Kaikki varmaan tietävät jo kuinka surkea match rate miehillä sovelluksissa on ja esim. Tinderissä 0.6%. Vaikka numero on todella alhainen kannattaa muistaa, että sitä nostaa se tosiseikka, että tykkäykset ja matchit kasautuvat pienelle osalle miehistä eli isolle osasta miehistä tuo varsin surkea 0.6%:kin on aivan liian korkea ja todellisuus on pyöreä nolla tai hyvin lähellä sitä. Siitä vielä huomioitavaksi kuinka moni näistä matcheista ei yleensäkään johda yhtään mihinkään ja päästään tilanteeseen, jossa miehet swaippailevat tuntikaupalla ja käyvät läpi tuhansia profiileja vain tuhlatakseen aikaansa.
Tässä ei nyt ole tarkoitus syyllistää naisia eikä ketään muutakaan ja on varsin mielenkiintoista ja silmiä avaavaa kuunnella kuinka jotkut kertovat saaneensa tilin avaamisen jälkeen 48:ssa tunnissa noin 2000 tykkäystä, josta pääsemmekin alkuperäiseen kysymykseen. Onko mitään järkeä lähteä tähän oravanpyörään edes mukaan? Aika vaikea on erottua siitä 2000:n joukosta edukseen ja vaikka erottuisit ei sekään ole vielä tae mistään ja hyvin todennäköisesti ja pian löydät itsesi taas aloituspisteestä.
Onko nettideittailussa tänä päivänä enää mitään järkeä kun katsotaan tilastoja
22
250
Vastaukset
Ei siinä ole mieltä mitään, jos oot 50v sua kukaan hottis sieltä edes etsi.
- Anonyymi
Juu, tyhjän saa pyytämättäkin, jos vaikkapa veneilee yksinään jossain ulapalla niin tulos on tasan sama !
- Anonyymi
Kyllähän tuohon laskelmaan vaikuttaa myös se jos ei ole valikoiva siinä mitä pyyhkii oikealle. Valikoikaa realistisesti niin lukemat ovat ihan toisenlaiset. Se vaihe kaksi eli jossain muodossa toteutunut kontakti on sitten kokonaan oma tarinansa ja se lukema onkin sitten selkeästi matalampi. Suhdesirkus ja oravanpyörä hyvinkin vahvasti .
- Anonyymi
Valikoikaa realistisesti eli antakaa naisille vapaasti päätösvalta pariutua itseään tasokkaampien kanssa..
- Anonyymi
Eli jos komea ja urheilullinen mies saa tykkäyksen lihavalta naiselta, niin miehen tulee olla todella otettu ja alettava sen siliän tien parisuhteeseen lihavan naisen kanssa.
Sehän nyt ei käy päinsä, että miehet kritisoivat pariutumismarkkinoilla valtaa pitäviä naisia. Ei käy.
Naisilla valta, mutta naisten ongelma tuntuu olevan se kun eivät saa niitä halumiaan miehiä parisuhteeseen.- Anonyymi
Eli jos missitason korkeakoulutettu ja urheilullinen nainen saa tykkäyksen lihavalta ätmiltä, niin naisen tulee olla todella otettu ja alettava sen siliän tien parisuhteeseen lihavan ätmin kanssa. Jos hän ei sitä tee, hän saa kuulla olevansa nirppanokka joka ei huoli oman tasoista miestä!
Sehän nyt ei käy päinsä, että naiset kritisoivat pariutumismarkkinoilla valtaa pitäviä äijiä. Ei käy.
Miehillä valta, mutta miesten ongelma tuntuu olevan se kun eivät saa niitä halumiaan naisia seksiin eivätkä parisuhteeseen. Ja kun eivät saa, keksivät ongelman ratkaisuksi että lojuvat sohvalla toisessa kädessä perunalastupussien ja toisessa puhelin, pyörittelevät päätään ja haukkuvat yh-äitejä ja seuraavassa hetkessä kauhistelevat vauvakatoa.
Surkea rakastaja kummastelee miksei saa seksiä. Seksiriippuvainen ätmi muka paheksuu muiden miesten seksielämää. Ätmillä on varaa haukkua muita siitä ettei vauvoja synny.. Ätmi ei voi hankkia vauvaa koska hän on itse vauva.
Ätmi uskoo aina olevansa samantasoinen kuin nainen jota hän tavoittelee. Lihava tyhmä työtön ruma ätmi luulee olevansa samantasoinen kuin kaunis koulutettu vakinaisessa virassa oleva nainen.
- Anonyymi
Tinderissä vain n. 10% hakee parisuhdetta, loput jotain muuta. Valossa n. 10% miehistä kirjoittaa profiilitekstiin, mitä hakee. Loput hakee "jotsin muuta"?
70% em. sovellusten miehistä laittaa profiilikuviin VAIN kalastus/ metsästys/ alkoholi/ tupakka/ baari/"hassunhauskat" hatut tmv. h irvistykset/ annetaan koiran nuolla naamaa/ koiria ja/ tai kissoja/ extremeurheilukuvia/ kuvia joissa on lapsia tai muita ihmisiä/ puolialastonkuvia/ yläkroppa paljaana sängyssä idiootin ilme kasvoilla/ kesämökkikuvia/ autoja/ prätkiä/ veneitä/ maisemia/ alaviistosta otettu kuva jossa mies näyttää possulta. . Vasta näin kuvan, jossa oli isoja seteleitä (todella paljon) pöydällä ja mersun avain.
Em. lisäksi on paljon selvästi heikkolahjaisia/ keva. Toki heilläkin on oikeus etsiä seuraa.
Parisuhdetta etsivälle naiselle tuntuu aivan mahdottomalta löytää kumppani.. Ja mulle kyllä kelpaa se haravaa pitelevä talkkarikin, jos on ihan kiva ja fiksu.- Anonyymi
Käyttääkö joku Valoa vielä oikeasti? Siellä on aika paljon profiileja, joissa lukee, että esimerkiksi "olen 32 vuotias nainen" ja sitten se Valo sovellus näyttää iäksi 35 vuotta eli profiili notkunut siellä ainakin kolme vuotta. Sitten tosi moni sanoo, että ei edes näe tykkäyksiä siellä, niin väkisinkin tulee kysymys, että mitä he siellä edes notkuvat?
Noista kuvista myös sen verran, että eroaako tuo miesten kuvien yksipuolisuus siitä, että 90%+ naisilla on joko kuva juomassa viinia tai viinilasi kädessä tai sitten jotain selitystä kuinka tärkeä koira on itselle tai kuva koirasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö joku Valoa vielä oikeasti? Siellä on aika paljon profiileja, joissa lukee, että esimerkiksi "olen 32 vuotias nainen" ja sitten se Valo sovellus näyttää iäksi 35 vuotta eli profiili notkunut siellä ainakin kolme vuotta. Sitten tosi moni sanoo, että ei edes näe tykkäyksiä siellä, niin väkisinkin tulee kysymys, että mitä he siellä edes notkuvat?
Noista kuvista myös sen verran, että eroaako tuo miesten kuvien yksipuolisuus siitä, että 90% naisilla on joko kuva juomassa viinia tai viinilasi kädessä tai sitten jotain selitystä kuinka tärkeä koira on itselle tai kuva koirasta.En tiedä muista naisista, mulla ei ole em. kuvia.
Valossa on kyllä miehiäkin, joissa profiilissa on eri ikä, kuin teksiin kirjoitettuna.
Sehän tässä on ongelma, kun ei töistä/ harrastuksista ole löytynyt kumppania, enkä käy ollenkaan baareissa. - Anonyymi
Ymmärrän kyllä miksi osa mainitsemistasi kuvien aiheista aika surkeita, mutta aika pinnalliselta kuulostat jos hylkäät mahdollisen elämäsi rakkauden sen takia, että hänellä on esimerkiksi alaviistosta otettu kuva tai kuva leikkimässä siskon pojan kanssa tai kuva joissa hän on muiden ihmisten kanssa. Miten meinaat löytää sen kivan ja fiksun talkkarin, jos olet jo eliminoinut ison osan potentiaalisista ehdokkaista täysin pinnallisilla ja tyhjänpäiväisillä kriteereillä? Kaikki varmaan muistamme sen "historiallisen" aikakauden kun sillä oli merkitystä esim. minkälainen ihminen on ja mikä hänen ammattinsa on tai minkälainen isä hän olisi. Roskiin vaan tuollaiset tyhjänpäiväiset arvottomat seikat haluan oikeasta kuvakulmasta otettuja kuvia!
Ei siitä ilosta ainakaan maksaa kannata. Maksamalla pääsee näkemään millaiset virhahevot ja huijarit ovat sun kuvasta tykänneet. Kohta huomaakin että on hiljaista, kun on ne kaikki pyyhkiny vasemmalle, eikä tule enää mätsin mätsiä mistään. Shadow bannaus siihen vielä päälle.
- Anonyymi
ai nyt keksi naiselle uuden haukkumasanan virtahepo. mihin matamit ja maatuskat unohtui
Anonyymi kirjoitti:
ai nyt keksi naiselle uuden haukkumasanan virtahepo. mihin matamit ja maatuskat unohtui
Se kuvastaa sitä turhautumista, kun ei toinen vastaa omia odotuksia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se kuvastaa sitä turhautumista, kun ei toinen vastaa omia odotuksia.
Kun toinen ei vastaa sinun odotuksiasi, saat inhota ja nimitellä häntä ja haukkua virtahevoksi. Nuo virtahevot nyt kumminkin ovat sinun omaa tasoani, eli itse olet yhtä viehättävä kuin he, et yhtään heitä parempi. Kun haukut sinusta kiinnostuneita naisia virtahevoiksi ja marameiksi, haukut itseäsi. Jos he ovat virtahepoja ja matseja, sinä olet ukkorähjä ja läskisoosia. Kuulostaako kivalta?
Jos ukkorähjä ja virtahepo löytävät toisensa, siinä on vakka kantensa valinnut. Sopivat yhteen. Jos ukkorähjää ei kiinnosta niin ei ole pakko. Ei tietenkään.
Kun itse et vastaa toisen odotuksia (koska sinä jos kuka yrität treffailla omaa tasoasi korkeammalla olevia naisia), säälit itseäsi, nyyhkit ja uhriudut ja parut sitä miten KUKAAN ei huoli. Kukaan = kukaan sinua 30 vuotta nuorempi ja kymmenin verroin kauniimpi. Se joka huomaa sinut on joko virtahepo tai sitten hän ei ole kukaan, häntä ei ole edes olemassa,
Jokaisella on oikeus omiin kriteereihin ja vaatimuksiin. Ei voi pakottaa itseään kiinnostumaan jos ei kiinnostu. Mutta miksi pitää haukkua niitä jotka saisi mutta ei huoli ja vollottaa ja sääliä itseään jos ei saa niitä jotka haluaisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toinen ei vastaa sinun odotuksiasi, saat inhota ja nimitellä häntä ja haukkua virtahevoksi. Nuo virtahevot nyt kumminkin ovat sinun omaa tasoani, eli itse olet yhtä viehättävä kuin he, et yhtään heitä parempi. Kun haukut sinusta kiinnostuneita naisia virtahevoiksi ja marameiksi, haukut itseäsi. Jos he ovat virtahepoja ja matseja, sinä olet ukkorähjä ja läskisoosia. Kuulostaako kivalta?
Jos ukkorähjä ja virtahepo löytävät toisensa, siinä on vakka kantensa valinnut. Sopivat yhteen. Jos ukkorähjää ei kiinnosta niin ei ole pakko. Ei tietenkään.
Kun itse et vastaa toisen odotuksia (koska sinä jos kuka yrität treffailla omaa tasoasi korkeammalla olevia naisia), säälit itseäsi, nyyhkit ja uhriudut ja parut sitä miten KUKAAN ei huoli. Kukaan = kukaan sinua 30 vuotta nuorempi ja kymmenin verroin kauniimpi. Se joka huomaa sinut on joko virtahepo tai sitten hän ei ole kukaan, häntä ei ole edes olemassa,
Jokaisella on oikeus omiin kriteereihin ja vaatimuksiin. Ei voi pakottaa itseään kiinnostumaan jos ei kiinnostu. Mutta miksi pitää haukkua niitä jotka saisi mutta ei huoli ja vollottaa ja sääliä itseään jos ei saa niitä jotka haluaisi?Sinä Mustasusi et ole mikään erityistapaus. Jos kuka tahansa, mies tai nainen, potee yksinäisyyttä ja etsii parisuhdetta eikä löydä, kyse on aina täsmälleen samasta ilmiöstä kuin sinun kohdallasi:
Ne josta itse olen kiinnostunut, eivät huoli minusta. Enkä itse huoli niistä jotka ovat minusta kiinnostuneita.
Muuta syytä ei oikeastaan ole eikä voi olla. Eli ihan samat syyt kuin sinullakin.
Sinä puhut omasta tilanteestasi niin kuin olisit jokin erityisen kurja ja traaginen poikkeustapaus. Et ole sellainen.
Poikkeuksellista sinussa on vain se että etsit nimenomaan reippaasti oman tasosi yläpuolella olevia naisia joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia.
Useimmat niistä, jotka eivät löydä etsimäänsä, kuitenkin etsivät suunnilleen itsensä ikäisiä ja tasoisia, ja jos sopivaa ei löydy, kyse on siitä ettei toisen persoona natsaa- eikä siitä että sen toisen pitäisi olla hirveän paljon kauniimpi, nuorempi, upeampi ja seksikkäämpi kuin minä.
Sinä sen sijaan kiinnostut vain niistä jotka ovat sinua huomattavasti nuorempia, kauniimpia, terveempiä ja seksikkäämpiä, joten mahdollisuutesi löytää ketään ovat käytännössä nolla.
Olet itse sanonut olevasi viisikymppinen ja lisäksi lihava ja ruma. Jos olisit varakas, karismaattinen tai erityisen valloittava ja hauska, säkenöivä seuramies ja loistava keskusteluja, niin nuo ominaisuudet ehkä kompensoidivat vanhuuden ja rumuuden, mutta ainakaan et ole kertonut olevasi mitään noista. Kirjoituksestasi päätellen olet pikemminkin pessimistinen, ynseä, tyytymätön ja itsesääliin taipuvainen. Sekä seksiriippuvainen. Aika huonot eväät naisenmetsästykseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippopotamus 🦛
- Anonyymi
Minä päivänä nettideittailussa on ollut mitään järkeä?
- Anonyymi
No ei todellakaan, haihattelua sen sijaan riittää
- Anonyymi
Ei ole järkeä. Netti on täynnä tyhmiä rumia lökäpöksymiehiä jotka suuttuvat kun kaunis tyylikäs koulutettu nainen ei kiinnostu heistä.
Tinderissä 75% miehiä ja 25% naisia, ja miehistä 3-4 on ihan surkeaa tasoa. Ja naisia syyllistetään siitä että he pyyhkivät 90% miehistä vasemmalle. Mitä
Muuta sellaisen miestulvan edessä voi tehdä? Jos tarjolla on tuhat miestä niin kertokaa mitä järkeä on toimia muulla tavoin kuin karsia rankalla kädellä? Muutenhan naisen Tinder räjähtää mätseistä. Kukaan ei tarvitse satoja mätsejä. Muutama kymmenen mätsiä on sopiva määrä. Sellainen määrä että kerkiää tutustua. Kertokaa myös miksi kauniin koulutetun naisen pitäisi pyyhkiä oikealle nimenomaan niitä lökäpöksyjä? Miksi naisen pitäisi huolia ketään kymmenen pykälää oman tasonsa alapuolelta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole järkeä. Netti on täynnä tyhmiä rumia lökäpöksymiehiä jotka suuttuvat kun kaunis tyylikäs koulutettu nainen ei kiinnostu heistä.
Tinderissä 75% miehiä ja 25% naisia, ja miehistä 3-4 on ihan surkeaa tasoa. Ja naisia syyllistetään siitä että he pyyhkivät 90% miehistä vasemmalle. Mitä
Muuta sellaisen miestulvan edessä voi tehdä? Jos tarjolla on tuhat miestä niin kertokaa mitä järkeä on toimia muulla tavoin kuin karsia rankalla kädellä? Muutenhan naisen Tinder räjähtää mätseistä. Kukaan ei tarvitse satoja mätsejä. Muutama kymmenen mätsiä on sopiva määrä. Sellainen määrä että kerkiää tutustua. Kertokaa myös miksi kauniin koulutetun naisen pitäisi pyyhkiä oikealle nimenomaan niitä lökäpöksyjä? Miksi naisen pitäisi huolia ketään kymmenen pykälää oman tasonsa alapuolelta?Älä uhriudu. Miehet huolivat naisia seksiin oman tasonsa alapuolelta. Se saa naiset luulemaan liikoja.
Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa naiset karsivat miehiä kovalla kädellä, jonka jälkeen komeimmistoon kuuluvilla miehillä on tuhansia mätsejä.
Komeiden miesten mätsihaaremit pullistelevat ja he painavat menemään niin, että tyrät rytkyvät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä uhriudu. Miehet huolivat naisia seksiin oman tasonsa alapuolelta. Se saa naiset luulemaan liikoja.
Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa naiset karsivat miehiä kovalla kädellä, jonka jälkeen komeimmistoon kuuluvilla miehillä on tuhansia mätsejä.
Komeiden miesten mätsihaaremit pullistelevat ja he painavat menemään niin, että tyrät rytkyvät.Uhriudu? En ole valittanut sanallakaan. Olen täysin tyytyväinen. Kaikki on hyvin.
Kerron vain miten olen tähän mennessä toiminut ja toimin jatkossakin. Tinderissä on älyttömän paljon miehiä, suurin osa sellaisia ettei voisi vähempää kiinnostaa, ja aion edelleen pyyhkiä ne tylsät vasemmalle. Muuten hukun mätseihin, ja sitä en halua.
Komeista miehistä en tiedä, kun en ole hakkeri enkä näe heidän mätsimääräänsä. Ehkä heillä on hemmetin paljon mätsejä. Tai ehkä ei ole, jos he toimivat kuten minä eli pyyhkivät oikealle vain harvat ja valitut. Komeat miehet ovat käsittääkseni yksilöitä eivätkä he kaikki toimi samalla tavoin. En tiedä miten he toimivat. Eikä kiinnosta.
Enkä tiedä minkä verran miehet etsivät ja saavat seksiseuraa. En tiedä eikä kiinnosta. Tiedän vain että
minusta he eivät sitä saa.
Minulla ei ole tuhansia eikä edes kymmeniä mätsejä koska pyyhin oikealle vain he muutamat harvat miehet jotka vaikuttavat aidosti kiinnostavilta. Hekään eivät aina pyyhi minua oikealle joten mätsejä on juuri niin vähän että ehdin kunnolla tutustua niihin jotka saan. Käsittääkseni se juuri on tarkoituksena, eikä mätsikataloogin kerääminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138