Moi,
Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.
Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..
Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?
Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣
Rekrymesta Oy n
Anonyymi-ap
4
904
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Rasittavan kuuloinen äijä Tampereelta ainakin soitti yks päivä. Lupasi soitella takas pian. Ei soittanut. Pelkkä kusetus taas. Samaa shittiä nämä kaikki on!! Antakaa nyt töitä jumalauta.
- Anonyymi
Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??
- Anonyymi
Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821589- 401239
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja195884En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37758
- 33749
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53745