Saksasta tuotu Dethleffs, Rekkarin kun antaa varaosahakuun niin tulee vuosimalli 2001, rekisteröity Saksassa 2006, tuotu Suomeen ja rekisteröity Suomessa 2008!
Voiko olla totta?
12
516
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua on taas huijattu!
- Anonyymi
Minä soitin Motonettiin mutta ei ne siellä mitään tiennyt.
- Anonyymi
Minulla on Ford alustainen matkakuljin , rekisteriotteen mukaan käyttöönottopäivä 11.8. 2009.
Rekisterinumeron mukaan alusta on, vuosimallia 2008.?
Valmistenumeron mukaan alusta on vuosimallia 2007.?
On tainnut todella olla monivaiheinen valmistus, mokomalla tötteröllä. - Anonyymi
V... tu sulla ole kuin Elnakki rumatikillä kusikoppi.
Enempää ei Santarder lainaa myönnä sinulle Palstavahti. - Anonyymi
Täysin mahdollista. Alustat voi tosiaankin seisoa koritehtaalla vuosia.
- Anonyymi
Availin, putsailin ja voitelin noita asuntopuolen lukkoja , niistä löytyi päiväyslappusia jotka oli helmikuulle 2008 .
Kun koppi on vm. 2008, niin kuinka vanha mahtaa olla alusta.???- Anonyymi
Availe, putsaile ja voitele niitä alustapuolen lukkoja, niin saat tietää.
- Anonyymi
Epäilen että alusta voi olla 2004
- Anonyymi
Mulla koppi on 2006 ja alusta 2001.
Vanha on aina parempi. Jämäkämmin rakennettu. - Anonyymi
Jos vielä matkakopin vaihdan, vaihdan vanhempaan , missä ei ole niin paljon tuota- HUOM! vain Bisnesmielessä suunniteltua törkyä.
- Anonyymi
Kävin hypistelemässä vaihtokoppeja.
Itsellä kun tuo 2006vm dethlefss.
Ihmettelin kuinka surkeat oli uudemmissa matksiluautoissa eslm. takapyöräkotelon kaaret. Hyvin ohutta ja sormin taipuvaa muovia, taatusti lepattaa jo kovemmassa vastatuulessa. Itselläni harmaat ja hyvin vankat tuntuiset muovikaaret.
Surkeita kötöstyksiä nuo uudet autot.
- Anonyymi
Kysyjällä on niinsanottu "Jahreswagen" mikä Saksassa tarkoittaa ylivuotinen.
Saattaa olla montakin vuotta vanha jos tehdas on tilannut sellaisen suuren
erän alustoja kerralla, mutta menekki ei olekaan ollut suurenmoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731