliko niin, että AY-"demaritkin" ...

k. haans.sea

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomushan sitä palkkamalttia on huudellut 30 vuotta putkeen ja sinä aikana palkkataso Suomessa on noussut 30%.

Perussuomalaisten ja Kokoomuksen tässä hallituksessa ajamien muutosten johdosta tulevaisuudessa se työntekijöiden palkat nousevat vielä vähemmän. Onneksi Ruotsiin ja Norjaan pääsee aina töihin.

• Anonyymi

Kokoomuksen "palkkamaltti" tässä :

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18308908/suppea-tulo-eliitti-rohmusi-23-palkkapotista-!--valta-eliitti-tekee-kaikkensa-salatakseen-totuden

Reilusti alle 10 % työvoimasta ja niille 70 % palkkapotista. Ilmankos yrittivät pimittää puhallustaan "keskipalkka"-jallituksella, jota oikeisto-ylen kusiaisetkin innokkaasti toisti.

Nyt nuo kusiaiset jakavat teille lopputilejä ! Mutta älä luota ruotsiin, sielä on sama meininki päällä, historiallinen LAMAhan herrojen ryöväyksestä on seurauksena !

• Anonyymi

Kusiaiset ovat puolueesta riippumatta täysin samassa JUONESSA, jonka kusipäät (eli kansa) kustantaa. Kyse on härskistä rahastuksessa yksissä tuumin (vrt linkki edellä) ja ohjenuorana on nato-päätös ja EU, joka on niille suorastaan palkkiolinnake ja ne todella ovat raskaasti "ylihinnoitelleet" itsensä.
      Siksi:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18387521/kansalainen-lama-ei-tule-hellittamaan-ellei-kusiaissakkia-saada-kuriin--se-toimii-kuten----

Sukellus on meneillään muuta muista:
      KUSIAISET EIVÄT UPPOA, SILLÄ NE VOIVAT ITSE PÄÄTTÄÄ, ETTÄ SINÄ SUKELLAT ENSIN !!! (ellet nuole ahkerasti niiden persettä)

t. haans..sea

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe