Jee, uusi profiilikuva

Näytän täsmälleen tuolta, eli teköäly on nyt ollut todella kohdallaan.
(kannattaa uskoa, sillä en kai huijaisi näin tärkeässä asiassa)

51

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kuva. Mä olen viehättynyt näistä animaatioista. On mulla kyllä tekoälykuviakin.. pitäisikö joskus laittaa? Ei ne kyllä ole näköisiä.. onnekseni.

• Niin onhan nää animaatiotkin tekoälyn tekemiä kuvia minusta..

• Ehdottomasti ovat näköisiä jos vain väität niin.
        Omanikin on.
        ;)

• buddy-love kirjoitti:

Ehdottomasti ovat näköisiä jos vain väität niin.
        Omanikin on.
        ;)

Heh.. judt, just.. ja lehmätkin lentää. :)

• buddy-love kirjoitti:

Ehdottomasti ovat näköisiä jos vain väität niin.
        Omanikin on.
        ;)

No piruuttani laitoin tekoälykuvan itsestäni.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No piruuttani laitoin tekoälykuvan itsestäni.

No melkein on näköinen, mutta minulla käytössä oleva tekoäly on taiteellisempi.
        Kokeile tätä:

https://deepdreamgenerator.com

Juu.. lentäähän ne, kun lennätetään. Katapulttikin ajaa saman asian. ;)

Tuota on tosiaan käytetty keskiajalla linnojen valloituksessa, mutta yleensä maalialueella ei oltu asiasta innoissaan. Lehmät puolestaan eivät piitanneet kuljetusmuodosta suuntaan tai toiseen.

• buddy-love kirjoitti:

No melkein on näköinen, mutta minulla käytössä oleva tekoäly on taiteellisempi.
        Kokeile tätä:

https://deepdreamgenerator.com

En osannut nyt äkkiseltään käyttää tuota sinun modaajaasi. Ehkä joskus toiste.

• buddy-love kirjoitti:

Tuota on tosiaan käytetty keskiajalla linnojen valloituksessa, mutta yleensä maalialueella ei oltu asiasta innoissaan. Lehmät puolestaan eivät piitanneet kuljetusmuodosta suuntaan tai toiseen.

Siis oikeasti.. heittelikö ne muka oikeasti lehmiäkin? Ei kai?

Sä juksaat, tai taustatiimisi valehtelee sinulle..

Siis oikeasti.. heittelikö ne muka oikeasti lehmiäkin? Ei kai?

Sä juksaat, tai taustatiimisi valehtelee sinulle..

Tietysti heittelivät ja mitä pahemmalta haiseva raato, niin sitä sopivampi ammus.
        Heittelivät myös tauteihin kuolleita ihmisiä ja ties mitä muuta linnalaisille haitallista tahansa.

En osannut nyt äkkiseltään käyttää tuota sinun modaajaasi. Ehkä joskus toiste.

Helppohan sitä on käyttää.
        Teksti ruutuun ja nappulasta nappaamalla alkaa tehdä kuvaa.
        Ei tarvitse edes rekisteröityä.

• buddy-love kirjoitti:

Helppohan sitä on käyttää.
        Teksti ruutuun ja nappulasta nappaamalla alkaa tehdä kuvaa.
        Ei tarvitse edes rekisteröityä.

Pitää kokeilla myöhemmin.. tässä par päivää hulabalootaa.. kahtellaan.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tietysti heittelivät ja mitä pahemmalta haiseva raato, niin sitä sopivampi ammus.
        Heittelivät myös tauteihin kuolleita ihmisiä ja ties mitä muuta linnalaisille haitallista tahansa.

Pohjois-Koreakin tekee samansuuntaisia metkuja E-Korealle ;D. Se naurattaa koska se on niin älyvapaata.

• Anonyymi kirjoitti:

Pohjois-Koreakin tekee samansuuntaisia metkuja E-Korealle ;D. Se naurattaa koska se on niin älyvapaata.

Totta, mutta entisessä viskelyssä oli tarkoituksena levittää tauteja linnaan suojautuneiden keskuuteen ja myös pilata juomavesivarastot. Nykyinen on siis selvästi kevyempää sarjaa.

• Anonyymi

Sain muokkauksella aikaiseksi vain madalletun ja levennetyn version itsestäni, mutta pääasia, että voi laittaa jalat taskuun ja pyöriä eteenpäin. Kaikille meistä ei ole suotu uskomattomia kuvanmuokkaustaitoja.

• Kaikki tietokoneisiin liittyvä on pelkästään kiinni sitkeydestä.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kaikki tietokoneisiin liittyvä on pelkästään kiinni sitkeydestä.

Kyllä varmasti ja ylipäätään kiinnostuksesta asiaa kohtaan.

• Anonyymi

Novichokkia koeputkessa :)? Mulla oli omaa kivaa kun leikkasin joskus paperin mihin olin tulostanut tuon e.m. termin. Teksti oli sekä normaaleilla että kyrillisillä aakkosilla. Teippasin sen tyhjän yskänlääkepullon kylkeen epäviralliseksi etiketiksi. Profiilikuvasi on jotenkin omituisen "puhdas", niin siksi epäilin sitä a.i.:n tekosiksi.

• Kiinnostusalani on tiedossa, joten koeputkessa on tietenkin uusia karamellimakuja.

• Anonyymi

Haha. Pidän noista hiuksista:) Itselläni oli tuollaiset vielä pari vuotta sitten. Joku mies kävi kiskomassa hiuksista yhdessä tapahtumassa. Vaimonsa varmaan väitti, että se on peruukki. No mutta, eivät ne noin hyvin laitetut olleet koskaan. Tällä tavoin lyhyempänä se muistuttaa moppia, johon ei mikään kiharrin, ei suorennin pysty, pöhöttävät jostakin ja sojottavat toiselta puolelta.

• Ihan noin pitkät hiukseni eivät ole oikeasti, eivätkä laineiset (ja kävin lisäksi lyhennyttämässä niitä muutama viikko sitten, sillä latvat alkoivat näyttää resuisilta).
        On näihinkin aikoinaan testattu kiharrinta (luokan tytöt), mutta täysin toivotonta ainakin silloin.

(mutta jos omasi on näyttänyt peruukilta, niin silloinhan se on ollut supertyylikäs)

• Minullakin on oma kuva. Ainakin mahan koko on autenttinen.

• Omani ei mahtunut kuvaan.
        ;)

• Anonyymi

Puhutaanko tuolla matkan varrella trebyyssetistä? Kekseliäitä, kun hoxasivat viskoa ihmisen-ja lehmänraatoja muurien sisäpuolelle. Tuskin se tonttiin lässähtänyt raato oli mitenkään ruokahalua lisäävä näky siellä laskusillan takana. Luin tuollaisen uudelleenrakentelusta 80-luvulla historianelävöittäjien toimesta ja silloin keksivät viskoa vanhoja pianoja, tai uusia, joka tapauksessa soittokäytöstä poistettuja. Ynmärtäisiköhän tuollaista väistää. Olisi sen verran hypnoottinen näky, kun piano tulee kaarilennossa suoraan kohti. Tokikaan sen jälkeen näkisi enää mitään. Jopa nettiaikana usein tulee mieleen ensin kirjallisuus ja vasta sitten tuupivideot. Siirryn vaakatasoon. - cu-

• Juuri sellaisella ne viskonnat suoritettiin.
        Viimeinen tunnettu käyttökerta sodassa on ilmeisesti konkistadorien amerikanreissulla ja johtui siitä, että tykinkuulat loppuivat.

Olen itse muinoin rakentanut yhden erään lapsijoukon huviksi, mutta se ei ollut kuitenkaan alkuperäisten kokoluokkaa. Mahtui auton peräkärrylle ja sen heittovarsi oli noin 5 metrinen.
        Ei se kovinkaan kauas jaksanut heittää, sillä vastapainoa oli niukasti ja parempi olikin, niin ei sattunut vahinkoja. Halkoja sillä viskelimme.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Trebuchet

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

ja tässä toiminnassa:

https://www.youtube.com/shorts/fo9MQZ4yQLk

(heräsin liian aikaisin, enkä saa nukuttua)

Sama tilanne täällä yhdellä toisella. Laitoin kahvia tulemaan. Hyvällä tuurilla voisi ehtiä nukkua puoli tuntia ennen kahdeksaa, mutta tänään on huono päivä venytellä lähtöä, kun sovittua ohjelmaa.

En ymmärrä, miksi tätä rasitetta ei siivota jo pois. Kesäaika on parempi. On edes toisessa päässä valoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne täällä yhdellä toisella. Laitoin kahvia tulemaan. Hyvällä tuurilla voisi ehtiä nukkua puoli tuntia ennen kahdeksaa, mutta tänään on huono päivä venytellä lähtöä, kun sovittua ohjelmaa.

En ymmärrä, miksi tätä rasitetta ei siivota jo pois. Kesäaika on parempi. On edes toisessa päässä valoa.

Aamu-unisena vastustan tuota aamu-unisiin kohdistuvaa epäreilua ja terveydelle haitallista sortoa, eli ehdottomasti pitää olla normaaliaikan talviaika.
        (är mur, miksi kaikkialle pitää lähteä aina niin aikaisin)

• Anonyymi

Hyvältä näyttää

• On tää parempi, sellanen hevimies. Siitä vanhasta tuli alatalo mieleen. Vaikka kyllähän alatalokin juonsi rock stoppia, joskus 80 luvun lopulla. Mun mielestä tosi hyvä musiikki ohjelma. Muistatteko sitä ohjelmaa?

• Muistan.
        Kuvasta puuttuu nyt se Itä-saksalainen hippiys, eli sitä pitää jossain vaiheessa saada siihen mukaan.

• Anonyymi

Kuvan mies on hyvännäköinen.
      Labratakki ja jokin tuotos dekassa? Mitä on tuo melkein minttuliköörin näköinen neste?
      Vilma

• Se on uusi omenaisempi maku karkkeihin.

(ja kuva ihan täsmälleen itseni näköinen ;)
        ((tai ainakin jos on hyvin kaukana ja käyttää huonoja silmälaseja))
        (((ja katsoja on vielä vahvasti humalassa)))

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Se on uusi omenaisempi maku karkkeihin.

(ja kuva ihan täsmälleen itseni näköinen ;)
        ((tai ainakin jos on hyvin kaukana ja käyttää huonoja silmälaseja))
        (((ja katsoja on vielä vahvasti humalassa)))

Siis kehittelet namuja?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Siis kehittelet namuja?
        Vilma

Joskus teininä täkäläinen osto-osasto ei tuonut kauppareissuillaan läheskään tarpeeksi karkkeja, joten ryhdyin tekemään omia. Tulos oli vaihteleva, mutta syömäkelpoinen.
        Omenamarmeladit olivat suorastaan hyviä (ja nyt olisi kassillinen antonovka-omenia, joista voisi kuulemma tehdä niitä taas (osto-osasto, eli äitini toi hillosokeria ja puoliääneen ajatteli, että kukahan ryhtyisi tekemään)). Marmeladin keittäminen vaatii jatkuvaa sekoittelua ja siihen pitäisi oikeastaan tehdä sähkövemple.

((mieluummin kuitenkin leivon, sillä siihen on enemmän rutiinia))

• Anonyymi

Ojoj tyylikkäät letit melkein kuin... Ozzy Osvourne Blizzrd of Izz tai joku näyttelijä tuo tuo Edgar James Molsoa,ei Olmos vn tämä .. nooh

• Anonyymi

Joo, hän on kuin Osbournen ja nuoremman Perlmutterin synteesi. Walking deadissa sillä tech-tyypillä oli tuollaiset hiukset. Eugene, sehän sen nimi oli. Olisipa minullakin yhä tuuhea tukka. Teininä parturini mainitsi minulla olevan tuuhea tukka. Noh, huonomminkin voisi olla ja olenpahan sentään karvanaama. - 🍄.

• Pitääkö minun muka alkaa kasvattaa näitä noin pitkiksi?
        Vaarallisia ovat, sillä tarttuvat pyöriviin koneisiin.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Pitääkö minun muka alkaa kasvattaa näitä noin pitkiksi?
        Vaarallisia ovat, sillä tarttuvat pyöriviin koneisiin.

Ja mikä se tarun hahmo oli, joka ratsasti hevosella karkuun ja tarttui hiuksista puun oksistoon.
        No olisi laittanut ponnarin tai sykerön päälaelle. Ei osannut ennakoida.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä se tarun hahmo oli, joka ratsasti hevosella karkuun ja tarttui hiuksista puun oksistoon.
        No olisi laittanut ponnarin tai sykerön päälaelle. Ei osannut ennakoida.
        Vilma

..

https://fi.wikipedia.org/wiki/Absalom

• Anonyymi

Komia on. Vaikka tämähän me jo tiedettiinkin.

• Ehkä minun on syytä vaihtaa tuo inhorealistisempaan versioon.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Ehkä minun on syytä vaihtaa tuo inhorealistisempaan versioon.

Ei, ei. Anna minun pitää epärealistinen mielikuvani! Joka on hämmästyttävän lähellä totuutta kuitenkin. Näen jo, miten.....

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, ei. Anna minun pitää epärealistinen mielikuvani! Joka on hämmästyttävän lähellä totuutta kuitenkin. Näen jo, miten.....

Jälkiviisaus iskee ja olisi ollut syytä harkita kuvaa tarkemmin, sillä tuohan aiheuttaa selvää oireilua.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Jälkiviisaus iskee ja olisi ollut syytä harkita kuvaa tarkemmin, sillä tuohan aiheuttaa selvää oireilua.

Myöhäistä, maestro, liian myöhäistä....

• Anonyymi

Yai hullu professori kemin lboratiosaa slaa kehittämänsä juoman j koeputkensa kanssa.

• Anonyymi

buddylle tuli pljon kommenttej hyvästä kuvst.

• Huonosti harkittu kuva on, mutta innostuin tekoälyn nykyhetkisestä kuvanlaadusta.
        Tuolla missä tuon teetin, pystyy muokkaamaan kuvan tyyliä jopa tiettyjen taiteilijoiden suuntaan. Francis Baconia ei kuitenkaan ollut, mutta ehkä seuraava kuva tulee silti hänen tyylillään.

• Anonyymi

Absalom-tarina on ihan kauhee. Miks kysyinkään.
      Omenamarmeladin teko on aika herkkä juttu.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1206
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1189
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1058
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      953
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      929
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      802
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      797
    Aihe