Se on olluyt jonkun aikaa se tuntui, että se painaa poskea silmän alapuolella ja on kipeä välillä enemmän välillä vähemmän.
Nyt se kutistui vähän painelusta mutta on ärsyttävän kipeä.
Luulen että se voi olla luufinni semmonen kovan tuntunen sisältä.
Ympärillä alulla lisää.
Onko kellään ollut tämmöstä ihon alaista kipeetä näppyä ja mitä ootte tehneet sille?
Kipeä ihon värinen finni.
Anonyymi-ap
2
316
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mulla oli ihan viikko sitten. Ihmettelin tuota ja laitoin pari kertaa käsidesiä päälle. Sitten se puhkesi pian. Mikä lie roska mennyt ihohuokoiseen.?
- Anonyymi
Minä epäilen, että se puhkesi minulla naaman sisäpuolelle. Ei tee painetta nyt, kun kutistui; mutta on myös ympäriltä melko kipeä. :/ Yritän desifioida ja rasvata.
Mitenhän tuosta sanois lääkärille, että sais apua siihen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772096- 1651394
- 801272
- 951234
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141157
- 101815
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58786- 47763
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705