Mitä se roina oikein on?

newbie

En kehtaa kysyä roinafoorumissa joten voisitteko ystävällisesti vastata täällä.

22

5768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goldfinger

      ...kaikenlaista vanhaa tavaraa, jota jotkut antiikiksi väittävät. Jos joku väittää muuta niin HUS kyykkyyn siitä, niin juotan kullankeltaista kustani sille!

      • ddddd

        Hyvä onneton mersupalstan pilaaja.
        Roina on aine, joka kuormittaa aivosolujasi.


      • Tiukka ja iso
        ddddd kirjoitti:

        Hyvä onneton mersupalstan pilaaja.
        Roina on aine, joka kuormittaa aivosolujasi.

        Roina ovat kaikki kielletyt aineet (steroidit ym.) joista seuraa pistaasipähkinäkokoon pysyvästi kutistuvat kivekset, impotenssi, kaljuus, selkä- ja niskafinnit, syövät ja sydänsairaudet, skitso mieli ja muut mielialaongelmat mm. väkivaltaisuus, pieruongelmat ym.
        Yleensä roina on vielä muuta kuin luvataan, eli Creutzfeldt-Jacobin tauti = hullunlehmän taudin ihmisversio uhkaa Venäjän ruumishuoneiden ruumiista otetusta kasvuhormonista jne. jne.

        Toinen vaihtoehto on bodata naturaalina saamatta noita edellä olleita ongelmia. Kehitys voi olla hieman hitaampaa, mutta olomuoto pysyy ihmismäisenä, iho- ja hiukset kunnossa, ja sydän ym. terveys itse asiassa paranee tavalliseen tallukkaan nähden. Esim. Välimeren tyylinen (tai miksei Itämerenkin) bodaajan ruokavalio todennäköisesti lisää elinvuosia.


    • ?

      Roinan vetämisellä tarkoitetaan yleensä jonkun kielletyn
      aineen käyttämistä.
      Heroinisteistähän sanotaan:Vetävät roinaa suoneen(jos kama on paskaa)

      • nenänamu

        Kyllä paska kuuluu sallittuihin, samoin paskalla käynti suotaviin.


    • mie vaan

      roina on hormoonia jonka avulla kasvan isoksi,kun kehitys loppui aloin vetää roinaa,se mahdollistaa mulle itteni voittamisen ja kasvan isomaksi kuin pystyisin omalla testoteroni tuotannolla.
      kuurit on kalliita ja rankoja mutta pääasia että pääsen tavoitteeseeni...
      tiedän kyllä että pilaan elämääni roinalla mut mitäs sillä on väliä....

      • mato..

        Roina ei ole kallista. Itse roinasin jopa työttömänä ympärivuotisesti. 100€ kuussa ja hyvin pärjää.


      • Anonyymi

        kerro sun omist kokemuksist kiinnostais kuulla sivuoireit yms


      • Anonyymi

        vedä käteen!!!!!!


    • -Jaska-

      Roinalla kasvataan saatanan kynikset.

    • Jaska...

      Se on vähän sama asia ku huumeet on narkkareita varten, niin alkoholi on juoppoja varten, et silleen. roina on roinareita varten

    • kaikki ei ole hyviä

      En tarvitse Jaska roinaa. Nostan jo nyt alle 30vuotiaana 180kg penkistä. 200kg menee rikki ennenkuin olen 35v.

      Sinulla on Jaska vain huonot geenit.

      • Fakta-mies

        Kukaan ei ole koskaan todistettavasti nostanut 200kg penkistä ilman roinaa. Elät ihan jossain unimaailmassa.


    • Olen vahva!

      Meinaatko, että en saa 200kg penkistä 35 ikävuoteen mennessä?

      Nyt nousee 180kg ja mulla on vielä yli 6v aikaa jäljellä. Joo kyllähän noi tulokset enään kehittyy 2.5kg vuosivauhtia, mutta kehittyy kummiskin.

      Ja fakta-mies vaikka sinulla ei nouse, niin se ei tarkoita että muilla ei nousisi. Olet geneettesesti lahjaton ja turhaan sä siitä muille kiukuttelet!

    • Jaska.

      "En tarvitse Jaska roinaa. Nostan jo nyt alle 30vuotiaana 180kg penkistä. 200kg menee rikki ennenkuin olen 35v."

      Onko sillä jotain merkitystä nostatko "alle 30 vuotiaana vai yli 30 vuotiaana" älykääpiö? heheheh..
      Yleensä se on ihan sama. Pääasia on että nostaa.

      "Sinulla on Jaska vain huonot geenit. "

      Alle puoli vuotta ja irtosi 200 penkiltä. Jaa-a, huonot geenit ? Oletko itse saanut 180 rikki missä ajassa?
      Taidat olla hinurikin.

      "Kukaan ei ole koskaan todistettavasti nostanut 200kg penkistä ilman roinaa. Elät ihan jossain unimaailmassa. "

      Tämä pitää paikkansa. P*skanpuhujia nimittäin riittää ja nämähän ovat p*skahousujakin yleensä.
      Itse en valehtele vaan tunnustan roinanneeni.

      "Meinaatko, että en saa 200kg penkistä 35 ikävuoteen mennessä?"

      Mikä kiire sinulla on? Elämä on pitkä.
      En usko kuitenkaan että saat 200kg penkiltä ilman roinaa... sillä on iso ero nimenomaan tossa liikkeessä. Rajat voi tulla vastaan.
      Uskoisin että 35-50 vuotiaana mahdollinen, eli vaatii hermotuksen parantamista reilusti tekniikan. Anna vuosien kulua ja kokeile sitten.

      "Nyt nousee 180kg ja mulla on vielä yli 6v aikaa jäljellä. Joo kyllähän noi tulokset enään kehittyy 2.5kg vuosivauhtia, mutta kehittyy kummiskin."

      Onhan sulla aikaa vaikka koko elämä, tavoitteita on joo kiva asetella mutta on turha kiirehtiä ja uskotella itselleen että ennen sitä ja sitä nousee kun fakta on se että se ei välttämättä toteudu. Vaikka saisit lihasmassaa niin sen kautta ei vätttämättä tule sitä kaivattua voimaa nimenomaan penkkiin ja lihottaminen ei auta mitään jos sulla on jo rajat vastassa. Läski ei tuo voimaa.
      Roinaaminen on ainoa vaihtoehto mutta jos tykkäät hitaasta kasvusta niin ei mikään kiire ole sulla sitten. viiskymppisenä uskon että nostat sen.
      Ja hommat ei mene 2,5kg vuosivauhdilla.. jokainen raskas nosto vaatii kovan kunnon.

      "Ja fakta-mies vaikka sinulla ei nouse, niin se ei tarkoita että muilla ei nousisi. Olet geneettesesti lahjaton ja turhaan sä siitä muille kiukuttelet! "

      Nyt tässä puhuu Jaska.
      YLEENSÄ naturaali ei nosta 200kg penkiltä, siihen menee ainakin h*lvetin monta vuotta. Vanhempana mahdollisempi nostaa kuin nuorena koska tarvii aikaa kehittyä jos natuna mennään.
      Ei nää ole mitään pelleilypuheita sillä roinaajia suomessa riittää.. dianabol napit tuo voimaa jne. niillä ne rajat ylitetään ja p*skahousut eivät myönnä ottaneensa. Suomessa ei ole yhtäkään natukehonrakentajaa jotka kisoissa olleet suht hyvillä sijoilla.

      Sä jauhat jätkä ihan p*skaa täällä. Puhut genetiikasta. Jokainen joka penkkaa 150kg muutamassa vuodessa ei ole p*ska geeneiltään.

      Pidän itseäni rehellisesti sanottuna suht lahjakkaana koska nostin pari markkaa alle puolessa vuodessa, vaikka roinasinkin niin tiedän porukkaa jotka ei roinasta huolimatta ole tuota saavuttanut tuossa ajassa.

      Revi siitä.

      Suomen salit ovat myös täynnä lässyttäjiä jotka enimmäkseen puhuu p*skaa, v*ttuilee toisille piilotyylille kuin akat, tekevät leukoja ja p*rse ylhäällä nostavat 170kg ja koko ajan hirvee älämöly ettei "Pikkuvatsa vaan pääse pyöristymään".
      Naurettavaa porukkaa tällaiset... ei sentään kaikki ole onneksi näitä mutta on tullu nähtyä.

      Mitä v*ttua säkin kitiset siellä? et itse nosta 200kg ja kiukuttelet siitä meille.

      Jatka uraasi omalla tielläsi, älä puutu muiden tiehen. Jos joku roinaa niin sinä et ja sillä siisti.

      Suurin osa p*skahousuista nöyristelee itselleen kuin vanhat papat vaikka ikää on vasta 40-50 ja aletaan rojuttamaan. Säälittäviä tällaset. Ei mitään uskoa omaan itseäänsä, uskotaan kaikki p*ska mitä netissä lukee ja sitten viiskymppisenä istutaan uimahallin pukuhuoneessa jalka toisen päällä kuin akat ja hoetaan että "viina ei käy enää päähän silleen kuten nuorena".

      ei v*ttu.... ällöttää tällaset pellet.

      Tosimiehellä on asennetta. Se tarkottaa sitä että ei uskota mihinkään muuhun ku omaan itteensä.

      • Jaska.

        "Roina ei ole kallista. Itse roinasin jopa työttömänä ympärivuotisesti. 100€ kuussa ja hyvin pärjää. "

        Itseasiassa kyllä se on kallista, ellet itse hanki.
        Suomessa liikkuu pelkkää underground tavaraa.. osa toimii, osa ei. Ja nekin maksaa. Saatat joutua maksamaan 0.50-1.00 / karkki.
        Se on bisnestä. Pullot on tietty kalliimpaa tavaraa ja ne on vaarallisempia kun ei tiedä mitä itteensä painaa.
        Eräs painoi puoli pulloa ruutttaan ja p*rseeseen, 10 minuuttia meni piri päässä, sitten kuului pieru ja ukko posahti kasaan.

        sadalla eurolla et saa juuri mitään v*tun urpo. Nää hommat ei oo köyhille amisviiksille, jostain on saatava tuohta millä rojuttaa jos kunnolla haluaa kasvaa. Sama pätee ruokaan.
        Jos haluaa v*tun isoksi karjuksi, semmoseksi joka on ku ladon ovi niin ei riitä satasen kuurit kuussa. Sillä saat korkeintaan purkillisen tai pari puolitehottomia karkkeja.

        Mene ulkomaille ja rojuta siellä jos asia kovin tärkeä.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        "Roina ei ole kallista. Itse roinasin jopa työttömänä ympärivuotisesti. 100€ kuussa ja hyvin pärjää. "

        Itseasiassa kyllä se on kallista, ellet itse hanki.
        Suomessa liikkuu pelkkää underground tavaraa.. osa toimii, osa ei. Ja nekin maksaa. Saatat joutua maksamaan 0.50-1.00 / karkki.
        Se on bisnestä. Pullot on tietty kalliimpaa tavaraa ja ne on vaarallisempia kun ei tiedä mitä itteensä painaa.
        Eräs painoi puoli pulloa ruutttaan ja p*rseeseen, 10 minuuttia meni piri päässä, sitten kuului pieru ja ukko posahti kasaan.

        sadalla eurolla et saa juuri mitään v*tun urpo. Nää hommat ei oo köyhille amisviiksille, jostain on saatava tuohta millä rojuttaa jos kunnolla haluaa kasvaa. Sama pätee ruokaan.
        Jos haluaa v*tun isoksi karjuksi, semmoseksi joka on ku ladon ovi niin ei riitä satasen kuurit kuussa. Sillä saat korkeintaan purkillisen tai pari puolitehottomia karkkeja.

        Mene ulkomaille ja rojuta siellä jos asia kovin tärkeä.

        Yksikin kasvoi ihan v'tusti parissa vuodessa, söi ku sonni ja roinasi ku sika, äijä kun meni vaakaan niin v*ttu kyllä viisari värähti , painoi ainakin 170kg.
        Iso ukko oli, kädet semmoset mohkurat ja erottui kyllä. Kyykkäsi ja veti isoja romuja mutta ei penkannut ku 150.
        Et vaikka saat kokoa et välttämättä ole ylivahva, sekin on nähty.


    • Hullu maailma

      Painaahan se Jaskakin 140kg eikä vedä penkistä ku, tai veti 200kg ehkä..? Luulee että vetäis penkkipaidalla reilusti yli 400kg, kun puhuu että olis valmis lähtemään oikeen kisailemaan :D

      Hauska jätkä.. On ehkä trolli, tai sit oikeesti ihan täysin flipannut.?

    • roinaaa

      Sievisen joonatan veti roinaa ja hajotti baarin norjassa.

      • Omituinen käteenveto

        Joonatan kertoi itse olevansa steroidinarkkari. Täältäköhän sekin nimitys on lähteny leviään, senki siat!


    • mutantmassillamassaa

      Vosin hakata ton Jaskan hengiltä, jos joku maksaa mulle pari ämpärii Mutant Massii ja soitaa viel Paskalle.. Anteeks, Jaskalle ambulanssin :)

    • Anonyymi

      Minä pääsin roinaajan kirjoihin halvalla. 65v ikäisestä alkaen olen hölvännyt reseptin mukaista testogeeliä. Tähän 78v mennessä on ollut kaksi taukoa joista pitempi kesti 9 kuukautta. Tauon jälkeen oma tuotanto oli sellaista tasoa, etten olisi saanut reseptiä mutta uusiminen 2:n vuoden välein on onnistunut vaikeuksitta.
      Toinen tauko oli 6 viikkoa ja oman tuotannon kanssa sama juttu kuin tuossa edellä.
      Kuukauden geelit maksavat 32,50€ mutta rytmitän ostot siten, että joka toinen vuosi osa on minulle maksuttomia.
      Vuosia sitten sain geelit Espanjassa täysin maksutta. Sitten ne ryhtyivät nyysimään niiden IVAn, 4,10€/kk loota.
      Nyt jo vuosia olisi pitänyt maksaa täysi hinta ja Suomessa anoa kelalta palautusta. Ei järkeä.
      On se vaan kumma kun rankasti pitkään roinanneen 78v ukon kiveksetkään eivät ole surkastuneet! Kaikki toimii kunhan en leiki liikaa alkoholin kanssa.
      Ikävää on, että rankasta roinaamisesta ja säännöllisistä treeneistä huolimatta huolimatta paino ja voimataso ovat laskeneet.

      Erään ihailijani mieliksi vm-43.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe