Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?
Rengaitten kierrätys
Anonyymi-ap
2
596
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vararengasta, eikä sellainen mahtuisikaan kuin asuintilan lattialle. Matalaan takatalliin kun ei mahdu ainoatakaan rengasta.
Muissakin autoissa vararenkaat alkavat olla harvinaisuus. - Anonyymi
Kyllähän sillä voi nilkuttaa mutta yleisillä teillä laitonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512