Se on olluyt jonkun aikaa se tuntui, että se painaa poskea silmän alapuolella ja on kipeä välillä enemmän välillä vähemmän.
Nyt se kutistui vähän painelusta mutta on ärsyttävän kipeä.
Luulen että se voi olla luufinni semmonen kovan tuntunen sisältä.
Ympärillä alulla lisää.
Onko kellään ollut tämmöstä ihon alaista kipeetä näppyä ja mitä ootte tehneet sille?
Kipeä ihon värinen finni.
Anonyymi-ap
2
316
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli ihan viikko sitten. Ihmettelin tuota ja laitoin pari kertaa käsidesiä päälle. Sitten se puhkesi pian. Mikä lie roska mennyt ihohuokoiseen.?
- Anonyymi
Minä epäilen, että se puhkesi minulla naaman sisäpuolelle. Ei tee painetta nyt, kun kutistui; mutta on myös ympäriltä melko kipeä. :/ Yritän desifioida ja rasvata.
Mitenhän tuosta sanois lääkärille, että sais apua siihen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691