https://www.nettiauto.com/bmw/ix/14608305
Osta siitä omasi. Ei sähköautoissa vikoja ole. Näillä ajaa miljoona kilometria ilman huoltoa. Jep jep
Bmw IX 2022 29900e. Sähköautoilla hinta romahtaa
23
392
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä 39800e 2023 vuoden eqe mersu..https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/eqe/14645506
Sähköautolla hinta pysyy. On ollut edullista ajoa.- Anonyymi
Kannattaa ehkä vähän katsoa niitä kilometrejäkin, kyllä se noilla kilometreillä (164 tkm, ja vielä ex-taksi) auton arvon puolittuu kulki se sitten sähköllä tai jollain muulla.
Tai on ainakin sitten hölmö ostaja jos noin paljon ajetusta maksaa enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ehkä vähän katsoa niitä kilometrejäkin, kyllä se noilla kilometreillä (164 tkm, ja vielä ex-taksi) auton arvon puolittuu kulki se sitten sähköllä tai jollain muulla.
Tai on ainakin sitten hölmö ostaja jos noin paljon ajetusta maksaa enemmän.Ei todellakaan puolitu noilla kilsoilla bensa koneella. Sähköautoa ei noilla kilsoilla taas kukaan osta niin hinta on pakko tiputtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan puolitu noilla kilsoilla bensa koneella. Sähköautoa ei noilla kilsoilla taas kukaan osta niin hinta on pakko tiputtaa.
Näytätkö vaikka esimerkkinä jonkun merkin/mallin missä tuon verran ajetun auton arvo ei ole puolittunut (noin suunnileen).
Corollaa pidetään yleisesti hyvin arvon pitävänä autona, ja kyllä siinäkin melko lailla hinta puolittuu. 2v/173 tkm käytetty pyyntö 18900 eur ja uusi vastaava 34000 eur. Hyvin lähellä puolittumista ollaan. - Anonyymi
On ollut edullista ajoa joo . Ja akkutakuukin 10 vuotta joo . Mutta kun Mersujen akkutakuu on 150tkm. / 10 vuotta niin 60 000 € akkua ei tuohon autoon takuuseen saa . Akkuja on noihin jouduttu vaihtamaan .
- Anonyymi
Kummatkin olleet 90-100 uutena. Edullisia kilometrejä sähköautolla🫢
- Anonyymi
Sähköautolla ei ole käytännössä mitään arvoa kun ajat takuun umpeen.
- Anonyymi
https://www.nettiauto.com/audi/q4-e-tron/14257059
Siitä 29 tonnilla 70000e maksanut Q4 etron. Ota vielä osamaksu😂😂😂😂😂- Anonyymi
Höpöhöpö, kaukana 70000 eurosta. Tuo lienee tuontiauto (35:sta ei mielestäni ole tuotu Suomeen uutena). Isommalla akulla oleva tehokkaampi 45-malli maksaa uutena 52000 euroa. Eli kolmivuotiaalle autolle aivan normaali arvonalenema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, kaukana 70000 eurosta. Tuo lienee tuontiauto (35:sta ei mielestäni ole tuotu Suomeen uutena). Isommalla akulla oleva tehokkaampi 45-malli maksaa uutena 52000 euroa. Eli kolmivuotiaalle autolle aivan normaali arvonalenema.
Audin alkaen hinnalla ei ole mitään tekemistä lopullisen hinnan kanssa. Kuten ei mersulla ja bemarillakaan. Käytännössä jokainen auto talvirenkaineen niin voi lisätä sen 10000e vähintään hintaan. Jos sitten lisää vehkeitä niin hinta nousee lisää. 35 mallia on kyllä tuotu suomeen myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audin alkaen hinnalla ei ole mitään tekemistä lopullisen hinnan kanssa. Kuten ei mersulla ja bemarillakaan. Käytännössä jokainen auto talvirenkaineen niin voi lisätä sen 10000e vähintään hintaan. Jos sitten lisää vehkeitä niin hinta nousee lisää. 35 mallia on kyllä tuotu suomeen myös.
Voi olla että myös 35:sta on tuotu Suomeen, en ole niin tarkkaan seuraillut.
Muutoin tuo käytetty etron on hinnaltaan täysin vertailukelpoinen uuteen. Kyseinen yksilö on ihan perusvarusteinen, ilmaisella perusvärillä eikä siinä ole edes toista rengassarjaa (ilmoituksen perusteella). Ei siis yhtään mitään lisävarusteita.
Vaikka monessa yksilössä onkin enemmän tai vähemmän lisävarusteita, niin niiden arvo sulaa kuitenkin paljon nopeammin kuin itse perusauton, käyttövoimasta riippumatta. 3-vuotiaana niiden lisävarusteiden alkuperäisestä arvosta on jäljellä ehkä 10-20%.
- Anonyymi
Sähköautolla se hinta vasta romahtaa huhhuh. Vastaavaa et löydä polttiksista.
- Anonyymi
Kamalan ruma romu ja kamalan kallis siihen nähden, että tuo on paska romu.
- Anonyymi
Braatwursti sähkikset onko noihin luottamista?🤔
- Anonyymi
Ei bensa autoilla tuolla tavalla hinta tipu. Jos sähköautoilija ei tätä eroa nää niin varmaan voi sanoa että ovat hieman yksinkertaisia? Aivan hirveitä hinnan laskuja. Vastaavilla kilsoilla bensa/diesel tai hybridit ovat pitäneet hintansa ihan eri tavalla.
- Anonyymi
Onhan tuossa hinnassa huomioitu ilmoituksessa mainittuja korjaustarpeita. Kuitenkin tuon jälkeen halvimmat iX:t ovat 50+ k€ hintapyynnöillä.
Kyllä ne kilometrit vaan vaikuttaa muissakin, esim. Bemarin 5-sarjan nelivetohybridin hinta uutena alkaen 70 k€ mutta parivuotiaan hintapyyntö painuu alle 30 k€:n, kun kilsoja alkaa olla se 200 tkm takana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuossa hinnassa huomioitu ilmoituksessa mainittuja korjaustarpeita. Kuitenkin tuon jälkeen halvimmat iX:t ovat 50 k€ hintapyynnöillä.
Kyllä ne kilometrit vaan vaikuttaa muissakin, esim. Bemarin 5-sarjan nelivetohybridin hinta uutena alkaen 70 k€ mutta parivuotiaan hintapyyntö painuu alle 30 k€:n, kun kilsoja alkaa olla se 200 tkm takana.No se bemarin akku on todella pieni ja se kuluu siksi hyvin nopeasti. Tämä syynä miksi bemarin plugarien hinta romahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se bemarin akku on todella pieni ja se kuluu siksi hyvin nopeasti. Tämä syynä miksi bemarin plugarien hinta romahtaa.
.. ja lisäksi bemarilla on plugareissa jakoään ruostumisongelmia. Bemarin mooautomatiikka ei pakkokäytä polttista riittävän usein kuumaksi niin että kosteus öljyn seasta katoaisi.
Bemarilla ollaa kikkailtu jotta on saatu paremmat arvot wltp testiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se bemarin akku on todella pieni ja se kuluu siksi hyvin nopeasti. Tämä syynä miksi bemarin plugarien hinta romahtaa.
Ei Bemari ole mitenkään massasta poikkeava, toisena esimerkkinä MB E3000de -farkku, uutena 85 k€:n auto, vm. 2022 vajaa 200 tkm ajettuna reilu 30 k€. Eli kovaa kyytiä tulee tuossakin hinta alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Bemari ole mitenkään massasta poikkeava, toisena esimerkkinä MB E3000de -farkku, uutena 85 k€:n auto, vm. 2022 vajaa 200 tkm ajettuna reilu 30 k€. Eli kovaa kyytiä tulee tuossakin hinta alas.
Tuossa autossa kannattaa huomioida että auto oli korimallinsa iän loppupäässä. Vuonna 2023 tuli jo uudet jorimallit. Joten noiden vanhakoppaidten hinnat laskee silloin aina rajusti. 2023 vuosimalleja on sekä uudella että vanhalla korilla jotka on täysin eri autoja.
Mutta esim IX ja EQE ovat uusimpia korimalleja eikä uudempaa koria ole niistä tulossa ihan lähivuosina, silti näiden hinnat romahtaneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuossa hinnassa huomioitu ilmoituksessa mainittuja korjaustarpeita. Kuitenkin tuon jälkeen halvimmat iX:t ovat 50 k€ hintapyynnöillä.
Kyllä ne kilometrit vaan vaikuttaa muissakin, esim. Bemarin 5-sarjan nelivetohybridin hinta uutena alkaen 70 k€ mutta parivuotiaan hintapyyntö painuu alle 30 k€:n, kun kilsoja alkaa olla se 200 tkm takana.Huomioi kuitenkin että korimalli on juuri muuttunut 2024 joten nuo vanhakoppaiset vitoset toki tiputtavat nyt uuden tullessa markkinoille paljon hintaansa. IX taas on uusi malli eikä uutta korimallia tule moneen vuoteen...mitä tapahtuukaan IX malleille jotka ostetaan juuri ennen korin vaihdosta? Se jää nähtäväksi mutta suihku on kova jos se suihku on kova jo uutuuskorimallin esittelyn jälkeen tässä sähköautossa.
- Anonyymi
Valitettavasti totuus asiasta onkin ihan toinen, eli ihan samoin kaikkien voimalinjojen arvot kehittyy....
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/345a3432-c91e-4836-a900-340b3b75f9d2- Anonyymi
Totuuden näet kun menet tarjoamaan sähköautoa vaihdossa, saattaa totuus olla hieman eri kuin tuossa lehtijutussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947