https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f1371da9-7e79-4ea3-a38f-386a1362aa76
Aivan ihanan hellyyttävää Presidentti Stubbilta
Järviradiossa juontaja sanoi ettei edes teitittelisi Presidenttiä tämän jälkeen!
Pöyristyttävää.
Veteraanit
10
209
Vastaukset
- Anonyymi
Stubb on ihan paska presidentti.
- Anonyymi
Järviradion juontaja on ihan paska. Luuletteko että satavuotiaan jaksaa linnassa jonottaa
- Anonyymi
Haavisto olis ollu tuplapaska!
- Anonyymi
Sotaveteraanit ovat uutisen mukaan kuitenkin mielissään heille suunnitelluista järjestelyistä ja se on pääasia.
- Anonyymi
Tiedoksi:
– Erillinen juhla järjestetään veteraanien omasta toiveesta ja mahdollistaa useamman osallistumisen juhlaan, Stubb kirjoittaa.- Anonyymi
Jep. Monet vinkuvat ja valittavat monesti, tietämättä edes koko totuutta asian suhteen.
- Anonyymi
Juu näin se on mutta luulivat että 6.12 eikä 2.12 Olis pitänyt olla iltapäivällä ennen virallisia linnanjuhlia.Mikä juhlapäivä se 2.12 on.Ei mikään
Stubbi ja persut kusettivat.Haloska ei- Anonyymi
Ei sotaveteraaneja haluta rääkätä kuumassa ja ahtaassa tilassa kaikkien muiden kanssa. Ihan hyvä, että heille järjestetään ihan oma tilaisuus.
- Anonyymi
Stubbi kusetti veteraaneja!
- Anonyymi
Persut kusettaa veteraanien lisäksi koko kansaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258