Nainen ottaa yhteyttä somen kautta

Anonyymi-ap

Tekee tikusta asiaa jatkuvasti. On varattu ja olen sanonut muutenkin etten hae seuraa. Eikö naisilla ole mitään aivotoimintaa että ymmärtäisivät että jos mies ei ikinä kysy itse mitään ja vastaa lyhyesti jos ollenkaan ja mahdollisimman vähän innostuen mistään naisen ehdottamasta välttelee ja ohjaa naista muualle niin eikö se mene perille että tuo ihminen ei halua olla seurassani? Mies on sanonut jo ettei kiinnosta eikä tee asian eteen yhtään mitään? Eikö soita naiset mitään kelloja? Ja miten naiselle voi tulla ikävä jos ollaan keskusteltu ohimennen 2 sanaa töissä?
Lopettakaa roikkuminen ihmisessä joka ei teistä ole kiinnostunut!

7

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano suoraan ettei kiinnosta, jos noin pahasti pattiin ottaa.😄

• Anonyymi

Mulle tekee tuota ihan tuntemattomattomat miehet. Eikö teillä ole mitään aivotoimintaa. 🤔

• Anonyymi

Taidat kuitenkin olla itse kiinnostunut tai ihastunut, mutta nainen varattu ja se aiheuttaa ikäviä tunteita sinussa, kun tiedät ettei teillä todennäköisesti ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

Jollainlailla kuitenkin tuot ilmi kiinnostusta häneen, ei hän muuten sinussa roikkuisi. Tai sit käsitätte toisenne väärin, nainen haluaa vain kaveerata eikä kummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollainlailla kuitenkin tuot ilmi kiinnostusta häneen, ei hän muuten sinussa roikkuisi. Tai sit käsitätte toisenne väärin, nainen haluaa vain kaveerata eikä kummempaa.

En todellakaan ole kiinnostunut hänestä ja olen sen sanonut mutta silti jatkaa. Minä en halua myöskään kaveerata hänen kanssaan hän on periaatteessa minulle täysin tuntematon ihminen joka alkoi yhtäkkiä roikkua kimpussa.

• Anonyymi

Jos asia kovasti häiritsee, niin pyydä häneltä, että jättäisi sut rauhaan eikä ottaisi enää yhteyttä. Olen itse joutunut pyytämään tuota kahdelta mieshenkilöltä. Toinen ei lopettanut, vaan hänet oli pakko lopulta blokata ja toinen piti tauon kirjoittelussaan ja sitten taas jatkoi, mutta lopetti viimein kolmannen pyynnön jälkeen.

• Anonyymi

Mä jotenkin olen luottanut siihen että ihmisillä olisi oma aivotoiminta sitä varten mutta ilmeisesti ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe