Tiistaiko masentaa

Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.

21

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei teistä saa sanoja ulos hohtimillakaan kiskomalla. Mä jatkan töitä ja lähen ostaa pölypusseja.

    • Anonyymi

      Oisko projektia tai teoriaa tarjolla? Tulee mieleen se ug-räppibiisi minkä lopussa pari jätkää höpöttelee että joku kakara tuli kysymään niiltä että "keksikää mulle tekemistä". Sitten panama rayo haukkui sen pataluhaksi 😅. Ei siis naamatusten vaan vasta jälkilikapyykkinä. Mä tiedän milloin posse heräisi ja alkaisi kirjoittelemaan huolella. Ratkaisuna on että kirjoittajille alettaisiin rahtaamaan viinaa joita naukkailla shotteina. Nousuissa monet alkaisivat kirjoittelemaan enemmän juttuja.

      Jonneista tuli mieleen että mitäköhän nuorille hurjille tätä nykyä kuuluu? Ovatko Nesquikin johtajia vaiko linnassa? Sitä ihmettelen kuinka pikkulapset ovat elämänkoululaisia yhä enenevässä määrin. Sivistymättömyys, uho ja kirosanat ovat indikaattoreita sekä todisteita siitä että lapsi on sellainen. Minkälaisia ne ovat aikuisina? Eivät ainakaan minun ystäviäni. Ei saa yleistää mutta huonokäytöksisyys on yleistyvä trendi. Some, kasvatuksen löyhyys ja koko yhteiskunnallinen demoralisaatio (jotkut puhuvat mädätyksestä, minäkin) ovat kontribuuttoreina tässä taustalla.

    • Anonyymi

      Laitanpa jotain tiistaille.
      Kävin haravoimassa muutamaksi kasaksi lehtiä.
      Tulipa hiki. Liian paksu puolitoppis.
      Ja pipo. Joulupukki toi sen viime vuonna. Se jotenkin oli kohonnut ja sen pipon pää nuokkui otsaa päin. Näytti tosi rivolta. Mun naisen päässä.
      Muutoin oli hyvän tuntuinen. Sopivan lämmin. Mitä nyt välillä putoili, kun päätä silittivät oksat.
      Nyt pitäisi kehitellä syötävää. Meen ja tuun.
      Vilma

      • Anonyymi

        Vähän niinkö puuilon mainos tuli tuun sanasta mieleen eli naapurin mies tai muuan ohikulkumatkalla oleva mies kysyy vilmalta tuutko hakeen täältä kikkelii niin vilma vastaa en tovin päästä tuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niinkö puuilon mainos tuli tuun sanasta mieleen eli naapurin mies tai muuan ohikulkumatkalla oleva mies kysyy vilmalta tuutko hakeen täältä kikkelii niin vilma vastaa en tovin päästä tuun

        15:09
        No hehheh ja hihhih.
        Puuilosta saa ilon ja vasaran.
        Nyt olen leuhka, kun mulla on tehoharava. Naapur kysyi sitä kaupasta tuodessani, että jaksanko haravoida sillä ja hymyili veikeesti.
        Ai kikkelii. Mikä se on? Sanana muistuttaa Mikkelii. Riimittelyyn sopiva. Vikkelii.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15:09
        No hehheh ja hihhih.
        Puuilosta saa ilon ja vasaran.
        Nyt olen leuhka, kun mulla on tehoharava. Naapur kysyi sitä kaupasta tuodessani, että jaksanko haravoida sillä ja hymyili veikeesti.
        Ai kikkelii. Mikä se on? Sanana muistuttaa Mikkelii. Riimittelyyn sopiva. Vikkelii.
        Vilma

        Jaa jaa vai sai kikkeli sana oikein runoilemaan ja veikeäksi vai niin


      • Joo, mä oon ihmetellytkin, kun ihmisillä näyttää olevan vähän liikaa vaatetta, vaikka ei siellä vielä mitään pakkasta ole. Mulle ainakin tulis kuuma. Nuorisokin käyttää noita ihme untuvatakkeja. Ja käyttänyt jo jonkin aikaa. Luulis tulevan kuuma ja on ne nii rumiakin.

        Ja sitten toisilla jo nastarenkaat, vaikka ei ees yöpakkasia oo. Mä laitoin jo kitkat mutta ihan vaan siks, kun kävin pohjoisessa. Ne ei kuluta teitä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, mä oon ihmetellytkin, kun ihmisillä näyttää olevan vähän liikaa vaatetta, vaikka ei siellä vielä mitään pakkasta ole. Mulle ainakin tulis kuuma. Nuorisokin käyttää noita ihme untuvatakkeja. Ja käyttänyt jo jonkin aikaa. Luulis tulevan kuuma ja on ne nii rumiakin.

        Ja sitten toisilla jo nastarenkaat, vaikka ei ees yöpakkasia oo. Mä laitoin jo kitkat mutta ihan vaan siks, kun kävin pohjoisessa. Ne ei kuluta teitä.

        Ne on syystakkeja.
        Niitä on ollut 80-luvulta asti, poika.
        Jo silloin ihmisille vttuiltiin, että tarkeneeko. Sanottiin, että on kylähullu jos pukeutuu vielä vappuna sellaiseen -1 takkiin, kun ulkona on -1.
        Se on Keski-Eurooppalaista muotia, mutta suomalaiset eivät vielä tunne sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on syystakkeja.
        Niitä on ollut 80-luvulta asti, poika.
        Jo silloin ihmisille vttuiltiin, että tarkeneeko. Sanottiin, että on kylähullu jos pukeutuu vielä vappuna sellaiseen -1 takkiin, kun ulkona on -1.
        Se on Keski-Eurooppalaista muotia, mutta suomalaiset eivät vielä tunne sitä.

        Kyllä mä syystakit ymmärrän, mäkin laitoin tänään ekaa kertaa, mutta sitten noi mitkä on kun pelastusliivit, kauheet pullukka. Jo syyskuussa näytti joillakin oppilailla olevan, kun yläkoulun remonttia tein.


    • Anonyymi

      Ei sitä aina tarvitse olla äänessä. Oikeus ja vapaus olla hiljaakin.

      • Anonyymi

        14:46
        Äänessä?
        Mehän emme kirjoittaessamme tiedä, vaikka hyräilisit jotain biisiä esim. Monday, Monday:ta ja sehän oli eilen. Tai saatat noitua V P S, kun jokin menee pieleen esim. pudotti sokeripalan pottuvarpaallesi.
        Vilma
        Tulin, näin, söin.


      • En mä silti tuppisuistakaan ymmärrä. Oli mulla tänään työkavereitakin. Joo, mutta Ukrainasta, ei osannut suomee. Eikä venäjää, oikeestaan venäjää mä vähän osaankin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        En mä silti tuppisuistakaan ymmärrä. Oli mulla tänään työkavereitakin. Joo, mutta Ukrainasta, ei osannut suomee. Eikä venäjää, oikeestaan venäjää mä vähän osaankin.

        Kun on intron ja extron cocktail, on välillä ehkä ylipuhelias ja sitten tykkään olla omissa oloissa hissunkissun.
        Tarvitsen kumpaakin tilaa.
        Kielitaidottomuus rajoittaa sosiaalisia mahdollisuuksia.
        Olen aikoinaan opiskellut venäjää muutaman vuoden. Ensin pitää oppia kyyrilliset kirjaimet ja sitten vasta lukemaan saati ääntämään. Muistaakseni 7 eri ässää.
        Vilma


    • Missä kaikki on?

      Ai niin, se on taas tiistai

    • No eipä auta, kuin jatkaa mykkänä töitä. Kokoomaan paloaseman pohjaa, kun on aseman alla pohjaton mutakerros, niin siinä työtä riittää.

      • Anonyymi

        Minulla vatsa teki kuperkeikkoja aamulla.
        Liikkeellä jotain?
        Ei ole kovin eloisa olo.
        Kaurapuuro ehkä rauhoittaa.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vatsa teki kuperkeikkoja aamulla.
        Liikkeellä jotain?
        Ei ole kovin eloisa olo.
        Kaurapuuro ehkä rauhoittaa.
        Vilma

        Noi vatsavaivat on ikäviä. Ainakin töissä on ikävä oksentaa. Lattiakaivosta on tarttunut mulle joskus jotain ihme pöpöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vatsa teki kuperkeikkoja aamulla.
        Liikkeellä jotain?
        Ei ole kovin eloisa olo.
        Kaurapuuro ehkä rauhoittaa.
        Vilma

        Ota pari tuhtia tujausta konjakkia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Noi vatsavaivat on ikäviä. Ainakin töissä on ikävä oksentaa. Lattiakaivosta on tarttunut mulle joskus jotain ihme pöpöjä.

        En tarkenna. Toinen suunta. Öhöm.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkenna. Toinen suunta. Öhöm.
        Vilma

        Se lattiakaivojuttu on just se toinen suunta. Kannattaa käyttää kumihanskoja, sen oon oppinu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota pari tuhtia tujausta konjakkia.

        Ai pari. Ois tuota juomaa kyllä. Pommac toimisi paremmin.
        Vilma


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe