Komealla mallimiehellä

Anonyymi-ap

244

1130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin sitä pitää! Komeita munaminämiehiä ei riitä kaikille naisille, joten reilusti ja avoimesti yhteinen hyvä jakoon, eikä niin, että ollaan kielletty hetelmä.

• Anonyymi

Ja taudit tarttuu, ei tuollaisessa ole kyse rakkaudesta, pelkästään himosta! En arvosta noin toimivaa, mutta kukin eläköön niin kuin haluaa!!

• Tasan ei käy onnen lahjat.

• Anonyymi

Komea? Ja täysin misogynistinen asenne päälle.
      Ei näköjään tarvita edes onnea. Lahjoista puhumattakaan. Kyllä se on nimittäin niin. Että jopa hyväntahtoiset sadistit ovat feminiinisyyden kannattajia. Nykymeno on vain narsismia.

• Anonyymi

Ei tartu taudit kun komean munaminämiehen naiset ei käy ollenkaan vieraissa.

Munamies voi huputtaa sitten jos tekee temppuja jonkun kolmikon ulkopuolelta kanssa.

• Anonyymi

Tunge mulccus kaverin kakluuniin

• Anonyymi

Jaa-a. Mun silmiini hän ei kyllä ole kummoisen näköinen, mutta makunsa kaikilla. Tämä nyt ihan vain tuohon komeuteen, kun en tajua missä aloittaja näkee komean miehen. Noin muuten tuohon kolmeen tyttöystävään ... siihen toki löytyy syitä. Eivät kaikki edes halua monogamiaa.

• Anonyymi

Tiesin, että ei mene kauan kun ensimmäinen nainen on dissaamassa miestä.

Mutta mitä tällä dissaamisella haetaan? Pyritäänkö sillä jollain tavalla oikeuttamaan omat rahkeet näihin miehiin?

Sekin on jännä miten toiset miehet arvioivat miehet aina oikean tasoisiksi kun taas naiset arvioivat nämä miehet reilusti alakanttiin.

• Anonyymi

En minä ainakaan koe tarpeelliseksi dissata artikkelin miestä. Dissaan aloittajan mielipidettä siitä, että artikkelin mies olisi komea. Toki jokaisella on makunsa ja tietenkin tuo mies voi olla aloittajan silmään komea, mutta minun silmääni hän ei ole yhtään komea. Sen totuuden sanomisessa, että hän ei todellakaan ole mitenkåän yleiseen makuun komea, ei ole dissaamista. Selvästi hän osalle kelpaa, vaikka ehkä pikemmin enemmän ulkonäöstään huolimatta. En näe mitään tarvetta alkaa dissaamaan ja kertoa mitä hänen ulkonäöstään olen mieltä, vaan riittää ihan sen kylmän faktan toteaminen, että ei hän nyt ulkonäöltään kummoinen. Enkä todellakaan arvioi häntä lainkaan akakanttiin. Ja siis ei siinä mitään, jos sinä kerta miehistä tykkäät, niin saat arvioida hänet mihin kohtaan haluat. Naisen silmään hän ei kuitenkaan kovin kummoinen ole. Kadullakin tulee vastaa laumoittain paremman näköisiä.

En tiedä miksi osalle miehistä tulee aina yllätyksenä, että naisissaki on k.päitä ja samankaltaiset usein pitävät toisistaan. Artikkeli on muurin takana, joten en pysty sitä lukemaan. Se, että joku ragebaittaa somessa ei ole mikään uusi juttu, vaan ihan peruskauraa nykyään, että sinällään tuollaisiin juttuihin ei oikein jaksa edes reagoida. Sen vähän mitä tuossa lukee, voin tosin tavallaan jopa allekirjoittaakin, ainakin osin. En nyt niin, että uhria voi suoraan syyttää, vaan niin, että järjenkäyttö olisi monille suotavaa ja järkeään käyttämällä voisi säästää itseään monelta pahalta.

• Anonyymi

Tuo juttu on maksumuurin takana, mutta miettikää miten tuokin komea mies saa asioita anteeksi kun on komea. Hänhän syyttää tuossa naisia raiskauksen uhriksi joutumisesta.

• Anonyymi

Olihan täällä joku joka näki saman kuin minä. "Naisen vika on joutua raiskatuksi".
        Nainen voi olla vaikka umpityhmä, saamaton nahjake, mutta raiskaus on rikos vaikka kuinka sitä käännetään. Tuo lausahdus että naisen vika tulla raiskatuksi kertoo sen ettei ole ihan kaikki kortit jaettu syntymätodistusta annettaessa.

• Anonyymi

Ei ole erityisen komea.

• Anonyymi

Mutta riittävän komea ja saa sen takia asioita anteeksi ja voi pyörittää usempaa naista. Naiset katselevat sivusta.

• Anonyymi

Äijä siis syyttää naisia raiskauksen uhriksi joutumisesta eli se on naisten syy. Voi helvetti ja tuollaisella miehellä on 3 naista samaan aikaan!? Ei taida nuo naiset olla mitään järjenjättiläisiä..

Mutta onnhan se varmasti jännää olla parisuhteessa komean miehen kanssa.

• Anonyymi

Näin naisena olen hieman sama mieltä, että iso osa raiskauksista olisi helppo välttää, kun naiset ottaisivat enemmän vastuuta omasta käytöksestään. Hän toki provosoi, taatusti tahallaan. Sillähän sitä saa somessa huomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin naisena olen hieman sama mieltä, että iso osa raiskauksista olisi helppo välttää, kun naiset ottaisivat enemmän vastuuta omasta käytöksestään. Hän toki provosoi, taatusti tahallaan. Sillähän sitä saa somessa huomiota.

voin miehenä todeta et missään nimessä ei ole naisen syy, eikä vastuulla. ja ois hienoo jos naistenki vaa rohkeasti uskaltais lähtee viettää viikoloppuu. miesten on otettava vastuu omasta toiminnastaan ja käytöksestään! ei naisten.

suurin osa miehistä käyttäytyy mielestäni hyvin ala-arvoisesti, ja siin on todellakin koko miesväellä parantamisen varaa ja vastuun oton paikka, myös minulla itselläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voin miehenä todeta et missään nimessä ei ole naisen syy, eikä vastuulla. ja ois hienoo jos naistenki vaa rohkeasti uskaltais lähtee viettää viikoloppuu. miesten on otettava vastuu omasta toiminnastaan ja käytöksestään! ei naisten.

suurin osa miehistä käyttäytyy mielestäni hyvin ala-arvoisesti, ja siin on todellakin koko miesväellä parantamisen varaa ja vastuun oton paikka, myös minulla itselläni.

Tottakai oma käytös on aina jokaisen omalla vastuulla. Itseään ei ole mitään järkeä lähteä tunkemaan tilanteeseen, jossa on iso riski. Rikosoikeudellinen vastuu tietenkin on eri asia ja tekijä on aina rikosoikeudellisesti yksinään syyllinen. Se ei kuitenkaan poista sitä, että jokaisella on aina vastuu omasta käytöksestään, myös naisilla. Kyse on itsensä suojelemisesta, sillä se, vaikka tekijä on yksinään rikosoikeudellisesti vastuussa, ei paljoa lohduta mikäli tulee raiskatuksi.

• Anonyymi

Tuo tuntee tietynlaisia naisia ja puhuu heistä. Ei tosiaan tarvitsisi yleistää. Valtaosa naisista ei käyttäydy noin. Ei pompottele miehiä eikä suostu itse pompoteltavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla tällaisia ajatuksia. Tulee fiilis, että maskuliinisuus ja maskuliininen ajattelu, sellainen, että miehellä on valta ja vastuu, ei ole vielä kokonaan kuollut. Moni nainen tykkää ja kuten tästäkin voi päätellä; maskuliinisuus ei ole uhka naisille ja feminismille.
        Se tekee maailmasta tasa-arvoisemman paikan, että mies tiedostaa oman voimansa, vallan ja vapauden... ja ottaa niistä myös vastuun.

• Anonyymi

Tuo on ihan idiootti ukko ja huomionhakuinen joka ei edes seiso sanojensa takana kuten kävi ilmi eräässä true podcastissa youtubessa. Täyspelle.

• Anonyymi

Lisään vielä että lyötävä naama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että lyötävä naama.

Kyllä. Mä en tajua tuota komeus väitettä yhtään, sillä minun silmääni tuossa on melkoisen ruma mies, jolls on naisen naama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Mä en tajua tuota komeus väitettä yhtään, sillä minun silmääni tuossa on melkoisen ruma mies, jolls on naisen naama.

Ulkonäöltä 8/10 mies ja naiset valmiita jakamaan yhteisen hyvän, koska näitä miehiä ei kasva joka oksalla, joten yhteinen hyvä on pakko jakaa jos mielii olla komean miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäöltä 8/10 mies ja naiset valmiita jakamaan yhteisen hyvän, koska näitä miehiä ei kasva joka oksalla, joten yhteinen hyvä on pakko jakaa jos mielii olla komean miehen kanssa.

Naiset valmiita jakamaan…? Älähän yleistä.

Kyseessä on vain kolme (3) tiettyä naista, jotka luultavasti ovat naisina sieltä tyhmimmästä päästä. Maailmasta löytyy vaikka mitä ja vaikka millaisia kummajaisia. Naisissakin on ääliöitä. Jos kolme naista suostuu olemaan tuollaisen vauvakasvoisen epämiehekkään shovinistin kanssa, niin se kertoo vain noista kolmesta naisesta, ei naisista ylipäänsä.

Tuon poitsulaisen naisivihamieliset kommentit kielivät huonosta miehisestä itsetunnosta. Ei sinänsä ihme jos ei äijä usko omaan miehisyyteensä kun näyttää naiselta.

Eivätkä nuo naiset jaa yhteistä hyvää vaan yhteisen HUONON. ,Täytyy olla harvinaisen typeriä naisia jos kelpuuttavat tuollaisen äijän joka puolustaa seksuaalirikoksia ja syyllistää rikoksen uhreja! Täyspäinen nainen ei olisi tuon äijän kanssa minkäänlaisessa suhteessa, ei polyamorisessa eikä monogamisessa eikä missään.

Asian ydin ei ole tässä tapauksessa polyamoria vaan se että tuollainen ”mies” kelpaa kenellekään naiselle. Luulisi ettei yksikään nainen huoli hänestä. Mutta todistettavasti peräti kolme huolii.

Kuten sanottu, tyhmyyttä esiintyy kummassakin sukupuolessa.

• Anonyymi

Komeana mallimiehenä deittailisin joka päivä eri naisia, naisia olisi joka sormelle, en käyttäisi kortsua kun mallimiehenä ei kuitenkaan olisi pakko, en kuitenkaan laittaisi siemeniä itämään ellei nainen sitä itse haluaisi.

• Anonyymi

Epäilemättä toimisit juuri noin. Kymmenen pistettä rehellisyydestäsi.

Olen koko ajan sanonut että kun palstaprinssit kuvaavat komeiden miesten ajatusmaailmaa ja käyttäytymismalleja, he puhuvat todellisuudessa itsestään: he kertovat miten he itse tekisivät jos heillä olisi ulkonäöllisiä edellytyksiä ja miten he haluaisivat tehdä.

Eli he kuvaavat omaa unelmaansa. Ja sillä ei ole mitään vastinetta todellisuudessa. Se, että palstaprinssit haluaisivat toimia noin, ei tarkoita että oikeat todelliset palstaprinssit oikeassa elämässä todella toimivat noin.

Lopultakin yksi palstaprinssi myöntää totuuden.,

• Anonyymi

Pinnallisia naisia harmittaa kun mallimiehet ovat vapaita kuin taivaan linnut.

Mallimiehet eivät ole riippuvaisia naisista.

• Anonyymi

Eivät tietenkään ole. Eivät he ole edes kiinnostuneita naisista. He tykkäävät pojista.

• Anonyymi

Kolme palloa jalassa. Mitä vapautta tuo on, kolminkertainen kahle.

• Anonyymi

Komeat miehet saavat naisilta uuh aah ja läähpuh viestejä sekä ääniviestejä watsappiin..

• Anonyymi

Onneksi kukaan kaunis nainen ei koskaan saa miehiltä lääh puuh viestejä.

• Anonyymi

Palstaprinsdin logiikkaa:

Jos nainen kiinnostuu miehestä jota ei itse pidä ollenkaan komeana (”hän ei näytä juuri miltään mutta hän on ihana!”), hän on joka tapauksessa pintapuolinen ja ulkonäkökeskeinen koska palstaprinssi on sitä mieltä että se mies on komea. Olennaista on palstaprinssin mielipide, se on se mikä ratkaisee. Ei naisen oma mielipide.

• Anonyymi

Naiset mätsäävät miehistä aina niitä komeimpia, mutta selittävät sitten näiden miesten olevan ihan taviksia eli siis valehdellaan silmätkin päästä.

Onhan se muutenkin aika omituista kun miehistä komeimmat ja tasokkaammat saavat vähemmän tykkäyksiä kuin tavisnaiset. Miettikää mikä valta naisilla on deittimarkkinoilla.

Naiset ei tätä valtaansa tietenkään käytä hyväkseen, koska he iskevät kyntensä komeimmistoon, jolloin valta siirtyy komeimmistoon kuuluville miehille.

Jokaisen komeimmistoon kuuluvan miehen ympärillä pörrää kymmeniä naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset mätsäävät miehistä aina niitä komeimpia, mutta selittävät sitten näiden miesten olevan ihan taviksia eli siis valehdellaan silmätkin päästä.

Onhan se muutenkin aika omituista kun miehistä komeimmat ja tasokkaammat saavat vähemmän tykkäyksiä kuin tavisnaiset. Miettikää mikä valta naisilla on deittimarkkinoilla.

Naiset ei tätä valtaansa tietenkään käytä hyväkseen, koska he iskevät kyntensä komeimmistoon, jolloin valta siirtyy komeimmistoon kuuluville miehille.

Mistä sinä tiedät ketkä miehet ovat niitä komeimpia? Sinun makusi ja kauneuskäistukdesi ei ole kaiken mitta. Se on vain yhden ihmisen mielipide. Jos nainen on sitä mieltä ettei joku mies ei ole komea ja sinä olet sitä mieltä että kylläpäs on, niin sinäkö olet oikeassa ja toinen ihan väärässä?

Naista ei voi väittää ulkonäkökeskeiseksi jos hän ihastuu
        mieheen jota ei itse pidä komeana. Ei sittenkään vaikka sinä heittäydyt komeusasiantuntijaksi ja väität muuta. Katsos kun nämä ovat makuasioita.

Ymmärrätkö: nainen on sitä mieltä että tietty mies on ruma ja silti tykkää hänestä. Sellainen nainen ei ole ulkonäkökeskeinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät ketkä miehet kuuluvat komeimmistoon? Sinäkö päätät kuka on komea?

• Anonyymi

Anteeksi, mutta mistä kohtaa tuo mies on komea? Oletan, että tuo kohta ei näy kuvassa. Naamaltaan hän ainakin on kaikkea muuta kuin komea. Silmät pienet tihrut ja liian liki toisiaan, veltto naama ja liikaleuka, huulet kapeat ja olemattomat ja naamallaan koppava ilme. Kulmakarvatkin jotenkin hiton oudon näköiset. Onko noi tarkoituksella muotoiltu noin oudosti? Piirteet kaikenkaikkiaan varsin naismaiset. En vilkaisi kyseiseen mieheen kahta kertaa.

• Anonyymi

Tuoko komea????😄

• Anonyymi

Vähän naismainen, mutta ulkonäöltä 8/10 eli riittävän komea naisille. Tuohon päälle hieno pukeutuminen ja mulkmaisuus joka sekin saa naiset kosteiksi ja jakamaan yhteisen hyvän.

• Anonyymi

Hahhah vähintään 2 miinus nolla👎 miten rumaksi itsesi koet että häntä rumemmaksi? Sanotaan että kauneus on katsojan silmissä,niin lienee rumuuskin👎🤷‍♀️

• Anonyymi

""Mistä sinä tiedät ketkä miehet kuuluvat komeimmistoon? Sinäkö päätät kuka on komea?""

Ööh. Minä en tiedä, mutta sinä sen sijaan tiedät? Sitähän yrität sanoa, vai mitä?

Etkä ole vieläkään kertonut minkä takia monet komeat feikkiprofiilit saavat tuhansia mätsejä kun tavismiehet omilla kuvillaan vain muutaman hassun mätsin. Jos ulkonäöllä ei olisi tuon taivaallista merkitystä, niin komeat feikkiprofiilit jäisivät myös muutamaan hassuun mätsiin. Huhheijaa mikä femakko! Missä maailmassa oikein elät? Oletko aivopesty?

• Anonyymi

Ja VINK, VINK. Ne "komeat feikkiprofiilit" ovat miesten mielestä komeita. Senhän takia miehet ovat testin tehneetkin komean feikkiprofiilin kuvilla ja komeat feikkiprofiilit saavat tuhansia mätsejä.

SUMMA SUMMARUM: kun komeat feikkiprofiilit saavat tuhansia mätsejä, niin he ovat myös naisten silmissä komeita.

Jos tuo mies menisi Tinderiin, niin hän saisi satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä naispoppoolta.

• Komeat mallipojut elää niin kokonaan erilaista elämää, millaista itse elää. Kokonaan eri todellisuudessa.

• Anonyymi

""Sinäkö päätät kuka on komea?""

En, vaan naiset Tinderissä tuhansilla tykkäyksillään päättävät ja vaikka pitäisit tuhansien tykkäyksien miestä rumana, niin se ei tilannetta muuttaisi yhtään mitenkään kun tuhansien tykkäyksien mies on suuren naispoppoon silmissä himoittu ja haluttu.

Vain pieni 5% miesjoukko saa tuhansia tykkäyksiä.

Tuokin mies saa Tinderissä takuulla satoja tai tuhansia tykkäyksiä, eikä seksistä ole pulaa, eikä häntä takuulla kiinnosta mitä joku palstaprinsessa on hänestä mieltä.

• Anonyymi

Noo mitä jos noin olisi? Sitä samaa sarnaako täällä eteenpäin jakelet vai olisiko sinulla jotain ihan omia ajatuksia /arvoja. Mitä jaella? Anna tulla siis🤷‍♀️

• Anonyymi

""Sinun makusi ja kauneuskäsityksesi ei ole kaiken mitta""

Mutta sinunko on? Miksi? Sinähän se olet täällä yksinäisenä sutena määritellyt miehille tasoja kuinka tuo on ruma ja tuo ja tuo..

Kun minä teen feikkiprofiilin komean miehen kuvilla ja komea feikkiprofiili saa tuhansia tykkäyksiä, niin se ei suinkaan tarkoita, että tuo komea feikkiprofiili on vain ja ainoastaan minun mielestä komea kun se on sitä myös NAISTEN MIELESTÄ, koska hän on saanut TUHANSIA TYKKÄYKSIÄ.

• Anonyymi

Miksi teit tuon feikkiprofiilin jos olit asiasta jo etukäteen vuorenvarma? Tuskin missään tutkimustarkoituksessa! Ensinnäkään yksi feikkiprofiili ei ole mikään tutkimus. Toiseksi: mitä kukaan tuolla tiedolla tekee, että jos seksiä etsivät naiset saavat valita seksiseuransa, he asettavat komeimmat miehet etusijalle? Eikö tuo ole itsestäänselvää? Eivätkö miehet muka tekisi samalla tavoin? Onko tuo olevinaan joku uutinen?

Etköhän vain halunnut päästä lukemaan naisten kirjoittamia seksiviestejä ja runkkaamaan? Että kun et itse sellaisia viestejä saa niin voit hetken ajan kuvitella olevasi komea mies:

”Tää olis tosi komea ja kaikki naiset kuolais tän perään ja nyt tää lukis naisten lähettämiä viestejä joissa luvataan seksiä ja tää miettis kenet niistä naisista valitsisis…”

Pikkupojat leikkivät autolla: ”Tää olis tosi hyvä ajamaan ja nyt tää lähtis ja ajais Italiaan asti tosi kovaa ja kaikki ihmettelis että on sulla hieno auto.”

Etkö ole hiukan liian vanha leikkimään roolileikkejä?

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi? Silloin voisit saada oikean suhteen oikean elävän naisen kanssa. Naiset eivät pääsääntöisesti kiinnostu lapsellisista, pikkupojan tasolle jämähtäneistä miehistä.

• Anonyymi

""Miksi teit tuon feikkiprofiilin jos olit asiasta jo etukäteen vuorenvarma? Tuskin missään tutkimustarkoituksessa!""

Tutkimustarkoituksessa nimenomaan. Tuo tutkimus vain vahvistaa sen käsityksen. Huomaatko edes itse miten patsastelet muutaman ihmisen otannalla kun minun otanta on ne tuhannet naiset, jotka ovat antaneet tykkäyksen komealle feikkiprofiilille.

Ai nyt naiset asettavatkin komeimmat etusijalle. Äsken olit vielä toista mieltä. Minkä takia et enää pidä kiinni narratiivistasi? Minkä takia puheesi muuttuvat kun ne perä peräjälkeen todetaan vääriksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Miksi teit tuon feikkiprofiilin jos olit asiasta jo etukäteen vuorenvarma? Tuskin missään tutkimustarkoituksessa!""

Tutkimustarkoituksessa nimenomaan. Tuo tutkimus vain vahvistaa sen käsityksen. Huomaatko edes itse miten patsastelet muutaman ihmisen otannalla kun minun otanta on ne tuhannet naiset, jotka ovat antaneet tykkäyksen komealle feikkiprofiilille.

Ai nyt naiset asettavatkin komeimmat etusijalle. Äsken olit vielä toista mieltä. Minkä takia et enää pidä kiinni narratiivistasi? Minkä takia puheesi muuttuvat kun ne perä peräjälkeen todetaan vääriksi?

Mistä tiedät että kaikki tykkäykset antaneet olivat naisia? Siellä saattoi joukossa olla feikkiprofiileja. Vai oletko maailman ainoa ihminen joka niitä tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis teit sen ”tutkimuksen” puhtaasta tiedonjanosta ja tieteellisestä kiinnostuksesta? Et siis ollenkaan etkä yhtään leikkinyt roolileikkiä jossa olit leikisti komea panoalfa? Et yhtään runkannut kun luit naisten viestejä? Et ollut vähääkään kiinnostunut toisten seksielämästä?

Etpä tietenkään. Ethän sinä ole ikinä leikkinyt roolileikkejä. Et hekumoinut kuvitelmalla että olisit naisten himoitsema panoalfa, et yhtään. Kuten et lapsena ollenkaan etkä yhtään etkä ikinä leikkinyt olevasi poliisi, karhu, teräsmies tai tutkimusmatkailija? Juu, uskotaan uskotaan…😂

• Anonyymi

Sellaista verbiä kuin patsastella ei ole olemassa. Se ei ole suomea eikä tarkoita mitään.

• Anonyymi

""He asettavat komeimmat miehet etusijalle? Eikö tuo ole itsestäänselvää? Eivätkö miehet muka tekisi samalla tavoin?""

On se itsestäänselvää minulle. Sinulle ei, koska sinun on aikaisemminkin pitänyt nostaa tuo tapetille todistaaksesi muka jotain miehistä. Ikään kuin miehet ovat samanlaisia kuin naiset kun he tykkäävät samantasoisten ohella tasokkaammista naisista, vaikka harvoin tavismiehet saavat mätsiä itseään tasokkaamman naisen kanssa, mutta auta armias kun ovat menneet tykkäämään tasokkaammasta! Se todistaa miesten pinnallisuuden, eikä suinkaan naisten! Kaunis missinainen joka metsästää vain komeita alfoja, on vain nainen joka tietää mitä haluaa, eikä ollenkaan pinnallinen. Pois se hänestä!

Kyse ei ole siitä kuka tykkää kenestäkin vaan eroista toimintatavoissa. Esim. tavismies joka tykkää missinaisesta, on myös valmis parittelemaan tasoisensa tavisnaisen kanssa. Tavisnaiset taas vastaavasti eivät ole samalla tavalla valmiita parittelemaan tavismiesten kanssa, koska komeiden miesten antamien seksitykkäysten takia niin paljon parempaa miestä on saatavilla, varsinkin seksiin ja onnettomiin tapailusuhteisiin, jotka ei lopulta ota tuulta alleen.

• Anonyymi

Tavisnaiset eivät parittele miehen kanssa joka ei kiihota eikä houkuttele. Eivät miehetkään parittele naisen kanssa joka tuntuu vastenmieliseltä.

Se että jotkut miehet kiihottuvat kenestä tahansa naisesta on sitten eri juttu, eikä se todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe. Joillekin miehille seksiin kelpaa kaikki missä on reikä, mukaan luettuna keittiöjakkara. He vielä leuhkinut sillä ja uskottelevat että se on todiste jostain hyvästä ominaisuudesta. Eiköhän tuollainen kaikki kelpaa -asenne ole lähinnä idiotismia ja itsekunnioituksen puutetta. Keittiöjakkaran kelpuuttaminenko on todiste miesten paremmasta luonteesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavisnaiset eivät parittele miehen kanssa joka ei kiihota eikä houkuttele. Eivät miehetkään parittele naisen kanssa joka tuntuu vastenmieliseltä.

Se että jotkut miehet kiihottuvat kenestä tahansa naisesta on sitten eri juttu, eikä se todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe. Joillekin miehille seksiin kelpaa kaikki missä on reikä, mukaan luettuna keittiöjakkara. He vielä leuhkinut sillä ja uskottelevat että se on todiste jostain hyvästä ominaisuudesta. Eiköhän tuollainen kaikki kelpaa -asenne ole lähinnä idiotismia ja itsekunnioituksen puutetta. Keittiöjakkaran kelpuuttaminenko on todiste miesten paremmasta luonteesta?

Jos mies ei itse anna itselleen sen vertaa arvoa että on valmis naimaan vaikka jotain kassialmaa, niin miten kukaan nainenkaan häntä kunnioittaisi. Ihminen rakadtellessaan alentaa tai ylentää itsensä partnerinsa tasolle. Te palstaprinssit vielä ylpeilette sillä että olette himoissanne valmiit alentamaan itsenne maanrakoon.

• Anonyymi

""Mistä tiedät että kaikki tykkäykset antaneet olivat naisia? Siellä saattoi joukossa olla feikkiprofiileja.""

Minkä ihmeen takia joku mies tekisi feikkiprofiilin naisen feikkiprofiililla? Onko sinulla nyt psykoosit tulilla kun näet feikkiprofiileja kaikkialla? Se on miesten keskuudessa ilman selvitystäkin selvää, että naiset saavat Tinderissä tuhansia tykkäyksiä. Ei siihen mitään feikkiprofiilia tarvita ja vaikka feikkiprofiileja olisikin, niin niitä on max 2% eli komeilla miehillä olisi edelleen tuhansia tykkäyksiä.

• Anonyymi

Tällä palstalla moni mieskirjoittaja on kertonut tehneensä sekä mies- että naisfeikkiprofiileja. Miksikö? Sitä en tiedä. Feikkiprofiilien tekijät tietänevät itse.

• Anonyymi

Ok, sinä siis et ole tehnyt feikkiprofiileja naisten kuvilla. Mutta moni muu mieskirjoittaja täällä kertoo tehneensä niin. Siis nimenomaan mies. Naiset eivät alennu feikkiprofiilien tekemiseen, sen verran arvostamme itseämme että emme moiseen typeryyteen alennu.

Et siis näe mitään syytä miksi tekisit feikkiprofiilin naisen kuvilla. Etpä tietenkään, kun teet noita feikkejä päästäksesi runkkaamaan. Mitä iloa sinulle olisi siitä että luet miesten naiselle kirjoittamia seksikuttuja? Ei sinun kalusi niiden lukemisesta kovetu.

”Se on miesten keskuudessa ilman selvitystäkin selvää, että naiset saavat Tinderissä tuhansia tykkäyksiä. Ei siihen mitään feikkiprofiilia tarvita”

Juuri myönsit että tiesit jo etukäteen että komean miehen kuvilla saa valtavasti tykkäyksiä naisilta. Mihin niitä feikkiprofiileja siis tarvitaan? Selität että teit sen tutkimusmielessä, siis tutkit asiaa jota ei tarvitse tutkia. Heti perään selität että et tee feikkiprofiileja naisten kuvilla koska tiedät jo etukäteen että kauniin naisen kuvilla saa valtavasti tykkäyksiä miehiltä.

Tämä viimeistään todistaa miten tekopyhä olet. Et halua myöntää että miesten feikkiprofiilit ovat sinulle vain keino päästä kuolaamaan kun luet naisten feikille lähettämiä viestejä. Luet niitä vessanpytyllä istuen. Oksetus. 🤮

Alennat itsesi maanrakoon tuolla törkeilyllä, ja vielä teeskentelet että motiivisi on joku naurettava tutkimus. Sinulla ei minkäänlaista arvokkuutta eikä itsekunnioitusta. Miten kehtaat katsoa naamaasi peilistä kun aamulla harjaat hampaitasi? Kukaan nainen ei kunnioita miestä joka alentaa itsensä tuolla tavoin. Neuvoisin olemaan kertomatta treffeillä noista ”tutkimuksistaan”, ellet halua että nainen halveksii sinua.

• Anonyymi

Palstaprinsessasta tulee mieleen eräs kaverini joka ei uskalla tehdä edes deitti-ilmoitusta, koska pelkää niin paljon sitä, että minä siellä pelleilen feikkiprofiililla:D

Aivan samanlaisia molemmat psykooseineen. Feikkiprofiileja siellä, feikkiprofiileja tuolla. Feikkiprofiileja kaikkialla!:D

• Anonyymi

Itsehän te täällä jatkuvasti kehuskelette sillä miten paljon feikkiprofiileja olette tehneet ja kehoitatte muita tekemään samoin. Sitten ihmettelet miksi joku on niin vainoharhainen että kuvittelee törmäävänsä nettideitissä feikkiprofiiliin.

• Anonyymi

En lakkaa ihmettelemästä sitä miten palstaprinssit kehuskelevat sillä että kelpuuttavat seksiin kenet vain. He laskevat sen itselleen hyväksi ominaisuudeksi. ”Pimppi kuin pimppi” on heidän mielestään hieno ja kunnioitettava asenne. Naisille he laskevat viaksi sen että naiset eivät (muutamaa aniharva poikkeusta lukuunottamatta) suhtaudu seksiin asenteella ”kulli kuin kulli”.

Mitä hienoa on siinä että alentaa itsensä?

Sama kuin ylpeilisi sillä että syö pilaantunutta ruokaa.

Erona on kuitenkin se että ruoka on välttämätöntä hengissä pysymiselle, seksi ei. Joten jos tarjolla ei ole kunnollista ruokaa, on pakko suostua syömään huonompaa jotta pysyy edes elossa. Ilman ruokaa pysyy hengissä ehkä kaksi tai kolme viikkoa ja sitten kuolema korjaa.

Seksi ei ole millään lailla välttämätöntä. Ilman seksiä pärjää vaikka koko elämänsä, ja voi elää oikein hyvää ja rikasta elämää. Joten ei ole mitään syytä suostua seksiin vastenmielisen kumppanin kanssa! Miksi te olette valmiita likaamaan itsenne tilapäisen nautinnon vuoksi, joka ei ole millään tavoin välttämätön asia?

Ja turha sanoa ettei mies muka pärjää ilman! Se ei yksinkertaisesti ole totta. On pyörätuolipotilaita ja neliraajahalvaantuneita miehiä jotka pysyvät koko elämänsä hengissä ilman seksiä. On munkkeja asuvat vapaaehtoisesti luostareissa. On nuoria viriilejä miehiä jotka keskittyvät ihan muihin asioihin kuten harrastuksiin, ideologiaan, vapaaehtoistyöhön tai urheiluun, jos eivät löydä mieluista kumppania.

Jos haluatte naisten halveksivan teitä, pitäkää kiinni tuosta ”pimppi kuin pimppi” -asenteesta. Mielekkäämpää ja mieHekkäämpää olisi harrastaa itsehillintää ja päättää olla ilman seksiä kuin liata itsensä. Mies (tai naine) jolta puuttu itsekuria on halveksittava olento.

• Anonyymi

Mustasusi on kunnioitettavin mies tällä palstalla koska hän on mieluummin yksin kuin likaa itsensä alentumalla seksiin ei-haluttavan naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasusi on kunnioitettavin mies tällä palstalla koska hän on mieluummin yksin kuin likaa itsensä alentumalla seksiin ei-haluttavan naisen kanssa.

Hienoa että tuollaisia miehiä on!

• Anonyymi

Millaisessa maailmassa eletään

• Anonyymi

Muna kuin muna se komeankin miehen muna on. Näköjään tuo naisten toimintatapa on heidän omasta mielestään sitä parempaa toimintatapaa ja munimista kun käyvät toisten naisten eli niiden kauniiden naisten munakorilla.

Mutta negatiivisia vaikutuksia sillä on koko maahan kun ei synny parisuhteita ja sitä kautta lapsia. Naisten parisuhteetkaan eivät kestä ja lopulta heistä tulee yh-äitejä.

• Anonyymi

Entä jos naiset haluavat olla yh-äitejä? Entä jos mies on perheessä pelkkä riesa ja rasitus?

• Anonyymi

Itse huomannut että monien naisten on niin hemmetin helppo huudella kun heillä itsellään on tuhansia tarjokkaita ja toinen toistaan komeampia miehiä. Eivät he osaa, eivätkä kykene asettumaan hetkeksi miesten asemaan, koska heidän elämänsä deittimarkkinoilla on yhtä juhlaa miehiin verrattuna.

Sitten kun joku mies kertoo harrastaneensa seksiä jonkun naisen kanssa jonka kanssa mies ei kuitenkaan halua parisuhdetta, niin se on niin väärin, niin väärin, vaikka tuo johtuu juuri naisten hypergamiasta.

Jos naisilla olisi valta, niin he sanelisivat kadulla vastaantuleville komeille miehille miten komeiden miesten on nyt pariuduttava heidän kanssaan.

• Anonyymi

”Sitten kun joku mies kertoo harrastaneensa seksiä jonkun naisen kanssa jonka kanssa mies ei kuitenkaan halua parisuhdetta, niin se on niin väärin, niin väärin ”

Höpö höpö. Missä ja milloin tuollaista on tapahtunut? Ei missään eikä milloinkaan. Kuka nainen on suuttunut kun komea mies ei ruvennut seksin jälkeen parisuhteeseen? Ei kukaan.

Itse keksit sen omasta päästäsi.

Tosiasia on että naiset itse haluavat usein nimenomaan pelkkää seksiä ilman parisuhdetta. Parisuhde ja varsinkin yhdessä asuminen on tutkimustenkin mukaan naiselle epäedullista ja heikentää naisten elämisen laatua.

”Jos naisilla olisi valta, niin he sanelisivat kadulla vastaantuleville komeille miehille miten komeiden miesten on nyt pariuduttava heidän kanssaan.”

Yksikään nainen ei ole sanonut haluavansa pariutua komean miehen kanssa. Sinun mielikuvituksesi laukkaa.

• Anonyymi

""Mustasusi on kunnioitettavin mies tällä palstalla koska hän on mieluummin yksin kuin likaa itsensä alentumalla seksiin ei-haluttavan naisen kanssa.""

Esim. monet komeat miehet harrastavat seksiä tavisnaisten kanssa ja tavisnaiset sitä seksiä itse tyrkyttävät, koska kyseessä on komea mies, mutta komea mies on se paha, koska ei pariudu tavisnaisen kanssa. Sitäkö yrität sanoa? Kiero logiikka sinulla!

• Anonyymi

komea mies on se paha, koska ei pariudu tavisnaisen kanssa. Sitäkö yrität sanoa ”

En yrittänyt sanoa noin. Jos tarkoittaisin jotain tuon tapaista niin en ”yrittäisi” sanoa sitä vaan sanoisin sen niin suoraan ja selkeästi ettei siinä olisi väärinymmärtämisen mahdollisuutta. Sanon mitä tarkoitan ja tarkoitan mitä sanon.

En ole kertaakaan vihjannutkaan siihen suuntaan että komeiden miesten pitäisi pariutua tavisnaisen tai minkäänlaisten naisten kanssa. Ei heidän tarvitse. Ei olla sitä vailla.

Koeta poitsulainen nyt ymmärtää että se on sinun mielikuvitustakin että naisilla olisi kauhea hinku päästä parisuhteeseen komean miehen kanssa. Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi.

• Anonyymi

Kukaan nainen ei ole puhunut pariutumisesta mitään. Palstaprinssit sitä soopaa suoltavat.

• Anonyymi

Jankjankajank. Kun jankkaat samaa soopaa,maailma ympärilläsikin jankkaa sinulle sitä samaa. Ymmärrä kääntää kelkkaa ja ala jankkaamaan siitä mitä haluut,etkä sitä mitä et haluu. Jankkaa paskan siasta rakkautta. Jankkaa niin kauan että maailmasi muuttuu. Sinä itse elämäsi/tulevaisuutesi luot. Sinä itse,ajatuksillasi/sanoillasi/teoillasi, ja jos et kertakaikkiaan kykene sitä ymmärtämään niin se on voivoi🤷‍♀️

• Anonyymi

Kateeksi käy kun vain komeat miehet päästetään munimaan.

• Anonyymi

Ah,oöen niin komeiden mallimiesten munima👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah,oöen niin komeiden mallimiesten munima👎🤷‍♀️

Komeita ja komeampiakin komeita muninut pilvin pimein. Oletko kade? Vaikka olisin ikäiseni nii elämä ei ole jäänyt lehdellä soittelemaan.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komeita ja komeampiakin komeita muninut pilvin pimein. Oletko kade? Vaikka olisin ikäiseni nii elämä ei ole jäänyt lehdellä soittelemaan.😄

Naisille se muniminen ei ole mikään saavutus.

• Anonyymi

Ei olekaan monien miesten muniminen naisille mikään saavutus, vaikka niin he kuvittelevat, koska miehille se on saavutus ja jokainen nainen haluaa komean ja kokeneen seksihurjastelijan.

Samat vihervassari femakot patsastelivat korona-aikana kaupungilla valokeilassa. Esiintyivät hyviksinä ja jonain hengenpelastajina kun olivat ottaneet ties kuinka monta koronarokotetta. Ansaitsisivat omasta mielestään mitalin tai kultaisen pinssin. Kas kun eivät odota kutsua linnanjuhliin.

• Anonyymi

Hukut ja hukutat itsesi omaan shaisseesi. Onko hyvä olla? 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hukut ja hukutat itsesi omaan shaisseesi. Onko hyvä olla? 🤷‍♀️

Siis. Keskity. Onko sinulla noissa energioissasi hyvä olla? Oletko onnellinen? Jos et ,niin missä vika? Muissako vai omassa ajatusmaailmassasi? Kumpaan voit vaikuttaa? Pyrit muuttamaan muita ,mutta unohdat kyseenalaistaa itsesi? Paha olosi kertoo sinulle että nyt mennään metsään ja pahasti. Herää.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis. Keskity. Onko sinulla noissa energioissasi hyvä olla? Oletko onnellinen? Jos et ,niin missä vika? Muissako vai omassa ajatusmaailmassasi? Kumpaan voit vaikuttaa? Pyrit muuttamaan muita ,mutta unohdat kyseenalaistaa itsesi? Paha olosi kertoo sinulle että nyt mennään metsään ja pahasti. Herää.🤷‍♀️

Teidän ruikuttajien pitäisi ottaa vastuu omasta ajatusmaailmastanne,ei hakea syyllistä sieltä missä sitä ei ole. Siinä on avain onneen. Ainoastaan siinä.ottakaa tai jättäkää,tämä totuus. Ja jos jätätte, niin omapahan on onnettomuutenne. Olette vastuussa omasta pahasta olostanne omalla ajatusmaailmallanne. Ainoastaan te itse voitte elämänne paremmaksi muuttaa. Ei kukaan itsenne ulkopuolinen.ei,vaikka hamaan tappiin jankkaisitte samaa mantraa. Se mantra menee universumiin ja antaa teille juuri sitä mitä jankkaatte ja mihin uskotte.🤷‍♀️

• Anonyymi

Sellaista sanaa kuin patsastella ei ole olemassakaan.

• Anonyymi

Kukaan nainen ei kuvittele että seksi olisi saavutus. Eikä kukaan fiksu mies. Miten se voisi olla saavutus??? Seksi on nautinto. Hauskanpitoa. Ei se ole mikään työrupeama tai aikaansaannos.

Et taida tietää mitä sana saavutus tarkoittaa. Se tarkoittaa jotain mitä on oppinut, omaksunut tai itse luonut ja saanut aikaan. . Lapselle kävelemään, puhumaan ja lukemaan oppiminen on saavutus. Karkin syöminen ei ole saavutus. Se on nautinto. Leikkiminen ei ole saavutus. Se on hauskanpitoa.

Aikuiselle opiskelupaikan tai työpaikan saaminen on saavutus, vaikean työprojekdtin onnistuneesti läpi vieminen on saavutus. Talon rakentaminen on saavutus. Suursiivous on saavutus. Sinfonian säveltäminen tau kirjan kirjoittaminen on saavutus. Kakun leipominen on saavutus.

Saavutus on jotain mitä on itse oppinut tai saanut aikaan.

Seksi ei ole saavutus. Lomamatka ei ole saavutus. Viinan juonti ei ole saavutus. Pizzalla käyminen ei ole saavutus. Nuo ovat nautintoja, hauskanpitoa ja ajanvietettä. Ne eivät ole aikaansaannoksia.

Sinulla on kumma tapa käyttää sanoja väärin. Käytät sanaa patsastella joka ei tarkoita mitään. Sanaa saavutus käytät vaikka et ymmärrä mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi

Mikä on älykkyysosamääräsi? Et osaa edes käyttää sanoja oikeassa merkityksessä. Pääsetkö koulussa normaaliin tapaan luokalta toiselle? Oletko SAAVUTTANUT elämässäsi jotain? Onko sinulla tutkinto, työpaikka, oma asunto, ystäviä, harrastuksia? Mitä teet muiden hyväksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se herää. Ikinä. Se kiehuu omissa liemissään lopun ikänsä. Tekee feikkiprofiileja komean miesten kuvilla, lukee vessanpytyllä istuen naisten feikille lähettämiä viestejä muna kädessä ja kutsuu tuota runkkaamiseen tutkimuksesi. Vihaa feministejä, koulutettuja, pärjääviä, yksinhuoltajia ja kauniita naisia. Vihaa koko maailmaa. Kuvittelee olevansa sorrettu ja väärinkohdeltu. Ei herää koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se herää. Ikinä. Se kiehuu omissa liemissään lopun ikänsä. Tekee feikkiprofiileja komean miesten kuvilla, lukee vessanpytyllä istuen naisten feikille lähettämiä viestejä muna kädessä ja kutsuu tuota runkkaamiseen tutkimuksesi. Vihaa feministejä, koulutettuja, pärjääviä, yksinhuoltajia ja kauniita naisia. Vihaa koko maailmaa. Kuvittelee olevansa sorrettu ja väärinkohdeltu. Ei herää koskaan.

Tuon palstaprinsdin kaltaiset siivelläeläjöt tuhoavat kauniin Suomemme. He eivät ansaitse asua täällä. Muuttaisivat Afganistaniin missä naisviha on normaalia.

• Anonyymi

Odotan päivää jona sinulla on jotain UUTTA sanottavaa. Jankutus on tylsää, ihan riippumatta siitä oletko jankuttajan kanssa samaa vai eri mieltä. Kun tapaat ihmisiä livenä, hoetko silloinkin koko ajan yhtä ja samaa asiaa? Jos teet niin, älä ihmettele jos seura vähenee. Ei kukaan jaksa sellaista kuunnella.

Oletan että olet samaa mieltä seuraavasta väitteestä. Mutta jaksatko lukea joka rivin?

Helsinki on Suomen pääkaupunki.

• Anonyymi

Sinun savutuksesi on minulle arkipäivää. Minun ei tarvii saavuttaa yhtään mitään. Sillä en höngi minkään saavutuksien perään. Sinä höngit,ja luulottelet että se elämääsi onnen tuo. No onko tuonut? Mieti ajatusmaaimaasi,mitä sillä luot? Runkkailemalloko? Kyvittelemalla naisen sinun himojesi täyttäjäksi täydelliseksi,vaikka et ole täydellinen itse. Mikä vatun oikeus sinulla on vaatia,kun et itse ole vaatimuksiesi mittainen itsekkään👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Vasta kun lakkaat vaatimasta ja alat jakaan hyvää muille,saat samaa takaisin. Kiertoteitä ei ole. Ei itsensä pettämistä tai silmien sulkemista. Se on näin. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasta kun lakkaat vaatimasta ja alat jakaan hyvää muille,saat samaa takaisin. Kiertoteitä ei ole. Ei itsensä pettämistä tai silmien sulkemista. Se on näin. 🤷‍♀️

Lopetat nuo itsellesi selittelyt että komeet mallimiehet saa. Se on sinun ite itsellesi oikeuttamaa ruikutiruita,ettei sinun tarvisi ottaa vastuuta itsestäsi vaan odotat valmista pöytään kuin manulle illallista. Mutta ymmärrän ettet ole ihan järjissäsi. Ethän tällaista muuten tänne suoltaisi.🤷‍♀️

• Anonyymi

Sitä paitsi mallimiehet eli miesmallit ovat yleensä homoja. Katkera palstaprinssi voi yrittää päästä itse treffeille mallimiehen kanssa. Mutta sopii muistaa ettei mallimieskään jaksa kuunnella kun toinen koko ajan jankuttaa samaa, ei sittenkään vaikka olisi jankuttaja kanssa samaa mieltä.

Kuinka kauan palstaprinssi itse jaksaisi kuunnella tätä:

• Anonyymi

On ihanaa olla 190cm pitkä ja komea mies. Joulun aikaan kostutan piparit munalla. Naiset repivät minua eri suuntiin kun haluavat komean miehen makuun ja ätmiskät ovat muuten vaan kateellisia. Sitten naiset vihoissaan kostavat minulta saadut pakit tavismiehille.

• Anonyymi

Ja tämän kirjoitti kiukkuinen palstaprinssi. Ehkä se sama joka muutenkin tykkää leikkiä roolileikkiä jossa hän on leikisti komea mies. Se sama joka tee Tinderiin feikkiprofiilin netistä varastetulla komean miehen kuvalla päästäkseen lukemaan naisten seksiviestejä. Siinä hän jälleen kuvittelee millaista on komean miehen elämä. Eli selostaa suurta unelmaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämän kirjoitti kiukkuinen palstaprinssi. Ehkä se sama joka muutenkin tykkää leikkiä roolileikkiä jossa hän on leikisti komea mies. Se sama joka tee Tinderiin feikkiprofiilin netistä varastetulla komean miehen kuvalla päästäkseen lukemaan naisten seksiviestejä. Siinä hän jälleen kuvittelee millaista on komean miehen elämä. Eli selostaa suurta unelmaansa.

Kiukuttaako kun huomaat olevasi vanha ja väsynyt, etkä saa tuhansia tykkäyksiä Tinderissä, kuten jotkut muut? Elämäntehtäväksesi siis jää rooli poskisolistina sekä tietenkin patsastelu ja hyväntekijän esittäminen esim. korona-aikana kun esitit hengenpelastajaa, koska olit ottanut ties kuinka monta koronarokotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minuakin varmasti harmittaisi vietävän paljon jos olisin tottunut saamaan inttämällä hyväksyntää lähipiiriltä, mutta yht`äkkiä palstalta sitä hyväksyntää ei enää tulekaan.

Katsos kun faktat ei inttämällä muutu muuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukuttaako kun huomaat olevasi vanha ja väsynyt, etkä saa tuhansia tykkäyksiä Tinderissä, kuten jotkut muut? Elämäntehtäväksesi siis jää rooli poskisolistina sekä tietenkin patsastelu ja hyväntekijän esittäminen esim. korona-aikana kun esitit hengenpelastajaa, koska olit ottanut ties kuinka monta koronarokotusta.

Miten minä voisin tietää minkä verran tykkäyksiä - kaksi vai kymmenen vai sata vai tuhat - ”jotkut muut”” saavat? En ole hakkeroinut kenenkään Tinder-tiliä enkä varastanut kenenkään puhelinta. Tiedän vain kuinka monta tykkäystä olet itse saanut, mutta en voi verrata sitä ”jonkun muun” tykkäysten määrään. Joten en tiedä pitääkö minun olla vahingoniloinen (kun saan enemmän) vai kateellinen (kun saan vähemmän).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minuakin varmasti harmittaisi vietävän paljon jos olisin tottunut saamaan inttämällä hyväksyntää lähipiiriltä, mutta yht`äkkiä palstalta sitä hyväksyntää ei enää tulekaan.

Katsos kun faktat ei inttämällä muutu muuksi.

Sinä siis itse koet saavasi tältä palstalta tukea ja hyväksyntää? Tuskin. Tuskinpa saat sitä mistään muualtakaan kun olet noin katkera, negatiivinen ja kestovihainen. Sellaista ihmistä kartetaan kaikkialla.

• Anonyymi

Ihmisen hyvyys mitataan sillä kuinka monta koronarokotetta tämä on ottanut, varsinaista patsastelua, etten paremmin sano. Jos on kymmenen piikkiä hihatsussa, niin ansaitsee jo hengenpelastaja mitalin.

• Anonyymi

Vielä kun kerrot mitä sana patsastelu tarkoittaa niin sitten voimme jatkaa keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kun kerrot mitä sana patsastelu tarkoittaa niin sitten voimme jatkaa keskustelua.

Patsastelu tarkoittaa rinta rottingilla olemista sekä ylpeilyä vaikka kuinka monta koronapiikkiä on ottanut (ei tee sinusta hengenpelastajaa) ja itsensä nostamista keskiöön. Se on patsastelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"esiintyä itseään korostaen, liioitellun arvokkaasti, varsinkin korostetun jäykästi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"esiintyä itseään korostaen, liioitellun arvokkaasti, varsinkin korostetun jäykästi."

Ok. Patsastelu on siis arvokasta käytöstä. Mitähän pahaa arvokkaassa käytöksessä on?

Patsastelu taitaa olla vessanpytyllä runkkaamiseen vastakohta. Sitähän se palstaprinssien ”tutkmustoimnta” on että luetaan muna kädessä naisten feikkiprofiilille lähettämiä viestejä. Myönnetään, siitä huohottamisesta, läähätyksestäja irvistelystä on patsastelu ja muu arvokkuus kaukana. Se on arvottominta ja halveksuttavinta toimintaa mitä kuvitella saattaa, totaalista itsensä alentamista.

Myönnetään että feikkiprofiilin laatija ei patsastele. Valitettavasti. Parempi olisi kun patsastelisi. Mutta eihän hän voi. Ei voi käyttäytyä arvokkaasti jos olemuksessa ei ole mitään arvokasta. Patsastelu olisi huomattavasti kunnioitettavampaa toimintaa kuin itsensä hinkkaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patsastelu tarkoittaa rinta rottingilla olemista sekä ylpeilyä vaikka kuinka monta koronapiikkiä on ottanut (ei tee sinusta hengenpelastajaa) ja itsensä nostamista keskiöön. Se on patsastelua.

Patsastelu siis tarkoittaa koronarokotuksen ottamista? Siispä 95% suomalaisista patsastelee. Mitäs ne loput tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patsastelu siis tarkoittaa koronarokotuksen ottamista? Siispä 95% suomalaisista patsastelee. Mitäs ne loput tekee?

Toisaalta, tekevät mitä tekevät, onko sillä merkitystä kun heitä in vain 5%. Mutta 95% siis patsastelee = on ottanut koronarokotuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta, tekevät mitä tekevät, onko sillä merkitystä kun heitä in vain 5%. Mutta 95% siis patsastelee = on ottanut koronarokotuksen.

Täh? On minullakin koronarokotettuja kavereita, eikä he ole patsastelleet piikit hihassa noin, kuten sinä aikaisemmin. Sinähän sivuutit koronarokotehaitatkin, koska asioita tulee tarkastella vain sinun näkövinkkelistä.

En ymmärrä minkä takia nostat itsesi keskiöön. Olet myös kiistänyt joidenkin tuhannet mätsit, koska sinä et tuhansia mätsejä saa. Oletko huomionkipeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti miten hölmöltä kuullostat: kun joku saa koronarokotuksesta sydänkohtauksen, mutta sinä et, niin sydänkohtauksia koronarokotuksesta ei voi kukaan saada, koska sinäkään et saanut. Eikö kuullostakin hölmöltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti miten hölmöltä kuullostat: kun joku saa koronarokotuksesta sydänkohtauksen, mutta sinä et, niin sydänkohtauksia koronarokotuksesta ei voi kukaan saada, koska sinäkään et saanut. Eikö kuullostakin hölmöltä?

Mieti miten hölmöltä kuullostat: kun joku koronarokottamaton saa sydänkohtauksen, mutta sinä et, niin kukaan rokottamaton ei voi saada sydänkohtausta, koska sinäkään et saanut. Niin, ja ennen vuotta 2020 kukaan ei voinut saada sydänkohtausta koska vain rokotettu voivat sen saada. Eikö kuullostakin hölmöltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? On minullakin koronarokotettuja kavereita, eikä he ole patsastelleet piikit hihassa noin, kuten sinä aikaisemmin. Sinähän sivuutit koronarokotehaitatkin, koska asioita tulee tarkastella vain sinun näkövinkkelistä.

En ymmärrä minkä takia nostat itsesi keskiöön. Olet myös kiistänyt joidenkin tuhannet mätsit, koska sinä et tuhansia mätsejä saa. Oletko huomionkipeä?

Itse juuri sanoit että patsastelija on henkilö joka on ottanut koronarokotuksen. Älä nyt rupea perumaan puheitasi vain siksi että niiden 95 prosentin joukossa, jotka ovat ottaneet ainakin yhden, on aika monta sukulaistani ja tuttavaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse juuri sanoit että patsastelija on henkilö joka on ottanut koronarokotuksen. Älä nyt rupea perumaan puheitasi vain siksi että niiden 95 prosentin joukossa, jotka ovat ottaneet ainakin yhden, on aika monta sukulaistani ja tuttavaasi.

Sinä kysyit mitä patsastelu tarkoittaa ja minä vastasin "patsastelu tarkoittaa rinta rottingilla olemista sekä ylpeilyä vaikka kuinka monta koronapiikkiä on ottanut (ei tee sinusta hengenpelastajaa) ja itsensä nostamista keskiöön. Se on patsastelua."

Eli tuossa kirjoitin sinusta. Sinähän olet tällä palstalla ylpeillyt ja leikkinyt jotain hemmetin hengenpelastajaa, koska olet koronarokotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kysyit mitä patsastelu tarkoittaa ja minä vastasin "patsastelu tarkoittaa rinta rottingilla olemista sekä ylpeilyä vaikka kuinka monta koronapiikkiä on ottanut (ei tee sinusta hengenpelastajaa) ja itsensä nostamista keskiöön. Se on patsastelua."

Eli tuossa kirjoitin sinusta. Sinähän olet tällä palstalla ylpeillyt ja leikkinyt jotain hemmetin hengenpelastajaa, koska olet koronarokotettu.

Patsastelussa olennaista on siis että on ottanut koronarokotuksen. Kukaan rokottamaton ei ikinä patsastele eikä tee muutakaan tyhmää ja väärää. Rokottamattomat eli 5% väestöstä ovat täydellisiä ihmisiä, ennen kaikkea sinä. 95% väestöstä on rupusakkia ja arvottomia ihmisiä. Kuolevat sydänkohtaukseen mutta se on heille oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patsastelussa olennaista on siis että on ottanut koronarokotuksen. Kukaan rokottamaton ei ikinä patsastele eikä tee muutakaan tyhmää ja väärää. Rokottamattomat eli 5% väestöstä ovat täydellisiä ihmisiä, ennen kaikkea sinä. 95% väestöstä on rupusakkia ja arvottomia ihmisiä. Kuolevat sydänkohtaukseen mutta se on heille oikein.

Patsastelu on juuri tuota mitä sinä teet, seisotaan jonkin asian raunioilla edelleen liputtaen ja hurraten eikä huomata että sota on ohi, tai ainakin välirauha menossa 😂 -sivuhuomio

Mutta jos kerran tuntee agendakseen historian läpikäymisen uudelleen niin siitä vaan. Onneksi olet seisomassa barrikadeilla edelleen siinä vaiheessa vielä kun tulevaisuus tulee tervehtimään, edes joku on perillä siitä mitä tapahtui...sääli vain ettei sillä ole enää merkitystä 🤣 - sivusta edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patsastelu on juuri tuota mitä sinä teet, seisotaan jonkin asian raunioilla edelleen liputtaen ja hurraten eikä huomata että sota on ohi, tai ainakin välirauha menossa 😂 -sivuhuomio

Mutta jos kerran tuntee agendakseen historian läpikäymisen uudelleen niin siitä vaan. Onneksi olet seisomassa barrikadeilla edelleen siinä vaiheessa vielä kun tulevaisuus tulee tervehtimään, edes joku on perillä siitä mitä tapahtui...sääli vain ettei sillä ole enää merkitystä 🤣 - sivusta edelleen

Anteeksi vain, mutta sinä itse eikä kukaan muu aloit jälleen kerran taas paasata koronarokotuksesta. Oli puhe ihan muusta, mutta sinun piti ottaa se aihe taas esille. Minä en kirjoittanut siitä riviäkään ennen kuin aloit selittää että patsastella-sana tarkoittaa koronarokotuksella leuhkimista. Jos olet sitä mieltä että se aihe on loppuun käsitelty niin miksi jatkat siitä aiheesta? Varsinkin kun edustat siinä asiassa vähemmistöä, jolla ei Pyhien Palstalakien mukaan ole puheoikeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä se jaksat kauhaa koronarokotuksesta kun et muuta osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta sinä itse eikä kukaan muu aloit jälleen kerran taas paasata koronarokotuksesta. Oli puhe ihan muusta, mutta sinun piti ottaa se aihe taas esille. Minä en kirjoittanut siitä riviäkään ennen kuin aloit selittää että patsastella-sana tarkoittaa koronarokotuksella leuhkimista. Jos olet sitä mieltä että se aihe on loppuun käsitelty niin miksi jatkat siitä aiheesta? Varsinkin kun edustat siinä asiassa vähemmistöä, jolla ei Pyhien Palstalakien mukaan ole puheoikeutta.

Sivusta huutelin ja voi olla että erehdyin kohteesta, pahoittelen jos näin kävi. Tarkoitus oli aukoa päätään koronarokotusjauhaja-aloittajalle mutta eihän tämmöistä ketjua pysty lukemaan ajatuksella millään

• Anonyymi

Olenko väittänyt jokaisen sydänkohtauksen johtuvan koronarokotteesta tai että ihmiset eivät voi saada sydänkohtausta muuten vaan? En ole. Tämän arvon patsastelijan toimintatapoihin kuuluu patsastelu eli itsensä nostaminen keskiöön sekä muiden kirjoitusten vääristely.

Kaiken kukkuraksi tämä patsastelija lukee suomen päivälehtiä kuin jotkut lukevat raamattua eli aivopesty ihminen kyseessä.

• Anonyymi

Väitit että sydänkohtauksille ei voi olla muuta selitystä kuin koronarokotus. Ja että vain rokotetut patsastelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitit että sydänkohtauksille ei voi olla muuta selitystä kuin koronarokotus. Ja että vain rokotetut patsastelevat.

Väitit vähintään että koronarokotetun sydänsairaudet ja muut vakavat sairaudet johtuvat nimenomaan vain ja ainoastaan koronarokotuksesta, mitään muuta syytä ei voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitit vähintään että koronarokotetun sydänsairaudet ja muut vakavat sairaudet johtuvat nimenomaan vain ja ainoastaan koronarokotuksesta, mitään muuta syytä ei voi olla.

Amen. Patsastelu jatkuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amen. Patsastelu jatkuu!

Oletkos sinä se sama sälli joka kielsi minua kertomasta omista mieskojemuksistani koska ne eivät edusta naisten enemmistön kokemuksia? Selitit että jos vähemmistöön kuuluva avaa suunsa ja kertoo omista näkemyksistään niin se on tilastojen vääristelyä.

Voisit noudattaa omaa sääntöäsi ja olla hiljaa siitä ettet ole ottanut koronarokotusta koska olet pienenpientä vähemmistöä.

Minä en saa puhua miesmaustani enkä seksiin ja seurusteluun liittyvistä tavoistani, ajatuksistani enkä kokemuksistani koska en edusta naisten enemmistöä. Sinun pitää olla hiirenhiljaa aina kun on puhe koronarokotuksesta koska olet viiden prosentin vähemmistöä.

Vain enemmistön näkemyksiä ja kokemuksia saa tuoda esiin. Kaikki muu on tilastojen vääristelyä ja siis kiellettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos sinä se sama sälli joka kielsi minua kertomasta omista mieskojemuksistani koska ne eivät edusta naisten enemmistön kokemuksia? Selitit että jos vähemmistöön kuuluva avaa suunsa ja kertoo omista näkemyksistään niin se on tilastojen vääristelyä.

Voisit noudattaa omaa sääntöäsi ja olla hiljaa siitä ettet ole ottanut koronarokotusta koska olet pienenpientä vähemmistöä.

Minä en saa puhua miesmaustani enkä seksiin ja seurusteluun liittyvistä tavoistani, ajatuksistani enkä kokemuksistani koska en edusta naisten enemmistöä. Sinun pitää olla hiirenhiljaa aina kun on puhe koronarokotuksesta koska olet viiden prosentin vähemmistöä.

Vain enemmistön näkemyksiä ja kokemuksia saa tuoda esiin. Kaikki muu on tilastojen vääristelyä ja siis kiellettyä.

Lisäys.

Puhumattakaan siitä että väite että minä olisin naisten keskuudessa pieni vähemmistö, ei ole muuta kuin palstaprinssien mielikuvitusta. Jos suuri enemmistö naisista todellakin vaihtaa tilaisuutta päästä parisuhteeseen komean alfa-uroksen kanssa, niin luulisi että edes jostain löytyisi sen enemmistön kuvauksia omasta elämästään ja näkemyksistään. Mutta niitä ei löydy mistään. Kaikki kuvaukset siitä miten naiset vahtaavat ja jahtaavat komeita miehiä parisuhteen toivossa ovat miesten kirjoittamia.

Joten jos vain tätä palstaprinssien enemmistönaisten kokemuksia myötäilevät naisten kirjoitukset ovat sallittuja, niin kukaan nainen ei kirjoita mitään. Niitä enemmistönaisia tuntuu olevan hyyyyvin harvassa.

Sen sijaan koronarokotetut kyllä itse kirjoittavat kokemuksistaan. Heitä on paljon. Se että he ovat enemmistönä on tilastollinen fakta. Se, että enemmistö naisista naiset kyttää komeita miehiä ja hinkuu näiden kanssa parisuhteeseen, on vain palstaprinssien mielikuvitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys.

Puhumattakaan siitä että väite että minä olisin naisten keskuudessa pieni vähemmistö, ei ole muuta kuin palstaprinssien mielikuvitusta. Jos suuri enemmistö naisista todellakin vaihtaa tilaisuutta päästä parisuhteeseen komean alfa-uroksen kanssa, niin luulisi että edes jostain löytyisi sen enemmistön kuvauksia omasta elämästään ja näkemyksistään. Mutta niitä ei löydy mistään. Kaikki kuvaukset siitä miten naiset vahtaavat ja jahtaavat komeita miehiä parisuhteen toivossa ovat miesten kirjoittamia.

Joten jos vain tätä palstaprinssien enemmistönaisten kokemuksia myötäilevät naisten kirjoitukset ovat sallittuja, niin kukaan nainen ei kirjoita mitään. Niitä enemmistönaisia tuntuu olevan hyyyyvin harvassa.

Sen sijaan koronarokotetut kyllä itse kirjoittavat kokemuksistaan. Heitä on paljon. Se että he ovat enemmistönä on tilastollinen fakta. Se, että enemmistö naisista naiset kyttää komeita miehiä ja hinkuu näiden kanssa parisuhteeseen, on vain palstaprinssien mielikuvitusta.

Mutta ok, jos sinä vähemmistöön kuuluvana lakkaat kirjoittamasta koronarokotuksesta niin minä vähemmistöön kuuluvana lakkaan kirjoittamasta miehistä, seurustelusta ja parisuhteesta. En enää ikinä kirjoita siitä aiheesta tälle palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ok, jos sinä vähemmistöön kuuluvana lakkaat kirjoittamasta koronarokotuksesta niin minä vähemmistöön kuuluvana lakkaan kirjoittamasta miehistä, seurustelusta ja parisuhteesta. En enää ikinä kirjoita siitä aiheesta tälle palstalle.

Olet siis parempi ihminen, koska olet koronarokotettu ja muiden täytyy mielestäsi olla hiljaa? Olet aivan oikeassa, että sydänkohtaukset johtuvat usein muusta kuin koronarokotuksesta. Se ei silti sulje pois sitä, etteikö jotkut voi saada sydänkohtauksia koronarokotteesta, varsinkin kun rokotevalmistajat on itse myöntäneet koronarokotteen aiheuttavan sydänlihastulehduksia (koronarokotteet vedettiin sen takia jopa pois markkinoilta).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis parempi ihminen, koska olet koronarokotettu ja muiden täytyy mielestäsi olla hiljaa? Olet aivan oikeassa, että sydänkohtaukset johtuvat usein muusta kuin koronarokotuksesta. Se ei silti sulje pois sitä, etteikö jotkut voi saada sydänkohtauksia koronarokotteesta, varsinkin kun rokotevalmistajat on itse myöntäneet koronarokotteen aiheuttavan sydänlihastulehduksia (koronarokotteet vedettiin sen takia jopa pois markkinoilta).

Älä puhu koronarokotuksesta, olet siinä asiassa vähemmistöä! Vain enemmistöön kuuluvat saavat puhua. Vähemmistön puheenvuorot ovat tilastojen vääristelyä.

• Anonyymi

""Väitit vähintään että koronarokotetun sydänsairaudet ja muut vakavat sairaudet johtuvat nimenomaan vain ja ainoastaan koronarokotuksesta, mitään muuta syytä ei voi olla.""

Jälleen sorrut kirjoitusteni vääristelyyn. Sinä itse nimenomaan revit pelihoususi kun minä kerroin koronarokotteen aiheuttavan sydänlihastulehduksia (rokotevalmistajat itse myöntäneet) ja sitä kautta sydänkohtauksia. Kiistit tämän jyrkästi ja kävit kuumana kuin hellan koukku. Nostit itsesi keskiöön ja kerroit miten kukaan ei voi saada koronarokotteesta sydänkohtausta, koska sinäkään et ole saanut.

• Anonyymi

Höps höps, sinulla ei ole puheoikeutta asiassa jossa kuulut vähemmistöön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höps höps, sinulla ei ole puheoikeutta asiassa jossa kuulut vähemmistöön!

Minä saan kirjoittaa koronarokotuksesta koska kuulun siinä asiassa enemmistöön. Sinä et.

• Anonyymi

""Oletkos sinä se sama sälli joka kielsi minua kertomasta omista mieskokemuksistani koska ne eivät edusta naisten enemmistön kokemuksia?""

Saathan sinä kertoa. Ei silti kannata luoda kuvaa, että enemmistö naisista toimii noin, kuten sinä. Kun minä kerron naisten toimintatavoista, niin otanta on huomattavasti suurempi kuin sinulla. Sinähän nostat itsesi keskiöön ja sillä ikään kuin vesität miesten kokemukset.

Parisuhteita ja lapsia ei synny, kuten ennen ja yksin asuvien määrä on kasvanut hurjasti. Tämä ei ole mitään "musta tuntuu" vaan ihan puhdasta faktaa ja sen voi jokainen patsastelija ennen sepustuksiaan selvittää ihan itse, jos vaan kyvyt riittävät itsenäiseen selvitystyöhön.

• Anonyymi

Ehei, olet sanonut että en saa kertoa koska se on tilastojen vääristelyä. En edes lukenut tekstiäsi koska en saa kommentoida sitä, olet kieltänyt.

Vain ne naiset saavat kertoa, jotka toimivat kuten enemmistö naisista palstaprinssien vakaumuksen mukaan toimii. Nauset saavat kertoa siitä miten he menevät treffeillä sänkyyn komeiden miesten kanssa parisuhteen toivossa ja kun eivät saa parisuhdetta, suuttuvat ja kostavat taviksille. Muiden pitää olla hiljaa tästä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei, olet sanonut että en saa kertoa koska se on tilastojen vääristelyä. En edes lukenut tekstiäsi koska en saa kommentoida sitä, olet kieltänyt.

Vain ne naiset saavat kertoa, jotka toimivat kuten enemmistö naisista palstaprinssien vakaumuksen mukaan toimii. Nauset saavat kertoa siitä miten he menevät treffeillä sänkyyn komeiden miesten kanssa parisuhteen toivossa ja kun eivät saa parisuhdetta, suuttuvat ja kostavat taviksille. Muiden pitää olla hiljaa tästä asiasta.

Ota vain lisää koronapiikkiä hihatzuun ja patsastele hengenpelastajana joka on pelastanut lukuisten suomalaisten henkiä.

Muista myös kertoa miten et kuuna päivänä koskisi komeaan mallimieheen, joten eivät muutkaan naiset koskisi, koska sinäkään et koskisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille on Pyhän Palstalain perusteella lupa kertoa vain kahdenlaisista kokemuksistaan:

Luvallinen kokemus 1. Sain mätsin komean miehen kanssa ja pääsin treffeille. Harrastin seksiä saadakseni parisuhteen. Mies ei ruvennutkaan seurustelemaan kanssani. Suutuin ja nyt kävelen ympäriinsä ja jankutan että kaikki miehet ovat sikoja.

Luvallinen kokemus 2. Kun olin sinkku, eräs kiltti ja kunnollinen tavismies tavoitteli minua. Annoin hänelle pakit. Tein lapsen komean miehen kanssa. Komeasta miehestä ei ollut perheenisäksi: hän hylkäsi minut ja lapsen. Minusta tuli yh-äiti, mikä oli kauhea kohtalo. Nyt huolisin sen tavismiehen mutta hän ei enää huoli minua.

Minkään muunlaisia omia kokemuksiaan naiset eivät saa itse kertoa koska se on tilastojen vääristelyä.

Ei muuta kuin alatte miehissä odottelemaan milloin naiset alkavat kirjoitella tällaisia tarinoita. Varmaan ihan pian, eikö vain? Nuo ovat enemmistön kokemuksia joten tottahan niistä ilmestyy paljon naisten kirjoittamia muistelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille on Pyhän Palstalain perusteella lupa kertoa vain kahdenlaisista kokemuksistaan:

Luvallinen kokemus 1. Sain mätsin komean miehen kanssa ja pääsin treffeille. Harrastin seksiä saadakseni parisuhteen. Mies ei ruvennutkaan seurustelemaan kanssani. Suutuin ja nyt kävelen ympäriinsä ja jankutan että kaikki miehet ovat sikoja.

Luvallinen kokemus 2. Kun olin sinkku, eräs kiltti ja kunnollinen tavismies tavoitteli minua. Annoin hänelle pakit. Tein lapsen komean miehen kanssa. Komeasta miehestä ei ollut perheenisäksi: hän hylkäsi minut ja lapsen. Minusta tuli yh-äiti, mikä oli kauhea kohtalo. Nyt huolisin sen tavismiehen mutta hän ei enää huoli minua.

Minkään muunlaisia omia kokemuksiaan naiset eivät saa itse kertoa koska se on tilastojen vääristelyä.

Ei muuta kuin alatte miehissä odottelemaan milloin naiset alkavat kirjoitella tällaisia tarinoita. Varmaan ihan pian, eikö vain? Nuo ovat enemmistön kokemuksia joten tottahan niistä ilmestyy paljon naisten kirjoittamia muistelmia?

Kultainen pinssi rintaan ja menox. Sitten kaupungille patsastelemaan ja leikkimään hengenpelastajaa joka on pelastanut satojen suomalaisten hengen, koska olet koronarokotettu. Ihmiset katsovat sinua ja tunnet olevasi oman elämäsi sankari. Egosi ottaa aivan mielettömän boostin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Pinokkion nenäsi kasvoi jälleen sentillä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota vain lisää koronapiikkiä hihatzuun ja patsastele hengenpelastajana joka on pelastanut lukuisten suomalaisten henkiä.

Muista myös kertoa miten et kuuna päivänä koskisi komeaan mallimieheen, joten eivät muutkaan naiset koskisi, koska sinäkään et koskisi.

Nyt sinä sekä itse rikot Pyhää Palstalakia että yrität houkutella minua samaan. Rikokseen yllyttäminrnkin on rikos.

Sinulla ei ole lupa puhua koronarokotuksesta koska kuulut rokottamattomaan vähemmistöön, joten höps höps olepa hiljaa.

Minulla ei ole lupa puhua mieskokemuksistani. En puhu niistä, noudatan Pyhää Palstalakia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kultainen pinssi rintaan ja menox. Sitten kaupungille patsastelemaan ja leikkimään hengenpelastajaa joka on pelastanut satojen suomalaisten hengen, koska olet koronarokotettu. Ihmiset katsovat sinua ja tunnet olevasi oman elämäsi sankari. Egosi ottaa aivan mielettömän boostin.

Höps höps, äläpä poijanmossukka puhu rokotuksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Pinokkion nenäsi kasvoi jälleen sentillä..

Malttia, lapsi, malttia! Ihan kohta joku nainen kertoo oikeaoppisesti mieskokemuksistaan. Koeta vielä vähän jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malttia, lapsi, malttia! Ihan kohta joku nainen kertoo oikeaoppisesti mieskokemuksistaan. Koeta vielä vähän jaksaa.

Muistitko jo pystyttää patsaan kotipihaasi? Ja tietysti kultaisella pinssillä ja pinokkion nenällä varustettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistitko jo pystyttää patsaan kotipihaasi? Ja tietysti kultaisella pinssillä ja pinokkion nenällä varustettuna.

Hienoa! Sinä edistyt. Osaat noudattaa sääntöjä! Nyt et puhunut kielletystä puheenaiheesta. Hyvä poika!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Sinä edistyt. Osaat noudattaa sääntöjä! Nyt et puhunut kielletystä puheenaiheesta. Hyvä poika!

Kun miehet kertovat naisten toimintatavoista ja pariutumisesta, jonka jälkeen sinä kiiruhdat paikalle kertomaan omista toimintatavoista kuinka sinulla on ollut lukuisia tavismiehiä ja sitä rataa, niin onko tarkoituksesi vetää miesten kokemukset ja sanomiset vessanpöntöstä alas? Minkä takia sinut pitäisi nostaa jalustalle kun olet vain yksi nainen suomen maassa?

Ensinäkään kukaan tai edes minä en ole sanonut, että taviksien kesken ei synny parisuhteita. Kyllä taviksienkin kesken syntyy parisuhteita, mutta ei läheskään samaan tahtiin kuin ennen. Juuri sen takia suomen syntyvyys on mitä on. Johan yksin asuvien räjähdysmäinen kasvukin sen osoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun miehet kertovat naisten toimintatavoista ja pariutumisesta, jonka jälkeen sinä kiiruhdat paikalle kertomaan omista toimintatavoista kuinka sinulla on ollut lukuisia tavismiehiä ja sitä rataa, niin onko tarkoituksesi vetää miesten kokemukset ja sanomiset vessanpöntöstä alas? Minkä takia sinut pitäisi nostaa jalustalle kun olet vain yksi nainen suomen maassa?

Ensinäkään kukaan tai edes minä en ole sanonut, että taviksien kesken ei synny parisuhteita. Kyllä taviksienkin kesken syntyy parisuhteita, mutta ei läheskään samaan tahtiin kuin ennen. Juuri sen takia suomen syntyvyys on mitä on. Johan yksin asuvien räjähdysmäinen kasvukin sen osoittaa.

En voi kommentoida. Pyhä Palstalaki määrää että vain enemmistöllä on puheoikeus. Ja kun niitä enemmistönaisia ei täällä ole, niin jutelkaa te pojanmossukat tästä keskenänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin asuvien kasvu on osoitus elintason noususta. Entisaikaan muilla kuin rikkailla ei ollut varaa asua yksin. Sinkut asuivat kimppakämpissä, alivuokralaisena tai vanhempiensa luona. Voi olla että nykyisen hallituksen aikana palataan siihen systeemiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin asuvien kasvu on osoitus elintason noususta. Entisaikaan muilla kuin rikkailla ei ollut varaa asua yksin. Sinkut asuivat kimppakämpissä, alivuokralaisena tai vanhempiensa luona. Voi olla että nykyisen hallituksen aikana palataan siihen systeemiin.

Nykyinen hemmoteltu pullamössösukupolven ei edes tajua miten ylellistä ja upeaa on saada elää niin että on ikioma jääkaappi ja hella, ikioma kylpyhuone, ikiomat huonekalut, kodinkoneet ja astiat. 1970- ja 1980-luvulla sinkuilla sellainen oli vain kaukaista toteutumatonta unelmaa.

• Anonyymi

Patsastelun tavoite on epäselvä.

• Anonyymi

Mutta silti kyselyissä sinkut haluaisivat parisuhteen ja jopa lapsia. Eivät vain erinäisistä syistä pariudu. Ei ne ihanteet ole juurikaan muuttuneet kun verrataan aikoihin, jolloin syntyvyys oli hyvä, niin siinä mielessä ihmetyttää tuon patsastelijan kirjoitukset kun puhuu yksinäisenä sutena ison joukon suulla, vaikka suurin osa sinkuista haluaisi parisuhteen ja jopa lapsia.

• Anonyymi

Syntyvyys romahtaa ja suomalaisten eläkkeet ovat vaarassa, mutta patsastelijoita se ei kiinnosta, koska he ovat silloin jo arkussa.

• Anonyymi

Kukaan tänne kirjoittava nainen ei toimi niin kuin palstaprinssit väittävät enemmistönaisten toimivan, joten kukaan nainen ei voi kommentoida. Se on vastoin Pyhää Palstalakia. Jutelkaa jäbät keskenänne.

• Anonyymi

Koronarokotetuista Eunukeista ei ole enää mihinkään. Nyt on ätmeillä tilaisuus saada joulupiparia.

• Anonyymi

Höps höps. Suuta soukemmalla kun ei ole puheoikeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höps höps. Suuta soukemmalla kun ei ole puheoikeutta.

Patsastele vielä vähän lisää. Patsastelijan sana on laki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patsastele vielä vähän lisää. Patsastelijan sana on laki!

Patsaista saat puhua. Sitä ei ole kielletty. Anna palaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patsaista saat puhua. Sitä ei ole kielletty. Anna palaa!

Kaikkien on ajateltava, kuten sinä haluat. Olethan sinä patsastelija vailla vertaa!

Jos joku kirjoittaa jostain, niin sinä kömmit kolostasi ja kerrot kuinka sinä et toimi niin, joten ei kukaan muukaan voi toimia niin.

Mikä tekee sinun sanasta sanasta lain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien on ajateltava, kuten sinä haluat. Olethan sinä patsastelija vailla vertaa!

Jos joku kirjoittaa jostain, niin sinä kömmit kolostasi ja kerrot kuinka sinä et toimi niin, joten ei kukaan muukaan voi toimia niin.

Mikä tekee sinun sanasta sanasta lain?

Nyt et rikkonut määräyksiä. Saat kaikin mokomin kirjoittaa patsaista, koloista ja tönimisestä. Saat itsekin halutessasi tehdä patsaita eli ryhtyä kuvanveistäjäksi, asua kolossa ja liikkua ryömimällä, jos pidät siitä enemmän kuin kävelemisestä.

Taidat olla taiteilija. Kysy saisitko Koneen Säätiöltä apurahan sellaista performanssia varten, jossa piiloudutaan ensin koloon ja sitten ryömitään sieltä esiin yleisön edessä ja alat tehdä patsasta muovailuvahasta. Lupaan tulla katsomaa ja tuon vaimonikin, jos minulla siinä vaiheessa sellainen jo on.

• Anonyymi

Patsastelija nostaa itsensä ylitse muiden niin kirjoituksillaan kuin toimintatavoillaan.

SUMMA SUMMARUM:

-Naiset ei pariudu mallimiesten kanssa, koska patsastelijakaan ei pariudu.

-Kukaan ei saa koronarokotteesta sydänkohtausta, koska patsastelijakaan ei saa.

• Anonyymi

” Kukaan ei saa koronarokotteesta ”

Höps höps.

• Anonyymi

• Anonyymi

Olen entinen malli, mutta en enää löydä naisia ja kuolen yksin. En pääse ulkona edes juttelemaan sinkuille tai ottamaan edes pakkeja. Syynä on Tinder. En törmää 18-30v naisiin missään ulkona. Iltalukiolla kurssillani on 1 nainen, joka juoksee heti tunnin jälkeen suoraan koulun pihalla odottavaan poikaystävän autoon. Opettaja sanoi että vielä 10 vuotta sitten oli luokka täys mutta nykyään tehdään hommat etänä. Kaikki naiset istuu sisällä puhelin kädessä Tinderiä selaten ja hieromassa pilua sohvalla, koska älypuhelinpeli on naista miellyttävä tapa pariutua. Nykynainen ei halua tulla isketyksi tosielämässä eikä siis aktiivisesti pyri käymään iltaisin missään harrastusporukoissa tai kulttuuritapahtumissa. Pahimmillaan baariinkin mennään vain viettämään tyttöjen iltaa. Miehet kopioivat mitä naiset tekevät ja ovat myöskin siirtyneet Tinderiin ja omaksuneet feminiinin pariutumismenetelmän.

• Anonyymi

Narsistinen naispatsastelija haluaa olla huomion keskipisteenä sekä valokeilassa ja keskiössä nostamalla omat kirjoituksensa keskiöön.

• Anonyymi

Kukaan yksityinen kirjoittaja ei voi nostaa omia kirjoituksiaan keskiöön, koska täällä ei ole mitään keskiötä. Esim. Tinderissä voi ostaa rahalla omalle profiililleen lisää näkyvyyttä ja saada se siinä mielessä ”keskiöön”. Suomi24-keskusteluissa tällaista mahdollisuutta ei ole. Kaikkien kirjoitukset näkyvät muille täsmälleen yhtä hyvin tai yhtä yhtä huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan yksityinen kirjoittaja ei voi nostaa omia kirjoituksiaan keskiöön, koska täällä ei ole mitään keskiötä. Esim. Tinderissä voi ostaa rahalla omalle profiililleen lisää näkyvyyttä ja saada se siinä mielessä ”keskiöön”. Suomi24-keskusteluissa tällaista mahdollisuutta ei ole. Kaikkien kirjoitukset näkyvät muille täsmälleen yhtä hyvin tai yhtä yhtä huonosti.

Naispatsastelija kirjoittaa ja kertoo kuinka hänen sana on laki ja kuinka kaikkien on kuunneltava häntä eli kyllä tuo on itsensä ja omien ajatusten nostamista keskiöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naispatsastelija kirjoittaa ja kertoo kuinka hänen sana on laki ja kuinka kaikkien on kuunneltava häntä eli kyllä tuo on itsensä ja omien ajatusten nostamista keskiöön.

Työpaikalla kahvipöydässä narsistisen naispatsastelijan työkaverit nyökyttävät päätään kun hän kertoo, että ei ole olemassa mallimiehiä tai jos on, niin he ovat homoja. Työkaverit ovat hiljaa, koska tuo saattaa käydä vaikka päälle. Hän siis ohjaa ihmisiä pelolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikalla kahvipöydässä narsistisen naispatsastelijan työkaverit nyökyttävät päätään kun hän kertoo, että ei ole olemassa mallimiehiä tai jos on, niin he ovat homoja. Työkaverit ovat hiljaa, koska tuo saattaa käydä vaikka päälle. Hän siis ohjaa ihmisiä pelolla.

Joku on nyt niin kiinnostunut naispatsastelijaksi kutsumastaan anonyymista henkilöstä, että komeat mallimiehetkin ovat jääneet häneltä unohduksiin. Naispatsastelija on hänen ajatuksissaan päivin ja öin. Kirjoita kuitenkin välillä muutama lause mallimiehistä, etteivät he koe tulevansa syrjityiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sikäli kuin olen huomannut niin sinä täällä kirjoitat eniten ja useimmiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naispatsastelija ole ikinä sanonut että hänen sanansa on laki. Sinähän se täällä sellaista väität. Vastaat hänelle aina sanomalla että ”sinun sanasi on laki”. Sinä olet siis sitä mieltä että ko. nais(?)kirjoittajan sana on laki, hän itse ei ole vihjannutkaan sellaista. Eikä kukaan muukaan. Vain sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naispatsastelija ole ikinä sanonut että hänen sanansa on laki. Sinähän se täällä sellaista väität. Vastaat hänelle aina sanomalla että ”sinun sanasi on laki”. Sinä olet siis sitä mieltä että ko. nais(?)kirjoittajan sana on laki, hän itse ei ole vihjannutkaan sellaista. Eikä kukaan muukaan. Vain sinä.

Ei tuo patsastelu ole mistään kotoisin!

• Anonyymi

Patsastelu on ällöttävää! Monet tv-kasvotkin patsastelevat ja esittäytyvät hyväntekijöinä vaikka voivat olla pahuuden asialla tai himoita vain julkisuutta ja rahaa. Eivät he uskalla avata suutaan, koska he ovat töissä ja palvovat rahaa.

Sitten on näitä patsastelijoita, jotka viis veisaavat faktoista. He ryntäävät paikalle kertomaan kuinka naiset eivät tykkää mallimiehistä kun ei mallimiehiä ole edes olemassa tai jos on, niin he ovat homoja. Tällöin patsastelu nousee arvoonsa.

• Anonyymi

Toiset pääsee telkkariin ja saavat huomiota.. Toiset eivät saa sitä edes nettipalstoilla.

• Anonyymi

Sinä olet täynnä vihaa. Rauhoitu.

• Anonyymi

Itsehän sinä patsastelet ja vedät itseäsi keskiöön. Syytät muita juuri siitä mitä teet itse. Lisäksi jankkaat yhtä ja samaa. Yrität saada huomiota riitelemällä. Halveksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sinä patsastelet ja vedät itseäsi keskiöön. Syytät muita juuri siitä mitä teet itse. Lisäksi jankkaat yhtä ja samaa. Yrität saada huomiota riitelemällä. Halveksin.

Pystytetäänkö sinusta patsas? Minkä näköinen tuo patsas olisi?

• Anonyymi

Mallimiehiä ei ole olemassa. Ne on jotain taruolentoja. Jos niitä kuitenkin on olemassa, niin he ovat yksiselitteisesti homoja. Näin joku tiesi kertoa.

Tuokin mallimies, vaikka on naisten kanssa, niin ei taatusti harrasta naisten kanssa seksiä tai jos harrastaa, niin pökkää papanaluukkuun.

• Anonyymi

Ei tuo kolmen tyttöystävän äijä ole mallimies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo kolmen tyttöystävän äijä ole mallimies.

No ei tietenkään ole mallimies, jos sinulta kysytään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tietenkään ole mallimies, jos sinulta kysytään!

Miksei sitä kysyttäisi minulta? Annat ymmärtää että olen väärä ihminen vastaamaan ja että sinä kyllä tiedät paremmin. Millä perusteella? Tietääkseni et ole nainen. Minä olen. Kyllä kuka tahansa random-heteroseksuaalinen nainen on pätevämpi sanomaan onko joku mies naisen silmissä puoleensavetävä, kuin kuka tahansa random-heteromies (jollainen oletan sinun olevan) tai edes homomies. Miten mies voi tietää millainen mies on naisen silmissä houkutteleva?

Ja kyllä kyllä, kyseessä on vain minun yksityinen näkemykseni, mutta eiköhän minun yksityisellä mielipiteelläni ole tässä asiassa enemmän painoarvoa kuin jonkun randommiehen yksityisellä näkemyksellä?

En minä ainakaan kehtaisi esiintyä asiantuntijana, kun puhutaan siitä millainen nainen kiinnostaa miestä! Miehet ovat minua pätevämpiä vastaamaan siihen kysymykseen. Jostain syystä palstaprinssit ovat kuitenkin omasta mielestään asiantuntijoita kun on kyse siitä millaisista miehistä naiset pitävät. Uskotte tietävämme siitä enemmän kuin naiset itse.

Se on todistettavasti totta, että ainakin kolme naista pitää tuota miestä puoleensavetävänä, koska hänellä on kolme tyttöystävää. Kolme on kylläkin aika vähän. Tässä viestiketjussa on enemmän kuin kolme naista ilmoittanut ihan toisenlaisen mielipiteen siitä asiasta.

• Anonyymi

Joku tiesi kertoa, että naiset ei harrasta seksiä komeiden mallimiesten kanssa kun ei mallimiehiä ole edes olemassa tai jos on, niin metsätonttujen pitäisi joulun aikaan olla ikkunan takana todistamassa ja näkemässä koko akti. Jos kukaan ei näe itse akteja, niin silloin niitä ei ole tapahtunut.

Ei itkeä saa, ei meluta saa, metsätonttu voi tulla ikkunan taa..

• Anonyymi

Komeita miehiä on olemassa, mallimiehiäkin on olemassa. Ei sitä kukaan ole kiistänyt.

Sinä nyt vain näytät luulevan että komea mies= mallimies. Ei ole. Mallimies= miesmalli, eli mies joka saa palkkaa mallintöistä. Yleensä miesmallit ovat komeita, samoin kuin naispuoliset mallit. Siihen ammattiin vaaditaan hyvää ulkonäköä. Ei sille alalle rumia oteta.

Kaikki komeat eivät ole kuitenkaan ole mallimiehiä eli mallimiehiä. Komeita miehiä on paljon paljon enemmän ihan muilla aloilla ja muissa ammateissa.

Mallimiehet eli miesmallit ovat enimmäkseen homoja, sanoin kuin miestanssijat. Homot eivät harrasta seksiä naisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komeita miehiä on olemassa, mallimiehiäkin on olemassa. Ei sitä kukaan ole kiistänyt.

Sinä nyt vain näytät luulevan että komea mies= mallimies. Ei ole. Mallimies= miesmalli, eli mies joka saa palkkaa mallintöistä. Yleensä miesmallit ovat komeita, samoin kuin naispuoliset mallit. Siihen ammattiin vaaditaan hyvää ulkonäköä. Ei sille alalle rumia oteta.

Kaikki komeat eivät ole kuitenkaan ole mallimiehiä eli mallimiehiä. Komeita miehiä on paljon paljon enemmän ihan muilla aloilla ja muissa ammateissa.

Mallimiehet eli miesmallit ovat enimmäkseen homoja, sanoin kuin miestanssijat. Homot eivät harrasta seksiä naisten kanssa.

""Sinä nyt vain näytät luulevan että komea mies= mallimies. Ei ole. Mallimies= miesmalli, eli mies joka saa palkkaa mallintöistä.""

Sinä näytät luulevan, että missinaiset ja mallimiehet on suomen kauneimpia ja komeimpia eli jos mies on vaikkapa tasoa malli, niin mies tekee automaattisesti mallintöitä ja on suomen komein.

Ei se nyt ihan noin ole. Olen monesti katsonut missikilpailujen voittajia, enkä ole pitänyt niitä mitenkään erityisen hyvännäköisinä ja voisin nimetä heti jonkun paljon kauniimman naisen lähipiiristä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Sinä nyt vain näytät luulevan että komea mies= mallimies. Ei ole. Mallimies= miesmalli, eli mies joka saa palkkaa mallintöistä.""

Sinä näytät luulevan, että missinaiset ja mallimiehet on suomen kauneimpia ja komeimpia eli jos mies on vaikkapa tasoa malli, niin mies tekee automaattisesti mallintöitä ja on suomen komein.

Ei se nyt ihan noin ole. Olen monesti katsonut missikilpailujen voittajia, enkä ole pitänyt niitä mitenkään erityisen hyvännäköisinä ja voisin nimetä heti jonkun paljon kauniimman naisen lähipiiristä.

Väitit vastaan kun sanoin että miehen komeus on makuasia. Nyt kuitenkin itse toteat että naisen kauneus on makuasia. Missikisojen ehdokkaat eivät aina sinua sykäytä.

• Anonyymi

Osa komeista miehistä on mallimiehiä, koska osa komeista miehistä voisi aivan hyvin tehdä niitä samoja mallintöitä kuin mallimiehet ja osa on ulkonäöltään jopa tasokkaampia kuin mallimiehet. Silti komeat miehet ovat ihan tavallisessa työssä, eivätkä saa palkkaa mistään mallijutuista.

Tällöin ei voida myöskään sanoa, että komea mies eli mallin tasoinen mies on automaattisesti homo, vaikka suomen päivälehtien kansissa patsastelevista mallimiehistä jopa 50% voi olla homoja, mutta se on sitä propagandaa kun tietynlaiset ihmiset halutaan valokeilaan. Tarkoitus on vaikuttaa nuorisoon.

• Anonyymi

Ei missikilpailuissakaan esiinny kauneimmat. Tiedän paljon kauniimpiakin naisia ja he ovat ihan tavallisissa töissä. Sama juttu komeilla miehillä. Komeat miehet ovat tasoltaan mallimiehiä ja voisivat aivan hyvin olla mallimiehiä, mutta ovat tavallisissa töissä.

Tuskinpa komeimmistossa on sen enempää homoja kuin taviksissa.

Teeveeseen nyt vaan otetaan ihan tietoisesti mallihomoja, koska tarkoitus on vaikuttaa nuoriin miehiin.

• Anonyymi

Se on juuri näin! Kun puhutaan mallihomoista, niin luodaan kuvaa miten kaikki mallimiehet ovat homoja. No, se on totta, mutta otanta on niin pieni ja pitää huomioida, että tuota tehdään ihan tietoisesti eli mallihomoja tuodaan valokeilaan ja teeveeseen, koska tarkoitus on nimenomaan vaikuttaa nuoriin miehiin. Sitten nuoret miehet haluavat olla samanlaisia. Tästä joku kertoikin eräässä podcastissa miten systemaattista toiminta on.

Samalla unohdetaan se, että komeista miehistä suurin osa on mallihomoja tasokkaampia ja voisivat myös toimia mallimiehinä, mutta eivät halua ja he ovat umpiheteroita.

• Anonyymi

""Väitit vastaan kun sanoin että miehen komeus on makuasia. Nyt kuitenkin itse toteat että naisen kauneus on makuasia. Missikisojen ehdokkaat eivät aina sinua sykäytä.""

Voihan miehen komeus olla joillekin makuasia, mutta suuri naisjoukko määrittää miehen tason, eikä siis joku yksinäinen nainen, vaikka joku tavismies voi olla yksinäisen naisen mielestä komea. Komea mies joka ei ole malli, voi silti saada Tinderissä tuhansia tykkäyksiä ja silloin mies on tasokas: suuri naisjoukko kun määrittää tason.

Missä minä sanoin, että missikisojen ehdokkaat eivät minua sykäytä? En missään. Pointti oli, että on kauniimpiakin naisia.

• Anonyymi

Voihan naisen kauneus olla joillekin makuasia, mutta suuri miesjoukko määrittää naisen tason, eikä siis joku yksinäinen mies, vaikka joku tavisnainen voi olla yksinäisen miehen mielestä kaunis. Kaunis nainen joka ei ole malli, voi silti saada Tinderissä tuhansia tykkäyksiä ja silloin nainen on tasokas: suuri miesjoukko kun määrittää tason.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan naisen kauneus olla joillekin makuasia, mutta suuri miesjoukko määrittää naisen tason, eikä siis joku yksinäinen mies, vaikka joku tavisnainen voi olla yksinäisen miehen mielestä kaunis. Kaunis nainen joka ei ole malli, voi silti saada Tinderissä tuhansia tykkäyksiä ja silloin nainen on tasokas: suuri miesjoukko kun määrittää tason.

Eli 95% naisista on missinaisia, koska 95% naisista saa Tinderissä tuhansia tykkäyksiä?

• Anonyymi

Ei itkeä saa, ei meluta saa, ei komeaa mallimiestä panna saa kun metsätonttu voi tulla ikkunan taa..

• Anonyymi

Miettikää, että tuonlaiset mallimiehet pitävät naisia hyvänä kun tavismiehille jää luu käteen. Ei synny parisuhteita, eikä lapsia, koska naiset ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon kanssa.

Seksirobotit tekevät jo tuloaan. Se on pelastus miehille. Miettikää, että nyt naiset rahastavat miehiä jo ounlifaansissa kun miehet maksavat naisille alastonkuvista. Ennen naiset joutuivat sentään antamaan vastineeksi seksiä!

Kyllä on pariutuminen ja ihan kaikki surkeassa jamassa!

• Anonyymi

Miksi naisten pitäisi sitä miettiä? Ei se meille kuulu eikä meitä haittaa jos jotkut miehet maksavat alastonkuvista! Omia ovat rahanne, käyttäkää niitä mihin käytätte. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi sitä miettiä? Ei se meille kuulu eikä meitä haittaa jos jotkut miehet maksavat alastonkuvista! Omia ovat rahanne, käyttäkää niitä mihin käytätte. Ei kiinnosta.

Se vaan kertoo mihin pisteeseen homma on mennyt. Monet nuoret naiset elävät yli varojensa ja tuossa on sitten se tulos eli jotenkin se elämä täytyy rahoittaa.

Vaikka vanhoja miehiä käytetään hyväksi, niin ei se naisillekaan ole hyväksi, mutta tätä kaikkea yhteiskunta ihannoi. Onhan siinä oma mielenterveys koetuksella kun alastonkuvat kiertää netin syövereissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse näitä tulevaisuuden asioita miettiä, koska sinä kasvat silloin jo horsmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan kertoo mihin pisteeseen homma on mennyt. Monet nuoret naiset elävät yli varojensa ja tuossa on sitten se tulos eli jotenkin se elämä täytyy rahoittaa.

Vaikka vanhoja miehiä käytetään hyväksi, niin ei se naisillekaan ole hyväksi, mutta tätä kaikkea yhteiskunta ihannoi. Onhan siinä oma mielenterveys koetuksella kun alastonkuvat kiertää netin syövereissä.

Mitä tarkoitat? Yhteiskuntako ihannoi alastonkuvien myymistä? En ole huomannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse näitä tulevaisuuden asioita miettiä, koska sinä kasvat silloin jo horsmaa.

Ne ihmiset jotka minä tunnen ja joista minä välitän, eivät tuhlaa rahojaan alastonkuvien ostamiseen. Eivät nyt eivätkä huomenna, eivätkä siinäkään vaiheessa kun minä jo kasvan horsmaa.

Löytyy varmasti sellaisia hölmöjä jotka tuhlaavat rahansa alastonkuviin, mutta ne ihmiset eivät kuulu minun elämääni , ja on heidän asiansa mitä valintoja tekevät kun etsivät säästöilleen sopivaa kohdetta. Aika outoa ostella alastonkuvia, enpä oikein ymmärrä moista. Mutta ei minun tarvitse sitä ymmärtää kun asia ei minulle kuulu. Joku toinen voisi vastaavasti kummastella minun ostoksiani, mutta senkään ei pitäisi olla hänen päänsärkynsä.

Jos joku ostaa mieluummin alastonkuvia kuin esim. vaatteita ja ruokaa, niin se on hänen oikeutensa. Eikä hän tee siinä mitään kiellettyä eikä väärää. Ei hölmöily ole lainvastaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Yhteiskuntako ihannoi alastonkuvien myymistä? En ole huomannut.

Jatkuvasti teeveessä tuutataan kuvaa hienosto-elämästä, lätkävaimoudesta ja matkustelusta ulkomailla.

Mutta kuka se lystin kustantaa? No, nainen itse tietysti, mutta kun palkka ei riitä, niin ei riitä, joten silloin täytyy ottaa muut keinot käyttöön.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa saadaanko eläkettä enää 20v päästä kun patsastelijat nukkuvat silloin jo ruususen unta..?

• Anonyymi

""Ne ihmiset jotka minä tunnen ja joista minä välitän, eivät tuhlaa rahojaan alastonkuvien ostamiseen.""

Jos he kuitenkin ostavat alastonkuvia, niin he taatusti kertovat siitä sinulle. Aivan pomminvarmasti kertoisivat, koska sinä olet sinä.

• Anonyymi

Niin kertoisivatkin. Minulla on paljon läheisiä ihmissuhteita. Onko sinulla?

• Anonyymi

Tinder antaa suurin piirtein jokaiselle naiselle, oli hän kuinka hirvittävän näköinen tahansa, valtavan kirjon janoisia miehiä jonottamaan treffejä ja pilua. Tuhansien halukkaiden miesten joukko nostaa jokaisen naisen käsitykset itsestään tavaisiin. Se paisuttaa egon hirvittävän suureksi ja tekee naisesta vastenmielisen persoonan, ja saa hänet käyttäytymään vihamielisesti rumempia miehiä kohtaan.

Tässä surullista on se, että naiset eivät pääosin ymmärrä, että heidän seksuaalinen markkina-arvonsa on täysin eri, kuin parisuhdemarkkina-arvo. Eli se 190cm miljonääri voi panna keskinkertaistakin naista, kun kunnon darra osuu kohdalleen, mutta parisuhteeseen se ei varmasti ryhdy kyseisen naisen kanssa.

Itsekin 8-9/10 näköisenä jäbänä välillä bimsan puutteessa lankesin 5/10 naisiin. Sitten nämä idiootit luulivat omaksi tasokseen 8/10 ja ruikuttavat kuinka miehet ovat sikoja. Samaan aikaan tunnen 6-7/10 tason diplomi-insinöörejä, jotka ovat neitsyitä:D

• Anonyymi

Jotenkin helvetin kummallista Tinderissä ja yleisesti somessa, että naisilta puuttuu kaikki itsereflektointi. Naiset ei jotenkin pysty arvioimaan itseään ulkopuolelta, että olenko minä nyt oikeasti yhtä suosittu nainen kuin nämä jumalaiset panoalfat, joita valkkaan digitaalisista palveluista.

Naisten tuntuu olevan yksinkertaisesti mahdotonta hahmottaa omaa ulkonäköään mitenkään objektiivisesti, koska sitä huomiota tulee (jos nyt ei ihan notre damen kellonsoittajalta näytä) siitä riippumatta. Naisten valitus lehdissä siitä miten vanhana (30-40 ) on vaikea löytää kumppania on yksi ilmentymä tästä. Uskotaan että koska nuorena se 5/5 mies kerran nussi häntä, niin se on se oma taso, joka tulevan kumppanin pitäisi toteuttaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Naisten ja miesten potentiaalisille deittikumppaneille antamien tykkäysten määrässä on valtava ero: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, kun taas naiset kelpuuttavat parikseen vain 14 prosenttia miehistä.

Suuri ero johtaa kinkkiseen tilanteeseen, jossa kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Kaupungeissa vallitsee naisten markkinat, joissa naisilla on valtaa napsia parhaat päältä. Mutta sen jälkeen naiset mittelöivät keskenään niistä muutamista unelmapoikamiehistä, joille Tinder on loputon karkkikauppa.

Koska valinnanvaraa on yltäkylläisyyksiin asti, Tinderistä on tullut kehno ajanviete ilman ainuttakaan aikomusta sitoutua. Siitä seuraa, että moni nainen päätyy häilyviin suhteisiin, joista Helsingin Sanomat kertoi.

• Anonyymi

• Anonyymi

🤔 tavallaan oikein mutta annetaan silti kaijalle keksi 🍪

• Anonyymi

Kun Tinder oli uusi juttu, niin tavallisetkin miehet saivat paljon pillua sieltä ja siksi kyseisestä apista tuli niin suosittu.

Nyt vuosia myöhemmin kun naiset ovat selanneet miehiä aivan vitusti läpi, näyttää tavallinen mies paska kasalta verrattuna liimaletti gigoloihin.

Perus Pirkko on joskus saanut kellistettyä Gregori Gigolon, joka on sattunut sillä hetkellä olemaan puutteessa ja nyt Pirkko kuvittelee olevansa samalla tasolla ja oman tason mies ei enää kelpaa.

• Anonyymi

Jos kuvittelit, että Tinder on tasapuolinen alusta seksisuhteiden muodostamiseen miesten ja naisten välillä niin olet väärässä. Tinderin todellinen käyttötarkoitus on toimia naisten egoboosterina. Vaikka miehelle matchin lähettäminen tarkoittaa sitä, että mies haluaa panna naista, nainen haluaa matchilla vain tietää, että panisiko kyseinen mies häntä.

Mitä isompi joukko miehiä kuolaa naisten perään, sitä korkeamalle naisen itsetunto kohoaa. Kun epätoivoisesti yrität saada pillua tinderin kautta, niin olet vain osa tuhansien miehien hännystelyverkostoa. Vaikka onnistuisitkin saaman pillua muutaman kerran joltain keskitasoiselta Tinder-naiselta, niin olet joutunut kumartelemaan ja hännystelemään luultavasti tuhansia naisia sitä ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kuvittelit, että Tinder on tasapuolinen alusta seksisuhteiden muodostamiseen miesten ja naisten välillä niin olet väärässä. Tinderin todellinen käyttötarkoitus on toimia naisten egoboosterina. Vaikka miehelle matchin lähettäminen tarkoittaa sitä, että mies haluaa panna naista, nainen haluaa matchilla vain tietää, että panisiko kyseinen mies häntä.

Mitä isompi joukko miehiä kuolaa naisten perään, sitä korkeamalle naisen itsetunto kohoaa. Kun epätoivoisesti yrität saada pillua tinderin kautta, niin olet vain osa tuhansien miehien hännystelyverkostoa. Vaikka onnistuisitkin saaman pillua muutaman kerran joltain keskitasoiselta Tinder-naiselta, niin olet joutunut kumartelemaan ja hännystelemään luultavasti tuhansia naisia sitä ennen.

Helsinki on Suomen pääkaupunki. Yhä vain on.

• Anonyymi

Jos mies haluaa vain pillua eikä kokonaista ihmistä tai ihmissuhdetta niin hankkikoon seksirobotin.

• Anonyymi

Naiset joskus syyttävät miehiä siitä että nämä ajattelevat ihmisillä olevan ns. tasoja. Silti naiset itse toteuttavat näitä oppeja käytännössä ja vieläpä erittäin kliinisen tarkasti. Tinderissä ei voi koskaan käydä niin että mies saisi osuman itseään selkeästi tasokkaamman naisen kanssa, tai jos käykin niin hän poistaa sen välittömästi. Jos tulee osuma omantasoisen naisen kanssa niin hän ei luultavasti poista osumaa mutta ei myöskään kirjoita ensin. Jos tulee osuma alempitasoisen naisen kanssa niin hän hyvin suurella todennäköisyydellä kirjoittaa avausviestin.

Tämä on vastenmielistä ja surullista. Ihan kuin jokin tekoäly tai lauma robotteja jotka on ohjelmoitu toimimaan näin.

• Anonyymi

Olet siis itse nainen kun tiedät miten naiset Tinderissä toimivat.

• Jostain YT opetusvideosta kuulin että kaunottaret edellyttävät miehellä olevan luonnetta, siis, sellaista luonnetta jonka kaunotar mieluusti hyväksyy, ei niinkään ulkonäköä. Mutta, että on kuitenkin olemassa niin kuumia (hot) miehiä, että he eivät tarvitse luonnetta lainkaan.

Tämä liittyy tiivimmin otsikkoon, kuuntelemisen arvoinen analyysi: Dr. Orion: "Murusten juhla; miten miehet joutuvat/ajautuvat käytetyiksi" https://www.youtube.com/watch?v=SfIyc3wmKRA

• Anonyymi

Sama juttu deittipalstoilla. Nainen ei laita viestiä eikä vastaa viestiin jos nainen luokittelee itse itsensä ylemmälle tasolle.

Usein naisten luulot itsestään on aika surkuhupaisia. Suosio miehiltä ei perustu naisen kauneuteen tai tasokkuuteen kun tarkoitus on vain saada pill..ua.

• Anonyymi

Tinder on todella haitallinen myös monien naisten itsetunnolle. Miehet kuitenkin vielä nykypäivänäkin hakevat useammin yhden illan juttuja kuin naiset. Tämä johtaa siihen, että miehet voivat monesti "laskea rimaansa" ja käydä harrastamassa seksiä naisen kanssa, jonka kanssa hän ei halua parisuhdetta. Tämä taas johtaa siihen, että monelle naiselle käy sellainen tilanne, että he eivät saa aikaiseksi parisuhdetta näiden miesten kanssa, joita he ovat tavanneet Tinderin kautta ja toisaalta he eivät myöskään kelpuuta niitä miehiä, jotka jäävät Tinderissä väliinputoajiksi.

• Anonyymi

Eikä naisten parisuhteet kestä, koska miehet valittu ulkonäkö edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos nainenkin on kaunis? Onko mies silloin syyllinen kun teki valinnan ulkonäkö edellä? Kumpi on siinä tilanteessa se jonka vuoksi liitto ei kestä, se kaunis vaimo vai se komea mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos nainenkin on kaunis? Onko mies silloin syyllinen kun teki valinnan ulkonäkö edellä? Kumpi on siinä tilanteessa se jonka vuoksi liitto ei kestä, se kaunis vaimo vai se komea mies?

Tuleeko munasta kana kun se saa kanaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko munasta kana kun se saa kanaa?

Tarkoitat että kukaan nainen ei voi olla kaunis. Sen vuoksi on mahdotonta että komealla miehellä olisi kaunis vaimo. Ei voi olla. Kaikki naiset ovat taviksia tai rumia.

• Anonyymi

Mutta onneksi yhteiskunta ottaa kopin sitten kun nainen on jäänyt yyhooksi ja komia mallimies siittää seuraavaa kaunotarta.

• Anonyymi

Helsinki on edelleen Suomen pääkaupunki.

• Anonyymi

Jos missinainen pariutuu samantasoisen mallimiehen kanssa, niin ei tuossa ole mitään ongelmaa, koska molemmat ovat samantasoisia.

Kyllä niitä eroja tapahtuu tavisnaisten ja tavismiestenkin välillä, mutta silti naiset pariutuvat todella tasokkaiden miesten kanssa ja antavat miehille asioita anteeksi, koska nämä ovat komeita. Se kostautuu parisuhteessa sitten myöhemmin eli tuon takia nuorten parisuhteet ei kestä ja yyhoiden määrä kasvaa.

• Anonyymi

On universaali totuus, että naiset rakastuvat mieluummin mystisiin, itsekeskeisiin ja maskuliinisiin renttuihin kuin kiltteihin, rauhallisiin, avuliaisiin, tasapainoisiin ja ystävällisiin miehiin. Vanhentuneen "renttu"-sanan tilalle lanseerattiin jossain vaiheessa erinomaisen hyvin kyseistä ihmistyyppiä kaikkine metkuineen kuvaava käsite: jännämies. Tämän vastakohta on aiempaa maksiimia mukaillen kilttimies.Jännämiehessä viehättää se, etteivät hänen oikkunsa, temperamenttinsa ja seksuaaliset sekä muut mielihalunsa ole ennustettavissa, joka tekee elämästä kaksin verroin mielenkiintoisempaa kuin vakiintuneiden, rauhallisten ja ystävällisten kilttimiesten kanssa. Tässä vastakkainasettelussa kilttimies, jolle temperamentti on kirosana, on suorastaan pitkästyttävä, eikä tarjoa arkielämään haasteita. Joka naisen luontoon kuuluu itseoikeutettuna kotipsykologina toimiminen, eli pohjaton henkevien ja syvällisten pohdinta, kuten ihmissuhteiden ja ihmisten tunneskaalan ruodinta. Miellyttävällä, tasapainoisella, toiset huomioon ottavalla, kärsivällisellä ja ystävällisellä kilttimiehellä ei ole tässä asiassa naiselle mitään substanssia annettavaksi. Jännämies on toista maata. Hänen kepposteluissaan riittää analysoitavaa paitsi itselle, myös lähipiirin naisten omalle haippiringille, jonka pääasiallinen sisältö on ihmissuhteiden moninaisuuden loputon vatvominen, eri ihmisten tekemisten ja luonteenpiirteiden ylitulkitseminen, päivittely ja taivastelu. Haippirinki leviää tietysti myös julkiseen sosiaaliseen mediaan. "Siskot" jakavat ja tykkäävät ristiin rastiin muka-hauskoista meemeistä, kuten "Riidan tullessa heittäkää kolikkoa. Jos se on klaava, nainen on oikeassa. Jos kruuna, mies on väärässä” tai "olen nainen ja voin aina muuttaa mieltäni" taikka jotain muuta miehen väheksyntää. Kilttimies kuitenkin on lähtökohtaisesti nöyrä, kärsivällinen ja kaikin puolin naisen toivomukset sekä tarpeet huomioon ottava, eikä sellaisen kanssa saa haastettua riitaa, joka voisi johtaa naisten niin ikään mielellään harjoittamaan kamppailuun ilmatilan hallinnasta kotona. Kilttimiehen kanssa ei saa aikaiseksi vääntöä siitä, kumpi saa päättää televisiokanavan, jota katsotaan, koska tämä luovuttaa kaukosäätimen pyydettäessä, mikäli se sattuu olemaan jostain syystä hänen välittömässä läheisyydessään, eikä siellä, missä sen pitäisi olla, eli naisen hyppysissä. Kilttimies ojentaa kaukosäätimen, sanoo "ole hyvä" ja istuu sen jälkeen tyytyväisenä hiljaa. Jännämies sen sijaan pistää kyllä hanttiin tarvittaessa vaikka väkivalloin ja kun silmä on musta, on todellakin annettavaa likkajengin keskusteluihin, joissa ruoditaan perinpohjaisesti kunkin osanottajan parisuhdeasioita. Jännämiehen mukiloima nainen saa tuntea olevansa uhri, nauttii siskojen empatiasta ja huomiosta yli päätään. Nainen saa tuntea olevansa elossa. Kolmantena naisen geneettiseen perimään kovakoodattuna asiana naiset nauttivat suunnattomasti ongelmista, koska niiden johdosta pääsee etsimään syyllisiä ja syyttämään näitä kovalla kädellä. Parisuhteessa tämä ilmenee siten, että nainen etsii suurennuslasin kanssa miehestä vikoja tai puutteita, joista huomautella jatkuvasti. Kilttimiehen mielestä riitely on turhaa ajanhukkaa sekä energian tuhlaamista hyödyttömään asiaan, koska tämän mukaan mahdolliset orastavatkin konfliktin siemenet on järkevintä ratkaista rauhallisesti keskustelemalla. Kilttimies on ratkaisukeskeinen, joka ei tykkää muhia ongelmissa. tl;dr: Naiset eivät kelpuuta harmitonta, kunnollista ja ystävällistä kilttimiestä, koska: 1) naisilla on sisäänrakennettu tarve vatvoa loputtomiin ja pohjamutia myöten syvällisiä ihmissuhdeasioita joko yksin tai likkakavereiden kera ja tämä vaatii polttoainetta 2) naisilla on jatkuvasti meneillään tarve taistella kontrollista omassa kotiympäristössään haastamalla miestä ottamaan mittaa siitä, kumpi saa sanoa viimeisen sanan joka asiaan ja 3) naisilla on pakonomainen pätemisen tarve, jota toteuttaa etsimällä miehestä mitättömän pieniäkin vikoja, joihin tarttua, eli käytännössä haastaa riitaa. Nainen tarvitsee ja käyttää miestä tunneälynsä ruokkimiseen ja valitsee sen vuoksi jännämiehen..

• Anonyymi

Tinderissä naiset tykkäävät 14% miehistä ja miehet 46% naisista, mutta tämä tilastotieto on monen vuoden takaa eli luvut näyttävät todennäköisesti vielä hurjemmilta eli tyyliin 10% vs 60%.

SKENAARIO 1: naiset tavoittelevat tasokkaampia miehiä.

SKENAARIO 2: naiset ovat miehiä tasokkaampia (epätodennäköistä) ja siksi oikeuttavat itselleen miehen pienen pienestä miesjoukosta.

• Anonyymi

Eikös täällä joku oikeuttanut itselleen komean miehen sillä perusteella kun miehiä on Tinderissä enemmän?

Tuskinpa yksikään komea mies pariutuu reilusti alle oman tason sen takia, koska miehiä on Tinderissä enemmän ja vaikka miehiä on enemmän, niin komeimmistoon kuuluvilla miehillä on paljon vaihtoehtoja, eikä he ole millään tavalla riippuvaisia Tinderistä.

• Anonyymi

SkENAARIO 3 ja se oikea selitys:

Miehiä on Tinderissä niin paljon enemmän kuin naisia ettei nainen voi muuta kuin käyttää tiukkaa seulaa, ellei halua hukkua mätseihin.

• Anonyymi

On totta, että naisia kiinnostaa enemmän jännämies kuin kiltti ja kunnollinen. On kahdenlaisia naisia. Niitä, jotka kiinnostuvat pahiksista ja niitä, jotka kiinnostuvat komeista mallimiehistä. Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa juuri kenellekään.

Sitten on niitä jotka kiinnostuu korkean statuksen rahamiehistä.

• Anonyymi

""Miehiä on Tinderissä niin paljon enemmän kuin naisia ettei nainen voi muuta kuin käyttää tiukkaa seulaa, ellei halua hukkua mätseihin.""

Eli nainen pyrkyrinä pyrkii pariutumaan itseään tasokkaampien miesten kanssa, koska on saanut niiltä seksitykkäyksiä, mutta minkä takia sivuutat komean miehen näkökulman naisesta? Kirjoittelet vaan täällä miten nainen haluaa sitä, tätä ja tota ja miehen haluista viis.

• Anonyymi
        UUSI

Ai että miksi en kirjoita asiaa jonkun komean panoalfamiehen näkökulmasta? Siksi etten ole komea panoalfamies. Olen nainen. En toimi kuten te palstaprinssit: en rupea jonkun muun puolesta kertomaan mitä hän haluaa, tekee ja ajattelee. Hän tietää sen itse ja on hänen asiansa ja oikeutensa kertoa siitä itse.

Sinunkaan ei pidä ruveta selittämään mitä komeat panoalfat ajattelevat, ellet itse ole komea panoalfa. Anna heidän kertoa siitä otse. Toisen ihmisen suulla ei pidä mennä puhumaan.

• Anonyymi

""nainen voi muuta kuin käyttää tiukkaa seulaa, ellei halua hukkua mätseihin.""

Ei nainen huku mätseihin kun tykkää vaan niistä omantasoisista miehistä, mutta kun tykkäyksiä on sadellut miesmalleilta, niin on se varmasti vaikea sivuuttaa miesmalleja jotka sitten kuitenkin himoitsevat naisesta vain seksiä.

• Anonyymi

Miesmallit on jo näppysissä, joten naiset esittävät näille miesmalleille mielummin ehtoja kuin alkavat tykkäämään omantasoisistaan miehistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei nainen huku mätseihin kun pyyhkii oikealle vain ne joista on itse kiinnostunut. Sillä tavoin mätsejä tulee juuri sopivasti eli parikymmentä, eli sen verran että ehtii tutustua.

Minkä ihmeen takia pyyhkimiseen pitäisi valikoitua jonkun ”tason” mukaan? Mitä järkeä on haalia mätsejä miesten kanssa joista ei ole kiinnostunut ja joita ei välitä tavata? Totta kai se seula laaditaan siltä pohjalta kuka vaikuttaa kiinnostavalta.

• Anonyymi

Näillä teeseillä jokaisesta kiltistä tylsästä yliopistomiehestä voi tulla naisten haluama jännämies.

1. Älä koskaan nosta naista jalustalle, vaan mieluummin käsittele häntä kuin hän olisi vähän alapuolellasi. Jännämiehen tulee olla vähän dominoiva. Ei alistavalla tavalla, vaan leikittelevällä tavalla.

2. Älä tee siten mikä tuntuu soveliaalta tai kohteliaalta, vaan noudata aina omaa haluasi häpeilemättä ja lupia kyselemättä (noudattaen kuitenkin lakia ja sortumatta raiskaukseen tai suoranaiseen seksuaaliseen ahdisteluun). Mies joka kysyy lupaa suuteluun on tylsä mies. Jännämies ottaa naisen himokkaasti vaikka julkisella paikalla. Tällainen eläimellinen kiihko ja arvaamattomuus tekee jännämiehestä jännän.

3. Älä koskaan häpeile tai pidättele halujasi, vaan vonkaa seksiä jo ensitapaamisella. Jännämiehen pitää olla avoimen seksuaalinen ja himokas.

4. Älä usko pakkeihin, vaan yritä enemmän. Melkein jokainen nainen lankeaa, kun tarpeeksi piirittää. (Tässäkään ei tarkoiteta raiskausta, vaan sinnikkäämpää pokaamista.)

5. Älä ole ennakoitava. Jännämies ei ole jännittävä jos hänen jokainen tekonsa on ennakoitavissa. Naisen epävarmuus tekee jännämiehestä entistä haluttavamman.

6. Älä ole liian kiinnostunut naisesta. Ole intohimoinen ja sinnikäs, mutta tajua myös jättää nainen välillä vaille huomiota, koska liika kiinnostus tekee miehestä ennakoitavan ja epätoivoisen. Jännämies ei saa olla kumpaakaan. Vaihda huomiosi välillä toiseen naiseen. Mustasukkaisuus lisää naisen halua jännämieheen. Välillä kuumaa, välillä kylmää.

7. Älä koskaan jumiudu vain yhteen naiseen. Jännämiehellä on aina vaihtoehtoja. Tämä tekee naiset epätoivoisiksi halusta, että valitsetko hänet vai jonkun muun.

8. Älä koskaan mielistele naista tai yritä tehdä vaikutusta. Jännämiehellä on vaihtoehtoja, joten hänen ei tarvitse alentua mielistelyyn.

9. Älä koskaan hyppää naisen pillin mukaan. Naiset testailee miehiä ja katsoo miten paljon miestä saa hyppyytettyä. Kun nainen yrittää testata jännämiestä, jännämies naurahtaa naisen testeille ja osoittaa olevansa sellaisten yläpuolella.

10. Älä missään tilanteessa häpeile itseäsi. Jännämies on mitä on. Vaikka nainen ei pitäisi jostain piirteestäsi, niin so what. Se on naisen ongelma, ei sinun. Jännämies on jännä koska hän ei yritä olla naisen ihannemies, ja juuri siksi hän sellainen on.

• Anonyymi

Nokian tapaus ei ole mikään uutinen, se on ilmiön jatkumo.

Se on yksi esimerkki, todiste, ilmiöstä, jota Fundamentti on nostanut esille ja kritisoinut.

Kyseessä on naisten kohtalokas himo ns. jännämiehiä kohtaan.

Jännämies kun on jännä siksi, että hän todennäköisesti on rikollista potentiaalia omaava, 6. vuotiaan emotionaalisen kehityksen omistava, väkivaltainen hullu.

Siitä jokainen on samaa mieltä, että jännyttää ei tuollaisesta puutu, mutta vastoin kuin feministinen massakontrolli haluaa asian esittää ei todellakaan kukaan voi olla enää sitä mieltä, että tuollaisen uhriksi joutunut nainen olisi uhri, jota yhteiskunnan tulisi sääliä.

Sellainen nainen on omien sairaiden himojensa uhri, ja sellainen tulisi pelastaa ensisijaisesti itseltään, sillä jännämies on sekundäärinen syy hänen tilaansa. Muutenhan tilanne olisi sama, että kiellettäisi vaikkapa junat ja autot, koska naiset tykkäävät hakeutua niiden alle. Ihan samalla tavalla tässä tapauksessa kyseessä on naisen valinta. Tuhannet ja taas tuhannet kiltit ja kunnolliset miehet jäävät systemaattisesti ilman naista, kun taas nämä kahjut eivät koskaan. Mitä tulee paritumiseen, niin nainen valitsee, ja mies on valittavana.

Miten asia meneekin, on että jännämiesten vuoksi kaikki miehet - etenkin kiltit ja kunnolliset miehet - saavat entistä enemmän satikutia ja muistutuksia "parannuksen teosta".

Tämä siksi, koska myös ferministit haluavat jännämiehiä, mutta koska heidän luonnevikaisuuteensa vuoksi he eivät kykene tuntemaan syyllisyyttä tai harjoittamaan itsereflektointia, on tällöin heidän kieron naisen logiikkansa mukaan ja rationalisointihamsterin avustuksella asia siten, että ne ei-jännät (lue tylsät ja epäseksikäät, vain taloudelliseen hyväksikäyttöön soveltuvat) kiltit ja kunnolliset miehet ovatkin jännämiehiä, ja jännämiehet kilttejä ja kunnollisia.

Eräs tunnetuimpia tälläisiä lausuntoja on sellainen, jossa sanotaan että hiljaiset ja rauhalliset miehet ovat varmasti oikeasti hulluja, koska ovat noin hiljaisia ja rauhallisia. Sitten taas jos kiltti ja kunnollinen mies kerää sisua ja päättää sanoa "kovan sanan" vallitsevasta tilanteesta, on koulukiusaajamainen feministi saanut nyt todisteensa: "siinä näette, hullu se on, vaati itselleen oikeuksia ja osoitti muitakin kuin passiivis-aggressiivisia tunteita"

Samalla sitten nämä jännämiehet taas saavat armon oikeudessa, ja jos he osoittavat todisteita omasta väkivaltaisuudestaan ynnä muista antisosiaalisista piirteistä, onkin se tällä naisen logiikalla todiste päinvastaisesta "se hakkasi minut rusinaksi, kun tervehdin veljeäni perhetapaamisella, sen täytyy rakastaa minua ja olla pohjimmiltaan kiltti ja kunnollinen".

Tämän ilmiön kestäessä, lopputulos on se, mikä se on nyt. Feminismi on saanut virallisen tasa-arvon määrittelijän ja liikkeen roolin, samoin tästä syystä se on osana Virallisen Totuuden määritelmää, joten massakontrolli pitää huolta että tämä ilmiö jatkuu, ja kansa on kuin koira joka kuristuu hiljaksiin liian tiukkaan remmiinsä. Jos joku yrittää sitä hieman höllentää, tai poistaa sen kokonaan, on se "viharikollinen" ja systeemin vihollinen.

Esim. tässä Nokian tapauksessa jännämies (tai oikeammin poika) oli hakannut tyttöystäväänsä sydämensä kyllyydestä jo alkuvuodesta 2016. Eli kyseessä ei ollut mikään yksittäinen erhe, vaan elämäntapa. Tämä myöskään ei ollut, kuten sanottua, yksittäistapaus, vaan yksi rengas näiden tapausten ketjuun, jossa kävi juuri kuten Urbaanin sanakirjan määritelmä sanoi:

Onhan se ihanaa mutta sitten kun jännämies vie naisen hengen niin sitten varmaan hauskaa on että naurattaa. Tuokin nainen olisi voinut elää ihanan elämän mutta ei kunnon mies kelvannut. (nimimerkki "kilttiatm" Suomi24-sinkkukeskustelussa)

Mikä mielenkiintoisinta. Tämän nuoren jännämiehen facebook-profiilissa, johon on kertynyt "hieman palautetta" tapahtuneen johdosta, on pääasiassa juurikin naiset niitä jotka ovat liikkeellä "en hyväksy, MUTTA"-tyypin kommenteilla, etenkin kun tulee puheeksi tämän jännittävän nuorukaisen silmä silmästä, hammas hampaasta-rankaiseminen.

Niin tosiaankin, kaksi asiaa on varmoja tässä gynosentrisessä, ja jännämiehiä suosivassa sairaassa, feministisessä yhteiskunnassamme:
      1. Jännäpoika selviää kevyellä tuomiolla.
      2. Hän ei koskaan jää vaille naista, tosin kuin kiltit ja kunnolliset miehet, joita muistetaan feministien toimesta sättiä myös jatkossakin.

Tästä syystä feminismi syö itse itsensä. Mitä pidemmälle naisten luontaisen epälooginen ja stereotyyppisen tunnepohjainen gynosentrismi etenee, sen enemmän se alkaa sortua omaan mahdottomuteensa.

Syy sille, miksi joskus on ollut "patriarkaalisia" yhteiskuntia, löytyvät ironisesti juurikin feministisen kehityksen hedelmistä: koska naiset eivät pysty pitämään huolta itsestään saati sitten johtamaan sivilisaatiota, on ollut parempi että mies johtaa niin naista, kuin myöskin sivilisaatiota.

• Anonyymi

Pahat pojat osaavat ”myydä itsensä” kumppania etsiville, tutkijat arvelevat - mutta tämä toimii vain ensi-ihastuksen ajan. Kun huuma hiipuu hillitymmäksi, pahan pojan viehätys saattaa hävitä.

Siinä on vaan sellainen juttu, että jos nainen on synnyttänyt pahalle pojalle, niin parisuhteen saaminen on huomattavasti vaikeampaa kun naisella on lapsi "jänniksen" kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä olet saanut päähäsi että yh-äidit etsivät parisuhdetta?

• Anonyymi

Tavattiin kahvilassa. Pieni tustustuminen ja ehdotin, että mennään minun luokse drinkeille (kämppä kävelymatkan päässä). Nainen suostui. Panohommiin päädyttiin 20min sisällä, kun ovesta oltiin astuttu sisään.

Nainen avasi haarat ja antoi minun runnoa kaluani sisään. Nainen uikutti niin ihanasti. Sovittii toinen tapaaminen.

Minä sain taas uuden kaadon ja nainen tuli taas uuden miehen kaadettavaksi. Minun arvo nousi, naisen laski.

-Jännämies

• Anonyymi
        UUSI

Mikäpä siinä. Sinusta tuli paikkakunnan jännäjennojen (ja muidenkin suht ikäistesi naisten) puheenaihe. Ellet ollut sellainen jo tätä ennen.

Käsittääkseni te miehet puhutte naisista vain tyyliin ”saako siltä helposti”. (Korjaa jos olen väärässä.) Naiset
        puhuvat miehistä paljon yksityiskohtaisemmin. Nauset kuvaavat miehen ulkoisen olemuksen päästä jalkoihin, mukaan luettuna liikkumistaan, ryhdin ja puheäänellä. Vielä enemmän he analysoivat miehen esiintymiskykyinen, puhelahjat ja ennen kaikkea puheenaiheita ja älykkyyttä. Tyhmälle miehelle naureskellaan porukalla. (”Mitä, ei ole totta, sekö ei tiennyt kuka on Suomen pääministeri???”) Ennen kaikkea analysoidaan miehen rakastelutaitoja.

Tuon naisen arvo nousi naisporukassa. Sillä mitä te äijät ajattelette naisesta, ei ole naisille merkitystä. Naisilla on omat porukkansa ja niissä porukoissa paljon pannutta, kokemuksensa avoimesti jakavaa naista kuunnellaan ja arvostetaan.

Sinusta tiedetään jo laajalti. Luultavasti siinä kävi näin:

Varttitunti sen jälkeen kun olit lähtenyt, nainen soitti ensimmäiselle ystävättärelle ja kertoi kaiken yksityiskohtaisesti. Myöhemmin hän kertoi siitä tyttöjen illassa, ja juttuhan levisi eteenpäin.

Etkö tiedä että naiset puhuvat avoimesti keskenään näistä asioista? Nainen on tähän mennessä todennäköisesti kertonut ainakin kymmenelle naiselle siitä
        millainen olit sängyssä, mitä osasit ja mitä et, pitikö sinun kanssasi teeskennellä orgasmia vai saiko hän oikeasti (luultavasti ei, jos alkoivat 20minuutissa; naiset ovat hitaampia lämpiämään kuin miehet). Nimesi on tiedossa, naamasi tiedetään, sinua on tyttöporukalla googletettu. He ovat yhdessä analysoineet sinua ja antaneet sinulle pisteet.

Panokaverisi kuvaus tapauksessa on hyvin yksityiskohtainen ja tarkka.Sinut on määritelty helpoksi pokaksi ja paikkakunnallasi joka viides kadulla vastaantuleva nainen tietää millainen olet sängyssä. Kaikki temput ja liikkeet jotka seksin aikana teit on rekisteröity ja yleisessä tiedossa. Millainen puheääni sinulla on, millainen ryhti, oletko supliikkimiehiä (sitä naiset arvostavat!) vai änkyttäjä-ääliö, Naiset puhuvat seksitaidoistasi keskenään, miettivät kannattaako sinut iskeä, oletko vaivan arvoinen. Nekin naiset osallistuvat tähän keskusteluun jotka eivät ole sinua edes tavanneet.

Voi olla että olet tosi hyvä sängyssä ja kaikki tietävät sen. Voi myös olla että olet keskinkertainen tai kehonpuoleinen, ja jos niin on niin senkin kaikki tietävät.

• Anonyymi
        UUSI

”Minä sain taas uuden kaadon ja nainen tuli taas uuden miehen kaadettavaksi. Minun arvo nousi, naisen laski.”

Pidätkö itseäsi niin vähäisessä arvossa että naisen arvo laskee jos hän harrastaa seksiä sinunlaisesi miehen kanssa? Onko naiselle häpeäksi liikkua seurassasi? Nainen sen sijaan oli mielestäsi niin upea että on sinulle kunniaksi kun hän kutsui sinut hetkeksi seuraansa?

Sinulla tuntuu olevan ennätysmäisen huono itsetunto!

• Anonyymi
        UUSI

Mielenkiintoista, mutta naisena haluaisin esittää pari kysymystä.

Seksiakti alkoi siis 20 minuutin sisällä siitä kun nainen oli riisunut päälkystakkinsa eteisessäsi. Eli etenitte nopeasti, ja asiasta oli ilmeisesti jo etukäteen sovittu, tai ainakin kumpikin oli siitä jo päättänyt hiljaa mielessään.

Kysymys 1. Lähtikö hän pois heti aktin jälkeen? Jos lähti, yrittikö hän viivytellä lähtöä vai vaikuttiko siltä että hän halusikin poistua saman tien?

Kysymys 2. Olenko väärässä kun saan sen vaikutelman että kirjoitat tapahtuneesta jotenkin vihamieliseen sävyyn?
        Jos olen oikeassa, niin mikä on syynä vihamielisyyteen? Oliko se sinulle loppujen lopuksi huono pano ja iso pettymys? Vai loukkaannuit siitä että nainen ei jäänyt lepertelemään ja puuumaan rakkaudesta vaan pukeutui ja häipyi (jos hän siis teki niin - sitähän sinä et kertonut)?

Kysymys 3. Mitä tarkoitat sillä että naisen arvo laski. Millä lailla, mistä syystä. Ennen kaikkea: kenen silmissä? Sinunko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäpä siinä. Sinusta tuli paikkakunnan jännäjennojen (ja muidenkin suht ikäistesi naisten) puheenaihe. Ellet ollut sellainen jo tätä ennen.

Käsittääkseni te miehet puhutte naisista vain tyyliin ”saako siltä helposti”. (Korjaa jos olen väärässä.) Naiset
        puhuvat miehistä paljon yksityiskohtaisemmin. Nauset kuvaavat miehen ulkoisen olemuksen päästä jalkoihin, mukaan luettuna liikkumistaan, ryhdin ja puheäänellä. Vielä enemmän he analysoivat miehen esiintymiskykyinen, puhelahjat ja ennen kaikkea puheenaiheita ja älykkyyttä. Tyhmälle miehelle naureskellaan porukalla. (”Mitä, ei ole totta, sekö ei tiennyt kuka on Suomen pääministeri???”) Ennen kaikkea analysoidaan miehen rakastelutaitoja.

Tuon naisen arvo nousi naisporukassa. Sillä mitä te äijät ajattelette naisesta, ei ole naisille merkitystä. Naisilla on omat porukkansa ja niissä porukoissa paljon pannutta, kokemuksensa avoimesti jakavaa naista kuunnellaan ja arvostetaan.

Sinusta tiedetään jo laajalti. Luultavasti siinä kävi näin:

Varttitunti sen jälkeen kun olit lähtenyt, nainen soitti ensimmäiselle ystävättärelle ja kertoi kaiken yksityiskohtaisesti. Myöhemmin hän kertoi siitä tyttöjen illassa, ja juttuhan levisi eteenpäin.

Etkö tiedä että naiset puhuvat avoimesti keskenään näistä asioista? Nainen on tähän mennessä todennäköisesti kertonut ainakin kymmenelle naiselle siitä
        millainen olit sängyssä, mitä osasit ja mitä et, pitikö sinun kanssasi teeskennellä orgasmia vai saiko hän oikeasti (luultavasti ei, jos alkoivat 20minuutissa; naiset ovat hitaampia lämpiämään kuin miehet). Nimesi on tiedossa, naamasi tiedetään, sinua on tyttöporukalla googletettu. He ovat yhdessä analysoineet sinua ja antaneet sinulle pisteet.

Panokaverisi kuvaus tapauksessa on hyvin yksityiskohtainen ja tarkka.Sinut on määritelty helpoksi pokaksi ja paikkakunnallasi joka viides kadulla vastaantuleva nainen tietää millainen olet sängyssä. Kaikki temput ja liikkeet jotka seksin aikana teit on rekisteröity ja yleisessä tiedossa. Millainen puheääni sinulla on, millainen ryhti, oletko supliikkimiehiä (sitä naiset arvostavat!) vai änkyttäjä-ääliö, Naiset puhuvat seksitaidoistasi keskenään, miettivät kannattaako sinut iskeä, oletko vaivan arvoinen. Nekin naiset osallistuvat tähän keskusteluun jotka eivät ole sinua edes tavanneet.

Voi olla että olet tosi hyvä sängyssä ja kaikki tietävät sen. Voi myös olla että olet keskinkertainen tai kehonpuoleinen, ja jos niin on niin senkin kaikki tietävät.

Lisäys edelliseen.

Sinusta puhutaan nyt kotipaikkakunnallasi, koska se nainen on saman tien kertonut koko jutun yksityiskohtineen kaikille kavereilleen.

Naiset puhuvat sinusta, arvioivat minkä tasoinen olet ja ovat tuomioissaan aika armottomia. Heitä ei kiinnosta sinun ihmisyytensä. Heitä ei kiinnosta millainen luonne tai persoonallisuus sinulla on, mitä unelmia sinulla on, mitä toivot elämältä, mitä teet työksesi, missä olet hyvä, millaiset ovat arvosi ja ihanteesi.

Et kiinnosta heitä ihmisenä vaan seksileluna. Sinua arvotetaan vain sen mukaan kuinka paljon iloa sinusta on naiselle ennen sönkyhommia, sänkyhommissa ja sänkyhommiin jälkeen.

Siihen kuuluu muutakin kuin varsinaiset seksitaidot. Kyse on siitä, oletko hyvä seuramies ennen jatkoa, oletko hauska supliikkimies jonka kanssa on kiva jutella, oletko fiksu ja filmaattinen, oletko hyväntuulinen, levittäjä hyvää mieltä ympäristöösi. Millainen on ryhtisi ja puheäänesi, liikutko sulavasti ja kauniisti, miten pukeudut. Oletko niin kiva että sinun seurassasi tekee mieli viivähtää hetkinen vielä seksin jälkeenkin vai oletko niin tylsä että seksin jälkeen nainen haluaa pukeutua ja poistua saman tien.

Koska tapasitte sinun kotonasi, nainen kertoo kaikille myös miten asut: mikä on sisustus ja siisteystaso, kuinka monta huonetta, millaisiin harrastuksiin ja kiinnostuksen kohteisiin kotiasi löytyvät esineet viittaavat. Onko siisti keittiö, löytyikö jääkaapista ruokaa. Vaikuttaako siltä että osaat hoitaa kotiasi, mm. kokata ruokasi itse, vai oletko uusavuton mammanpoika. Kaikki tuo on rekisteröity ja tietoa levitetään eteenpäin.

Ja tietenkin seksitaitosi on analysoitu yksityiskohtia myöten. Mitä tarkkaan ottaen teit, mitä touhusit esileikin aikana, nautitko nainen kanssasi aidosti vai pitikö hänen teeskennellä nautintoa.

Eli kyllä sinun maineesi kasvoi, siitä voit olla varma. Sinut tiedetään.

• Anonyymi

Kukaan nainen ei koskaan halua erota miehestä, joka on miehekkäämpi kuin muut miehet. Tällaisen miehen kanssa naiset haluavat poikkeuksetta pariutua pysyvästi. Kuitenkin nämä miehet ovat harvinaisia ja heillä on erittäin tiukat vaatimukset naisille. Naisilla on lähes aina täysin yliampuvat vaatimukset ja miehiltä löytyy vain harvoin edes perustason vaatimuksia.

Naiset tykkäävät valehdella miehille ja itselleen, että vähempikin riittää, jotteivat tuntisi itseään niin kauheiksi ja pinnallisiksi kuin he oikeasti ovat. Ei kannata kuunnella naisia, koska naiset eivät yleensä oikeasti tiedä mitä haluavat. Saadessaan mitä sanovat haluavansa, naiset yleensä menettävät kiinnostuksensa. Syynä eroillesi on epämiehekkyytesi. Olet niskuroiva pelkuri naisten silmissä. Joudut kehittämään tätä aluetta ja itsevarmuutesi tappiin, jotta saisit sinua himoavan petikaverin. Naisten pillut kuivuvat vähääkään saamattomille miehille yhtä helposti kuin miesten kyrvät kääntyvät DEFCON ykköseen vauhtimursun näköisten naisten kohdalla.

• Anonyymi
        UUSI

”Ei kannata kuunnella naisia”

Erittäin hyvä neuvo, jos haluat olla naisilta rauhassa. Kun noudatat tuota neuvoa, sinun ei tarvitse juosta naisia karkuun. He itse kiertävät sinut kaukaa.

• Anonyymi
      UUSI

Haista kukkanen. Plääh. Keksi järkevämppää keskusteltavaa🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Jykeväleukainen, pitkä ja komea alfa chad saa naista riippumatta siitä juoko vai ei. Tavallinen kiltti ja kunnollinen mies ei montaa promilleakaan statustaan naisten silmissä nosta vaikka kuinka kumoaisi ilolientä sisuksiinsa.

• Anonyymi
      UUSI

Ellet ole komea, jykeväleuikainen, tappajankatseinen, soturikalloinen, menestyvä ja treenattu alfa chad on turha unelmoidakaan mistään rakkaudesta, seksistä tai parisuhteesta. Et ole mitään naisten silmissä.

• Anonyymi
      UUSI

Chad, unelmien mies

Jännämiehen seksuaalinen markkina-arvo huipussaan
      https://yle.fi/a/74-20105798

Jykeväleukaisesta meemihahmosta on tullut epärealistinen ihannemies. Alun perin Chad-meemi on lähtöisin netin synkkämielisistä incel-yhteisöistä.

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Yleinen incelien väite on ”80/20-sääntö”. Sen mukaan naiset etsivät aina itseään korkeamman tason miestä, ja siksi 80 prosenttia naisista tavoittelee vain niin sanotusti laadukkainta viidennestä miehistä.

Toinen incelien keksintö on ”kuutosten sääntö”. Väitteen mukaan naisrintamalla menestyäkseen miehellä pitäisi olla vähintään kuusi jalkaa pituutta, ainakin kuusituumainen penis, six-pack-vatsalihakset ja kuusinumeroiset vuositulot.

Incel-yhteisöissä on vahvasti läsnä ajatus, että naisia kiinnostaa nykyisin vain miesten ulkonäkö ja raha.

Netissä incelit puhuvat usein ”geenilotosta”. Se viittaa syntymässä saatuihin fyysisiin ominaisuuksiin kuten pituuteen ja luuston rakenteeseen.

Chadit ovat geeniloton voittajia ja incelit häviäjiä. Välissä ovat normot eli tavismiehet.

Incelien väitteet perustuvat tulkintoihin evoluutiosta ja ihmisen luontaisesta käytöksestä, kertoo tutkija Emilia Lounela.

He uskovat, että jos on saanut syntymässä huonot geenit, eikä ole perinteisellä tavalla viehättävä ja maskuliininen, niin sitten ei ole toivoa, että omaa paikkaansa hierarkiassa pystyisi muuttamaan, Lounela avaa incelien ajattelua.

Hänen mukaansa monet incel-miehet uskovat, että naiset ovat muuttuneet nettideittailun ja vapaamman seksuaalisuuden aikakaudella entistä pinnallisemmiksi ja julmemmiksi, eivätkä välitä perinteisestä naisen roolista.

Incel-yhteisössä naiset nähdään usein hyödykkeenä, joka jakautuu epätasaisesti. Jotkut miehet saavat paljon naisia ja toiset eivät ollenkaan. Sitä pidetään epätasa-arvoisena.

Nainen saa itseään korkeamman markkina-arvon Chad-jännämiehiä nettideittailussa lyhytaikaisena "seikkailuna" tarjotessaan pesää. Chad-jännämiehet taas haluavat vaihtelua eli kaatoja, joten he satsaavat määrään yhden yön suhteissaan. Molemmat voittavat, incelit ja normot kärsivät puutteessa.

• Anonyymi
        UUSI

”Incel-yhteisössä naiset nähdään usein hyödykkeenä, joka jakautuu epätasaisesti. Jotkut miehet saavat paljon naisia ja toiset eivät ollenkaan. Sitä pidetään epätasa-arvoisena.”

Kuulostaa tutulta. Eikö tämä asenne vastaa palstaprinssien ajatusmaailmaa?

• Anonyymi
      UUSI

JykeväleukInen.. hyyiii.. ööö plääh. Mutta vastahankaisesti sekin jos paljon siis miljoonia maksetaan kuin ottaa ap åtmi. Ne raHat lahjottaiIn hyväntekeväisyyteen mutta ei pkele. En edes hyvää hyvyyttäni tolle antaisi. Sorry.👎🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä Incelien faktat ovat osittain oikein. Suomessa väestöliiton tutkimuksissa ilman kumppania jääneiden nuorten miesten määrä on noin kaksinkertaistunut 1992-2015. Edelleen tutkimusten mukaan USAssa 50% yhdynnöistä kasautuu suosituimmalle 5% miehistä (=Chad) ja osuus on noussut noin kaksinkertaiseksi 20 vuodessa.

Kyseinen polarisaatioilmiö on pahasta sekä miehille että naisille.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko varma, että yhdynnät kasautuvat suosituille panomiehille? Oletko ollut metsätonttuna ikkunan takana seuraamassa?🤶

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe