Moi,
Olen Sähköasentaja ja olen ollut vuokratöissä Rekrymestalla Helsingissä.
Kuulin työkaverilta että hänelle maksetaan alle tessin?
Tarkistin oman palkkakuittini ja tes ryhmän palkat niin minullekin maksetaan alle tessin..
Pitääkö tästä olla yhteydessä liittoon vai kannattaako yrittää keskustella ensiksi rekrymestan kanssa?
Mielestäni heidän pitäisi kyllä maksaa kaikille vähintään tes ja kaiken lisäksi vielä sanoivat että maksavat paremmin kun tes 🤣
Rekrymesta Oy n
Anonyymi-ap
6
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Rasittavan kuuloinen äijä Tampereelta ainakin soitti yks päivä. Lupasi soitella takas pian. Ei soittanut. Pelkkä kusetus taas. Samaa shittiä nämä kaikki on!! Antakaa nyt töitä jumalauta.
- Anonyymi
Paljon työpaikkahakuja Tampereel esim. Onko heil töitä oikeesti??
- Anonyymi
Yritys on sukua yuosi sitten konkkaan menneelle Selektalle
- AnonyymiUUSI
Taas sama homma
- AnonyymiUUSI
Kannattaa mennä aikuisten töihin eli vakkariksi. Vuokrafirmoissa ei käy kuin toistaitoiset ja junnut "töissä"😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723