Minä olen ollut monta päivä ilman lääkkeettä ja hoitaja ei hae lääkkeettä apteekista vaan teke kaikkea muuta että varman minun pitä vielä tämän päivän olla ilman lääkkeettä kun hoitaja totea että kello on niin paljon että saa lähteä kotin mutta silloin minulla tule närästys kun ei hoitaja hae närästys lääkkeettä apteekista niin pitäkö minun sitten jättä ostamatta toi ketipinor että ei minulla tule närästystä kun minulla ei ole mitän lääkkeettä mitä suoja närästykselttä?
Jag har varit utan medicin i många dagar och sköterskan hämtar ingen medicin från apoteket utan gör allt annat så att jag nog säkert måste vara utan medicin den här dagen också när sköterskan säger att klockan är då mycket att jag kan gå hem men då får jag halsbränna när sjuksköterskan inte hämtar halsbränna medicin från apoteket så ska jag låta bli att ta Ketipinor så att jag inte får halsbränna när jag inte har någon medicin som skyddar mot halsbränna?
I've been without medicine for many days and the nurse doesn't get medicine from the pharmacy but does everything else so that I probably have to be without medicine this day too when the nurse says it's too late because clock are so mutch that I can go home but then I get heartburn when the nurse doesn't pick up heartburn medicine from the pharmacy, should I stop taking Ketipinor so that I don't get heartburn when I don't have any medicine that protects against heartburn?
Ollut monta päivä ilman lääkkeettä.
7
137
Vastaukset
- Anonyymi
saako vielä arabiaksi tuon saman?
- Anonyymi
Ketipinor ei ole mikään närästyslääke.
Ketipinor är inte avsett för halsbränna.
Ketipinor is not a heartburn medicine.
كيتيبينور ليس دواء لحرقة المعدة - Anonyymi
Hoitaja kävi hakemassa ne lääkkeet.
- Anonyymi
Ketipinor ei ole närästyslääke. Lääkäri on huijannut kun sanonut aloittajalle että ketipinor on närästyslääke
- Anonyymi
Ei aloittajalle ole kukaan sanonut, että Ketipinor olisi närästyslääke.
Luetun ymmärryksessä olisi nyt vähän paranneltavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärryksessä olisi nyt vähän paranneltavaa.Siis luetun ymmärtämisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärryksessä olisi nyt vähän paranneltavaa.nii ja välimerkkejä ei kannata käyttää kun kirjoittaa pitkän viestin koska voi laittaa vaan sanoja toisensa perään ilman että olis helpompi ymmärtää kannattaako käyttää ketipinoria jos se aiheuttaa närästystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138