Lämmitys kierrossa pieni vuoto paikantui etukulman 90 muovimutkaan..
Ohjekirjan mukaan ilmaus ruuvit pesuhuoneen lavuaarin alla, ja toinen etu oikea vuodevaate laatikko.
Ensimmäinen löytyi, mutta, onko mulla oikea ja vasen sekaisin kun oikealla laatikossa minun vaunussa vikavirtasuojat yms, mutta ei mitään ilmaus ruuvia.
Toisella puolella vasemmalla vesisäiliö yms..onko jollakin antaa vinkkiä missä voisi olla?
Solifer Artic 560 ilmaus ruuvit
6
439
Vastaukset
- Anonyymi
Pesuhuoneen lavuaarin alla.
- Anonyymi
Onko punaista litkua
- Anonyymi
ei ole enää, join kaikki pois, kun olen alkoholisti Kuopiosta.
Nyt minulla on rumatikki - Anonyymi
Kuten huomaat, täällä ei kannata kysellä eikä kirjoitella. Kommenteiksi saat pelkkää kakkaa.
- Anonyymi
Minun rakkineeni on LMC, ja ilmausruuveja näkyy olevan myös ylimmissä kohdissa. Kysyin toisesta caravan firmasta tuota samaa hommaa ,että miten on nesteiden vaihto ? Tekevät tuon vaihdon kyllä ,mutta myös siellä olivat huuli pyöreänä , että miksi? Ei kuulemma tarvitse nesteitä vaihdella, ellei pannu ole kiehunut ,tai ole muuta probleemaa. ALDEN suosituksen nesteiden vaihdosta, sanoi tämän firman päällikkö olevan järjetöntä touhua . Myöntyi kuitenkin homman tekemään kun sanoin että se neste joka tapauksessa vaihdetaan, vaikka kuinka tuoreelta näyttää ,että tiedän mitä siellä on , ja milloin laitettu. Tein pientä patterinsiirto remonttia, ja siinä jouduin hieman lirittämään nestettä purkkiin . Puhtaan näköistä se oli , mutta luulen ,että on ensiasennus liemet , ja kun on jo kuusitoista vuotta lämppärissä lionneet , joutaa vaihtaa. Onnistuu kuulemma täyttö paisuntasäiliön kautta. tässä rakkineessa.
- Anonyymi
Rumatikissä ei ole rubua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887