Nyt 1000 -1200 kalorin vaje juoksumaton ansiosta

Anonyymi-ap

Kulutan liikunnalla noin 1400 kaloria,syön 2200 kal
pyöräily 2 tuntia 900 kal
Kävely juoksumatolla 2 tuntia 500 kal

Kävelyt teen kahdessa erässä iltapäivän aikana,nyt aivan rauhallista kävelyä.
Juoksumatto näyttää toimivan hyvänä lisäliikuntamuotona.
En varmasti jaksaisi mennä enään ulos kävelemään,joten siitä on oikeasti hyötyä.
Kalorivaje isontuu sen ansiosta puolella vaikka käytän vain kevyttä liikuntaa.
Kalorivajeen katson aktiivisuusrannekkeesta,siitä tietää TARKASTI laihtumisen.

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rasvakerros mahassa alkoi taas heti pienentymään,nyt pihtimittauslukema ylä ja alavatsa 24 mm.

Laihtumista EI näe ollenkaan noin ALUSSA painosta eikä vyötärön ympärysmitasta,ne EI nyt muuttunut yhtään vaikka rasvakerros pienentyi 2 mm,koska olo oli täysi ja nesteiden.
      Vaikka saisit 2500 kaloria joka päivä ja kulutus on 3500 laihdut nopeasti.
      Pelkkien kalorien mittaus on hyvin epätarkka menetelmä JOS ei tiedä kalorivajetta.Eli liikunnasta EI ole silloin mitään hyötyä JOS syöt juuri saman verran kuin on kulutus.
      Tämän kalorivajeen tietää TARKASTI aktiivisuusrannekkeen avulla.Sillä pystyy seuraamaan tarkasti lihomista tai laihtumista🧐

• Anonyymi

Olet siis taas jäänyt pois töistä.

Vaivaako mielenterveys taas vaiko yksikätisyys?

• Anonyymi

Puhelinmyyjä mainostaa täällä aktiivirannekkeita ja alkaa kohta soitteleen ja kiusaamaan ihmisiä, hai osta sie hyvä aktiiviranneke niin kyllä laihdut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3884
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3435
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2841
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2498
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1889
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1849
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1777
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      31
      1621
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1258
    Aihe