Teenkö tyhmästi, jos jätän seurustelematta ikäni takia, vaikka sopiva nainen löytyisi? En ole koskaan seurustellut ja olen neitsyt.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Teet kyllä hieman.........
Koska sä haluat seurustella joten jos jätät väliin niin kadut sitä pahasti.
Öitä 🤗💤
♥️- Anonyymi
En jätä.
- Anonyymi
Kyllä teet, ehdottomasti!
Ellet sitten koe kutsumusta luostarielämään🤔 - Anonyymi
𝖮𝗇𝗄𝗈 𝗌𝖾 𝗆𝗂𝖾𝗁𝖾𝗇 𝗏𝖺𝗌𝗍𝗎𝗎𝗅𝗅𝖺 𝖾𝗍𝗍𝖺̈ 𝗆𝗒𝗈̈𝗌 𝗇𝖺𝗂𝗇𝖾𝗇 𝗌𝖺𝖺?
𝖵𝖺𝗌𝗍𝖺𝗎𝗄𝗌𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗎𝗌𝗍𝖾𝗅𝗎𝗂𝗇𝖾𝖾𝗇, 𝗄𝗂𝗂𝗍𝗈𝗌. - Anonyymi
Mistä olet etsinyt seurustelukummpaneita?
Aivan varmasti harrastustesi piireissä on joku joka on samalla aaltopituudella kanssasi. Juttelu hänen/ heidän kanssaan saattaa johtaa ystävyys- ja kenties vielä seurustelusuhteeseen.
Harrastuksia voit aina hankkia lisää vaikkapa netin välityksellä: kansanopistot, avoin yliopistot, seurakuntasi tapahtumat, ehkä joskus vapaaehtoishommat ( sinä itse pääät missä, milloin ja kuinka kauan) jne..
Iällä ei ole niinkään paljon tekemistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221266
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611052Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57936- 63861
- 83851
- 63633
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28480
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 24427
- 52418
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409- 45400