Ei kelpaa, mikä on?

Anonyymi-ap

Ihmettelen aika lailla, millaisen miehen nainen hyväksyy kumppanikseen? Nimittäin itse olen hieman iäkkäämpi mies. Raitis, terveellisiä elämäntapoja noudattava, urheilullinen, korkeasti koulutettu, hyväkäytöksinen vapaa mies. En komistus, mutta en mitenkään rumakaan. Monta vuotta olen etsinyt naista mm. Tinderissä ja livenä. Vain parit treffit takana. Yhteen tapaamiseen molemmat päätyneet. En saa nykyään enää edes matcheja Tinderissä. Mielestäni käyttäydyn ihan sujuvasti ja hyväkäytöksisesti. Kuvat asiallisia. Niin kuin naiset hakevat kunnollista miestä, sen olen ymmärtänyt. Vaan heille ei kelpaa kunnollinen mies. Pitäisi olla jotain särmää! Ei liene ainoastaan minun pulmani miehenä löytää kiva nainen.

77

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu siitä kuinka pitkä olet

• Anonyymi

182

• Johan sen tuossa sanoit. Iäkkäämpi mies. Ei ole kovassa huudossa enää jos oot viiskyt vee, vaikka olisit mikä.

• Anonyymi

Ai että viiskyt vee naiset hakee kolkyt vee miehiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että viiskyt vee naiset hakee kolkyt vee miehiä?

Mielellään. Niillä ainakin pensseli toimii. Osaavat muutakin sängyssä kuin panna. 🐕🐶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielellään. Niillä ainakin pensseli toimii. Osaavat muutakin sängyssä kuin panna. 🐕🐶

-Lässie- wuh wuh 😂😍😍😍🥰😘

• Anonyymi

Huvittava kommentti. Olet ilmeisesti nuori. Kyllä iäkkäällekkin miehelle löytyy samanikäisiä naisia pilvin pimein. Ei nämä asiat ole iästä kiinni. Nuoret ajattelevat vain seksiä, jolloin todellinen yhdessäolon halu ei toteudu, ei mahdollistu. Ei ihme, että ihmiset eroavat, jos vain seksi on ainoa ohjaava tekijä.

• Anonyymi kirjoitti:

Huvittava kommentti. Olet ilmeisesti nuori. Kyllä iäkkäällekkin miehelle löytyy samanikäisiä naisia pilvin pimein. Ei nämä asiat ole iästä kiinni. Nuoret ajattelevat vain seksiä, jolloin todellinen yhdessäolon halu ei toteudu, ei mahdollistu. Ei ihme, että ihmiset eroavat, jos vain seksi on ainoa ohjaava tekijä.

En ole nuori enää. Iäkkäille saman ikäisiä. Joo aivan, mutta minua ne ei hotsita eikä kiinnosta.

• Anonyymi

Minkäs ikäisiä naisia iäkkäämpi mies hakee? Naisena voin sanoa, että ei niitä 20 vuotta nuorempia naisia kiinnosta ikäloput äijät. Ymmärtäkää nyt oma tasonne.

• Anonyymi

Oman ikäistäni, vaan kun tuolla aiemmin kerrottiin, että naiset hakevat nuoria miehiä. Pitäisiköhän alkaa siis vastavuoroisesti hakea nuoria naisia? Ovat ainakin vielä hyvässä jamassa. Toisin kuin ne ikäiseni naiset, useimmat heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman ikäistäni, vaan kun tuolla aiemmin kerrottiin, että naiset hakevat nuoria miehiä. Pitäisiköhän alkaa siis vastavuoroisesti hakea nuoria naisia? Ovat ainakin vielä hyvässä jamassa. Toisin kuin ne ikäiseni naiset, useimmat heistä.

Voikin miettiä mistä sellainen maailman vanhimman ammatin harjoitus on lähtenyt? Miehet haluaa seksiä, ja sitä ei niin vaan yleensä saa. On keksitty että kun maksat siitä, niin saat varmasti.

• Anonyymi

Lopeta se ettiminen ja elä elämääsi tulee kohdalle jos tulee

• Anonyymi

Näkökulma se on tuokin. Mutta jos elämä tuntuu ihan turhalta kun ei ole ketään vierellä. Siis koko ajan, ei hetkittäin. Iltaisin parempi mennä lasten aikaan nukkumaan kun ei kestä sitä v- tusta yksin olosta. Kosketuksen puute suurin asia. Enkä ota vaarin mennä hierojalle tai huoriin.

• Anonyymi

Oletko laittanut sinne Tinderiin, että etsit pitkäaikaista kumppania?

Varmaankin lähes kaikki parisuhdetta etsivät naiset pyyhkivät vasemmalle ne miehet, jotka etsivät siellä "pitkää TAI LYHYTTÄ juttua". En luottaisi tällaiseen mieheen.

• Anonyymi

Millaiseen mieheen sitten luotat? Mikä saa kiinnostumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiseen mieheen sitten luotat? Mikä saa kiinnostumaan?

Jos mies etsii "sekä pitkää, että lyhyttä juttua" Tinderissä tnv. eikä reilusti kirjoita etsivänsä pitkäaikaista parisuhdetta, tulee ielikuva, ettei mues tiedä mitä haluaa. En käytä resurssejani tällaisen miehen kanssa kirjoittelemiseen. Etsin parisuhdetta, ja painan sydäntä niille, jotka tuovat heti esiin saman tavoitteen.

Noita "soutaa-huopaa"- niehiå on tullut tavattua ihan riittävästi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies etsii "sekä pitkää, että lyhyttä juttua" Tinderissä tnv. eikä reilusti kirjoita etsivänsä pitkäaikaista parisuhdetta, tulee ielikuva, ettei mues tiedä mitä haluaa. En käytä resurssejani tällaisen miehen kanssa kirjoittelemiseen. Etsin parisuhdetta, ja painan sydäntä niille, jotka tuovat heti esiin saman tavoitteen.

Noita "soutaa-huopaa"- niehiå on tullut tavattua ihan riittävästi..

Aika monesti myös naiset etsivät pitkää suhdetta, lyhytkin käy. Ihan samalla tavalla eivät tiedä mitä etsivät. Eikä siinä minusta mitään pahaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monesti myös naiset etsivät pitkää suhdetta, lyhytkin käy. Ihan samalla tavalla eivät tiedä mitä etsivät. Eikä siinä minusta mitään pahaa ole.

Joo todellakin naisilla näkyy paljon noita, "lyhyttä suhdetta ja pitkäkin käy", sekä "en tiedä vielä". Ja tuskin oikealle swaipataan muita kuin oikein komeita ja rikkailta näyttäviä tyyppejä. Siinä missä miehetkin niitä oikein seksikkäitä kuvia. Sitähän se on, kun perustuu pelkkiin kuviin.

• Anonyymi

On ihan sama mitä Tinderiin laittaa itsestään. Naisilla on joku ainakin minulle täysin oudot valintakriteerit miehelle. Ei riitä raittius, koulutus, ei riitä että olet vapaa. Siis ei mikään. Usein tuntuu siltä, että ainut mikä pelittää, on pituus. Mitää olla pitkä. Muulla ei niin väliä.

• Anonyymi

Mä oon pitkä ja naisten mielestä komea ja mulla on kuulemma hyvä perse hi hi.
        Mulla oli profiili seuranhakupalstalla ja siellä oli maininta että oon 190cm pitkä.
        Kieltämättä naisia oli tyrkyllä ja yhden kanssa ollaan oltu nyt 8v kimpassa.
        En oo mikään rakettitieteen maisteri mutta oon kuulema aito ja rauhallinen mies.
        Vaimo rakastaa mua kovasti ja minä häntä mutta ihmettelen välillä että mitähän ihmettä hän minussa näkee vaikka oon aika yksinkertainen ja tyhmäkin jätkä. Sitä saa kai sit ihmetellä maailman tappiin asti.
        Tsemppiä kaikille että natsais seuranhakujutskat.

• Anonyymi

Mikä itseisarvo se raittius,koulutus ja urheilu on? Ehkä myös kaupunkimaasturi ja rivarinpätkä? Hyvää elämää ja turrrvallista. Mutta ehkä tylsää,elämässä pitää olla runkkua laulo Juice.

• Anonyymi

Valtaosa ihmisistä haluaa turvallista, taattua, terveyttä sekä porvarillista elämää. Sinä olet niitä poikkeuksia, jotka vielä etsivät seikkailua ja vaaratilanteita, epävarmuutta elämääsi. Onnea sille tiellesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä haluaa turvallista, taattua, terveyttä sekä porvarillista elämää. Sinä olet niitä poikkeuksia, jotka vielä etsivät seikkailua ja vaaratilanteita, epävarmuutta elämääsi. Onnea sille tiellesi!

Kiitos! Jokainen tyylillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Jokainen tyylillään.

Onko jollain hyvää seuranhakupalstalle, josta hieman iäkkäämpikin mies maksutta voisi löytää kumppania loppuelämäkseen? Tinder on täysin pinnallinen ja se on tehty niin, että sovellus ei tue seuran löytämistä.

• Anonyymi

Netin palstoilta seuran etsiminen on se syy, miksi et ketään löydä.

On älyllistä vajavaisuutta tai vähintäänkin laiskuutta "pistää kuvansa nettiin" ja sitten vain odotellaan?
      Ei parisuhteen etsintä ole asunnon tai auton myynti-ilmoitukseen verrattava asia.

Ovesta pihalle kohtaamaan niitä oikeita ihmisiä oikeassa elämässä.
      Itse olen viime vuosien aikana peuhannut 26, 27, 34- ja 37-vuotiaiden naisten kanssa - sekä sängyssä että myös ihan normaaleissa riennoissa tuolla ulkona.

Enkä ole mikään elokuvien uskomaton naisten päiväuni, ihan hyväkuntoinen 55v mies vain.
      Taloudellisesti riippumaton, kyllä, mutta en tavatessa puhu rahasta.
      En gold-diggereiden kanssa ryhdy mihinkään.

Totta on, että 45-55v naisia on erittäin vaikeaa löytää minkäänlaiseen suhteeseen. Tavoitteenahan on itselläkin pitkäaikainen ja vakaa ihmissuhde - mutta olen joutunut tyytymään enemmän tai vähemmän villiin seksiin ja vauhdikkaaseen menoon.
      Mutta parempi sekin kuin istua sohvalla tuijottamassa mainoksia töllöstä ja niiden välissä ala-arvoisia ohjelmia itseään säälien.

MIeluummin nain nuoria naisia kuin vajoan pimeässä itsesääliin, koska nettiin laitettu ilmoitus ei toimi.....

• Anonyymi

Mielenkiintoinen näkökanta asiaan? En istu päivät pitkät kotona, enkä varsinkaan tuijota televisiota juuri lainkaan. Käyn harrastuksissani ja siellä kyllä tapaan mm. tuon ikäisiä neitoja, joita mielellään jututan. Vaan en ole rohkaissut itseäni yhtä poikkeusta lukuun ottamatta pyytää treffeille. Hän oli varattu joten se siitä. Ajatuksena etteivät ole kiinnostuneita vanhemmasta miehestä. Pukeutuvat kyllä niin, etteivät ainakaan itseään häpeä. Missä itse näitä itsellesi nuoria naisia tapaat? Pitäisikö vaan rohkeasti pyytää itseään vuosikymmeniä nuorempi naisia lähtemään vaikkapa kahville? Kuinka nopeasti pitää jutun siirtyä itse asiaan, seksiin? Tuskin minusta aviopuolisoa kukaan kaavailee, vaan riippumatonta hauskan pitoa varten. Olen samaa mieltä, että oman ikäisiä naisia ei juuri miehet kiinnosta. Ainakaan seksi. Itse olen myls hyvässä tikissä kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkökanta asiaan? En istu päivät pitkät kotona, enkä varsinkaan tuijota televisiota juuri lainkaan. Käyn harrastuksissani ja siellä kyllä tapaan mm. tuon ikäisiä neitoja, joita mielellään jututan. Vaan en ole rohkaissut itseäni yhtä poikkeusta lukuun ottamatta pyytää treffeille. Hän oli varattu joten se siitä. Ajatuksena etteivät ole kiinnostuneita vanhemmasta miehestä. Pukeutuvat kyllä niin, etteivät ainakaan itseään häpeä. Missä itse näitä itsellesi nuoria naisia tapaat? Pitäisikö vaan rohkeasti pyytää itseään vuosikymmeniä nuorempi naisia lähtemään vaikkapa kahville? Kuinka nopeasti pitää jutun siirtyä itse asiaan, seksiin? Tuskin minusta aviopuolisoa kukaan kaavailee, vaan riippumatonta hauskan pitoa varten. Olen samaa mieltä, että oman ikäisiä naisia ei juuri miehet kiinnosta. Ainakaan seksi. Itse olen myls hyvässä tikissä kaikin puolin.

Mistä tulee käsitys,"sun ikäistä = olet kai 50+ ikäinen? "että ei seksi kiinnostaisi? Kyllä meitä seksuaalisesti aktiivisia aikuisia naisia on, mutta kun ei ole parisuhdetta, niin on oltava ilman.

Edelliselle kirjoittajalle totean, että jos ja kun ei halua valvoa iltaisin mennökseen baareihin tarjolle edes selvin päin, niin on kyllä vaikea löytää vapaata aikuista miestä, joka haluaisi parisuhteen. Valtaosa 2 kierroksella olevista miehistä ei halua muuta kuin kevytsuhteita, joissa tavataan lähinnä vain silloin, kun nies haluaa.

Jos työstä, harrastuksista ja ystäväpiirin kautta ei tapaa uusia ihmisiä, talviaikaan on vaikea löytää ketään. Kesällä on edes jotain toivoa nähdä ihmisiä ulkona/ tapahtumissa. Mä ainakaan en ruokakaupassa ala ketään vonkaamaan.

• Anonyymi

"Totta on, että 45-55v naisia on erittäin vaikeaa löytää minkäänlaiseen suhteeseen. Tavoitteenahan on itselläkin pitkäaikainen ja vakaa ihmissuhde"

Itse en vielä ole tuohon kategoriaan päässyt, mutta voin vahvistaa tuon pitävän paikkansa jo monen meidän tuota nuorempienkin kohdalla. Valtaosa tuon ikäisistä on parisuhdetta jo kokeillut ja saanut oman osansa myös siitä millainen riesa se voi olla. Iso osa ei tosiaan mitään syvää sitoutumista enää uudestaan kaipaa, kun sinkkuna on niin paljon helpompaa ja mukavampaa. Sellaisen ihmisen löytäminen, jonka kanssa asiat loksahtaisivat kohdilleen ja homma toimisi ilman jatkuvaa sovittelua, säätöä ja kompromisseja, on lottovoitto.

• Anonyymi

Tinderiä en käytä, enkä mitään muutakaan vastaavaa. Kirjoitan siis yleisellä tasolla enkä juuri Tinderiä ajatellen.

Ainakin itselläni (ja kaikilla ystävilläni, joiden kanssa näistä on tullut puhuttua), homma menee niin, että on olemassa ne yleisen tason "kriteerit" siitä millainen on "hyvä mies". Se, että on raitis, pitää itsestään huolta, on hyväkäytöksinen ja elämä on pääosin raiteillaan, on hyvä alku ja vähän kuin minimi, mutta sen jälkeen pitäisi vielä tuon persoonallisuuden osua sopivasti kohdilleen. Vaikka tuo ulkoinen puoli olisi kuinka kohdillaan, niin ei se riitä ainakaan minun kiinnostukseni herättämiseen. En kaipaa mitään särmää, vaan yhteensopivuutta. Särmät ovat veemäisiä silloin kun ne eivät osu kohdilleen ja jätän niiden hiomiset muille, jos jotakuta kiinnostaa.

• Anonyymi

Hommaa kuminainen. Siltä saa pildee aina kun haluttaa, ja sitä saa pitää viekussa ilman että koko ajan joutuu jotain palveluksia tekemään. Jatkuvasti on tyytyväinen ja halukas. Vähän lahnan puoleinen petihommissa mutta niinhän kaikki naiset tuppaa oleen.
      Ei siivoa, mutta ei myöskään sotke, eli joudut kyl omat sotkut siivoamaan.
      Sille voi myös jutella mut aika hiljanenhan se tuppaa oleen. Voi vaikka mielikuvitella sen ujoks niin ei haittaa, tai sit hommaa semmosen ropottimallisen niin alkaa mäkättää sit kun on tiskit tiskaamatta ja roskat viemättä, ja lattiaki pitäs imuroida.
      Antaa kuitenki.

• Anonyymi

Näin naisena taas olen miettinyt, että enkö kiinnosta lainkaan tavallisia raittiita miehiä, vai voiko olla, että tavalliset raittiit miehet eivät vain lähesty naisia ylipäätään. Mitä enemmän ikää tulee, sen varmempi olen, että kaikki järkevät miehet ovat jo naimisissa, joten olemassa olevalla tarjonnalla loppuelämä menee näemmä yksin. Tinderiä en ole koskaan edes harkinnut, koska naisena ilman sellaistakin saa yllättävän suuren määrän yhteydenottoja toiselta sukupuolelta. Surullista vain, että niistä yhteydenotoista on raittius ja hyvät käytöstavat kaukana.

• Ei kai se naimisiin meno tai menemättömyys järkeen vaikuta.

• Anonyymi

Sinulle näin naisena seuraavaa. On ainakin yksi tavallinen, raitis mies olemassa joka etsii naista eli allekirjoittanut. Ja tositarkoituksella, en seksiä vongaten! Lähestyn naisia jutellakseen melko estoitta, mutta kaikki tuntuvat olevan jo varattuja. Sekä nuoremmat että ikäiseni. Kirjoitat että naisena saat ilman Tinderiäkin suuren määrän yhteydenottoja. Eli mitä kautta? Missä päin asut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle näin naisena seuraavaa. On ainakin yksi tavallinen, raitis mies olemassa joka etsii naista eli allekirjoittanut. Ja tositarkoituksella, en seksiä vongaten! Lähestyn naisia jutellakseen melko estoitta, mutta kaikki tuntuvat olevan jo varattuja. Sekä nuoremmat että ikäiseni. Kirjoitat että naisena saat ilman Tinderiäkin suuren määrän yhteydenottoja. Eli mitä kautta? Missä päin asut?

Luulen, että kaikki naiset saavat törkyviestejä ja kännisiä treffikutsuja ihan kyllästymiseen asti. Se tuskin on yksin minun ongelmani. Yleisimmin puolitutut tai vieraat laittaa mesessä viestiä, mutta joillakin on ollut myös intoa etsiä puhelinnumero ja laittaa tekstaria tai soittaa. Sellaista ei oo tapahtunut vuosikymmeniin, että joku ihan selvinpäin tekisi aloitetta. Asuinpaikkaa en lähde täällä julistamaan.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei kai se naimisiin meno tai menemättömyys järkeen vaikuta.

Ei vaikuta ei. Tarkoitin, että mitä iäkkäämmäksi tulee sen vaikeampi on löytää suurinpiirtein samanlaisella arvomaailmalla varustettu ihminen, joka on edelleen sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että kaikki naiset saavat törkyviestejä ja kännisiä treffikutsuja ihan kyllästymiseen asti. Se tuskin on yksin minun ongelmani. Yleisimmin puolitutut tai vieraat laittaa mesessä viestiä, mutta joillakin on ollut myös intoa etsiä puhelinnumero ja laittaa tekstaria tai soittaa. Sellaista ei oo tapahtunut vuosikymmeniin, että joku ihan selvinpäin tekisi aloitetta. Asuinpaikkaa en lähde täällä julistamaan.

Selvin päin aina liikun koska olen raitis. Ja selvin päin siis naisten juttusille itseni ajan, niin sanoakseni. Eikä harrastuksistani tulisi mitään pienessäkään sievässä. Teen tässä sinulle aloitteen sen kummemmin sinua tuntematta. Koskaan ei tiedä ja aina pitää yrittää. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos et ota onkeen, niin onko sinun mielestäsi naisena ok, jos mies selvin päin pyytää treffeille esim. puolituttua? Vaikka olisi ikäeroakin jonkin verran. Näitä nuorempia kun on paljon enemmän kuin ikäisiäni varattuja naisia. Enkä ala kenenkään liittoa rikkomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvin päin aina liikun koska olen raitis. Ja selvin päin siis naisten juttusille itseni ajan, niin sanoakseni. Eikä harrastuksistani tulisi mitään pienessäkään sievässä. Teen tässä sinulle aloitteen sen kummemmin sinua tuntematta. Koskaan ei tiedä ja aina pitää yrittää. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos et ota onkeen, niin onko sinun mielestäsi naisena ok, jos mies selvin päin pyytää treffeille esim. puolituttua? Vaikka olisi ikäeroakin jonkin verran. Näitä nuorempia kun on paljon enemmän kuin ikäisiäni varattuja naisia. Enkä ala kenenkään liittoa rikkomaan.

Itse arvostaisin suuresti, jos minua lähestyisi joku vaikkapa ihan arkisessa tilanteessa kahvikutsulla. Pitäisin sitä söpönä ja rohkeana ja lähtisin varmasti. Minulle ikä ei ole iso asia jos mies on vanhempi. Hieman harkitsisin jos ikäero olisi toisinpäin. Mutta tää sinun aloite tälleen anonyymina anonyymilla palstalla on vähän haastava, vaikka voisihan se olla ihan hauska tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse arvostaisin suuresti, jos minua lähestyisi joku vaikkapa ihan arkisessa tilanteessa kahvikutsulla. Pitäisin sitä söpönä ja rohkeana ja lähtisin varmasti. Minulle ikä ei ole iso asia jos mies on vanhempi. Hieman harkitsisin jos ikäero olisi toisinpäin. Mutta tää sinun aloite tälleen anonyymina anonyymilla palstalla on vähän haastava, vaikka voisihan se olla ihan hauska tutustua.

Olen sitä mieltä, että ehkä sinun nyt kannattaisi olla rohkea ja tarttua onkeen. Vähän uskallusta vaatii. Mitä siinä menettää? Arvelen, että sinäkin etsit itsellesi kumppania etkä vain hetken huumaa. Itse ajattelen niin, että mikä suuri asia elämässä olisi jos voisi esim. harrastaa jotain yhdessä. Kaiken muun lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käsitä tuota "törkyviesti" -juttua näin miehenä ollenkaan?

Siis mistä ne miehet etsivät numerosi tai mistä ylipäätään saavat päähänsä lähetellä jotain viestejä?
        Itse en lähetä viestiä kenellekään, jos vastapuoli ei nimenomaan ole numeroaan antanut tai itse viestitellyt jotakin kautta.
        Esim. Facebookissa ei kyllä tule kuin näitä huijareiden kalasteluyrityksiä. Muka ranskalainen tai jenkki nuori nainen "löytänyt profiiliin" jne.

Tosiaan 40+ naisia aika vähän ravintoloissa näkyy, nuorempia kyllä ja heiltähän seuraa saa, mutta ei pidempää kanssakäymistä voi järkevästi ajatella - ja usein homman nimi alunperinkin on pelkästään seksi nuorten naisten kanssa touhutessa.

Mutta päälle nelikymppisiä naisia olen tuolla ulkona istuskellessa vaikkapa rantapolulla - katsellut ja kyllähän he hymyyn usein hymyllä vastaavat. Mutta jos pysähtyisivät juttelemaan - en ujostelisi pyytää vaikka Seurasaaren kioskille kahville tms.
        Ihan vain ulkoilun hengessä.

En ole yrittämässä kaatoa nyt enkä heti - kaipaisin enemmänkin tutustumista, aikuisten ajatustenvaihtoa, keskustelua, maailman ihmettelyä suunnilleen samasta näkövinkkelistä - 0-15 vuoden ikäeron sisällä.
        Jos sitten syttyisi jotakin syvempiä tunteita ja se johtaisi läheisempään suhteeseen, aika näyttää.
        Mutta seksiä kyllä saa jos nopeasti haluaa. Mutta seksiä, jossa on mukana myös tunteita ja sama aallonpituus, sitä ei mistään yhden illan baarituttavuudesta saa.
        Sitäpaitsi baareissa istuminen selvinpäin on aika puuduttavaa puolen yön maissa, kun kaikki ympärillä ovat enemmän tai vähemmän juovuksissa....

Voin itse ottaa yhden tai kaksi illan mittaan, mutta ihan ilmankin pärjään, en tarvitse alkoholia uskaltaakseni katsoa ja keskustella.

T: Mies 55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mistä ne miehet etsivät numerosi tai mistä ylipäätään saavat päähänsä lähetellä jotain viestejä?
        Itse en lähetä viestiä kenellekään, jos vastapuoli ei nimenomaan ole numeroaan antanut tai itse viestitellyt jotakin kautta.
        Esim. Facebookissa ei kyllä tule kuin näitä huijareiden kalasteluyrityksiä. Muka ranskalainen tai jenkki nuori nainen "löytänyt profiiliin" jne.

Tosiaan 40 naisia aika vähän ravintoloissa näkyy, nuorempia kyllä ja heiltähän seuraa saa, mutta ei pidempää kanssakäymistä voi järkevästi ajatella - ja usein homman nimi alunperinkin on pelkästään seksi nuorten naisten kanssa touhutessa.

Mutta päälle nelikymppisiä naisia olen tuolla ulkona istuskellessa vaikkapa rantapolulla - katsellut ja kyllähän he hymyyn usein hymyllä vastaavat. Mutta jos pysähtyisivät juttelemaan - en ujostelisi pyytää vaikka Seurasaaren kioskille kahville tms.

En ole yrittämässä kaatoa nyt enkä heti - kaipaisin enemmänkin tutustumista, aikuisten ajatustenvaihtoa, keskustelua, maailman ihmettelyä suunnilleen samasta näkövinkkelistä - 0-15 vuoden ikäeron sisällä.
        Jos sitten syttyisi jotakin syvempiä tunteita ja se johtaisi läheisempään suhteeseen, aika näyttää.
        Mutta seksiä kyllä saa jos nopeasti haluaa. Mutta seksiä, jossa on mukana myös tunteita ja sama aallonpituus, sitä ei mistään yhden illan baarituttavuudesta saa.
        Sitäpaitsi baareissa istuminen selvinpäin on aika puuduttavaa puolen yön maissa, kun kaikki ympärillä ovat enemmän tai vähemmän juovuksissa....

Voin itse ottaa yhden tai kaksi illan mittaan, mutta ihan ilmankin pärjään, en tarvitse alkoholia uskaltaakseni katsoa ja keskustella.

Ai että seksiä saa nuorilta naisilta. En ole tuota huomannut. Arkipäiväistä juttua kyllä voi heittää, mutta mistä sen tietää ja tunnistaa, jos nainen haluaa (vain) seksiä? Pitääkö suoraan kysyä että meille vai teille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan 40 naisia aika vähän ravintoloissa näkyy, nuorempia kyllä ja heiltähän seuraa saa, mutta ei pidempää kanssakäymistä voi järkevästi ajatella - ja usein homman nimi alunperinkin on pelkästään seksi nuorten naisten kanssa touhutessa.

No tämäpä on asia mikä mietityttää. Elän ihan tavallista elämää ja olen ihan tavallisen näköinen. En käy baarissa lainkaan ja tutustun ihmisiin ainoastaan töiden ja asumisen kautta. Olen muutenkin kaikin puolin ennemmin vetäytyvä kuin itseäni esillä pitävä. Melko tylsäkin. En myöskään ole etsinyt seuraa. Ajatus on, että jos jotain oikealta tuntuvaa joskus tulee vastaan, niin se on kiva, mutta jos ei tule, niin se ei ole katastrofi. Puhelinnumeroni ei ole salainen, mutta en kuitenkaan jaa sitä itse julkisesti missään. Yleensä ne jotka lähestyvät ovat puolituttuja jotain kautta ja humalassa tulee mieleen soittaa tai laittaa viestiä. Enkä edes mainitse julkisesti olevani sinkku, koska en kaipaa viestejä tai puheluita kello kolme aamuyöllä, mutta silti niitä toisinaan tulee. Pari tekstaria tänään viimeksi henkilöltä jolle en ole numeroani antanut ja jonka viesteihin en ole vastannut kuin kerran, että ei kiinnosta. Varmasti valtaosa miehistä on asiallisia, mutta jostain syystä minua lähestyy ainoastaan ne ei niin asialliset. Ja usko tai älä, niin sellaisia on yllättävän paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämäpä on asia mikä mietityttää. Elän ihan tavallista elämää ja olen ihan tavallisen näköinen. En käy baarissa lainkaan ja tutustun ihmisiin ainoastaan töiden ja asumisen kautta. Olen muutenkin kaikin puolin ennemmin vetäytyvä kuin itseäni esillä pitävä. Melko tylsäkin. En myöskään ole etsinyt seuraa. Ajatus on, että jos jotain oikealta tuntuvaa joskus tulee vastaan, niin se on kiva, mutta jos ei tule, niin se ei ole katastrofi. Puhelinnumeroni ei ole salainen, mutta en kuitenkaan jaa sitä itse julkisesti missään. Yleensä ne jotka lähestyvät ovat puolituttuja jotain kautta ja humalassa tulee mieleen soittaa tai laittaa viestiä. Enkä edes mainitse julkisesti olevani sinkku, koska en kaipaa viestejä tai puheluita kello kolme aamuyöllä, mutta silti niitä toisinaan tulee. Pari tekstaria tänään viimeksi henkilöltä jolle en ole numeroani antanut ja jonka viesteihin en ole vastannut kuin kerran, että ei kiinnosta. Varmasti valtaosa miehistä on asiallisia, mutta jostain syystä minua lähestyy ainoastaan ne ei niin asialliset. Ja usko tai älä, niin sellaisia on yllättävän paljon.

No jo on merkillistä.
        Itse olen ja elän ilmeisesti toisessa todellisuudessa.

En ole koskaan törmännyt moiseen käytökseen.
        No, ehkä olet jotenkin ulkoisesti tai muuten olemukseltasi niin vastustamaton, että miehet sekoavat ja muutaman otettuaan rohkaistuvat kokeilemaan onneaan?

Vaikea sanoa.
        Sen voin sanoa, että jotkut naisoletetut ovat ulkoisesti ainakin omissa silmissäni sellaisia, että humps ja siinä sekoaa ajatukset ja sydämen rytmi.

Ei silti tulisi mieleenkään alkaa tekstailla tai soitella perään saati ehdotella mitään törkeyksiä tai muutakaan. Ensin keskustellaan ja jos keskustelu tuntuu sujuvan, voidaan kukaties katsoa, josko eväät riittäisivät esimerkiksi johonkin kivaan kahvilaan tai ulkoilemaan yhdessä.

Tekstarit tai soitot keskellä yötä ovat kyllä outoja - paitsi ehkä omalle puolisolle - hätätapauksessa.
        Mutta puolitutuille....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on merkillistä.
        Itse olen ja elän ilmeisesti toisessa todellisuudessa.

En ole koskaan törmännyt moiseen käytökseen.
        No, ehkä olet jotenkin ulkoisesti tai muuten olemukseltasi niin vastustamaton, että miehet sekoavat ja muutaman otettuaan rohkaistuvat kokeilemaan onneaan?

Vaikea sanoa.
        Sen voin sanoa, että jotkut naisoletetut ovat ulkoisesti ainakin omissa silmissäni sellaisia, että humps ja siinä sekoaa ajatukset ja sydämen rytmi.

Ei silti tulisi mieleenkään alkaa tekstailla tai soitella perään saati ehdotella mitään törkeyksiä tai muutakaan. Ensin keskustellaan ja jos keskustelu tuntuu sujuvan, voidaan kukaties katsoa, josko eväät riittäisivät esimerkiksi johonkin kivaan kahvilaan tai ulkoilemaan yhdessä.

Tekstarit tai soitot keskellä yötä ovat kyllä outoja - paitsi ehkä omalle puolisolle - hätätapauksessa.
        Mutta puolitutuille....

Itse ajattelen, että tuommoiset yhteydenotot ei liity siihen mitä minä olen tai en ole. On todennäköisempää, että miehet jotka humalassa etsii estottomasti seuraa kokeilee onneaan ihan vaan hakuammuntana kaikkeen mikä liikkuu edes vähän. Mutta mennäkseni takaisin aloittajan aiheeseen, niin sopivan kumppanin löytäminen iäkkäämpänä on ilmeisen haastavaa etenkin raittiille kotona viihtyvälle ihmiselle sukupuolesta riippumatta. Kuten kuvasit, että joidenkin naisoletettujen kohdalla sekoaa ajatukset ja sydämen rytmi, niin aivan samalla tavalla myös naisena ajattelee joidenkin miesoletettujen kohdalla, että Vau, häneen haluaisin tutustua paremmin. Kukaan ei kuitenkaan tee asialle mitään ja ne kohtaamiset jää aina ajatuksen tasolle. Itse huomaan myös olevani ujo ja katsekontaktia välttelevä juuri sellaisten Vaumiesten seurassa, eikä se todennäköisesti auta asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea kehenkään ennestään tuntemattomaan on tutustua, jos ei ole aloitteellinen ja laita itseään mukavuusalueella ulkopuolelle. Ne hetkittäiset tilaisuudet kannattaa käyttää hyväkseen muuten ne menettää. Lähestyn sinua näin asiallisesti. Mitä muuta voin tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea kehenkään ennestään tuntemattomaan on tutustua, jos ei ole aloitteellinen ja laita itseään mukavuusalueella ulkopuolelle. Ne hetkittäiset tilaisuudet kannattaa käyttää hyväkseen muuten ne menettää. Lähestyn sinua näin asiallisesti. Mitä muuta voin tehdä?

Osallistuin tähän keskusteluun, koska parisuhteen löytäminen tällä iällä tuntuu lähes mahdottomalta tehtävältä. Halusin siis tuoda yhden naisnäkökulman aloittajan kysymykseen. Näitä keskusteluja tulee luettua pääasiassa siitä syystä, että myös itseäni askarruttaa miksi tämä on minulle haasteellista. Toki ymmärrän, että tutustuakseen ihmisiin pitäisi osata heittäytyä mukavuusalueen ulkopuolelle ja olla myös itse hieman aloitteellisempi, tai lähteä edes siitä, ettei kiinnostavien ihmisten kohdalla muuttuisi liian hiljaiseksi ja vetäytyväksi. Se minua hieman jäi nyt askarruttamaan, että jos lähestyt minua asiallisesti anonyymina ja minä vastaan anonyymina, että olisi mukava vaihtaa enemmänkin ajatuksia, niin miten asia mielestäsi etenee?

• Anonyymi kirjoitti:

Seksi, seksuaalisuus ja erotiikka todellakaan eivät voi olla mukavuusalueella ulkopuolelle mikäli tavoittelee kumppania parisuhteeseen.

• Anonyymi
        Rotupakaramies kirjoitti:

Seksi, seksuaalisuus ja erotiikka todellakaan eivät voi olla mukavuusalueella ulkopuolelle mikäli tavoittelee kumppania parisuhteeseen.

Eihän tuossa nyt uskoakseni siitä puhuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osallistuin tähän keskusteluun, koska parisuhteen löytäminen tällä iällä tuntuu lähes mahdottomalta tehtävältä. Halusin siis tuoda yhden naisnäkökulman aloittajan kysymykseen. Näitä keskusteluja tulee luettua pääasiassa siitä syystä, että myös itseäni askarruttaa miksi tämä on minulle haasteellista. Toki ymmärrän, että tutustuakseen ihmisiin pitäisi osata heittäytyä mukavuusalueen ulkopuolelle ja olla myös itse hieman aloitteellisempi, tai lähteä edes siitä, ettei kiinnostavien ihmisten kohdalla muuttuisi liian hiljaiseksi ja vetäytyväksi. Se minua hieman jäi nyt askarruttamaan, että jos lähestyt minua asiallisesti anonyymina ja minä vastaan anonyymina, että olisi mukava vaihtaa enemmänkin ajatuksia, niin miten asia mielestäsi etenee?

Niin jotenkin pitäisi yhteys luoda. Voisin aloittaa, että asun Kaakkois-Suomessa. Miten olisi sähköpostiosoite? Puhelinumero ei tule varmaan kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä mietit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jotenkin pitäisi yhteys luoda. Voisin aloittaa, että asun Kaakkois-Suomessa. Miten olisi sähköpostiosoite? Puhelinumero ei tule varmaan kysymykseen.

Veikkaan, että tähän jos laittaisi puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen, niin et välttämättä olisi ainoa joka laittaa viestiä. Mutta voit toki itse laittaa yhteystietosi jos uskallat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan, että tähän jos laittaisi puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen, niin et välttämättä olisi ainoa joka laittaa viestiä. Mutta voit toki itse laittaa yhteystietosi jos uskallat.

Miten ajattelit että löytäisimme toisemme? Itse en keksi muuta, mutta jos sinulla on niin ole hyvä ja kerro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysin tänään yhtä nuorta naista kahville ja viinerille paikalliseen kahvilaan. Kieltäytyi kohteliaasti. Olin aiemmin hänelle vihjannut kahville ja viinerille lähdöstä vaivihkaa ja silloin hän vastasi, että voisihan sitä viineriä joskus syödäkin. Että sinulle joka pitää kahvikutsua söpönä liikkeenä niin kaikki eivät samaa ajattele. Jo toiset rukkaset tämän harrastukseni puolituttujen naisten parista. Jos samalla tavalla jatkuu, niin syö kyllä miestä ainaiset rukkaset. Niin kun ajattelen olla rohkea ja selvinpäin asiallisesti treffeille kutsua. Arvon naiset, mikä minulla menee pieleen? Hieman vanhemmat eivät kovin halua jutella, joten täytyy yrittää niitä, jotka aina avoimesti haluavat vaihtaa päivän kuulumisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ajattelit että löytäisimme toisemme? Itse en keksi muuta, mutta jos sinulla on niin ole hyvä ja kerro?

Voit myös itse laittaa yhteystiedot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nyt siis näitä kahta naista pyytänyt treffeille samoista piireistä. Kyllä siinä tarvii kerätä rohkeutta pyytää kaunista nuorta naista treffeille, jännittää kovasti tilanne! Ääni meinaa väristä. Mutta nämä keräännyttävät rohkeutta ja mukava huomata, että eivät he päin sylje vaan ihan asiallisesti treffeistä ovat kieltäytyneet. Ja jos etsii jotain positiivista, heidän kanssaan voi jatkossakin jutella. Mikä parasta harjoitus tekee jos ei nyt mestaria niin oppia tulee seuraavaa kertaa varten. Sillä jos ei yritä, lähesty, avaa sanallista arkkuun, varmasti ei pääse myöskään treffeille. Ja löydä kumppania itselleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa nyt uskoakseni siitä puhuttu.

"Aloite" puhekieltä, seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla se on yhtä kuin "seksuaalinen aloite".

Siis, kun mies kysyy kaunottarelta että "tulisitko kanssani ulos/kahville/tms". Niin jos kaunotar ei halua miehen kanssa samalle hetekalle peuhaamaan, hän vastaan että "mulla on jo poikaystävä/mies/tms".

• Anonyymi
        Laatupakaramies kirjoitti:

"Aloite" puhekieltä, seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla se on yhtä kuin "seksuaalinen aloite".

Siis, kun mies kysyy kaunottarelta että "tulisitko kanssani ulos/kahville/tms". Niin jos kaunotar ei halua miehen kanssa samalle hetekalle peuhaamaan, hän vastaan että "mulla on jo poikaystävä/mies/tms".

Voihan sitä kieltäytyä treffikutsusta ihan mistä syystä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin sinä asut? Kai sen voit kertoa edes maakuntatasolla. Kukaan sinua siitä tunnista. Ajattelin jos meidän etäisyyttä liikaa, niin vii käydä haastavaksi. Tai kuja tietää😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin sinä asut? Kai sen voit kertoa edes maakuntatasolla. Kukaan sinua siitä tunnista. Ajattelin jos meidän etäisyyttä liikaa, niin vii käydä haastavaksi. Tai kuja tietää😁

Itäsuomi

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä kieltäytyä treffikutsusta ihan mistä syystä tahansa.

Niin, huoh, wanhusnainen tietenkin voi kieltäytyä "treffikutsusta" sanomalla ihan mitä tahansa. Mutta kaunotar, joka on seksuaalinen, tarkastelee asiaa niin että kasvain, tuo järkyttävän komea, todella pitkä ja hurjan karismaattinen mies haluaa saada juuri minut seksuaaliseksi kumppanikseen. Ja, jos kuitenkin jostain syytä se ei kaunottarelle sovi, niin hän vastaa sen kaavan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin viestin sillä oletuksella, että oli sinun osoite, minkä ylläpito näyttikin jo poistaneen.

• Anonyymi

Sinä oot varmaan niitä, jotka pistelee liukuhihnalta esimerkiksi munakoisoemojeja, jotka yhdistät leikkisyyteen. Ei ole

• Anonyymi
    • Ap, mitä olet _tehnyt_ sen eteen että joku kaunotar sinut "hyväksyisi", eli haluaisi sinut kumppanikseen? Sen perusteella mitä ilmeisesti olet kirjoittanut tänne, olet laatinut Tinderiin profiilin, eikö muuta?.

• Tämä kirja: "Dataclysm: Who We Are When We Think No Ones Looking" https://www.amazon.de/Dataclysm-When-Think-Ones-Looking/dp/0385347375 kannattaa ainakin jokaisen parisuhdetta havittelevan miehen lukea. Se perustuu valavan kokoiseen tietokantaan joka on kerätty suuren nettideittisaitin käyttäjistä, pitkältä ajalta. Yli 50v mies ei kerta kaikkiaan tavoita seksuaalista parisuhdekumppania virtuaalisesti. Kirjassa on paljon arvokasta tietoa/oppia myös kumppanin IRL tavoitteluun.

• Anonyymi

Naiset voivat paljon paremmin kun saavat olla yksin, eikä tartte ketään passata tai huolehtia yhdestäkään miehestä. Se on todettu tutkimuksissakin, että erityisesti vanhemmat naiset eivät enää koe tarvitsevansa miestä elämäänsä eron jälkeen! Ja nykyään taitaa alkaa olla samoin keski-ikäistenkin naisten kohdalla.

• Anonyymi

Siksipä me miehet suuntaamme mielenkiintomme nuoriin naisiin. Älkäät meitä siitä tuomittako. Pakon sanelema juttu.

• Anonyymi

Naisen ei tartte hyväksyä minkäänlaista miestä kumppanikseen, eikä ystäväkseen ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista!

• Anonyymi

Onko joku väittänyt jotain muuta?

• Anonyymi

No mihin ihmeeseen ne sua tarvis. Nainen haluaa miehen kun pitää hankkiutua paksuksi. Siihen löytyy nuorempiakin. Se on biologiaa ei sen kummempaa. Luulis aikamiehen pärjäävän keskenäänkin.

• Anonyymi

Tässä on tullut todistetuksi, että iäkkäämmät miehet ja naiset etsivät seuraa itseään paljonkin nuoremmista naisista ja miehistä. Koska oman ikäinen vastakkainen sukupuoli koetaan rasitteeksi. Iäkkäämpi nainen ei halua riesakseen, holhottavakseen iäkkäämpää miestä. Iäkkäämpi mies ei halua itselleen saman ikäistä naista, koska tämä on kyvytön ja haluton makuukamarissa. Eikä häntä enää kiinnosta miehet. Ne ajat ovat menneet ajat sitten. Kaiken kaikkiaan ei pidä ihmetellä, jos ikäisemme eivät löydä seuraa. Kun jo lähtökohta pariutumiselle on mahdoton. No way🤨

• Anonyymi

Nuoria, alle 30v naisia olen kyllä saanut vuosikymmenten mittaan ihan niin paljon kuin on ollut tarpeen - ja enemmänkin.

Olen nyt 55v eikä edelleenkään ole minkäänlaisia vaikeuksia saada alle 30-vuotiaita naisia seuraksi - ihan harrastuksiin tai vaikka sinne makkarin puolelle.

Sille, että joku neljänkympin ylittänyt nainen on niin helvetin katkera miehiä kohtaan että pitää koko ajan tälläkin palstalla julistaa, "kuinka nainen ei tarvitse miestä mihinkään" on vain osoitus siitä, että siitä puhe mistä puute!

Valitettavasti markkina-arvonsa menettäneellä vanhalla haahkalla ei kysyntää ole.

Ja sanon, että naisten iskeminen ei ole muuttunut yhtään miksikään sitten 1980-luvun alun. Se toimii aivan samalla tavalla ja samoilla maneereilla ja johtaa hyvin usein seksiin ja hyväänkin sellaiseen. Toki poikkeuksiakin on.

Mutta katkeruus on pääasiassa ulkonäkönsä menettäneiden, neljänkympin jälkeen elämänhalunsa menettäneiden naisten sairaus.

On paljon yksinäisiä miehiäkin, mutta eivät kaikki elämässä menesty.
      Rakenna elämäsi niistä palikoista, mitä sinulla on äläkä haaveile älyttömistä.

Silti aina jollain on kalliimpi auto, nuorempi puoliso, kauniimpi naisystävä, isompi muna tai mikä suomalaiselle pahinta - vitusti enemmän rahaa.

• Anonyymi

Kirjoitit pelkkää asiaa. Vaan mistä ja millä taktiikalla niitä nuoria naisia isketään? Siirtyykö juttu nopeasti siihen, että tämä johtaa makuuhuoneeseen? Vai pitääkö jallitella muutamia treffejä? Itse olen saanut, kuten kerroin, kahdelta nuorelta naiselta pakit. En aio lannistua, vaikka ei mukavalta tunnu. Yritystä kehiin, kai se joskus natsaa.

• Anonyymi

En halua tauteja enkä halua palvella miestä otan sellaisen käyttöön jos tarvitsen. Ei tarvitse kuunnella itkua ei valitusta. Ei pestä vaatteita eikä tehdä ilmaista työtä oman työpäivän jälkeen. Voin vaikka maksaa miehen käytöstä. En kuuntele vittuilua.

• Anonyymi

Ole huoleti, ei sinusta kukaan terve mies ole kiinnostunut. Sovit mielestäni jollekin juopolle tai huumehemmolle.

• Anonyymi

Korkeasti koulutettu...hyvä käytös...urheilullinen...buahhaaah!
      Kukaan ei halua olla nössön kaveri.
      Mä neuvon:
      Pidä se turpasi kiinni ja opettele käyttäytymään huonosti.

• Anonyymi

Kun luin aloituksesi, ensimmäisenä tuli mieleen: Tylsä.

• Anonyymi

Uskoisin, että olet kuitenkin erittäin valikoiva ihminen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      131
      3700
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1875
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1671
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1382
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      116
      1230
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      92
      1218
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1099
    8. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      31
      1087
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      67
      985
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      101
      965
    Aihe