Raskaus ja rokotukset

Anonyymi-ap

Oon rv 25. Kovasti ovat koittaneet neuvolassa painostaa hinkuystärokotetta mulle nyt raskausaikana tässä syksyn mittaan! Takana mulla on kaksi varhaisraskauden keskenmenoa. Yhtään k-rokotuksia en ole ottanut onneksi. Toinen mitä kovasti ovat painostaneet ovat varhaisajan ultrat vaginaalisesti. Ensimmäinen keskenmeno tuli samantien erittäin kivuliaan sisäultrauksen jälkeen. Tuntui aivan kuin sikiö olisi ultrauksessa irrotettu kohdun seinämästä. En tiedä onko sellainen mahdollista? Mutta verenvuoto alkoi aika pian ultrauksen jälkeen ja jouduin kokemaan keskenmenon. Tässä raskaudessa en ole antanut kajota sisälleni ultrauksen suhteen ja oon tästäkin oikeudesta oman kehoni koskemattomuuteen saanut tapella lääkärien kanssa! Mutta oon vedonnut siihen, että mulla on itselläni oikeus päättää mitä keholleni tehdään. Oon saanut sen kautta kyllä ikävää kohtelua ja vähättelyä, painostusta. Mutten enää välitä.

Nyt sitten joudun taistella sitä vastaan, että yritetään tyrkyttää näitä rokotteita raskausaikana. Pakostakin alkaa miettiä, onko tässä oikeasti menossa väestön karsiminen vai mikä hitto näitä ihmisiä riivaa?

10

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos saat lapsen, toivottavasti se huostaanotetaan. Tekstisi perusteella et ole pätevä vanhemmaksi.

• Anonyymi

Muuta Venäjälle kun haluat Suomessa toimittavan kuin Venäjällä. Siellä ei paljon kysellä kiinnostaako ottaa rokotus.

Jännää että tänä päivänä on ok ottaa kokeelliset koe myrkyt ym. Ennen ei saanut syödä edes maksalaatikkoa!! Sairasta!! Pidä puolesi äläkä ota mitään lääkettä raskauden aikana.

• Anonyymi

Aiemmin raskaana oleville ei annettu rokotteita, koska niiden vaikutusta sikiöön ei ollut testattu. Sitten vain päätettiin alkaa antamaan🤔

• Anonyymi

Nimenomaan. En ole ikinä kuullut että raskausaikana naiselle annettaisiin mitään rokotteita. Sehän on hullun hommaa. Se minkä rokotuksen ottaa niin kannattaa selvittää niiden tautien tiedot että kuinka ne tarttuvat ja ylipäätään toimivat. Isorokkoon sairastuminen on paljon epätodennäköisempää kuin jäykkäkouristukseen sairastuminen. Eri tautien rokotuksia on niputettu samaan rokotteeseen. Ainoa mitä voin varmuudella sanoa on että pandemiarokote on arveluttava, ja ihan virallisenkin linjauksen mukaan uudenlainen rokote perinteisiin rokotteisiin verrattuna.

• Anonyymi

Törkeetä kohtelua.

Hauku pystyyn.

Kukaan ei voi määrätä mitään..

Suositella voi, mutta sen pitää siihen loppua. Itsemääräämisoikeus suomessa. Vielä.

• Anonyymi

Kyllä on sairasta touhua nykyään😡Neuvolassa käynnit on vapaaehtoisia. Mikään ei oo enää turvallista, mitä nämä tarjoaa, varsinkaan piikit. Tsemppiä❤️

• Anonyymi

Ei missään nimessä mitään rokotteita kannata ottaa. Jos miehellä k-piikki myös se voi johtaa keskenmenoihin.

• Anonyymi

Raskaana olevalla on tuo immuunipuolustus heikentynyt, joten kannattaa ajatella, eikä mennä oman pelkoreaktion mukaan.

• Anonyymi

Hinkuyskä on vaarallinen alle yksivuotiaille ja erityisesti vastasyntyneelle, jotka eivät ole vielä ehtineen saada kolmenkuukauden iässä annettavaa hinkuyskärokoteannosta. Joten rokote kannattaa todellakin ottaa.

• Anonyymi

Eipä suoraa neuvoa olekaan mutta itse luottaisin odottavan omaan vaistoon.
      Turvaako nämä rokotukset sitten sikiötä vai äitiä mutta kyllä terveimmät lapset sekä henkisesti ja fyysisesti on syntynyt ennen terveydenhuollon sairaushysteriaa.
      Itse olen hyvin pienenä ollut sairaalahoidossa kovan yskän vuoksi ja selvitty.
      Tässä kirjoittaa ihminen joka luottaa korkeamman voiman ja kasvavan ihmisen alun siteeseen jota sinä suojelet mitä päätätkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe