On kolme tyttöystävää:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b06cf1df-f69c-4fef-b83f-1969b311455b
Komealla mallimiehellä
21
164
Vastaukset
- Anonyymi
Noin sitä pitää! Komeita munaminämiehiä ei riitä kaikille naisille, joten reilusti ja avoimesti yhteinen hyvä jakoon, eikä niin, että ollaan kielletty hetelmä.
- Anonyymi
Ja taudit tarttuu, ei tuollaisessa ole kyse rakkaudesta, pelkästään himosta! En arvosta noin toimivaa, mutta kukin eläköön niin kuin haluaa!!
Tasan ei käy onnen lahjat.
- Anonyymi
Komea? Ja täysin misogynistinen asenne päälle.
Ei näköjään tarvita edes onnea. Lahjoista puhumattakaan. Kyllä se on nimittäin niin. Että jopa hyväntahtoiset sadistit ovat feminiinisyyden kannattajia. Nykymeno on vain narsismia. - Anonyymi
Ei tartu taudit kun komean munaminämiehen naiset ei käy ollenkaan vieraissa.
Munamies voi huputtaa sitten jos tekee temppuja jonkun kolmikon ulkopuolelta kanssa. - Anonyymi
Jaa-a. Mun silmiini hän ei kyllä ole kummoisen näköinen, mutta makunsa kaikilla. Tämä nyt ihan vain tuohon komeuteen, kun en tajua missä aloittaja näkee komean miehen. Noin muuten tuohon kolmeen tyttöystävään ... siihen toki löytyy syitä. Eivät kaikki edes halua monogamiaa.
- Anonyymi
Tiesin, että ei mene kauan kun ensimmäinen nainen on dissaamassa miestä.
Mutta mitä tällä dissaamisella haetaan? Pyritäänkö sillä jollain tavalla oikeuttamaan omat rahkeet näihin miehiin?
Sekin on jännä miten toiset miehet arvioivat miehet aina oikean tasoisiksi kun taas naiset arvioivat nämä miehet reilusti alakanttiin.- Anonyymi
En minä ainakaan koe tarpeelliseksi dissata artikkelin miestä. Dissaan aloittajan mielipidettä siitä, että artikkelin mies olisi komea. Toki jokaisella on makunsa ja tietenkin tuo mies voi olla aloittajan silmään komea, mutta minun silmääni hän ei ole yhtään komea. Sen totuuden sanomisessa, että hän ei todellakaan ole mitenkåän yleiseen makuun komea, ei ole dissaamista. Selvästi hän osalle kelpaa, vaikka ehkä pikemmin enemmän ulkonäöstään huolimatta. En näe mitään tarvetta alkaa dissaamaan ja kertoa mitä hänen ulkonäöstään olen mieltä, vaan riittää ihan sen kylmän faktan toteaminen, että ei hän nyt ulkonäöltään kummoinen. Enkä todellakaan arvioi häntä lainkaan akakanttiin. Ja siis ei siinä mitään, jos sinä kerta miehistä tykkäät, niin saat arvioida hänet mihin kohtaan haluat. Naisen silmään hän ei kuitenkaan kovin kummoinen ole. Kadullakin tulee vastaa laumoittain paremman näköisiä.
En tiedä miksi osalle miehistä tulee aina yllätyksenä, että naisissaki on k.päitä ja samankaltaiset usein pitävät toisistaan. Artikkeli on muurin takana, joten en pysty sitä lukemaan. Se, että joku ragebaittaa somessa ei ole mikään uusi juttu, vaan ihan peruskauraa nykyään, että sinällään tuollaisiin juttuihin ei oikein jaksa edes reagoida. Sen vähän mitä tuossa lukee, voin tosin tavallaan jopa allekirjoittaakin, ainakin osin. En nyt niin, että uhria voi suoraan syyttää, vaan niin, että järjenkäyttö olisi monille suotavaa ja järkeään käyttämällä voisi säästää itseään monelta pahalta.
- Anonyymi
Tuo juttu on maksumuurin takana, mutta miettikää miten tuokin komea mies saa asioita anteeksi kun on komea. Hänhän syyttää tuossa naisia raiskauksen uhriksi joutumisesta.
- Anonyymi
Olihan täällä joku joka näki saman kuin minä. "Naisen vika on joutua raiskatuksi".
Nainen voi olla vaikka umpityhmä, saamaton nahjake, mutta raiskaus on rikos vaikka kuinka sitä käännetään. Tuo lausahdus että naisen vika tulla raiskatuksi kertoo sen ettei ole ihan kaikki kortit jaettu syntymätodistusta annettaessa.
- Anonyymi
Ei ole erityisen komea.
- Anonyymi
Mutta riittävän komea ja saa sen takia asioita anteeksi ja voi pyörittää usempaa naista. Naiset katselevat sivusta.
- Anonyymi
Äijä siis syyttää naisia raiskauksen uhriksi joutumisesta eli se on naisten syy. Voi helvetti ja tuollaisella miehellä on 3 naista samaan aikaan!? Ei taida nuo naiset olla mitään järjenjättiläisiä..
Mutta onnhan se varmasti jännää olla parisuhteessa komean miehen kanssa.- Anonyymi
Näin naisena olen hieman sama mieltä, että iso osa raiskauksista olisi helppo välttää, kun naiset ottaisivat enemmän vastuuta omasta käytöksestään. Hän toki provosoi, taatusti tahallaan. Sillähän sitä saa somessa huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin naisena olen hieman sama mieltä, että iso osa raiskauksista olisi helppo välttää, kun naiset ottaisivat enemmän vastuuta omasta käytöksestään. Hän toki provosoi, taatusti tahallaan. Sillähän sitä saa somessa huomiota.
voin miehenä todeta et missään nimessä ei ole naisen syy, eikä vastuulla. ja ois hienoo jos naistenki vaa rohkeasti uskaltais lähtee viettää viikoloppuu. miesten on otettava vastuu omasta toiminnastaan ja käytöksestään! ei naisten.
suurin osa miehistä käyttäytyy mielestäni hyvin ala-arvoisesti, ja siin on todellakin koko miesväellä parantamisen varaa ja vastuun oton paikka, myös minulla itselläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin miehenä todeta et missään nimessä ei ole naisen syy, eikä vastuulla. ja ois hienoo jos naistenki vaa rohkeasti uskaltais lähtee viettää viikoloppuu. miesten on otettava vastuu omasta toiminnastaan ja käytöksestään! ei naisten.
suurin osa miehistä käyttäytyy mielestäni hyvin ala-arvoisesti, ja siin on todellakin koko miesväellä parantamisen varaa ja vastuun oton paikka, myös minulla itselläni.Tottakai oma käytös on aina jokaisen omalla vastuulla. Itseään ei ole mitään järkeä lähteä tunkemaan tilanteeseen, jossa on iso riski. Rikosoikeudellinen vastuu tietenkin on eri asia ja tekijä on aina rikosoikeudellisesti yksinään syyllinen. Se ei kuitenkaan poista sitä, että jokaisella on aina vastuu omasta käytöksestään, myös naisilla. Kyse on itsensä suojelemisesta, sillä se, vaikka tekijä on yksinään rikosoikeudellisesti vastuussa, ei paljoa lohduta mikäli tulee raiskatuksi.
- Anonyymi
Tuo on ihan idiootti ukko ja huomionhakuinen joka ei edes seiso sanojensa takana kuten kävi ilmi eräässä true podcastissa youtubessa. Täyspelle.
- Anonyymi
Lisään vielä että lyötävä naama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että lyötävä naama.
Kyllä. Mä en tajua tuota komeus väitettä yhtään, sillä minun silmääni tuossa on melkoisen ruma mies, jolls on naisen naama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mä en tajua tuota komeus väitettä yhtään, sillä minun silmääni tuossa on melkoisen ruma mies, jolls on naisen naama.
Ulkonäöltä 8/10 mies ja naiset valmiita jakamaan yhteisen hyvän, koska näitä miehiä ei kasva joka oksalla, joten yhteinen hyvä on pakko jakaa jos mielii olla komean miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöltä 8/10 mies ja naiset valmiita jakamaan yhteisen hyvän, koska näitä miehiä ei kasva joka oksalla, joten yhteinen hyvä on pakko jakaa jos mielii olla komean miehen kanssa.
Naiset valmiita jakamaan…? Älähän yleistä.
Kyseessä on vain kolme (3) tiettyä naista, jotka luultavasti ovat naisina sieltä tyhmimmästä päästä. Maailmasta löytyy vaikka mitä ja vaikka millaisia kummajaisia. Naisissakin on ääliöitä. Jos kolme naista suostuu olemaan tuollaisen vauvakasvoisen epämiehekkään shovinistin kanssa, niin se kertoo vain noista kolmesta naisesta, ei naisista ylipäänsä.
Tuon poitsulaisen naisivihamieliset kommentit kielivät huonosta miehisestä itsetunnosta. Ei sinänsä ihme jos ei äijä usko omaan miehisyyteensä kun näyttää naiselta.
Eivätkä nuo naiset jaa yhteistä hyvää vaan yhteisen HUONON. ,Täytyy olla harvinaisen typeriä naisia jos kelpuuttavat tuollaisen äijän joka puolustaa seksuaalirikoksia ja syyllistää rikoksen uhreja! Täyspäinen nainen ei olisi tuon äijän kanssa minkäänlaisessa suhteessa, ei polyamorisessa eikä monogamisessa eikä missään.
Asian ydin ei ole tässä tapauksessa polyamoria vaan se että tuollainen ”mies” kelpaa kenellekään naiselle. Luulisi ettei yksikään nainen huoli hänestä. Mutta todistettavasti peräti kolme huolii.
Kuten sanottu, tyhmyyttä esiintyy kummassakin sukupuolessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984