Missä kohtaavat toisiaan?
Alajärven gay ja bi ihmiset
27
819
Vastaukset
- Anonyymi
Tynkkysen saunassa. petosjytky..
- Anonyymi
Tynkkynen ei asu alajärvellä ja muukin on täysin valhetta kirjoituksessasi. Olet pirullinen ikävä ihimnen ja toivon että olet joulun yksin ettet pilaa muitten joulurauhaa.
- Anonyymi
Vimpelin nelimarkan kahvilassa on julkiset kokoontumiset
- Anonyymi
Tyhjässä japon tiloissa on perjantaisin g-miesten bileet.
- Anonyymi
Uimahallin sauna klo 12.00 joka päivä. Tervetuloa
- Anonyymi
Lataamossa on etkot ensi lauantaina. Pertsan luona on sitten jatkot valituille. Juomaa riittää mutta hinta on 100 euroo per nuppi. Dildejä löytyy ja musa soi läpi yön. Myös extraa tarvittaessa.
- Anonyymi
Ei täälä ole gay ihmisiä he ovat eheytyshoidettuja irti synnistä
- Anonyymi
No en noitten paikkoja tiiä mutta oon kuullu että vanhemmat huorat antavat mehtäautoteillä.
- Anonyymi
Mehtäautotiellä peräsuoli pitkällä! Hirvastushommia hirvastushommia! Ja jos vähän suojaa haluaa ni rämäyttää hiluxiin lavakuomun välistä sissää! Oi onnea ja autuutta!!
- Anonyymi
Tupailloissa kohdataan.
- Anonyymi
Onpas sillä modella deletenappi herkässä. Taidat itse olla sutä sakkia..
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Elona Bi and Gays.
- Anonyymi
Helvetissä.
- Anonyymi
Sellaisia ne tupaillat tapaa olla.
- Anonyymi
Kievarissa.
- Anonyymi
Piiskaleikkien kera tupaillassa!
- Anonyymi
ABC- joka päivä. Juodaan kahvit ja päätetään sessioista silloin. Yleensä meillä on hippaleikki ja kahvin juonti. Sitten mennään kotiin.
- Anonyymi
Puomin ympärillä piirileikkiä sunnuntaina klo 18 muiden kepulaisten kanssa.
- Anonyymi
Tupailta onnistui erinomaisesti! Hyvin maistui tanskalainen kinkku ja thaimaalainen kana puolalaisten perunoiden kera😋
- Anonyymi
kurejoen metästysseuran vanhat pojat vauhti päällä
- Anonyymi
Onko tupailtoja vielä ennen joulua?🌈
- Anonyymi
Metsästysseuran ampumaradalla. Siellä on ainain se pönäkkä homppelimies.
- Anonyymi
Kurejoen metästysseuran vanhat pojat
- Anonyymi
Just tupailloissa pikkujouluissa🌈
- Anonyymi
Vimpelin vatkaajat
- Anonyymi
Hoiskon homot.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856