Miten buustastte

Anonyymi-ap

Onko teillä tapoja tai menetelmiä, jolla buustaatte tietoisesti tai tiedostamatta ratkaisukykyä ja ajatustoimintaa?

20

285

Äänestä

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eikun siis buustaatte

• Vihreää teetä ja suklaata.

• Anonyymi

Hyvä. Auttaa verensokeriin ja fokukseen. Ravinto, uni ja liikunta ovat niitä perinteisiä tapoja buustailla. Älyllistä ponnistelua vaativat tehtävät stimuloivat aivoja mukavasti. Otin juuri d3-kalsiumtabletteja 2 kpl. - sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Auttaa verensokeriin ja fokukseen. Ravinto, uni ja liikunta ovat niitä perinteisiä tapoja buustailla. Älyllistä ponnistelua vaativat tehtävät stimuloivat aivoja mukavasti. Otin juuri d3-kalsiumtabletteja 2 kpl. - sivusta.

Kalkki olisi ilmeisesti parempi saada ravinnosta, sillä joissain tutkimuksissa on havaittu korrelaatiota kalkkitablettien ja sydänongelmen välillä.
        (mutta en ole tarkastanut, onko kyseessä sama ilmiö kuin jäätelönmyynnin ja hukkumisien kanssa)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kalkki olisi ilmeisesti parempi saada ravinnosta, sillä joissain tutkimuksissa on havaittu korrelaatiota kalkkitablettien ja sydänongelmen välillä.
        (mutta en ole tarkastanut, onko kyseessä sama ilmiö kuin jäätelönmyynnin ja hukkumisien kanssa)

Pidätkö tauokoa teen nauttimisen aikana, vai liikutko tai piirtelet toisella kädellä samanaikaisesti?

• Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö tauokoa teen nauttimisen aikana, vai liikutko tai piirtelet toisella kädellä samanaikaisesti?

Hiiri liikkuu toisella kädellä ja yleensä seuraan tuubin tiedejuttuja.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Hiiri liikkuu toisella kädellä ja yleensä seuraan tuubin tiedejuttuja.

Niin, se tuntuu toimivan paremmin lukea, tutkia ja tehdä jotakin muuta, kuin antaa lisää vapaata tilaa ja aikaa itse asialle miettien

• Anonyymi

Alkoholilla. Heti tuntuu fiksummalta!

• Anonyymi

Toi on idioottivarmaa. Ihan sama ottaako itse vai kattooko kun muut ottaa. Aina tuntuu fiksummalta itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on idioottivarmaa. Ihan sama ottaako itse vai kattooko kun muut ottaa. Aina tuntuu fiksummalta itsestä.

Luen jotain. Pois toiseen maailmaan.
        Vilma

• Anonyymi

Tupakilla käynti

• Anonyymi

Se on varmaan tunnetuin stimulantti

• En ole tätä miettinyt, mutta netissä tietysti myydään kaikenlaisia nootropiineja tai älylääkkeitä:

https://supporttheworkers.org/best-nootropics/

Kehuvat ainakin Bacopa monnieria ja Panax ginsengiä noissa valmisteissa. Mutta niissä on paljon muutakin, ravintolisiä nämä ovat, ei varsinaisia lääkkeitä.

• Anonyymi

Omia salaisuuksia
      =]

Mutta yleistä intuition harjoittelua täytyy tehdä trial and error periaatteella. Elikkä valmistaudu moneen noloon, kiusalliseen ja kivun tunteeseen. Jos haluat päästä helpommalla, niin opettele myös palautumaan.

Omien aistien rajojen tutkinta ja opiskelu auttaa myös intuition toimintaan.

• Anonyymi

aika salaperäistä :)

• Anonyymi

Nousen ja teen jonkun rutiinitehtävän. Järjestän tavarat, siirrän jotain paikasta toiseen. Jotakin jaloilla ja käsillä ja jotain samaan järjestykseen. En erityisesti tarkoituksella tee mitään, vaan huomaan vaan tekeväni

• Anonyymi

Kirjoitan asioita ylös, listaan. Muutaman tunnin reipas metsässä kävely auttaa ihan kaikkeen.

Säännölliset elämäntavat... Riittävät yöunet, ruoka-ajat, mukavan tasainen elämä. Sopivaa liikuntaa.

Liikunnan suhteen olen ollut kova suorittaja. Jonkin aikaa sitten huomasin, etten ole enää. Lähdin pururadalle, mutta päädyin löntsäilemään pikkupolkuja ja poluttomia reittejä ja halailemaan vanhoja puita. Ja oli kivaa!

Muutenkin moni piirre on loiventunut tässä vanhetessa. Esimerkiksi ruuan pakastaminen annosrasioihin. Ennen piti olla grammalleen oikea määrä kaikkea, nyt en enää välitä muutaman gramman heitoista 😉

Ja mulla on aina kaapit järjestyksessä, vaikka muuten olis täys kaaos ja usein onkin. Että vaikka näyttää hallitsemattomalta, se ei sitä ole. Pidän tietynlaisesta keskeneräisyydestä, siinä on mahdollisuuksia.

xLiner

• Anonyymi

Terveellisillä elämäntavoilla, sudokuilla ja ristisanatehtävillä. On pari heppua joiden kanssa voi keskustella älyä käyttäen. Kompensoin näillä kun en vaan nuku hyvin, enkä usko lääkkeiden tuovat pysyvää ratkaisua. Ratkaisutaitoni on aika korkealla, paneudun syvästi ongelmaan.

• Mitä se buustaaminen on?

Mun kohdalta nää aivot pitäs kyllä bootata. En vaan tiedä miten. Onko siinä joku nappi?

• Anonyymi

Käyn lenkillä aina, kun mahdollista ja jaksamista. Mieluiten kävelen metsässä, koska metsän tuoksu on ihan parasta, varsinkin kesällä ja syksyllä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1531
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1154
    3. 82
      1012
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      41
      833
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      816
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      764
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      13
      720
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      705
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      705
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      676
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      615
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      605
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      602
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      591
    15. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      570
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      546
    17. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      523
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      42
      522
    19. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      73
      507
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      17
      477
    Aihe