Muistatteko tämän neliosaisen Atte ja Nysä-Putte lasten draamasarjan?
Tämä esitettiin muistaakseni YLE TV1:llä ensimmäisen kerran vuonna 2002. Tämän jälkeen ei ilmeisesti ole uusittu TV:ssä eikä ole ollut YLE Areenassakaan koskaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000004025367.html
Lasten draamasarja Atte ja Nysä-Putte (2002)
9
491
Vastaukset 9
- Anonyymi
Isää näytteli ainakin Konsta Mäkelä ja Attea ilmeisesti hänen poikansa ja sitä toista isän kaveria näytteli ainakin Pekka Huotari ja Kerhotätiä Sanna-Kaisa Palo.
Nuo näyttelijät nyt ainakin muistui mieleen tästä sarjasta. Ketäs muita siinä näytteli? - Anonyymi
Ei oikein löydy tietoa sarjasta. Miksei voisi tulla ainakin YLE Areenaan tämä?
Ehdotettu on YLELLE tätä.- Anonyymi
Tuo lehtijuttu ainoa mikä löytyy.
- Anonyymi00009
Ylellä ei ole kuulemma rahaa esittää tätä ainakaan tällä hetkellä. Heidän pitäisi maksaa tekijöille maksua tai jotenkin noin vastasivat silloin kun kysyin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ylellä ei ole kuulemma rahaa esittää tätä ainakaan tällä hetkellä. Heidän pitäisi maksaa tekijöille maksua tai jotenkin noin vastasivat silloin kun kysyin.
Eivät voi tällä hetkellä ainakaan esittää taloustilanteen takia:
"Koska kyseessä on lähes 25 vuotta vanha sarja, sen esittäminen uudelleen televisiossa tai tuominen Yle Areenaan vaatisi kokonaan uudet sopimukset ja korvausten maksamisen kaikille sarjan tekijöille – näyttelijöille, käsikirjoittajille, ohjaajalle ja mahdollisille muusikoille. Ylen nykyisessä tiukassa taloustilanteessa tällaisten pienempien vanhojen sarjojen oikeuksien lunastaminen ei valitettavasti ole prioriteettilistan kärjessä."
- Anonyymi
Eikö kukaan muu muista? :)
- Anonyymi
📺📺
- Anonyymi00008
Tässä lista sarjan näyttelijöistä:
Atte - Joona Mäkelä
Nysä-Putte - Jarkko Lahti
Aten isä - Konsta Mäkelä
Aten äiti - Sara Paavolainen
Opettaja - Anna Pitkämäki
Meeri - Ines Vaittinen
Jussi - Aku Hyttinen
Tommi - Roope Hasunen
Meerin äiti - Helena Ryti
Aten mummu - Eriikka Magnusson
Remu - Pekka Huotari
Valtti - Jarmo Hyttinen
Pirjo - Sanna-Kaisa Palo
Siivooja - Sirpa Silventoinen
Rokkimummot - Pirjo Bergström ja Mireille Smolar
Toimittaja - Päivi Puukka
Jussin äiti - Helinä Lilqvist
Punatakkinen mies - Tomi Dahlman - Anonyymi00010
https://www.vauva.fi/keskustelu/5788825/lasten-draamasarja-atte-ja-nysa-putte-2002#comment-90030463
Tuollakin kyselin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588