Näin se oranssi pökäle on uhonnut tekevänsä.. no tää trump on petturipersujen jumala. kai ne sit haluaa että tuki loppuu ja venäjä voittaa... #Saksikäsipetturi.
Trump voittaa.. Ukrainan tuki loppuu?
7
328
Vastaukset
- Anonyymi
#Purran vale "köyhiltä ei leikata"..
- Anonyymi
Ei Puurra köyhiltä leikaakaan!Tasoittaa vain tilipusseja.
Ukrainan sota ei muuten lopu.!Pitää olla joku joka lopetaa sen.
Nyt näillä euroilla joita sotaan anetaan suojellaan EU:N herrojen varoja.
Nämä tämänkin sodan aloitti josta Venäjää syytetään.Kaikista pahimmat olivat EU.n valtioiden sitran porukat(Ajatushautomon porukka)joka loi ja möi omia ideoitaan
pullonkorkeja myöten.- Anonyymi
Tässä taas näkee kenen pussiin Persut pelaa. Erittäin epä isänmaallista porukkaa. Putinin sylikoiria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas näkee kenen pussiin Persut pelaa. Erittäin epä isänmaallista porukkaa. Putinin sylikoiria.
Jokainen puolue suomessa oli Nato jäsenyyden kannalla.
- Anonyymi
Kiva kun narsisti-trump lopettaa Ukrainan tuen, ja Ukrainan kansa hävitetään venäjän toimesta. T: petturipersu.
- Anonyymi
Ja olisi hyvä jos trump voittaisi ,loppuisi kommari paskojen mädätys siihen🤫
- Anonyymi
Perussuomalaiset on koko Suomen historian paras puolue.
Sanovat ääneen sen mitä suurin osa kansasta ajattelee.
Vahingollisin on ollut vasemmisto ay-liikkeineen. Ovat opettaneet kansan valittamaan kaikesta ja odottavat, että kaikki maksetaan toisten rahoista. Tyhmää ja laiskaa täysin ohjailtavissa olevaa karjaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233