Onneks olen niin vanha että ei tarvi lähteen tapattaan itteensä. Ei mene kauaa kun tänne tulevat. Onneksi on paikka mihkä hävitä. Kyllä tämä Ukraina sopan keitti.
Suomi härnää Venäjää, mennä ulosmittaan se rakennus.
15
165
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa eletään suomalaisittain. Se on Suomen asia. Voit mennä nöyristelemään kommareiden kokoukseen.
- Anonyymi
Joopa joo.. Mutta Suomi tekee väärin.Jos pukki houkki ymmärrät..
- Anonyymi
Kyllä sinne kaikki joutuu, romaneillekin laitetaan oma mersu marsalkkojen prikaati, sivarit tietysti ensimäisenä polkemaan miinat. Torakoitakin on siltä varalta, että tulee ydintuho, ne selviytyvät siitä kyllä.
- Anonyymi
Ootte te raukkoja,kun Venäläisistä kirjoitatte haukkuma nimellä.Se ei ole oikein, niinkuin Suomalaisia haukuttiin Ruotsissa Finn jävel..
- Anonyymi
Näinköhän muka asia on???🙄 Venäjän syyksi kaikki te hörhöt laitatte...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinköhän muka asia on???🙄 Venäjän syyksi kaikki te hörhöt laitatte...
Eikös ne vienyt venäjällä meiltä Nokian rengastehtaan ja Fortumin, sekä Ranskalta Renaultin tehtaat, sieltä ryslandian puolelta? Voihan sitä antaa samalla mitalla takaisin.
Onneksi niiltä oligarkkien takavarikoituja rahoja antavat Ukrainalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootte te raukkoja,kun Venäläisistä kirjoitatte haukkuma nimellä.Se ei ole oikein, niinkuin Suomalaisia haukuttiin Ruotsissa Finn jävel..
Kannattaisi tuollaisilla olla kirjoittamatta,kun ei ole mitään käytös tapoja.Omaa pahoinvointia tänne purkavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi tuollaisilla olla kirjoittamatta,kun ei ole mitään käytös tapoja.Omaa pahoinvointia tänne purkavat.
Venäjähän ei juuri ole koskaan mitään ottanut keneltäkään kuvatta,,,vai mitä?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010793744.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjähän ei juuri ole koskaan mitään ottanut keneltäkään kuvatta,,,vai mitä?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010793744.htmlVenäjä on ollut aina
verinen roistovaltio,
oli yhteiskuntamoto tai nimi mikä tahansa.
"Nimet muuttuu, ja niillä peitetään,
ettei mikään muutu lain,
ihminen säilyy entisellään..." - Anonyymi
On varmaankin jostakin hullujen huoneesta nämä kommentoijat... sitä se tekee kun pitää pyöreätä huonetta kulkea. edes takas...
- Anonyymi
Millä oikeudella Ruskiit takavarikoi Fortumin omaisuutta Venäjällä 5 miljardin Euron arvosta?
- Anonyymi
Millä oikeudella Ryskiit takavarikoi Suomalaisten asunnot Leningradissa?
- Anonyymi
Millä oikeudella Ruskiit ryösti Nokian Renkaitten satojen miljoonien Eurojen arvoisen Pietarin tehtaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579