Moi,
Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.
Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..
Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?
Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣
Rekrymesta Oy n
10
3493
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??
- Anonyymi
Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle
- Anonyymi
Taas sama homma
- Anonyymi
Kannattaa mennä aikuisten töihin eli vakkariksi. Vuokrafirmoissa ei käy kuin toistaitoiset ja junnut "töissä"😎
- Anonyymi
Pitää paikkansa, myös kulukorvaukset on alle sen mitä pitäisi.
- Anonyymi00011
Onko uusia kokemuksia Rekrymestasta? Mietin että hakisinko laiteasentajan paikkaa mutta ei yrityksestä kovin positiivista ole kirjoitettu..
- Anonyymi00012
Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Soitti se vuokrafirma että mää oon kuulemma sopiva miäs heille hervantaa muottii prakaa. Tehtiin sopimus mutta semmonen löysä lappu vaan? Aattelin että kohtahan tää alkaa ku nuon kehutaan. Mut ei. Vakuuttivat että ny se alkaa Ei alkanu. Mulla ois toinen paikka tiedossa ihan varma, mutta nää vetos että oota meirän hyvä paikka Härmäläs ku se alkaa just kohta............ No mää ku hölmö ootin. Ei alkanu sekää. Otin sen toisen paikan vastaan ketjulta ku ei tästä mitää tuu, seuraavana päivänä tuli soitto että ny se alkaakin ja pitäs heti lähtee. Sanovat että oon lupautunu että jätä nyky duuni ja et sä jätät huonon kuvan asiakkaasee ku ne tietää jo sun nimen. Että mun maine siinä menis ei heidän.......
Kuullut useammalta samaa. Sitä se Selektankin aikaan oli.... Valinnanvaraa onneksi nykyään enemmän kuin S alkavat Sihti tai Selekta
- Anonyymi00014
Kuka lähtee Rekrymestan leipii, kun voi saada inhimillistäkin palkkaa ja oikean työsuhteen? Onks tosta paikasta kellään mitään hyvää sanottavaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573