Tehoja en kaipaa lisää.
Jos poistaa tuon pakosarjaan ilmaa pumppaavan pillistön ja tulppaa/hitsaa umpeen tms pakosarjan hapertuneet putket sillä tuskin ruostuneet osat aukeaa. Ja poistaa putkiston itse pumppu osineen niin luettua on että läpäisee pakokaasutestin konttorilla. Selviäisi hieman konehuoneen kaausmainen tilanne ja tuon järjestelmän yleisestä hyödystä on muutenkin oltu monta mieltä. Oikeasti en edes tiedä toimiiko se vaikka remmi pyöriiikin hienosti. Remmi pois ja samalla toimimaton ilmastointikin lakkaa tyhjän pyörimisen mukana (ei kytkeydy päälle) niin pakokaasu testi tietysti selviää. Ajattelin vain kysyä josko joku on jo asian käytännössä tehnyt. Ei ole tarkoitus umpimähkään repiä kaikkea pois vaan selkeyttää ja yksinkertaistaa ja helpottaa ruuvattavuutta uudelleen reitittämällä putkea piuhaa jne. Tietokone ohjattu 4 tynnyrinen rochester quadrajet on paras kaasutin minun mielestä mutta osaamattomuus sen sähköihin ihmisillä aiheuttaa kaasuttimen paheksunnan. En osaa itsekkään sen toiminnan tutkimista ja vian hakua mutta parempi se on kuin mekaaninen kaasutin toimiessaan virranjakajan kanssa synkronissa. Pakokaasun lämmitys kierrätys vaikutuksen imusarjassa poistan myös kesäautosta alipaineohjattuine läppineen joka toimii mutta se yksinkertaistaminen. Pikku putken palan askartelee vain korvaamaan osan tilan. Auto on kesäkäyttö peli vain ja uskoisin sen toimivan myös pikkupakkasilla läpän ollessa poissa kunhan hetken käyttää paikoillaan kuten muutenkin teen joka tapauksessa. Lambda on vaihtolistalla myös uuteen ihan varuiksi vain. Auto on harraste peli ilman äkkilähtöjä -3c ajoon näin syksyn vaihtuessa talveen ja alkaa lähestyä talvisäilytys.
Tehoja en kaipaa lisää.
Yli ilmapumppu poisto? Päästöt?
Anonyymi-ap
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984