Somehuhun perässäkö ...

Anonyymi-ap

Kylillä liikkuu huhu että joku yrittäjä olisi huutamassa kivitipun ja tämän jälkeen purkaisi koko hotellin pois ja möisi alueen huvilatontteina eteenpäin. Ja nyt ilmeisesti tämän huhun perusteella kunnanhallitus on kutsuttu kolle ja kunta olisi ehdottamassa kivitippun ostoa kunnan omistukseen .

Voi kissan viikset miten naurettavaa touhua kunnassa on kun nyt juostaan villien somekommenttien perässä. Olenhan minäkin näitä kirjoituksia nähnyt mutta en usko hetkeäkään että joku edes yrittäisi toimia kuvatulla tavalla . Kunhan nyt vain ilmaisevat turhautumistaan kunnan holtittomaan rahankäyttöön .

10

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huutohinta johon lisättynä purkukustannukset tekisi paljon enemmän kuin mitä muutamasta myytävästä tontista olisi saatavissa.

• Anonyymi

Juuri näin , mutta pitäähän tyhmiksi oletetuille kuntalaisille joku selitys keksiä että kunta voi "puuttua" siihen ettei hotelli joudu "vääriin käsiin" 🤣

• Anonyymi

Sehän olisi hyvä, niin päästäisiin eroon siitä rötiköstä, nykälästä ei kuitenkaan tule koskaan mitään matkailukeidasta, niin se on ihan yksi lysti kuka saa ne tontit.

• Anonyymi

Jos itse olisin yrittäjä joka ostaisi kivitipun, niin kyllä välittömäsi hakisin purkulupaa koko hötiskölle, ja rakentaisin uuden erillaisen hotellin tilalle, jos kannattaisi rakentaaj tuohan on niin epäkäytännölinen rakennus kuin olla ja voi.

• Anonyymi

Kuvittelet vain että saisit jostain uuteen hotelliin rahoituksen .

• Anonyymi

Purku maksaa 5 milj. euroa.

• Anonyymi

Taidat olla entinen purkuyrittäjä kun on tuollaiset hinnat

• Anonyymi

Ettei vaan ole tekaistu huhu että saadaan ostolle kannatusta

• Anonyymi

Salaliitto

• Anonyymi

Itse en edes kuse lappajärven suuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe