YHTEENVETOA,
Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!
VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
• ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”
VALEHTELU:
• ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”
RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
• ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)
JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
• ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47
AVIORIKOS (tahallinen)
• = omat todistukset netissä…
ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
• ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
( 25.06.2021 21:12)
Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.
Kokoelma ns. totuuksista
11
124
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä hän tuottaa edelleen. Lopun ajan ”totuuksia”.
- Anonyymi
Eiköhän olisi jo korkea aika luopua vainajan herjaamisesta.
- Anonyymi
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!Niinpä! TS jatkaa vaan Paavalin herjaamista!
- Anonyymi
No huh huh!
- Anonyymi
" Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi."
Teuvo oli Jumalanmies, oikea profeetta tämän ajan kieroutuneille ja itseään kristityiksi pitäville sieluille.- Anonyymi
Sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen." - Anonyymi
Omakehusi haisee kovin pahalle Teuvoseni!
- Anonyymi
Taisin nähdä juuri ”sammakoita” ison lauman.
- Anonyymi
Jokainen tuomitaan omista teoistaan ja laiminlyönneistään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982