Nainen hoitaa aina kotityöt

Anonyymi-ap

Meillä minä miehenä hoidan suurimman osan kotitöistä (pyykkäys, astiat, roskat, yleinen järjestely jne.). Puoliso tekee suurimman osan ruoista, mutta minä siivoan yleensä jäljet. Ärsyttääkin toistuvasti lukea näitä olettamuksia, että MIES...
"Joten minun vinkkinne teille miehet on, jos haluatte pysyäkin naimissa, tyhjentäkää tiskikone silloin tällöin."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erojuristi-varoittaa-arkisesta-mokasta-joka-pilaa-avioliiton-pikkuhiljaa/9007272#gs.hheokf

10

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voiko mieheksi edes kutsua jos ei tee kotitöitä oma-aloitteisesti?

• Anonyymi
        UUSI

Kotona on töitä muuallakin kun keittiössä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi mieheksi kutsua. Oikea kutsumanimi on sisäkkö

• Anonyymi
      UUSI

Pitäiskö vähän kuitenkin keskustella sen naaraan kanssa, että miten se kuvittelee mittaavansa tätä "tasapuolisuutta".

Siitä kun ei nimittäin tule mitään, että jostain harhaisista odotuksista aletaan tekeen tilastoja mielessä ja sit kiukutteleen miehelle.

Esimerkiksi:

Jos ensin nainen valitsee, että kämppä pitää imuroida tänään, niin ei siitä päähänpistosta sen jälkeen yritetä millään tasa-arvolla puolikasta määrätä miehen tehtäväksi. Ei mies ole luvannut mitään imuroida, eikä varsinkaan nainen mikään työnjohtaja ole ja määrää hommia silloin kun naisesta tuntuu siltä. Joten oma on naisen projekti ja oma on suorituskin. Jos mies juo samaan aikaan kaljaa sohvalla, niin ei se ole miehen vika. Kiitoskin voisi miehelle sanoa kun se edes kestää imurin kanssa häiriköintiä lepäillessään.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä on se syy miksi viihdyn ihan helvetin hyvin itseni kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on myös ihan tasan yhtä hyvä syy toiselle osapuolelle. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti tunnetusti on jo määritelmän mukaan varsin surkea tila, joten osanottoni.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa-a. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, että miten joku onnistuu ärsyyntymään siitä, että on itse keskivertoa parempi. Se, että iso osa miehistä ei juuri tee kotitöitä, ei vähennä sinun tekemistesi arvoa, vaan päinvastoin. Luulisi henkilön kokevan positiiviseksi sen, jos itse erottuu edukseen.

• Anonyymi
        UUSI

Se, että luulee, ettei iso osa miehistä juuri tee kotitöitä, on harhaluulijan oma ongelma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että luulee, ettei iso osa miehistä juuri tee kotitöitä, on harhaluulijan oma ongelma.

Se on ikävä kyllä kylmä fakta. Sille en tietenkään mahda mitään, jos ihminen päättää olla uskomatta kun selkeästi kerrotaan. Toisaalta jokainen on vastuussa vain omasta parisuhteestaan, että eipä se sinällään minua häiritse, että niin moni mielummin eroaa, kuin tekee sen oman osansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe