Älä itke rakas, koita pitää itsesi nyt kasassa💖
On ihanaa miten herkkyyttä, rakkautta ja aitoa kiintymystä on vielä jäljellä tässä maailmassa. En silti voi uskoa olevani niin erityinen jollekkin. Voiko tämä olla mahdollista?😳 Olet kyllä ainutlaatuinen ja kultaakin kalliimpi mies.
Koita jaksaa, niin minäkin koitan. Olen itse kadottanut herkkyyteni...toivottavasti löydän sen vielä.
Koita nukkua vaan
14
282
Vastaukset
- Anonyymi
Itken tylsyyden vuoksi.
FIGHT ME!- Anonyymi
Fantastista, sitä tuntuu olevan liikkeellä
- Anonyymi
Ihana aloitus, kuten olet itsekin. Minulla on vahva tunne, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Se lohduttaa.
💓💓💓💓💓- Anonyymi
Eli nämä viestit mies itsellesi on kuin onkin lohdutusta. Ehkä tähän löytyy jotain psykologian täydennyskursseja
- Anonyymi
Kiitos rakas❤️🔥
- Anonyymi
Homppelit keskenään.
- Anonyymi
Ei, vaan mies ja nainen.
- Anonyymi
niin, mies ja nainen🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, mies ja nainen🙂
💛💙💚💜💛
- Anonyymi
Eli tahdot antaa kaiken ja kuumat säpinät käy.
- Anonyymi
Kuule sulla on jäänyt selvästi joku levy jumimaan näissä miehen itselohdutusavuksissa- onko kaikki ihan reilassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sulla on jäänyt selvästi joku levy jumimaan näissä miehen itselohdutusavuksissa- onko kaikki ihan reilassa?
Minusta tämä tällainen vaikuttaa melko mielenköyhien meiningiltä, kuin joku ottais pattiin oikein huolella
- Anonyymi
Miksi sinua itsellesi kirjoitteleva emojien mies aina itkettää niin kovasti? Eikö palstamaailma vastaa sinullakaan realiteetteja?
- Anonyymi
Oletko meedio, joka näkee? On epäeettistä tehdä asiasta henkilökohtainen rakastettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877