Rekrymesta Oy n

Anonyymi-ap

Moi,

Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.

Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..

Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?

Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣

10

3493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi

Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??

• Anonyymi

Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle

• Anonyymi

Taas sama homma

• Anonyymi

Kannattaa mennä aikuisten töihin eli vakkariksi. Vuokrafirmoissa ei käy kuin toistaitoiset ja junnut "töissä"😎

• Anonyymi

Pitää paikkansa, myös kulukorvaukset on alle sen mitä pitäisi.

• Anonyymi00011

Onko uusia kokemuksia Rekrymestasta? Mietin että hakisinko laiteasentajan paikkaa mutta ei yrityksestä kovin positiivista ole kirjoitettu..

• Anonyymi00012

Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......

Kuullut useammalta samaa. Sitä se Selektankin aikaan oli.... Valinnanvaraa onneksi nykyään enemmän kuin S alkavat Sihti tai Selekta

• Anonyymi00014

Kuka lähtee Rekrymestan leipii, kun voi saada inhimillistäkin palkkaa ja oikean työsuhteen? Onks tosta paikasta kellään mitään hyvää sanottavaa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe