Nainen ottaa yhteyttä somen kautta

Anonyymi-ap

Tekee tikusta asiaa jatkuvasti. On varattu ja olen sanonut muutenkin etten hae seuraa. Eikö naisilla ole mitään aivotoimintaa että ymmärtäisivät että jos mies ei ikinä kysy itse mitään ja vastaa lyhyesti jos ollenkaan ja mahdollisimman vähän innostuen mistään naisen ehdottamasta välttelee ja ohjaa naista muualle niin eikö se mene perille että tuo ihminen ei halua olla seurassani? Mies on sanonut jo ettei kiinnosta eikä tee asian eteen yhtään mitään? Eikö soita naiset mitään kelloja? Ja miten naiselle voi tulla ikävä jos ollaan keskusteltu ohimennen 2 sanaa töissä?
Lopettakaa roikkuminen ihmisessä joka ei teistä ole kiinnostunut!

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano suoraan ettei kiinnosta, jos noin pahasti pattiin ottaa.😄

• Anonyymi

Mulle tekee tuota ihan tuntemattomattomat miehet. Eikö teillä ole mitään aivotoimintaa. 🤔

• Anonyymi

Taidat kuitenkin olla itse kiinnostunut tai ihastunut, mutta nainen varattu ja se aiheuttaa ikäviä tunteita sinussa, kun tiedät ettei teillä todennäköisesti ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

Jollainlailla kuitenkin tuot ilmi kiinnostusta häneen, ei hän muuten sinussa roikkuisi. Tai sit käsitätte toisenne väärin, nainen haluaa vain kaveerata eikä kummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollainlailla kuitenkin tuot ilmi kiinnostusta häneen, ei hän muuten sinussa roikkuisi. Tai sit käsitätte toisenne väärin, nainen haluaa vain kaveerata eikä kummempaa.

En todellakaan ole kiinnostunut hänestä ja olen sen sanonut mutta silti jatkaa. Minä en halua myöskään kaveerata hänen kanssaan hän on periaatteessa minulle täysin tuntematon ihminen joka alkoi yhtäkkiä roikkua kimpussa.

• Anonyymi

Jos asia kovasti häiritsee, niin pyydä häneltä, että jättäisi sut rauhaan eikä ottaisi enää yhteyttä. Olen itse joutunut pyytämään tuota kahdelta mieshenkilöltä. Toinen ei lopettanut, vaan hänet oli pakko lopulta blokata ja toinen piti tauon kirjoittelussaan ja sitten taas jatkoi, mutta lopetti viimein kolmannen pyynnön jälkeen.

• Anonyymi

Mä jotenkin olen luottanut siihen että ihmisillä olisi oma aivotoiminta sitä varten mutta ilmeisesti ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe