Jos vietät self-care -päivää?

Anonyymi-ap

Niin mitä se pitää sisällään?

Mun self-care sisältää kaikenlaisia hoitoja mm. kasvoihin, jalkoihin ja pääkopan tuulettamiseen.

Oikein hyvä, jos näkee vielä jotain rakasta ihmistä, mutta ei ole välttämätöntä.

💅

26

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En varsinaisesti vietä yksittäisiä self care päiviä vaan päivittäin harjoitan jotain itsestähuolemista kuten joogaa, meditaatiota. Tai sitten ulkoistan hierojalle, kampaajalle, jalkahoitoon. Minulla itsehuolenpitoon kuuluu myös kodin siivous ja vaatehuolto; lisää huomattavasti hyvinvointiani.

- Sheena

• Anonyymi

Fiksua ajankäyttöä ja varmaan helpommin toteutettavissa, kun on päivittäistä.

• Anonyymi

Joo. Helvetinmoinen pyörälenkki, sohvalla löhöilyä, tuulen kuuntelua ja tänne huutelua häntä kaivaten.

• Anonyymi

Huutelet sinkkuihin, että kaipaat jotain tyyppiä? Noh, olkoon, liekö täällä ollenkaan sinkkuja...

• Anonyymi

No eipä ole aikaa tommoseen luksukseen😯

• Anonyymi

Aika on mun mielestä vähän sama kuin rahan kanssa: Johonkin sitä on ja johonkin sitä ei ole. Kukanenkin voi päättää itse oman ajan jakamisen tärkeysjärjestyksen.

Ite vasta opettelen rakastamaan minua, niin nämä tämmöiset päivät on joskus tärkeitä. Eipä niitä varmaan osais arvostaa, jos niitä olis liian usein. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on mun mielestä vähän sama kuin rahan kanssa: Johonkin sitä on ja johonkin sitä ei ole. Kukanenkin voi päättää itse oman ajan jakamisen tärkeysjärjestyksen.

Ite vasta opettelen rakastamaan minua, niin nämä tämmöiset päivät on joskus tärkeitä. Eipä niitä varmaan osais arvostaa, jos niitä olis liian usein. 🙂

Kohta saan minäkin aikaa elämänmuutokseltani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta saan minäkin aikaa elämänmuutokseltani.

Elämänmuutokset ovat aina aikaa vieviä, tsemppiä siihen.

• Anonyymi

Suihku, hiusten hoito, kynsien leikkaus.

• Anonyymi

Vaatimaton on kaunista.

• Anonyymi

Sinkkunaiset pääsis helpommalla ja halvemmalla kun hankkisivat oman miehen joka hemmottelee heitä

• Anonyymi

No sitä varten sitä joka paikassa pyöritään, että joku ukkeli kainaloon löydetään.

• Se pitää sisällään kossun ja muutamat kaljat.

• Anonyymi

Itse käytän tosi maltillisesti alkoholia, mutta ymmärrän minä sen siihen liittyvän nollaamisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse käytän tosi maltillisesti alkoholia, mutta ymmärrän minä sen siihen liittyvän nollaamisen.

No mun kommentteja ei kannata ottaa kovin vakavasti, kun ne tälleen heitetään tiskille. Mutta kyllä em. voisi ohan hyvin mennä self care daysta toisinaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No mun kommentteja ei kannata ottaa kovin vakavasti, kun ne tälleen heitetään tiskille. Mutta kyllä em. voisi ohan hyvin mennä self care daysta toisinaan.

Kirjoitan täällä melko vakavissani ja aina välillä unohdan sen, että kaikki eivät toimi niin. Sinänsä huumori on hyvä asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan täällä melko vakavissani ja aina välillä unohdan sen, että kaikki eivät toimi niin. Sinänsä huumori on hyvä asia.

Omalla kohdallani se menee pitkälti niin, että jos tälleen lyhyesti höpötellään, niin en yleensä ole kovinkaan vakavissani, joskin osaan kyllä ottaa toisen asiat vakavissani. Mutta jos keskustelu etenee hiljalleen, niin otan sen keskustelun vakavammin, pois lukien tilanteet joissa koko keskustelu on molemminpuolista huulenheittoa.

Ja joo, palstalla on aika vaikea mennä tekstistä sanomaan onko toinen tosissaan/vakavissaan vai onko kyseessä huulenheitto tai vain kuiva, lakoninen huumori. Vaatii tasapainottelua ja tutkimista, sitten voi joskus vähän läikkyä kun tulkitsee asian tilan väärin.

• Anonyymi

Itse ennemminkin yritän intergroida uuteen päivärytmi suunnitelmaan tämän itsehoidon. Mutta, Ongelmanahan on, jos jokin asia jää völistä, ei muista myöhemmin mikä harjoitus jäi tekemäti.

• Anonyymi

Noo, jatkaa sitten, kun muistaa.

• Anonyymi

Puolisen tuntia suihkua ja istun siinä lattialla ja annan veden virrata päältä ja tuijotan edessä olevaa kaakeliseinää. - cu-

• Anonyymi

Toikin toimii. 👍

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toikin toimii. 👍

Entinen Eivori

Kuuma suihku on paras saunan korvike. Vitsi kun oliski sauna tässä murjussa, mutta kun ei.

• Anonyymi

Olen eläimien kanssa, paijailen heitä ja lepään. Mun self care on näitä. Niistä tulee hyvä olo ja mieli. Toki tykkään hieronnastakin, mutten jaksa ravata niissä. Se kulkeminen kuormittaa enemmän kun hieronta antaa.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Töihin meneminen (50km päivä) on tarpeeksi rasite arjessa, niinpä nöörään kotona aina kun mahdollista. 😃

Entinen Eivori

• Anonyymi

Eläinten rapsutteleminen on kyllä terapeuttista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläinten rapsutteleminen on kyllä terapeuttista.

Sitä se on. Niitten touhujen seuraaminenkin saa helposti ajatukset pois kaikesta raskaasta ja rasittavasta. 😃

Entinen Eivori

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2282
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1374
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1197
    4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1165
    5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      68
      1111
    6. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      43
      997
    7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      163
      913
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      49
      849
    9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
      Ikävä
      115