Lämmitys kierrossa pieni vuoto paikantui etukulman 90 muovimutkaan..
Ohjekirjan mukaan ilmaus ruuvit pesuhuoneen lavuaarin alla, ja toinen etu oikea vuodevaate laatikko.
Ensimmäinen löytyi, mutta, onko mulla oikea ja vasen sekaisin kun oikealla laatikossa minun vaunussa vikavirtasuojat yms, mutta ei mitään ilmaus ruuvia.
Toisella puolella vasemmalla vesisäiliö yms..onko jollakin antaa vinkkiä missä voisi olla?
Solifer Artic 560 ilmaus ruuvit
6
299
Vastaukset
- Anonyymi
Pesuhuoneen lavuaarin alla.
- Anonyymi
Onko punaista litkua
- Anonyymi
ei ole enää, join kaikki pois, kun olen alkoholisti Kuopiosta.
Nyt minulla on rumatikki - Anonyymi
Kuten huomaat, täällä ei kannata kysellä eikä kirjoitella. Kommenteiksi saat pelkkää kakkaa.
- Anonyymi
Minun rakkineeni on LMC, ja ilmausruuveja näkyy olevan myös ylimmissä kohdissa. Kysyin toisesta caravan firmasta tuota samaa hommaa ,että miten on nesteiden vaihto ? Tekevät tuon vaihdon kyllä ,mutta myös siellä olivat huuli pyöreänä , että miksi? Ei kuulemma tarvitse nesteitä vaihdella, ellei pannu ole kiehunut ,tai ole muuta probleemaa. ALDEN suosituksen nesteiden vaihdosta, sanoi tämän firman päällikkö olevan järjetöntä touhua . Myöntyi kuitenkin homman tekemään kun sanoin että se neste joka tapauksessa vaihdetaan, vaikka kuinka tuoreelta näyttää ,että tiedän mitä siellä on , ja milloin laitettu. Tein pientä patterinsiirto remonttia, ja siinä jouduin hieman lirittämään nestettä purkkiin . Puhtaan näköistä se oli , mutta luulen ,että on ensiasennus liemet , ja kun on jo kuusitoista vuotta lämppärissä lionneet , joutaa vaihtaa. Onnistuu kuulemma täyttö paisuntasäiliön kautta. tässä rakkineessa.
- Anonyymi
Rumatikissä ei ole rubua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902