Missä viipyy tämän kuukauden päivitetty vikalista!!
Päivitetty vikalista??
18
316
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos mielenkiinnostasi ! Ei ole ilmestynyt uusia vikoja. Minulla on rumatikki , en aja enää kylmällä ilmalla. Lista pitää paikkansa.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
En ole Fordin puolesta puhuja , huolimatonta työtä . On ollut Fiiu , Rellu ja nyt on Fordi , matkakulkimissa.
Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Typerää juttua vuodesta toiseen...
- Anonyymi
Mutta tarpeellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarpeellista.
Niin. Ilmeisesti voisit vielä huonommin ilman järjetöntä paskanjauhantaasi.
- Anonyymi
Minä nostan hattua, kun joku kehtaa kirjoittaa autonsa vioista.
Yleensä jokaisella on parasauto- Anonyymi
Aivan..suurin osa kertoo autostaan näin: "ei siihen ole tarvinnut mitään tehdä, kaikki on toiminut hyvin, öljyt vaan välillä vaihtanut".
Ei ikään kuin muisteta niin pieniä ja vähän suurempiakin vikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan..suurin osa kertoo autostaan näin: "ei siihen ole tarvinnut mitään tehdä, kaikki on toiminut hyvin, öljyt vaan välillä vaihtanut".
Ei ikään kuin muisteta niin pieniä ja vähän suurempiakin vikoja.Paitsi eräs joka itkee joka asiasta olipa kyseessä sitten oma tai rahoitusyhtiön omistuksessa oleva auto.
"Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE"
- Anonyymi
Minusta on rohkea kun kirjoittaa autonsa vikalistan tänne palstalle
On kirjoitus kirjoitettu kännissä, sillä ei ole merkitystä.
Mielenkiintoinen kirjoitus. - Anonyymi
Vaikuttaa siltä että Palstavahti tullut jo vanhalsi. Ei irtoa enää juttu kuten irtosi vuosi kaksi taakse päin.
Pian myy elnakkinsa pois ja työntelee vain rollaattoria.- Anonyymi
Olisiko se nykyisin sijoitettuna johonkin dementiakotiin, mitä kaikkia niitä sellaisia siellä Kotkan seudulla nyt onkaan?
- Anonyymi
klo 00;37 nousin Elnakissani Reinoni vierestä asessori suorana. astuessani wc ,löin nenäni seinään.
- Anonyymi
Eikö sitä listaa voisi tänne laittaa vaikka ei ole uusia vikoja tullutkaan?
Hämmästyttää kyllä ettei ole tullut uusia vikoja, ei voi olla totta. - Anonyymi
olen kännitellyt yötä päivää. en aja metriäkään. minulla on rumatikki.
Mutta elnakkiinhan tulee vikoja ilman ajamistakin.
Ottiko Niuvan lääkäri ajokortin pois?
- Anonyymi
Huvinsa kullakin, vaan meneehän se vähämielisen aika noinkin.
- Anonyymi
Vikalistani on suuren suosion keskipisteenä
No laita nyt tänne se vikalista pliis! Ole niin armelias meitä muita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1253426- 821780
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151561Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos531308VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat971117- 681049
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80895Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877