Missä viipyy tämän kuukauden päivitetty vikalista!!
Päivitetty vikalista??
18
428
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos mielenkiinnostasi ! Ei ole ilmestynyt uusia vikoja. Minulla on rumatikki , en aja enää kylmällä ilmalla. Lista pitää paikkansa.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
En ole Fordin puolesta puhuja , huolimatonta työtä . On ollut Fiiu , Rellu ja nyt on Fordi , matkakulkimissa.
Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Typerää juttua vuodesta toiseen...
- Anonyymi
Mutta tarpeellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarpeellista.
Niin. Ilmeisesti voisit vielä huonommin ilman järjetöntä paskanjauhantaasi.
- Anonyymi
Minä nostan hattua, kun joku kehtaa kirjoittaa autonsa vioista.
Yleensä jokaisella on parasauto- Anonyymi
Aivan..suurin osa kertoo autostaan näin: "ei siihen ole tarvinnut mitään tehdä, kaikki on toiminut hyvin, öljyt vaan välillä vaihtanut".
Ei ikään kuin muisteta niin pieniä ja vähän suurempiakin vikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan..suurin osa kertoo autostaan näin: "ei siihen ole tarvinnut mitään tehdä, kaikki on toiminut hyvin, öljyt vaan välillä vaihtanut".
Ei ikään kuin muisteta niin pieniä ja vähän suurempiakin vikoja.Paitsi eräs joka itkee joka asiasta olipa kyseessä sitten oma tai rahoitusyhtiön omistuksessa oleva auto.
"Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE"
- Anonyymi
Minusta on rohkea kun kirjoittaa autonsa vikalistan tänne palstalle
On kirjoitus kirjoitettu kännissä, sillä ei ole merkitystä.
Mielenkiintoinen kirjoitus. - Anonyymi
Vaikuttaa siltä että Palstavahti tullut jo vanhalsi. Ei irtoa enää juttu kuten irtosi vuosi kaksi taakse päin.
Pian myy elnakkinsa pois ja työntelee vain rollaattoria.- Anonyymi
Olisiko se nykyisin sijoitettuna johonkin dementiakotiin, mitä kaikkia niitä sellaisia siellä Kotkan seudulla nyt onkaan?
- Anonyymi
klo 00;37 nousin Elnakissani Reinoni vierestä asessori suorana. astuessani wc ,löin nenäni seinään.
- Anonyymi
Eikö sitä listaa voisi tänne laittaa vaikka ei ole uusia vikoja tullutkaan?
Hämmästyttää kyllä ettei ole tullut uusia vikoja, ei voi olla totta. - Anonyymi
olen kännitellyt yötä päivää. en aja metriäkään. minulla on rumatikki.
Mutta elnakkiinhan tulee vikoja ilman ajamistakin.
Ottiko Niuvan lääkäri ajokortin pois?
- Anonyymi
Huvinsa kullakin, vaan meneehän se vähämielisen aika noinkin.
- Anonyymi
Vikalistani on suuren suosion keskipisteenä
No laita nyt tänne se vikalista pliis! Ole niin armelias meitä muita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303501Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819