Itselleen siinä hallaa tekee

Anonyymi-ap

Ja toisille palveluksen poistamalla itsensä toisten elämää lyttäämästä ja tahrimasta muidenkin mainetta.
Joskus se on ihan ok se vihoittelu, poistelu, estäminen yms. Sen jälkeen tulee rauha ja ymmärtää,.että on tilaa normaaleille ja terveille ihmissuhteille vielä! Ja jos sellaisia kuitenkin paljon on niin tajuaa alkaa pitämään niistä parempaa huolta jälleen. Sitä havahtuu minkälaiseen turbulenssiin pelkkä huono seura voi tehdä. Esim sellainen seura jossa käytetään paljon alkoholia tai muuta vastaavaa esim riehutaan jne.
Tukena saa olla, mutta aikuisten huoltajaksi ja hoitajaksi ei tarvi ruveta. Avun piiriin voi ohjata ja välit saa katkoa. Tällaiset alkoholistit ei muuten esimerkiksi opi jos aina sen niiden toiminnan mahdollistaa.
Mä olen tyytyväinen kun mä sain nyt rauhan ja pääsen eroon muiden ongelmista.
Viimeinen niitti jos täysin asiaan kuulumattomat ja viattomat sotketaan joihinkin juttuihin mukaan niin se ei enää mulle sovi. Mä en ainakaan halua enää olla tekemisissä. En ikinä. Eli turha sellaisen on tulla pyytämään edes anteeksi tai tehdä sovintoa/kaveeraa enää. Anteeksi voin antaa, mut en enää unohda ja kaveeraa.
Mulla on ihan oikeitaki kunnollisia ystäviä ja kavereita jotka ei oo pahaksi itselle.
Hieman kävi aiemmin sääliksi koko lössiä mutta enää ei sääliä heru.

1

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä mut rauhaan paskiainen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe