Ollut monta päivä ilman lääkkeettä.

Anonyymi-ap

Minä olen ollut monta päivä ilman lääkkeettä ja hoitaja ei hae lääkkeettä apteekista vaan teke kaikkea muuta että varman minun pitä vielä tämän päivän olla ilman lääkkeettä kun hoitaja totea että kello on niin paljon että saa lähteä kotin mutta silloin minulla tule närästys kun ei hoitaja hae närästys lääkkeettä apteekista niin pitäkö minun sitten jättä ostamatta toi ketipinor että ei minulla tule närästystä kun minulla ei ole mitän lääkkeettä mitä suoja närästykselttä?

Jag har varit utan medicin i många dagar och sköterskan hämtar ingen medicin från apoteket utan gör allt annat så att jag nog säkert måste vara utan medicin den här dagen också när sköterskan säger att klockan är då mycket att jag kan gå hem men då får jag halsbränna när sjuksköterskan inte hämtar halsbränna medicin från apoteket så ska jag låta bli att ta Ketipinor så att jag inte får halsbränna när jag inte har någon medicin som skyddar mot halsbränna?

I've been without medicine for many days and the nurse doesn't get medicine from the pharmacy but does everything else so that I probably have to be without medicine this day too when the nurse says it's too late because clock are so mutch that I can go home but then I get heartburn when the nurse doesn't pick up heartburn medicine from the pharmacy, should I stop taking Ketipinor so that I don't get heartburn when I don't have any medicine that protects against heartburn?

6

289

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

saako vielä arabiaksi tuon saman?

• Anonyymi

Hoitaja kävi hakemassa ne lääkkeet.

• Anonyymi

Ketipinor ei ole närästyslääke. Lääkäri on huijannut kun sanonut aloittajalle että ketipinor on närästyslääke

• Anonyymi

Ei aloittajalle ole kukaan sanonut, että Ketipinor olisi närästyslääke.
        Luetun ymmärryksessä olisi nyt vähän paranneltavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis luetun ymmärtämisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii ja välimerkkejä ei kannata käyttää kun kirjoittaa pitkän viestin koska voi laittaa vaan sanoja toisensa perään ilman että olis helpompi ymmärtää kannattaako käyttää ketipinoria jos se aiheuttaa närästystä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      742
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      700
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      46
      634
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      624
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      619
    7. 42
      554
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe