Sitä en tule koskaan ymmärtämään miten joku voi alkaa salasuhteeseen. Toinen vielä enemmän yli älykkyyteni menevä asia on että alkaa varatun kanssa puuhastelemaan. En voi käsittää sitä. En halua olla moraalinvartijakaan ja jokainen tekee itse valintansa eikä se ulkopuoliselle kuulu. En vain voi ymmärtää sitä.
En kykene ymmärtämään
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
En mäkään. Halveksun sellasia ihmisiä
- Anonyymi
Minä en halveksi ja yritän ymmärtää mutten kykene. Olen päättänyt etten petä koska se tuntuu itsestäni niin pahalta. Jos päättää ettei petä niin eikö se ole siinä? Ikääkin job50v eikä ole tarvinnut pettää. Ihastuksia tokiollyt pidemmässä suhteessa tunteilleen kun ei voi mitään. Mutten ole antanut niille valtaa. En ole mikään siveydensipulikaan mutta pettäjäksi minusta ei ole. Sitä en voisi tehdä toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Sama. Veikkaan että ne on vaan yksinkertasesti pahoja ihmisiä.
- Anonyymi
Niin tai jollain tapaa heikkoja ehkä. En tiedä.zEn saa kosketuspintaa pettämiseen. En kykene ymmärtämään sen logiikkaa. Tottakait humalassa voi hairahtua kun on niin kännissä ettei tajua mitä tekee. Mutta että jörjissään tekee tietoisen valinnan mahdollisesta toisen ihmisen rikkomisesta ja ehkä useammankin ihmisen rikkomisesta.
Se on ennenkaikkea äärettömän itsekäs teko.
Eihän se siinä aloitusvaiheessa ole mikään salasuhde, vaan seksuaalista uteliaisuutta.
- Anonyymi
Tajusin, ettei uskollisia miehiä ole olemassa. Minua on petetty niin monta kertaa ja jätetty toisen vuoksi niin monesti ettei ole jäänyt epäselvyyttä asiasta. Parempi sitten olla se salarakas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085534- 735093
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422207
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098