Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?
Rengaitten kierrätys
Anonyymi-ap
2
558
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vararengasta, eikä sellainen mahtuisikaan kuin asuintilan lattialle. Matalaan takatalliin kun ei mahdu ainoatakaan rengasta.
Muissakin autoissa vararenkaat alkavat olla harvinaisuus. - Anonyymi
Kyllähän sillä voi nilkuttaa mutta yleisillä teillä laitonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575