Että nainen voi pysyä kauniina vanhempanakin. Jotkut jopa kaunistuvat. Samoin mies voi pysyä komeana ja jopa tulla komeammaksi.
Kyllä se niin on
12
197
Vastaukset
Jep, asia on juuri noin. Molemmissa biologisissa sukupuolissa on hyvät mahdollisuudet siihen, että yksilöt kypsyvät kuin punaviinit ajan kanssa. Etiketit saattavat rispaantua hitusen, mutta sisällön laatu kasvaa eksponentiaalisesti.
- Anonyymi
Miksi tuo joku jatkuvasti kiusaa ja haukkuu minua ätmiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo joku jatkuvasti kiusaa ja haukkuu minua ätmiksi?
Se loppuu sillä hetkellä, kun itse lakkaa identifioimasta itseäsi ätmiksi ja samalla reagoimasta mihinkään ätmittelyyn. Niin pitkään kun et sitä tee, jatkuu nykyinen ilosi. Valinta on sinun, kuten olen jo noin kymmenen kertaa sanonut suoraan sinulle ja valintasi näemme kaikki, joka ainoa päivä.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Se on sinun päätettävissäsi.
En anna sen masentaa itseäni.
- Anonyymi
Huoh. Kyllä pitäisi pyllistää palstalle ja soitella hanuria. Kumnallinen mielihalu, jollaista en koskaan ennen ole tunnistanut itsessäni 😆
- Anonyymi
Yhym, okei. Selvääää. Next.
Entinen Eivori - Anonyymi
https://youtu.be/-hVHeP-1hGc?si=AooEUBQ2z9tZUtmE
Ei pienintäkään toivoa jos elää elämäänsä miehen kanssa joka ei osaa muuta tehdä kun valittaa ette uskokkaan kuinka nainen siitä stressaantuu siitä vitun jatkuvasta valittamisesta kun ei mikään ole hyvin on asiat vituillaan kotona ja vie töisdäkin ja sukkikset on persvaossa kun työkaverit osti haamen kun on neitiruikuttaja töissäkin olenko kyyninen voi olla vaiko kuitenkin sarkastinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283