Sinulla on?
Millaista elämää vietät kodin ulkopuolella kun et käy töissä?
Millainen baarielämä
6
70
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En käy baareissa. En käytä alkoholia kotonakaan. Kodin ulkopuolinen elämä on kauppaa, harrastuksia, perhettä siellä ja täällä. Mä käyn uimassa aina kun viitsin. Tulee sopiva hetki. Pääosin olen kotikissa ja en saa kiksejä kodin ulkopuolisesta elämästä.
Jossain ulkomailla voisi olla toisin. Uutta ja erilaista.
Entinen Eivori- AnonyymiUUSI
Oletko sinä tuo 34v mies ja asutko kankaanpäässä eli teit tänään käyt uimassa kankaanpään uimahallissa
En ole koskaan ymmärtänyt miksi baareissa edes käydään.
Liikaa melua ja ihmisiä, ennen myös savua.
Se minkä joskus muinoin havaitsin oli, että muut käyttävät alkoholia ja minä saan pääni kipeäksi (kuskiksi toisinaan päädyin).- AnonyymiUUSI
Harvemmin käyn baarissa. Jos käyn niin yleensä vain käyn avautumassa ystäville ja kuuntelemassa 🤷♀️ Aikuisten oikeasti yksillä tai kaksilla ja myöhäisiltapäivällä.
- Sheena- AnonyymiUUSI
Onko sinusta tullut alkoholisti ja miksi ystävällillesi avaudut eli haastat riitaa
- AnonyymiUUSI
Baarielämä?? Siis mitä? Eikö mitään syvällisempää päässäsi pyöri? Etkö kykene muuhun kuin höttöpöttöön?🤷♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085