Kotipizza siirtyi käyttämään ulkomaista lihaa. Kotipizza pisti hinnan luonnon ja eläinten edelle. Eli minun ja kotipizzan arvot eivät kohtaa, joten en käytä kotipizzaa enää.
Kotipizza siirtyi käyttämään ulkomaista lihaa
37
461
Vastaukset
- Anonyymi
Kotipizzassa on meneillään kilpailutus lihatuotteiden tavarantoimittajasta. Mukana on yrityksiä Suomesta ja Tanskasta, sekä Saksasta ja Puolasta.
- Anonyymi
Jatkossa Kotipizza saattaa hankkia lihaa myös jopa EU:n ulkopuolelta.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/beea3a63-3a90-4a44-8006-31c61af7f5a8
- Anonyymi
Valitse kotipizzaasi jotain muuta kuin lihaa. Valikoimaa on.
- Anonyymi
Olipa ahdaskatseinen kommentti. Vegaanivillekö siellä?
- Anonyymi
Periaatteesta tässä canceloidaan kotipizzaa kun pistää rahan luonnon ja eläinten edelle.
Se on pointti mutta eihän kaikki öyhöttäjät tajua että kotipizzaa ei nyt luonto kiinnosta tippaakaan. - Anonyymi
Tämä on arvo kysymys. Minun ja Kotipizza arvot eivät kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ahdaskatseinen kommentti. Vegaanivillekö siellä?
Vegaani on puhdas ja viaton mitä syömiseen tulee,siis ei tarvitse arpoa Marssijärjestystä!
- Anonyymi
Ei tarvitse enää kotipizzassa käydä
- Anonyymi
Ei ole koskaan tarvinnut. Valinnanvaraa on.
- Anonyymi
Mikä moka.Muutenkin pizzat pieniä ja vähän täytettä kun vertaa muihin
Raben aikoihin oli asiat vielä hyvin - Anonyymi
Lihan menekki nuos olematon eikä olisi vaikuttanut käytännössä pitsan hintaan,mutta periaatteen tasolla päätös järkyttävä.
- Anonyymi
Kotipizza imago kärsinyt viime kuukausina aika tavalla!
- Anonyymi
Atria käyttää pizzoihin aina kotimaista lihaa - Saarioinen EU-lihaa....siksi valinta on suomalainen.
- Anonyymi
Non einesplättyjä,roiskeläppiä.
- Anonyymi
Asiakkaathan sitä joutuu maksajiksi myös noissa Kotipizza Tv-mainos kampanjoissa, joka muuten on melko kallista.
Joskaan tuo asia ei enää oikein pitäisi kiinnostaa mua, - meillä kun nykyisin valmistetaan uunissa ite tehdyt "kotopizzat" :) - Anonyymi
Syäkää läskisoosiperunoota pysyttä kunnos on kokemusta Itte oon 75 v enkä oo ikään sairastanu muutaku joskus vähä lentsua kuumetta ei oo ollu muutakun autokuumetta oon kyllä poltellu 30 vuatta
- Anonyymi
Ei tarvitse Einstein olla, kun sanoo, että ennen juhannusta on tullut päätös, jotta käytetään vain kotimaista lihaa, vii eisen kvartaalin tulos meinaan tulee olemaan kotipizzalla niin heikko , ulkomaiseen lihaan siirtymisen takia!
- Anonyymi
Kotipizzaa ei eläimet eikä luonto kiinnosta tippaakaan.
- Anonyymi
Harvoja yrityksiä kiinnostaa. Yrityksen tehtävä on tuottaa voittoja omistajilleen, jotta omistajan lompakko lihoo ja pankkitili tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoja yrityksiä kiinnostaa. Yrityksen tehtävä on tuottaa voittoja omistajilleen, jotta omistajan lompakko lihoo ja pankkitili tykkää.
Kyllä on vielä ruokapaikkoja joita kiinnostaa luonto ja eläimet he käyttävät kotimaista lihaa. Kotipizzaa ei luonto kiinnosta.
- Anonyymi
Hyvä, että kerroit. Nyt tietää boikotoida kotipizzaa.
- Anonyymi
HYVÄ SUOMI! 100% LIHASTAMME TULEE SUOMESTA lukee Kotipizzalatikossa.
Hain tänään Kotipizzaa ja ei se enää maistunut hyvältä vaikka liha kai vielä oli kotimaista. Maistui ihan Lidlin pakastepizzalta. Hintaa vain oli 10x enemmän.- Anonyymi
usein vaan ulkomainen on parempaa kuten broilerissakin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
usein vaan ulkomainen on parempaa kuten broilerissakin..
Jos haluaa antibiootti kuurin niin voi syödä ulkomaalaista lihaa 😂😂
- Anonyymi
Teen pizzani ihan itse!
- Anonyymi
Katotaan vaan, niin alkuvuodesta ne huomaa että talous sakkaa kun juuri kukaan ei käy enää periaatteen vuoksi kotipizzassa. Sitten ne keksii pyörän uudelleen, ja ilmoittaa että x päivästä lähtien käytämme sittenkin kotimaista lihaa. No, kansalla on pitkä muisti, eikä ne asiakkaat ihan heti palaa, kun kerran on suututtu.
- Anonyymi
Näin siinä käy kun johtaja Helsingistä. Ei edes tunne suomen maanviljelyä mitenkään. Ei edes sokea kannibaali söis johtajaa. En enää syö Kotipizza. Paras laihdusuutinen.
- Anonyymi
Eikös turunsinappikin mennyt hetkeksi Puolaan, halvempien valmistuskulujen vuoksi. Sitten kansa suuttui eikä ostanut turunsinappia enää. Sitten ne tuli pitkin hampain takaisin Suomeen. No eipä kansa enää palannut turunsinapin käyttäjiksi ainakaan samalla mittakaavalla mitä ennen. Nykyään turunsinappi on marginaalituote kaupassa, jota ei juuri kukaan osta.
Miettikää, ennen tuota keissiä, turunsinappi oli käsite, sitä oli joka paikassa. No, kannattiko pettää kuluttajat? - Anonyymi
Kuka on johtaja ? Nimi esille.
- Anonyymi
Kookle sanoo Heidi Stirkkinen. Varmaan tanskalaisen kanssa naimisissa. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Ei siinä paljoa luonto kiinnosta kun käytetään ulkomaista lihaa.
- Anonyymi
Vieläkö hespurkeri toimii zenäjällä?
- Anonyymi
En ihmettele kyllä suomalaiset yritykset ja kaupat ovat ottaneet kaiken irti selittelly Ukrainan sodalla js hintoja vain nostellaan!! Hävetkää ja kattokaa itteenne johtajat
- Anonyymi
Silti pitää ajatella luontoa eikä ostaa halpaa lihaa.
Itsekästä ostaa Kotipizza halpaa ulkomaista lihaa joka tuhoaa luontoa .
- Anonyymi
En ole syönyt enää muutamaan vuoteen Kotipizzoja. Eihän niissä ole enää kunnon täytteitä, kauhallinen pizzakastiketta ja pohjakin on vain ohut lätty. Suolaa kyllä riittää.
- Anonyymi
Kotipizzan takana on norjalainen yritys ja kaikenlaista yritysgroupia, jotka haluavat tuottoa ja osansa välistä. Ei ihme, että pizza täytyy tehdä yhä halvemmalla, halvoista raaka-aineista ja halvalla työvoimalla. Tuote ei ole hääppöinen, aika on ajanut sen ohi, on parempiakin pizzoja ja pizzantekijöitä.
- Anonyymi
Kotipizzan asiakaskunta on eläkeikäisiä kaleveita ja pirkkoja. Koska kyllähän se kotipizza on jämpti heidän mielestä, vaikkei makuaisti enää mitään maistakaan. Siellä maksetaan 50 euron setelirahalla, koska jämpti on näim öyh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975968Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442297
- 932039
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2841314Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131287Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226