Tässä kävi niin että 2 vuoden työskentelyn jälkeen sain kenkää vuokratyöstä ja kollegoiden keiden kanssa vietän vapaa aikaanikin mukaan talossa aloitti heti seuraavana päivänä uusi vakituinen työntekijä, kuka otti työtehtäväni huonolla menestyksellä haltuunsa.
Olin ilmaissut haluni heti alusta alkaen päästä kirjoille, mutta tähän ei suostuttu taantuman ja rekrytointi palkkio maksun takia.
Vakinaistaa luvattiin talouden piristyessä ja avautuvasta mahdollisesta paikasta luvattiin ilmoittaa mitä ei tehty, tästäkin kuuluisi vissiin ilmoittaa vuorotyöntekijöillekin?
En mielellään olisi ottanut vuokratyö tehtävää vastaan, mutta mitään muuta työtä ei löytynyt valmistuttuani ja rahat olivat lopussa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Työkavereilla ja itsellä kieltämättä varsin petetty olo.
Tämä vuokratyö firma myös mihin varsinaisesti olin työsuhteessa käynnistivät myös välittömästi yhden henkilön yt neuvottelut ja ovat erimielisiä palkan maksun suhteen vuokratyösuhteen päätyttyä. Miten tämän asian laillisuus? Eikö kuuluisi saada loppuun asti palkkaa, kun on vuokratyöfirmassa "vakituinen".
Vuokratyöstä kenkää vakituinen tilalle.
Anonyymi-ap
2
222
Vastaukset
- Anonyymi
Soita liittoon!
- Anonyymi
jospa ei ole liiton jäsen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848