Tässä kävi niin että 2 vuoden työskentelyn jälkeen sain kenkää vuokratyöstä ja kollegoiden keiden kanssa vietän vapaa aikaanikin mukaan talossa aloitti heti seuraavana päivänä uusi vakituinen työntekijä, kuka otti työtehtäväni huonolla menestyksellä haltuunsa.
Olin ilmaissut haluni heti alusta alkaen päästä kirjoille, mutta tähän ei suostuttu taantuman ja rekrytointi palkkio maksun takia.
Vakinaistaa luvattiin talouden piristyessä ja avautuvasta mahdollisesta paikasta luvattiin ilmoittaa mitä ei tehty, tästäkin kuuluisi vissiin ilmoittaa vuorotyöntekijöillekin?
En mielellään olisi ottanut vuokratyö tehtävää vastaan, mutta mitään muuta työtä ei löytynyt valmistuttuani ja rahat olivat lopussa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Työkavereilla ja itsellä kieltämättä varsin petetty olo.
Tämä vuokratyö firma myös mihin varsinaisesti olin työsuhteessa käynnistivät myös välittömästi yhden henkilön yt neuvottelut ja ovat erimielisiä palkan maksun suhteen vuokratyösuhteen päätyttyä. Miten tämän asian laillisuus? Eikö kuuluisi saada loppuun asti palkkaa, kun on vuokratyöfirmassa "vakituinen".
Vuokratyöstä kenkää vakituinen tilalle.
Anonyymi-ap
2
187
Vastaukset
- Anonyymi
Soita liittoon!
- Anonyymi
jospa ei ole liiton jäsen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637