Rekrymesta Oy n

Anonyymi-ap

Moi,

Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.

Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..

Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?

Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣

14

3606

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi

Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??

• Anonyymi

Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle

• Anonyymi

Taas sama homma

• Anonyymi

Kannattaa mennä aikuisten töihin eli vakkariksi. Vuokrafirmoissa ei käy kuin toistaitoiset ja junnut "töissä"😎

• Anonyymi

Pitää paikkansa, myös kulukorvaukset on alle sen mitä pitäisi.

• Anonyymi00011

Onko uusia kokemuksia Rekrymestasta? Mietin että hakisinko laiteasentajan paikkaa mutta ei yrityksestä kovin positiivista ole kirjoitettu..

• Anonyymi00012

Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......

Kuullut useammalta samaa. Sitä se Selektankin aikaan oli.... Valinnanvaraa onneksi nykyään enemmän kuin S alkavat Sihti tai Selekta

• Anonyymi00014

Kuka lähtee Rekrymestan leipii, kun voi saada inhimillistäkin palkkaa ja oikean työsuhteen? Onks tosta paikasta kellään mitään hyvää sanottavaa?

• Anonyymi00015

Toodella vaikee kaivaa posii ku itelki nää yritti painostaa siirtyyn duunii heidän listoille. Oli viel asiakkaalle sanonu et mä haluun heidän kautta tehdä vaik just oli sama duuniehdotus nykyse paikan kautta mul tullu jonka siis halusin toteutuvan. Mut siis onneks se asiakas soitti iha mul itel ja kysy et oliko nii et haluun todellakin vaan rekrymestan kautta tulla et he olivat näin mun suulla puhuneet sitten..

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toodella vaikee kaivaa posii ku itelki nää yritti painostaa siirtyyn duunii heidän listoille. Oli viel asiakkaalle sanonu et mä haluun heidän kautta tehdä vaik just oli sama duuniehdotus nykyse paikan kautta mul tullu jonka siis halusin toteutuvan. Mut siis onneks se asiakas soitti iha mul itel ja kysy et oliko nii et haluun todellakin vaan rekrymestan kautta tulla et he olivat näin mun suulla puhuneet sitten..

Täh? Taidat olla aikalailla maistissa. Laitapa kaveri korkkia kiinni ja yritä huomenna kirjoittaa ihan selvällä päällä, jookos?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tutun kuulosta settiä ikävä kyllä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tutun kuulosta settiä ikävä kyllä.

Kuulutko samaan ryyppyremmiin vai miksi jokellus kuulostaa tutulta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      400
      1664
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1081
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1045
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      770
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe