Rekrymesta Oy n

Anonyymi-ap

Moi,

Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.

Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..

Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?

Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣

14

3659

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi

Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??

• Anonyymi

Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle

• Anonyymi

Taas sama homma

• Anonyymi

Kannattaa mennä aikuisten töihin eli vakkariksi. Vuokrafirmoissa ei käy kuin toistaitoiset ja junnut "töissä"😎

• Anonyymi

Pitää paikkansa, myös kulukorvaukset on alle sen mitä pitäisi.

• Anonyymi00011

Onko uusia kokemuksia Rekrymestasta? Mietin että hakisinko laiteasentajan paikkaa mutta ei yrityksestä kovin positiivista ole kirjoitettu..

• Anonyymi00012

Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......

Kuullut useammalta samaa. Sitä se Selektankin aikaan oli.... Valinnanvaraa onneksi nykyään enemmän kuin S alkavat Sihti tai Selekta

• Anonyymi00014

Kuka lähtee Rekrymestan leipii, kun voi saada inhimillistäkin palkkaa ja oikean työsuhteen? Onks tosta paikasta kellään mitään hyvää sanottavaa?

• Anonyymi00015

Toodella vaikee kaivaa posii ku itelki nää yritti painostaa siirtyyn duunii heidän listoille. Oli viel asiakkaalle sanonu et mä haluun heidän kautta tehdä vaik just oli sama duuniehdotus nykyse paikan kautta mul tullu jonka siis halusin toteutuvan. Mut siis onneks se asiakas soitti iha mul itel ja kysy et oliko nii et haluun todellakin vaan rekrymestan kautta tulla et he olivat näin mun suulla puhuneet sitten..

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toodella vaikee kaivaa posii ku itelki nää yritti painostaa siirtyyn duunii heidän listoille. Oli viel asiakkaalle sanonu et mä haluun heidän kautta tehdä vaik just oli sama duuniehdotus nykyse paikan kautta mul tullu jonka siis halusin toteutuvan. Mut siis onneks se asiakas soitti iha mul itel ja kysy et oliko nii et haluun todellakin vaan rekrymestan kautta tulla et he olivat näin mun suulla puhuneet sitten..

Täh? Taidat olla aikalailla maistissa. Laitapa kaveri korkkia kiinni ja yritä huomenna kirjoittaa ihan selvällä päällä, jookos?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tutun kuulosta settiä ikävä kyllä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tutun kuulosta settiä ikävä kyllä.

Kuulutko samaan ryyppyremmiin vai miksi jokellus kuulostaa tutulta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      447
      913
    2. 56
      569
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      545
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      527
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      219
      499
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      434
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      418
    10. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    Aihe