Moi,
Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.
Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..
Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?
Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣
Rekrymesta Oy n
Anonyymi-ap
4
266
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Rasittavan kuuloinen äijä Tampereelta ainakin soitti yks päivä. Lupasi soitella takas pian. Ei soittanut. Pelkkä kusetus taas. Samaa shittiä nämä kaikki on!! Antakaa nyt töitä jumalauta.
- Anonyymi
Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??
- AnonyymiUUSI
Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830