Lopulta mikä olet. Olet käärme. Juokset karkuun kaikkia muita käärmeitä. Vaikka olet itse kuningas Boa. Lupasit kuut ja tähdet taivaalta. Olit muka niin rakastunut ettet saanut henkeä. Itkit edessäni. Kumpi vitutti enemmän. Ne kaikki salaisuudet joita et koskaan saisi pysymään vaiti. Vai se tieto että menetät minut loppuelämäksi jos kerrot totuuden. Ei väliä enää
Nyt minä tiedän. Mutta sinussa ei ollut sen vertaakaan miestä sitä minulle kertomaan suoraan.
Naimisiin mentäessä mikään ei ole salaista. Sen sinä tiesit ja nyt sinä saat kitua lopun elämäsi minun puolesta
Kiitos että näytit minulle
Anonyymi-ap
3
883
Vastaukset
- Anonyymi
Salli mun nauraa 😂😂😂
- Anonyymi
Taidat puhua juuri siitä mikä pitkänä pötkönä tuli pitkän pinnistyksen jälkeen pää punaisena pönttöön.
Olit oikeassa. Olin täynnä paskaa.
=] - Anonyymi
On tainnut iltavuoro tulla töihin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910