Itse olen kokenut niin perusterveyden huollon,että hammashuollon toimivan moitteettomasti paikkakunnallani.Olen saanut hyvää palvelua ja tosiasiallisesti joustanut palveluun pääsyssä.Pitäis konkreettisesti asiakaslähtöisesti miettiä omaa avun tarvetta hakeutua vastaanotolle.Näkemykseni mukaan vas.otolle hakeutuu ihmisiä ihan tarpeettomien vaivojen syystä,mikä aiheuttaa kuormitusta vast.otto henkilöstölle,lääkäreille.Armeija termein,jos pystyt kävelemään omin jaloin,et ole niin sairas,et tarviit lääkäriä.Itse jonotin lääkärille pääsyä 6kk:tta,syystä kuin voin.Jos jotenkin voidaan helpottaa yhteiskuntamme sairaanhoitoa,jätetään kuormittamasta sitä ns.luulosairaus mentaliteetillä.Eli ei ole syytä hakeutua lääkärin vast.otolle,ku vähän yskittää.
Väärin ymmärretty
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan niin , usein akuutti vastaanotolle tulee potilaat oireiden kanssa jotka kuuluvat terveyskeskuksen hoidettaviin. Joten jos on todella sairas niin silloin mennään akuutille .
Ei muuten. Kaikki sujuu joustavammin kun hoidetaan ensi sijassa asiat terveyskeskuksessa sieltä sitten passitetaan eteen päin jos on tarvis.
Ei kuormitettaisi akuutti vastaan ottoja turhilla jutuilla vaan otetaan selvää minne soitetaan minkäkin asian kanssa.
Sana akuutti tarkoittaa että, hoitoa on saatava noepeasti , niin että hieman voisi ajatella ennkö tormaa sinne. Muistan muutama vuosi sitten kun akuutti vastaan otolla oli ihmisiä istumassa juttelivat ja naureskelivat joillakin kudin mukana . Siis akuutisti sairas ihminen ei pysty kutomaan eikä naureskelemaan sillä hän on niin sairas että tarvitsee avun heti . On opittava eroittamaan minkä sortin apua tarvitsee .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138