Tässä kävi niin että 2 vuoden työskentelyn jälkeen sain kenkää vuokratyöstä ja kollegoiden keiden kanssa vietän vapaa aikaanikin mukaan talossa aloitti heti seuraavana päivänä uusi vakituinen työntekijä, kuka otti työtehtäväni huonolla menestyksellä haltuunsa.
Olin ilmaissut haluni heti alusta alkaen päästä kirjoille, mutta tähän ei suostuttu taantuman ja rekrytointi palkkio maksun takia.
Vakinaistaa luvattiin talouden piristyessä ja avautuvasta mahdollisesta paikasta luvattiin ilmoittaa mitä ei tehty, tästäkin kuuluisi vissiin ilmoittaa vuorotyöntekijöillekin?
En mielellään olisi ottanut vuokratyö tehtävää vastaan, mutta mitään muuta työtä ei löytynyt valmistuttuani ja rahat olivat lopussa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Työkavereilla ja itsellä kieltämättä varsin petetty olo.
Tämä vuokratyö firma myös mihin varsinaisesti olin työsuhteessa käynnistivät myös välittömästi yhden henkilön yt neuvottelut ja ovat erimielisiä palkan maksun suhteen vuokratyösuhteen päätyttyä. Miten tämän asian laillisuus? Eikö kuuluisi saada loppuun asti palkkaa, kun on vuokratyöfirmassa "vakituinen".
Vuokratyöstä kenkää vakituinen tilalle.
Anonyymi-ap
2
146
Vastaukset
- Anonyymi
Soita liittoon!
- Anonyymi
jospa ei ole liiton jäsen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820