Join kaksi lasia marjakeittoa klo15,ja siitä asti syömättä. Kello noin kuusi...nälkä puraisi, ja paino tullut alas 80,8-80,6kg.200g.
Tavoite huomiselle klo10mennessä 80,0kg.tämä vasta alkua.
Kiinnostaisi tietää pätkäpaastoista tarkemmin. Millaisia ne on ja miten ovat auttaneet.
Paastolla huomiseen!
6
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ps.söin 4huikkaa mehukeittoa ja yhden olojogurtin normaalisti iltapalaksi.muutin mieleni.
Joka tapauksessa mun paino tippuu 80kg huomisaamuksi.se on luonnollista.
Se ei ole laihtumista.
En tiedä miten aloittaa!!paino 80,8 ja 65kg ihannepainoni.pudotin pari vuotta sitten 18kg, mutta viime viikolla painoni oli noin 82kg,enkä saa kiinni enää ajatuksesta.
Syön 5 krt päivässä kuten kuuluu.paitsi että sekään ei ole oikein:lounas,runsas välipala, päivällinen klo15 ja iltapala kaksinkertaisena.
Auttakkee!paastollako alkuun?- Anonyymi
Tuollaiset päivästä toiseen satojen grammojen muutokset ovat helposti pelkkää nestettä.
Tunnettu temppu on, että kun juot tänään puoli pulloa viinaa, niin olet huomenaamulla helposti toista kiloa kevyempi (ja päätä särkee). Alkoholi kun on tehokas diureetti. En suosittele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset päivästä toiseen satojen grammojen muutokset ovat helposti pelkkää nestettä.
Tunnettu temppu on, että kun juot tänään puoli pulloa viinaa, niin olet huomenaamulla helposti toista kiloa kevyempi (ja päätä särkee). Alkoholi kun on tehokas diureetti. En suosittele.En juo kuin kerran kuukaudessa sen puoli pulloa. Mietin että jos saisin pikkuatwrioita sen 5 krt.päivässä.ei ois niin runsas välipala ja iltapala.
Olin just valmennuksessa ja siellä tehtiin niin.siihen se perustui.
Mutta kun tuli nälkä niin en pystynyt..
Yritän nyt yksin uudestaan.
Sitten kun se sujuu, pätkäpaastoilu.vesi-tai mehupaastot ei sovi minulle. Inhoan nälkää, mutta toisaalta Inhoan pallomahaani.muutenhan olen aika hoikka.
D-kupin rinnat tosin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo kuin kerran kuukaudessa sen puoli pulloa. Mietin että jos saisin pikkuatwrioita sen 5 krt.päivässä.ei ois niin runsas välipala ja iltapala.
Olin just valmennuksessa ja siellä tehtiin niin.siihen se perustui.
Mutta kun tuli nälkä niin en pystynyt..
Yritän nyt yksin uudestaan.
Sitten kun se sujuu, pätkäpaastoilu.vesi-tai mehupaastot ei sovi minulle. Inhoan nälkää, mutta toisaalta Inhoan pallomahaani.muutenhan olen aika hoikka.
D-kupin rinnat tosin...5 kertaa syömistä on liikaa, 3 kertaa ja ilman välipaloja, eikä muuta kuin vettä juomaksi. Itse noudatan 14 tunnin paastoa ja VHH;ta, helppoa kuin heinänteko, ei ole nälkä eikä mielitekoja paitsi olut:) no paino laskee kuitenkin, miespuolinen ja pienet tissit johtuu oluesta, tosin pienenemään päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 kertaa syömistä on liikaa, 3 kertaa ja ilman välipaloja, eikä muuta kuin vettä juomaksi. Itse noudatan 14 tunnin paastoa ja VHH;ta, helppoa kuin heinänteko, ei ole nälkä eikä mielitekoja paitsi olut:) no paino laskee kuitenkin, miespuolinen ja pienet tissit johtuu oluesta, tosin pienenemään päin.
Se paljonko päivässä saa energiaa ratkaisee.
On lopulta aika saha saako energian hiilaraista vai rasvasta vai proteiineista tai moneenko osaan (ateriaan) kalorit jakaa.
Nopeat hiilarit tietenkin pitävät nälkää vain lyhyen aikaa, mutta silloinkin lihoaa vain jos kokonaiskalorimäärä nousee. Kaloreiden lisäksi pitää pitää huolta siitä, että syöminen on muuten monipuolista.
Itse "paastoan" (en sitä itse minään paastona pidä) hyvin kasvispitoisella ravinnolla (lisänä usein, muttei joka päivä kalaa, munia tai raejuustoa) päivittäin 12-13 tuntia eikä se ole mikään ongelma.
Elimistö myös tottuu ruokarytmiin. Jos syö säännöllisesti (ja maltillisesti), niin nälkä tulee yleensä vasta vähän ennen ruoaka-aikaa - oli niitä ruoka-aikoja päivässä 3, 4 tai 5.
- Anonyymi
Materiaa ei synny tyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138