Hei,
Olen ajatellut jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa hakeutua sairaanhoitajan töihin Kanta-Hämeen keskussairaalaan Hämeenlinnaan psykiatrian puolelle. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta työnantajana? Nykyinen työnantajani on itä-suomessa ja joudumme perheenä piakkoin muuttamaan kanta-hämeeseen puolisoni työn perässä. Olen elämäni aikana työskennellyt pääkaupunkiseudulla sekä Itä-Suomen alueella ja sieltä psykan kokemukset ovat päällisin puolin vain positiiviset.
Olen kuullut "kantikesta" mielipiteitä laidasta laitaan ja eniten itseäni huollettavat kuulemani negatiiviset kommentit "kantiksen" organisaatiokulttuurista ja siitä, että siellä elettäisiin erittäin tiukasti hierarkisessa menneisyydessä jossa sairaanhoitajat tekevät sihteerin töitä ja selän takana jauhetaan toisten asioita enemmän kuin laki sallii.
Jos sinulla on kokemuksia, hyviä tai huonoja, niin pyytäisin ne jakamaan. Jos olet somatiikan puolelta niin kuulen mielelläni myös sen puolen kokemuksia ja ajatuksia.
Kiitos.
Terveisin Ronja.
Kanta-Hämeen keskussairaala työpaikkana
Anonyymi-ap
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603