Onko teillä tapoja tai menetelmiä, jolla buustaatte tietoisesti tai tiedostamatta ratkaisukykyä ja ajatustoimintaa?
Miten buustastte
21
239
Vastaukset
- Anonyymi
eikun siis buustaatte
Vihreää teetä ja suklaata.
- Anonyymi
Hyvä. Auttaa verensokeriin ja fokukseen. Ravinto, uni ja liikunta ovat niitä perinteisiä tapoja buustailla. Älyllistä ponnistelua vaativat tehtävät stimuloivat aivoja mukavasti. Otin juuri d3-kalsiumtabletteja 2 kpl. - sivusta.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Auttaa verensokeriin ja fokukseen. Ravinto, uni ja liikunta ovat niitä perinteisiä tapoja buustailla. Älyllistä ponnistelua vaativat tehtävät stimuloivat aivoja mukavasti. Otin juuri d3-kalsiumtabletteja 2 kpl. - sivusta.
Kalkki olisi ilmeisesti parempi saada ravinnosta, sillä joissain tutkimuksissa on havaittu korrelaatiota kalkkitablettien ja sydänongelmen välillä.
(mutta en ole tarkastanut, onko kyseessä sama ilmiö kuin jäätelönmyynnin ja hukkumisien kanssa)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kalkki olisi ilmeisesti parempi saada ravinnosta, sillä joissain tutkimuksissa on havaittu korrelaatiota kalkkitablettien ja sydänongelmen välillä.
(mutta en ole tarkastanut, onko kyseessä sama ilmiö kuin jäätelönmyynnin ja hukkumisien kanssa)Pidätkö tauokoa teen nauttimisen aikana, vai liikutko tai piirtelet toisella kädellä samanaikaisesti?
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö tauokoa teen nauttimisen aikana, vai liikutko tai piirtelet toisella kädellä samanaikaisesti?
Hiiri liikkuu toisella kädellä ja yleensä seuraan tuubin tiedejuttuja.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Hiiri liikkuu toisella kädellä ja yleensä seuraan tuubin tiedejuttuja.
Niin, se tuntuu toimivan paremmin lukea, tutkia ja tehdä jotakin muuta, kuin antaa lisää vapaata tilaa ja aikaa itse asialle miettien
- Anonyymi
Alkoholilla. Heti tuntuu fiksummalta!
- Anonyymi
Toi on idioottivarmaa. Ihan sama ottaako itse vai kattooko kun muut ottaa. Aina tuntuu fiksummalta itsestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on idioottivarmaa. Ihan sama ottaako itse vai kattooko kun muut ottaa. Aina tuntuu fiksummalta itsestä.
Luen jotain. Pois toiseen maailmaan.
Vilma
- Anonyymi
Tupakilla käynti
- Anonyymi
Se on varmaan tunnetuin stimulantti
En ole tätä miettinyt, mutta netissä tietysti myydään kaikenlaisia nootropiineja tai älylääkkeitä:
https://supporttheworkers.org/best-nootropics/
Kehuvat ainakin Bacopa monnieria ja Panax ginsengiä noissa valmisteissa. Mutta niissä on paljon muutakin, ravintolisiä nämä ovat, ei varsinaisia lääkkeitä.Riittävä uni siihen auttaa. Sitten voi käyttää jotain luontaistuotteita kuten Lion's manea ja 5 htp:tä.
- Anonyymi
Omia salaisuuksia
=]
Mutta yleistä intuition harjoittelua täytyy tehdä trial and error periaatteella. Elikkä valmistaudu moneen noloon, kiusalliseen ja kivun tunteeseen. Jos haluat päästä helpommalla, niin opettele myös palautumaan.
Omien aistien rajojen tutkinta ja opiskelu auttaa myös intuition toimintaan.- Anonyymi
aika salaperäistä :)
- Anonyymi
Nousen ja teen jonkun rutiinitehtävän. Järjestän tavarat, siirrän jotain paikasta toiseen. Jotakin jaloilla ja käsillä ja jotain samaan järjestykseen. En erityisesti tarkoituksella tee mitään, vaan huomaan vaan tekeväni
- Anonyymi
Kirjoitan asioita ylös, listaan. Muutaman tunnin reipas metsässä kävely auttaa ihan kaikkeen.
Säännölliset elämäntavat... Riittävät yöunet, ruoka-ajat, mukavan tasainen elämä. Sopivaa liikuntaa.
Liikunnan suhteen olen ollut kova suorittaja. Jonkin aikaa sitten huomasin, etten ole enää. Lähdin pururadalle, mutta päädyin löntsäilemään pikkupolkuja ja poluttomia reittejä ja halailemaan vanhoja puita. Ja oli kivaa!
Muutenkin moni piirre on loiventunut tässä vanhetessa. Esimerkiksi ruuan pakastaminen annosrasioihin. Ennen piti olla grammalleen oikea määrä kaikkea, nyt en enää välitä muutaman gramman heitoista 😉
Ja mulla on aina kaapit järjestyksessä, vaikka muuten olis täys kaaos ja usein onkin. Että vaikka näyttää hallitsemattomalta, se ei sitä ole. Pidän tietynlaisesta keskeneräisyydestä, siinä on mahdollisuuksia.
xLiner - Anonyymi
Terveellisillä elämäntavoilla, sudokuilla ja ristisanatehtävillä. On pari heppua joiden kanssa voi keskustella älyä käyttäen. Kompensoin näillä kun en vaan nuku hyvin, enkä usko lääkkeiden tuovat pysyvää ratkaisua. Ratkaisutaitoni on aika korkealla, paneudun syvästi ongelmaan.
Mitä se buustaaminen on?
Mun kohdalta nää aivot pitäs kyllä bootata. En vaan tiedä miten. Onko siinä joku nappi?- Anonyymi
Käyn lenkillä aina, kun mahdollista ja jaksamista. Mieluiten kävelen metsässä, koska metsän tuoksu on ihan parasta, varsinkin kesällä ja syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844