Millainen baarielämä

Anonyymi-ap

Sinulla on?

Millaista elämää vietät kodin ulkopuolella kun et käy töissä?

22

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En käy baareissa. En käytä alkoholia kotonakaan. Kodin ulkopuolinen elämä on kauppaa, harrastuksia, perhettä siellä ja täällä. Mä käyn uimassa aina kun viitsin. Tulee sopiva hetki. Pääosin olen kotikissa ja en saa kiksejä kodin ulkopuolisesta elämästä.

Jossain ulkomailla voisi olla toisin. Uutta ja erilaista.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Oletko sinä tuo 34v mies ja asutko kankaanpäässä eli teit tänään käyt uimassa kankaanpään uimahallissa

• En ole koskaan ymmärtänyt miksi baareissa edes käydään.
      Liikaa melua ja ihmisiä, ennen myös savua.
      Se minkä joskus muinoin havaitsin oli, että muut käyttävät alkoholia ja minä saan pääni kipeäksi (kuskiksi toisinaan päädyin).

• Anonyymi

Harvemmin käyn baarissa. Jos käyn niin yleensä vain käyn avautumassa ystäville ja kuuntelemassa 🤷‍♀️ Aikuisten oikeasti yksillä tai kaksilla ja myöhäisiltapäivällä.

- Sheena

• Anonyymi

Onko sinusta tullut alkoholisti ja miksi ystävällillesi avaudut eli haastat riitaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinusta tullut alkoholisti ja miksi ystävällillesi avaudut eli haastat riitaa

Ystävillesi tarkoitin

• Anonyymi

Baarielämä?? Siis mitä? Eikö mitään syvällisempää päässäsi pyöri? Etkö kykene muuhun kuin höttöpöttöön?🤷‍♀️

• En käy baareissa, eikä ole juhlia juuri koskaan, kun ei ole sellaisia kavereita. Aika paljon yksinään tulee oltua, niin töissä kuin kotonakin. Onneksi on joitakin harrastuksia. Kyllä välillä tykkäsin juhlia. Nuorena sitä oli vähän enemmän kaikkea.

• Kun yksin ei vaan tule lähdettyä ulos.

• Anonyymi

Baarielämäni on olematonta. En oikeastaan koskaan käy baareissa.

• Anonyymi

Kävin baarissa. Naiset eivät tulleet juttelemaan minulle tai tarjoamaan itseään.

Ymmärsin, että en ole ulkonäöllisesti riittävä. En enää käy baareissa. Kiltin ja kunnollisen miehen kohtalo on kyllä kamala..

• Anonyymi

Kokeile mennä itse juttelemaan. Et menetä siinä mitään:)

• Mikä baarielämäni? Tai no tarkemmin ajatellen, mikä elämäni? 😂

• Anonyymi

No edelleen käyn baarissa ja juon korkeintaan yhden tai kaksi alkoholipitoista juomaa, yleensä tulee otettua alkoholittomia drinkkejä tai limsaa / kahvia. Laulan ja tanssin eivätkä ne onnistuisi minulta, jos olisin kännissä.

• Anonyymi

Mulla ei ole minkäänlaista baarielämää.

Käyn kaupassa, kyläilen ja harrastan monenmoista. Työ vie ison osan ajastani. Voin harrastaa paljon kotonakin. Ja kotona on muutenkin hyvä olla.

xLiner

• Anonyymi

Bar-baari. Noinhan oli jokin taulu Mustiossa aikoinaan.
      Jos baari on sama kuin pubi, en oikeastaan käy.
      Kävin tuttavapariskunnan kanssa. Ottivat muutaman olkkosen ja jo alkoi keskinäinen vinoilu.
      Ehkä käyntini olisivat häipymisiä.
      En kestä humalaisia.
      Vilma

• Anonyymi

En käy baareissa enkä tanssimassa. Olen kotihiirulainen.

• Muistaakseni kävin baarissa viimeksi vuonna 2010, se liittyi deittailuun. En myöskään pidä oluesta tai kahvista, tilaan kuitenkin jonkun limun, joten ihan turha paikka minulle.

• Anonyymi

Niin mikä baarielämä?

Paremminkin olen iloinen siitä, että istun omalla sohvalla, vaikkei mitään tähdellisempää tekemistä.
      Baarissa tuntuu myös tyhmältä tilata viiniä ja talon viini voi olla järkyttävän pahan makuista ja väljähtynyttä.

• Anonyymi

Baarielämä jäi koronan myötä. Nyt käyn tapahtumissa, tänään pitkällä lenkillä muutaman kaverin kanssa, huomenna päivällä kahvilla ystävän luona, illalla konsertissa ja sitä rataa...

• Käyn aika harvakseltaan baareissa. Kesällä viimeksi ystävän kanssa terassilla. Eli baarielämäni on kovin rauhaisaa, mutta voin ihan hyvin mennä baariinkin, jos sikseen tulee. Enemmän tulee käytyä ulkona syömässä, vaikka nykyään ei sitäkään kovin usein. Viimeksi muutama viikko sitten työmatkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5998
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      288
      1333
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe