Ostakaa Huawei niin läski lähtee.

Anonyymi-ap

Ihme että vielä nykyään käytetään näitä vanhanaikaisia kalorilaskureita.
EI nämä ole enään tätä päivää.Nykyään on saatavana sellainen laite että riittää että pitää sitä ranteessa ja se laskee automaattisesti kuinka paljon olet kuluttanut energiaa päivän aikana.
Siihen ei tarvitse muuta kuin syöttää kaikki ne ateriat ja mitä on syönyt päivässä ja se laskee automaattisesti kalorivajeen tai ylimääräiset kalorit joista lihoo.

Vanhanaikainen laskin fastret,miehen kulutus 4000-4200 kaloria
https://youtu.be/Co5Y7JNff-w?si=SG5JcMvJwwduEehL

Tämä ranneke herjaa heti jos syöt vähänkään liikaa.
Se ei tietenkään estä syömistäsi,mutta sinä ainakin tiedät siitä sen että olet syönyt liikaa.

Olen sitä jo jonkin aikaa itse testannut ja todennut hyvin toimivaksi.Se ilmoitti pyöräilystä saman kulutuksen kuin mitä ennenkin olen todennut pyöräilyn kuluttavan tunnissa eli 400 kaloria
Pyöräily tänään 2,5 tuntia kulutus 1000 kal
Keskinopeus 16 km tunnissa ja syke noin 110
Päivän kulutus ollut noin 2900 ja nostan sen ehkä vielä 3500 kaloriin päivä käyttämällä lisäksi vähän juoksumattoa tai muuta liikuntaa.
Tällä 2900 kalorillakin laihdun 2 kiloa kuukaudessa.
Kun syön 2100-2300 kaloria päivässä,koska kalorivajetta tulee noin 500 päivässä tai enemmän.

Aktiivisuusranneke
Huawei brand 9
https://www.euronics.fi/kampanjat/kampanjat/c/316/

26

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt tiedä onko aloitus Pilailijan vai MKH:n mutta uskoisin, että kun rannekkeen ilmoittamasta kulutuksesta vähentää neljäsosan niin ollaan lähellä oikeaa.

Vähän sama kuin kehonkoostumusvaaoissa, painon ne mittaavat luotettavasti mutta kehon koostumusta eivät.

• Anonyymi

Se on jokatapauksessa hyvä laite vaikka se näyttäisi liikaa kulutettuja kaloreita,siitä ei minulla ole vielä kokemusta pitemmällä ajalta.Tiedän asiasta tarkemmin VASTA kuukauden tai kahden kuukauden kuluttua kun tiedän kuinka paljon olen laihtunut.
        Perinteisen tavan hallitsen täysin mikä on siis erittäin paljon vaikeampi ja hitaampi tapa.

Ainakin se näyttää pyöräilyssä kulutetut kalorit aivan oikein,ja jos siihen pistää kokeilumielessä esim herkkumunkkeja tai pitsan niin kalorivaje muuttuu heti toiseen suuntaan menee Heti punaisen puolelle ja tietää lihoavansa.

En tiedä mistään muista merkeistä mitään,mutta tämä näyttää ainakin toimivan.
        Ei kannata ostaa mitään halpaa 20 euroa maksavaa.
        Kyllä paremmasta pitää maksaa vähän enemmän,halvoissa akunkesto on vain 2 päivää ja tässä minkä ostin se on 13 päivää ja kaikki muutkin ominaisuudet on varmasti paremmat
        Eikä kannata ostaa kallista 350-1500 euroa maksavaa koska niillä tiedoilla ei mitään tee,ja nekin saattaa mennä rikki ja rahat menee hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jokatapauksessa hyvä laite vaikka se näyttäisi liikaa kulutettuja kaloreita,siitä ei minulla ole vielä kokemusta pitemmällä ajalta.Tiedän asiasta tarkemmin VASTA kuukauden tai kahden kuukauden kuluttua kun tiedän kuinka paljon olen laihtunut.
        Perinteisen tavan hallitsen täysin mikä on siis erittäin paljon vaikeampi ja hitaampi tapa.

Ainakin se näyttää pyöräilyssä kulutetut kalorit aivan oikein,ja jos siihen pistää kokeilumielessä esim herkkumunkkeja tai pitsan niin kalorivaje muuttuu heti toiseen suuntaan menee Heti punaisen puolelle ja tietää lihoavansa.

En tiedä mistään muista merkeistä mitään,mutta tämä näyttää ainakin toimivan.
        Ei kannata ostaa mitään halpaa 20 euroa maksavaa.
        Kyllä paremmasta pitää maksaa vähän enemmän,halvoissa akunkesto on vain 2 päivää ja tässä minkä ostin se on 13 päivää ja kaikki muutkin ominaisuudet on varmasti paremmat
        Eikä kannata ostaa kallista 350-1500 euroa maksavaa koska niillä tiedoilla ei mitään tee,ja nekin saattaa mennä rikki ja rahat menee hukkaan.

Sen tiedän sanoa jo nyt että siinä tietää erittäin tarkasti syönyt kalorit eikä tarvitse arvuutella niitä niinkuin ennen.
        Siinä jää ne muistiin ja niitä voi sitten selata jäljestä päin ja merkata ne paperiselle seurantataulukolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tiedän sanoa jo nyt että siinä tietää erittäin tarkasti syönyt kalorit eikä tarvitse arvuutella niitä niinkuin ennen.
        Siinä jää ne muistiin ja niitä voi sitten selata jäljestä päin ja merkata ne paperiselle seurantataulukolle.

Täysin turhaa vaivaa. Itse olen laihduttanut 20 kiloa seuraamatta kalorien käyttöä tai kuinka paljon liikun. Ei laihtumiseen tarvitse kalorien seurantaa vaan lähinnä itsekuria.

• Anonyymi

Kun ostin huavein ei ole enään YHTÄÄN verenpainetta koska se imee salmiakista ja karjalanpiirakoista kolesretolit.Lihoin salmiakista ja nyt laihtuminen on taas alkanut ja kävin sitä varten ostamassa 10kg säkin hedelmätoffeeta lidlistä.ja ostan sitä lisääkin.

• Anonyymi

Minulla on nyt 100 kertaa parempi olo kun en ole syönyt salmiakkia ja mitään muutakaan karkkia.

Silloin kun niitä söin päätä särki suuresti koko ajan ja lihoin.

• Anonyymi

Tämä on jonkun jälleenmyyjän pusaama mainos.

Aktiivisuusranneke ei laihduta grammaakaan. Paitsi lompakkoa.

• Anonyymi

En ole mikään mainosmies vaan aivan tavallinen laihduttaja,ja tuo laite on niin halpa että siitä ei kukaan köyhdy.Tuo raha mennee jo siihen jos käyt 2 kertaa grillillä syömässä.

• Anonyymi

Siinä ennemmin SÄÄSTYY rahaa huomattavan paljon koska terveellinen hyvänmakuinen ruoka on melkein ilmaista ja lihottava ruoka on kallista.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään mainosmies vaan aivan tavallinen laihduttaja,ja tuo laite on niin halpa että siitä ei kukaan köyhdy.Tuo raha mennee jo siihen jos käyt 2 kertaa grillillä syömässä.

Tai sitten jättää menemättä tuonne grillille eikä osta myöskään laitetta. Ei tuo laite ketään laihduta. Siihen riittää se, että jättää roskaruoat ja syö vähemmän. Ei tarvitse edes seurata kaloreita, jos elää järkevästi.

• Anonyymi

Siinä on sekin hyvä puoli,että suuri osa ihmisistä ei edes tiedä miten lihottavaa ruokaa he syövät.
      Tämä aktiivisuusranneke kertoo sen tarkasti mikä ruoka lihottaa ja mikä ei.

• Anonyymi

Jaa, mistä se tietää mitä sinä syöt?
        Ai syötät tiedot rannekeeseen tai kännykkään.
        No mites sitten ne jotka huijaavat, en minä ole syönyt mitään mutta lihon koko ajan?

Eikö olisi helpompaa opetella syömään siten ettei tule liikaa kaloreita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, mistä se tietää mitä sinä syöt?
        Ai syötät tiedot rannekeeseen tai kännykkään.
        No mites sitten ne jotka huijaavat, en minä ole syönyt mitään mutta lihon koko ajan?

Eikö olisi helpompaa opetella syömään siten ettei tule liikaa kaloreita?

Kännykkään ne laitetaan.Rannekkeestakin pystyy tiedot katsomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännykkään ne laitetaan.Rannekkeestakin pystyy tiedot katsomaan.

SE onkin kätevää kun voi työntää mansikkakakkua huaveihin.

• Anonyymi

Jos joutuu itse laittamaan laitteeseen mitä syö niin jo tietää mitä on syönyt. Lisäksi kirjaaminen itsessään vaatii vaivaa. Samalla kertaa yksinkertaisesta vain jättää nuo lihottavat ruoat syömättä. Ei tuohon kirjaamista tarvita.

• Anonyymi

Toimii se,narahdat heti🧐 jos syöt vähänkään liikaa.
      Siinä on syödyistä kaloreista päivä,viikko ja kuukausinäkymä.
      JOS on syönyt LIIKAA näkymässä palkki menee punaisena alaspäin sen päivän kohdalla kun on syönyt liikaa😮☹️

• Anonyymi

Pienessä on sullakin elämä, jos se kalorikulutuksessa on. Kannattaisiko harkita, että heittäisit sen laskurisi hevon kuuseen ja lähtisit ilman sitä käveleen, juokseen, fillaroimaan tai mitä nyt teetkin. Olet urheilemassa ilman kalorikulutuspaineita, antaisit pääsi "tyhjentyä" kaloreista ja työ- tai muista asioista ja nauttisivat siitä urheilustasi. Hyöty on paljon parempi ja nuppisi toimii terveemmin. Kokeile.

• Anonyymi

Olipas tuossa epäasiallinen ja epäystävällinen kirjoitus. Nukuitko huonosti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas tuossa epäasiallinen ja epäystävällinen kirjoitus. Nukuitko huonosti?

Itse olen koko ajan liikkunut ilman mitään aktiivisuusrannekkeita tai älykelloja ja laihduttaminenkin on onnistunut. Mikään Huawein aktiivisuusranneke ei laihduta ketään eikä lukujen tuijottaminen edes auta laihduttamista. Etenkin näiden antamat luvut ovat päin persettä.

Tällaiset aloitukset ovat jonkun kauppiaan tekemiä, koska mitään muuta järkeä tuossa ei olisi. Huawein laite on täsmälleen samanlainen kuin sadat muut laitteet eikä toimi yhtään paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen koko ajan liikkunut ilman mitään aktiivisuusrannekkeita tai älykelloja ja laihduttaminenkin on onnistunut. Mikään Huawein aktiivisuusranneke ei laihduta ketään eikä lukujen tuijottaminen edes auta laihduttamista. Etenkin näiden antamat luvut ovat päin persettä.

Tällaiset aloitukset ovat jonkun kauppiaan tekemiä, koska mitään muuta järkeä tuossa ei olisi. Huawein laite on täsmälleen samanlainen kuin sadat muut laitteet eikä toimi yhtään paremmin.

Se ON vanhanaikainen tapa nykyään.
        Kannattaa ehdottomasti hyödyntää tätä tekoälyyn perustuvaa menetelmää.

• Kyseisellä tyypillä on ongelmana jatkuva ahminta eikä tavallisen ihmisen painonlaskusta johdu kuin korkeintaan 20% liikkumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ON vanhanaikainen tapa nykyään.
        Kannattaa ehdottomasti hyödyntää tätä tekoälyyn perustuvaa menetelmää.

Tarkistin nyt,kahden viikon TULOS
        Kalorivajetta aktiivisuusrannekkeen mukaan 450 kal päivässä ja
        laihduttu 700 g
        Vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Pihtimittaustulos ylävatsa 1 mm

Eli TOIMII😃 rannekkeen mukaankin.Pitää nyt lisätä liikuntaa,tuo tulos on tullut aivan vähällä liikunnalla.

• Anonyymi

Huavei on paras halvimmasta ja tulokset on takuulla luotettavia KOSKA tämä perustuu tekoälyn ja näitä on testattu ja säädetty niin että ne näyttää oikean kulutuksen ja kalorivajeen.
      Itse olen käyttänyt vasta 2 viikkoa enkä vielä tiedä sen takia vielä,kuitenkin olen ollut rannekkeen mukaan kalorivajeessa noin 500 päivässä ja olen laihtunut.

Testi 2024
      https://global.techradar.com/fi-fi/news/paras-edullinen-aktiivisuusranneke

• Samankokoisten ihmisten energiankulutuksessa on valtavat erot, samaten ruokien energiamäärissä. Keinoäly ei asiaq muuta mitenkään eli virhettä nettoenergiansaannissa voi olla satoja kcal.

Nuo vehkeet pitäisi kalibroida yksilöllisesti jotta niistä saisi tarkkoja arvoja.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Samankokoisten ihmisten energiankulutuksessa on valtavat erot, samaten ruokien energiamäärissä. Keinoäly ei asiaq muuta mitenkään eli virhettä nettoenergiansaannissa voi olla satoja kcal.

Nuo vehkeet pitäisi kalibroida yksilöllisesti jotta niistä saisi tarkkoja arvoja.

Siihen pitää syöttää pituus,paino,ikä ja sukupuoli niin se näyttää oikein.
        Se näyttää silloin aivan varmasti oikein.😮

• Anonyymi kirjoitti:

Siihen pitää syöttää pituus,paino,ikä ja sukupuoli niin se näyttää oikein.
        Se näyttää silloin aivan varmasti oikein.😮

Ei näytä. Kahdella saman ikäisellä, saman painoisella ja saman pituisella ihmisellä energiankulutus voi olla hyvin erilainen.

Kun ihmisten energiankulutus halutaan tietää tarkkaan niin mitataan uloshengitysilman hiilidioksidipitoisuus.

Jos tuo sinulla toimii niin hyvä. Minä tähtään alle 2000 kcal syömisiin päivässä. Helppoa.

Tänään kalakastiketta, perunamuusia ja höyrytettyjä kasviksia lounaaksi ja pastaa oliivikastikkeella illalliseksi. Tuollaiset 1000 kcal ja jäätelön kanssa 1200 kcal.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe