Miten KD:n kristilliset arvot näkyvät hallituksessa?

Anonyymi-ap

Miten jonkun eliitin edun palveleminen ja normaalien ihmisten + köyhien kepittäminen on jotenkin kristillistä.

20

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhät pärjäilkööt omillaan. Ne on niin syntisiä muutenkin, että ovat ansainneet kurjuutensa.

Terveisin, Kristillisdemokraatit

PS. Persut on samaa mieltä

• Anonyymi

"Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua" (Matt. 19:21).

On mielestäni aika hävytöntä miten sairaita, vanhuksia ja vammaisia kohdellaan tämän hallituksen taholta. Tätä käytöstä ohjaa puhtaasti oman edun tavoittelu ja ahneus, joka käy hyvin ilmi yksityisten terveyskeskusten rahavirroista kelakorvaus koijauksella ja julkisten sairaaloiden ja palveluiden alasajosta.

• Anonyymi

Köyhien, sairaiden, vanhusten ja vammaisten kurjistukset menevät kyllä yli ymmärryksen. Puhumattakaan julkisten sairaaloiden ja muiden palveluiden alasajosta, kun samaan aikaan on jakaa 500 miljoonaa euroa kelakorvausten myötä yksityisille terveysjäteille, jotka eivät edes maksa verojaan Suomeen. Me muuten tienataan tällä! Tosi kristillistä meininkiä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua" (Matt. 19:21).

On mielestäni aika hävytöntä miten sairaita, vanhuksia ja vammaisia kohdellaan tämän hallituksen taholta. Tätä käytöstä ohjaa puhtaasti oman edun tavoittelu ja ahneus, joka käy hyvin ilmi yksityisten terveyskeskusten rahavirroista kelakorvaus koijauksella ja julkisten sairaaloiden ja palveluiden alasajosta.

Eli siitä sitten menet myymään kaikkesi, niin on meriittiä puhua jotain. Eli turpa kiinni joutavanpäiväinen, vinkuja, noin sivullisensa sanon.
        Montakohan kertaa vuosien saatossa väännät tyhjänpäiväistä tarinaasi, olet tyhjäpää tämän suhteen.

• Anonyymi

KD hellari usko ei ole suosittua kuin Afrikassa . Kaipa ne käyttää kaikki mustaa raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siitä sitten menet myymään kaikkesi, niin on meriittiä puhua jotain. Eli turpa kiinni joutavanpäiväinen, vinkuja, noin sivullisensa sanon.
        Montakohan kertaa vuosien saatossa väännät tyhjänpäiväistä tarinaasi, olet tyhjäpää tämän suhteen.

Menipäs sinulla tunteisiin. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhien, sairaiden, vanhusten ja vammaisten kurjistukset menevät kyllä yli ymmärryksen. Puhumattakaan julkisten sairaaloiden ja muiden palveluiden alasajosta, kun samaan aikaan on jakaa 500 miljoonaa euroa kelakorvausten myötä yksityisille terveysjäteille, jotka eivät edes maksa verojaan Suomeen. Me muuten tienataan tällä! Tosi kristillistä meininkiä :D

Oikea lukema on muuten 570 miljoonaa. Laitettiin vielä 70 miljoonaa euroa lisää.

:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menipäs sinulla tunteisiin.

• Anonyymi

Siten että ahkeria työntekijöitä ruokitaan pienemmillä veroilla ja saadaan kansantalous parempaan suuntaan. Vihervasujen velkahelvetti väistyköön. Mene töihin!

• Anonyymi

Kokonaisveroastehan nousi. Eikä tuo ahkerien työntekijöiden ruokkiminen pienemmillä veroillakaan pidä paikkaansa. Keskituloisilla verotus kiristyy. Valehtelitko tietoisesti?

https://yle.fi/a/74-20109560

• Anonyymi

Sitä minäkin ihmettelen. Raamattu kehottaa satoja kertoja auttamaa vähäosaisia. Yhtä ainoaakaan aloitetta tähänsuuntaan ei ole ilmestynyt heiltä. He ovat sikariportaan asialla Oma ministerin salkku on tärkeämpi, kuin lapsiperheiden ruoka. Tietenkin he hokevat rikkaiden mantraa, kun rikkaat rikastuvat, niin armopaloja riittää myös köyhille ja hyvinvointivaltio pelastuu.

• Anonyymi

Samaa mieltä olen.

• Anonyymi

Uskonto ja politiikka eivät kuulu yhteen. Jo Jeesus Itse teki tämän selväksi. Nämä on pidettävä erillään.

Voi politikointiakin tietyssä määrin harrastaa, eli kukin ilmaista mielipiteitään, mutta uskonasioita siihen sekoittaen ei sen riitaisuuksia pidä entisestäänkin lietsoa.

Mark. 12:17Jeesus sanoi heille: "Antakaa keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on". Ja he ihmettelivät häntä suuresti.

Keisari = valtio, yhteiskunta, politiikka jne.
      Jumala = uskonasiat.

2. Kor. 6: 14-17 (Paavali:)
      14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
      15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
      16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
      17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

Kristitty kuuluu osana ihmiskuntaa, yhteiskuntaa. Tietyt asiat kuuluvat myös meille, mutta on asioita jotka eivät kuulu.

Kristitty voi osallistua politiikkaan esim. äänestämällä. Siinä hän ilmaisee oman mielipiteensä kyseisestä asiasta. Mutta toinen asia olisi lähteä yhdessä jumalattomien kanssa rakentamaan jumalatonta maailmaa esim. osallistumalla politikointiin. Istumalla samaan neuvottelupöytään Beliarin / Baphometin kanssa! Ja siinä sitten riidellä!

Tällainen Kristuksen ja Beliarin yhteensovittaminen ainoastaan vahingoittaa kristittyjä sekä vahingoittaa myös toisinuskovia, niitä nk. jumalattomia yksilöitä joille ei voi eikä saa pakkosyöttää uskon asioita ja joita jumalaton ei voi ymmärtää.

Joh. 3: 3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

Markus 2: 21, 22:
      21 Ei kukaan ompele vanuttamattomasta kankaasta paikkaa vanhaan vaippaan; muutoin uusi täytetilkku repii palasen vanhasta vaipasta, ja reikä tulee pahemmaksi.
      22 Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin viini pakahuttaa leilit, ja viini menee hukkaan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini on laskettava uusiin leileihin."

Antaa kunkin kantaa omaa iestään, vastata itse teoistaan sekä sitten myös niiden seurauksista, hyvistä ja / tai pahoista. Vain omien kokemustensa kautta ihminen voi herätä omaan tilanteeseensa ja ratkaista millä Tiellä haluaa kulkea, ketä seurata, mihin joukkoon kuulua. Väärä auttaminen voi vain pahentaa ihmisten huonoa tilannetta, mahdollistaa sen jatkumisen.

En koskaan äänestä KD:tä. Jos vaaliuurnalla ilmaisen mielipiteeni siitä kuinka tätä yhteiskuntaa mielestäni tulisi hoitaa, yritän valikoida tähän tehtävään parhaan mahdollisen ehdokkaan heidän omiensa joukosta. On yhdentekevää, onko tuo ehdokas vaikka ateisti, ratkaisevaa on hänen maallinen toimintansa sen puolesta, ettei helvetti ihan vielä pääsisi täysin irti ja edes jonkinmoinen oikeus ja rehellisyys voittaisi maailmassakin. Pääsee se (täys helvetti) kyllä ennen pitkää irtikin, tämä on ilmeistä.

Kukaan ei voi tulla Jumalan / Isän / Jeesuksen luo, ellei Isä Itse häntä kutsu ja vedä. Ja näillä kutsuillakin on omat (etsikko-) aikansa.

Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Jes. 55:6 Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
      🔥

• Anonyymi

"KD:n kristilliset arvot."
      Kristinusko ei perustu erilaisiin "arvoihin", vaan (tarkoitus on:) Jumalan tahtoon.

• Anonyymi

KD puolue ja Sari Essayah ovat jopa myymässä EU-Suomen pohjavesiä ulkomaisille yrityksille. X sivustolla aiheesta keskustelua puolesta ja vastaan, kyllä ja eipäs keskustelua. Huonosti meni valtion sähkökauppojen kanssa hinnat nousi pilviin asti.

Sari Essayah KD ja Riikka Purra PS ovat tunteneet toisensa jo nuorena ja olleet samaanaikaan USA.ssa jossain Lion Clubin nuorisoleirillä. Se kertoi Sari jossain presidentivaalien aikaisessa YLE tv haastattelussa. Lion Clubi on vapaamuurarien eteinen.

• Anonyymi
        UUSI

Erittäin hyvä postaus!

• Anonyymi

Murehdutti ja huolestutti, kun luin, että jotkut yrittivät muuttaa Kristillis Demokraattien perustuskirjaan muutosta, että puolueen arvot eivät enää nojaisikaan Raamattun arvoihin, vaan kristillisiin arvoihin.
      No, mehän tiedämme mitä ne kristilliset arvot ovat tämän päivän Pride ja Woke-suomessa.

• Anonyymi
      UUSI

Hallituksessa näkyy vain Essayahin lahkolaiset "arvot" ja KD:n arvoja ei ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän se mitään kristillistä olekaan. Ei edes vanhatestamentillista, jossa sanotaan mm.: "Seitsemäntenä vuotena jätä maasi korjaamatta ja lepäämään, että kansasi köyhät saisivat siitä syödä; ja mitä jäljelle jää, sen metsän eläimet syökööt. Samoin tee viinitarhallesi ja öljytarhallesi."

KD on ottanut vain jonkun kohdan Raamatusta, kuten "joka ei tahdo työtä tehdä, sen ei syömänkään pidä" yms. ja vetänyt mutkat suoriksi tässä asiassa.

Jumala ei kuitenkaan ole koskaan näännyttänyt omiaan nälkään, vaikka sellaisiakin uskovia on, jotka eivät tahdo palkkatyötä tehdä. Jumalalle työksi kelpaa muukin kuin palkkatyö ja yhteiskunnan eteen raataminen. Esimerkiksi vapaaehtoistyöt, lasten ja kodin hoito jne. ovat Herran silmissä työtä nekin. Itse asiassa osa uskovista on kertonut, että Herra on heitä käskenyt jopa jättämään ns. leipätyönsä ja heittäytymään uskon ja lahjoitusten varaan, kokoaikaiseksi Jumalan valtakunnan työläiseksi.

KDlle työ taas tarkoittaa vain palkkatyötä ja veronmaksajia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe