Miksi mies käyttäytyy mua kohtaan tuolleen inhottavasti. Oltiin vajaa vuoden suhteessa, enkä saanut alentavaa kohtelua. Kun eron jälkeen, jätti mut tekosyitä keksien ja alkanut puhumaan mulle tahallaan fiksuja asioita (politiikasta syvällisesti yms.) niinku selkeästi teksteissä osoittaa mulle vittuilua.
Tämä on ihan ammattikoulun käynyt eikä edes lukioa.
Nyt mulla on lukion käynyt amk kaveri, mutta hän on ihmetellyt tuota mun eksää miksi tuolleen käyttäytyy.
Eksä selkeästi pitää mua tyhmänä
5
305
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ihmettelen kuinka ollaan päädytty aikoinaan viestittelemään saatika tutustumisen kautta parisuhteeseen menty. Kun jos käytös on ku yö ja päivä
- Anonyymi
Erikoista toimintaa. Jotain pätemisen tarvetta sillä, varmaan epävarma itsestään.
- Anonyymi
Vili veikkaukseni = Exäsi ihastui toiseen, mutta tuo toinen ei lämmennytkään exällesi niin paljon, mitä exäsi halusi.
Sinä taas olet mennyt elämässäsi eteenpäin ja löytänyt uuden suhteen.
Ja sekös häntä ottaa päähän. Sillä on oletettavaa, mikäli et olisi löytänyt uutta, hän saattaisi ehdottaa paluuta yhteen.
Syynä voi myös olla pelkästään se, että olet päässyt eteenpäin ja hän jäänyt yksikseen.
Koulutustasolla ei sinänsä ole merkitystä (amis ja lukio kumpikin = toisen asteen koulutustaso). - Anonyymi
Toivottavasti naisena esiintyvä alkio joku saa irti tästä kertomuksesta
- Anonyymi
Tiedätkö gubbe mikä tyhmentää ihmisen taaperon tasolle? Misogynia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192615
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45871
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725